[adrotate banner=”7″]
خرید فرش اتاق کودک می تواند مسئله بسیار مهمی باشد زیرا کودک شما در طول شبانه روز به صورت مستمر با فرش اتاق خود تماس داشته پس بهتر است قبل از انتخاب دکوراسیون اتاق کودک خود حتما به جنس، نوع و طرح فرش اتاق کودک خود فکر کنید تا در خرید فرش خود بتوانید خرید هوشمندانه ای داشته باشید.
خرید فرش اتاق کودک باید دارای اصول و قواعدی باشد که والدین باید قبل از خرید فرش اتاق کودک با آگاهی کامل از آن اصول اقدام به خرید کنند.

خرید فرش اتاق کودک لطیف و نرم

فرش اتاق کودک نرم

فرش اتاق کودک لطیف و نرم می تواند این امکان را به شما بدهد که با خاطری آسوده فرشی زیبا و لطیف که متناسب با پوست نرم کودک شما است را در اتاق کودک خود پهن کنید و از آرامش کودک خود لذت ببرید زیرا فرش های زبر و خشن می تواند احساس ناخوشایندی را برای کودک شما در هنگام راه رفتن ایجاد کند.

 فرش اتاق کودک بدون پرز دهی

فرش بدون پرز دهی

فرش بدون پرز دهی بهترین نوع خرید فرش است زیرا کودک دارای سیستم ایمنی ضعیفی است که پرز دهی فرش های ماشینی می تواند به سیستم تنفسی کودک شما آسیب برساند پس پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید فرش حتما فرشی را انتخاب کنید که امکان پرز دهی نداشته و ضد حساسیت باشد تا کودک شما بتواند در طول شب که در اتاق خود می خوابد خواب راحتی را تجربه کند.

 فرش اتاق کودک قابل شستشو

فرش قابل شستشو

خرید فرش اتاق کودک قابل شستشو نکته ی بسیار حیاتی می باشد زیرا کودک شما به علت رفت وآمد زیاد به اتاق خود امکان کثیف کردن فرش اتاق خود را بالا می برد، پس بهتر است در هنگام خرید فرش اتاق کودک به این موضوع توجه کنید که این فرش باید قابل شستشو و با دوام باشد که با هر بار شستشو حالت اولیه خود را حفظ کند. در هنگام خرید فرش اتاق کودک توصیه می کنیم که حتما از رنگ های چرک تاب استفاده کنید چون ممکن است در سال دو تا سه بار نیاز به شستشوی فرش اتاق کودک داشته باشید.

 فرش کودک با طرح های کودکانه

فرش اتاق کودک به همراه طرح کودکانه

فرش اتاق کودک با طرح های کودکانه و عروسکی بهترین انتخاب برای کودکانبه شمار می رود، زیرا در اتاق کودک نیازی به پهن کردن یک فرشی که کل فضا را بگیرد نیست و در اتاق کودک باید فرشی پهن شود که طرح کودکانه دارد زیرا فرش هایی با طرح های سنتی نمی تواند برای کودکان جذاب باشد. جنسیت کودک شما در نوع خرید فرش اتاق کودک شما بسیار نقش عمده ای دارد زیرا برخی از رنگ ها برای دکوراسیون اتاق کودک پسر تعریف می شود و برخی از رنگ ها برای دکوراسیون اتاق کودک دختر و پسر مورد استفاده می باشد.

فرش کودک به انتخاب کودک شما

فرش اتاق کودک به انتخاب او

 

فرش به انتخاب کودک شما بسیار مهم است اگر کودک شما به سنی رسیده است که می تواند تصمیم گیری کند او را در هنگام تهیه فرش اتاق کودک ببرید تا او در انتخاب فرش اناق خود نظر دهد. کودک شما باید طرح، رنگ و تصاویر عروسکی روی فرش اتاق خود را دوست داشته باشد و با آن ارتباط برقرار کند زیرا او صاحب اتاق است و نظر او طبیعتاً مهم است.

فرش اتاق کودک بدون نخ

فرش اتاق کودک بدون نخ

فرش اتاق کودک بدون نخ می تواند انتخاب زیرکانه ای باشد زیرا کودک شما علاقه ی زیادی به دویدن در اتاق خود دارد و اگر به فرش اتاق او نخ آویزان باشد احتمال صدمه دیدن کودک شما بسیار بالاست هم چنین اگر کودک شما به تازگی شروع به راه رفتن کرده است نباید از فرش های خطرناک برای اتاق او استفاده شود زیرا احتمال گیر کردن پای کودک نو پای شما به نخ های فرش و زمین خوردن او وجود دارد پس حتما در هنگام تهیه این فرش به نکات فوق توجه کنید، تا بتوانید آسایش کودکان خود را برآورده کنید.

 فرش اتاق کودک متناسب با  رنگبندی دکوراسیون

فرش متناسب با دکور اتاق کودک

رنگ فرش اتاق کودک را باید از لحاظ بسیاری از موارد مورد بررسی قرار داد زیرا این فرش یک فرش خاص با یک کاربر ویژه می باشد. رنگ فرش اتاق کودک تحت تاثیر رنگ دکوراسیون اتاق است که باید رنگی باشد که هارمونی زیبایی بین سایر وسایل اتاق ایجاد کند و این که از شلوغی و بهم ریختگی فضای اتاق جلوگیری کند. اگر اتاق کودک شما کمی کوچک است بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که فضا را کمی بزرگتر جلوه دهد و برعکس رنگ های آبی، سبز، نارنجی، خاکستری و کرم، رنگ هایی هستن که برای رنگ فرش اتاق کودک پسر مناسب هستند و رنگ هایی مثل صورتی، سبز، زرد و کرم برای رنگ فرش های اتاق کودک دختر گزینه ی بسیار مناسبی هستند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *