دیزاین دائم ناخن

همه خانم ها علاقه مند هستند تا با انجام دادن کاشت ناخن به زیباتر شدن ناخن های خود کمک کنند، ولی سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا تنها با انجام دادن کاشت ناخن میتوان به ان زیبایی که مد نظر شما است برسید؟ در پاسخ به این سوال بهتر است اینگونه بگوییم که شما می توانید به راحتی با داشتن ناخن کاشت به همراه یک دیزاین دائم بر روی آن تا مدت ها از زیبایی ناخن های خود لذت ببرید. حال سوال دیگری مطرح می شود که دیزاین دائم چیست؟ و چگونه می تواند زیبایی بخش ناخن های شما باشد. برای یافتن پاسخ این سوالات بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا مطالب جدید و به روزتری را در این خصوص بیاموزید.

دیزاین دائم ناخن

دیزاین دائم ناخن چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که دیزاین دائم ناخن چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این روش یکی از روش های طراحی ناخن بوده که تا مدت ها بر روی ناخن شما باقی می ماند. دیزاین دائم ناخن در اصل به روش کاشت ناخن پودری گفته می شود که در واقع شما با این روش می توانید دیگر نگران شکسته شدن ناخن های طبیعی خود نباشید و به راحتی از زیبایی ناخن های بلند خود لذت ببرید. 

آموزش دیزاین دائم ناخن

دیزاین دائم ناخن یکی از روش هایی بوده که از طریق آن می توان از شکسته شدن ناخن های طبیعی جلوگیری کرد. از این رو اگر می خواهید با این روش بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از رایج ترین روش های کاشت ناخن بیشتر آشنا شوید. 

زیرسازی اولین قدم 

زیرسازی یکی از مهمترین و اساسی ترین قدم برای انجام کاشت ناخن به شمار می رود. برای این کار شما می توانید با انجام دادن یک مانیکور روسی زیرساز ناخن های خود را آماده کنید. برای این کار به یک پوشر(عقب زن) نیاز داریم، شما با استفاده از پوشر می توانید کوتیکول های انباشته شده اطراف ناخن خود را به عقب بزنید. در واقع کوتیکول های اضافی بر روی بستر ناخن شما سبب می شود تا ناخن شما حالت دفرمه و نامرتبی به خود بگیرد، از این رو بهتر است که از شر آنها راحت شوید. با استفاده از یک سر سوهان کاغذی می توانید بر روی بستر ناخن خود خط و خش ایجاد نمایید. پس از انجام این کار با یک فرچه مخصوص تمامی گرد و غباری که بر روی ناخن شما قرار گرفته را بزدایید. 

استفاده از ضد قارچ و پرایمر را فراموش نکنید

مهمترین نکته ای که شاید افراد مبتدی آن را فراموش کنند، این است که حتما باید از ضد قارچ و پرایمر استفاده شود. چرا که در صورت عدم استفاده از این دو مواد امکان قارچ گرفتن ناخن فرد بسیار افزایش می یابد. از طرفی شما با استفاده از این دو مواد بستر ناخن فرد را برای کاشت آماده می کنید.

فرمر گذاری 

در این مرحله شما می توانید با استفاده از یک فرمر که بر روی ناخن شما نصب می شود، به راحتی مواد گذاری را انجام دهید. برای اینکار توصیه ما این است که از یک فرمر پلاستیکی استفاده کنید. چسب فرمر رار باز کرده و آن را زیر ناخن خود فیکس کرده و سپس چسب آن را ببندید. 

مواد گذاری را شروع کنید

پس از فیکس شدن فرمر نوبت به مواد گذاری می رسد. برای اینکار می توانید از لبه آزاد ناخن شروع به مواد گذاری نمایید. در مواد گذاری بهتر است به این نکته توجه کنید که مواد شره نکند. پس مقدار موادی که بر می دارید می تواند تاثیر زیادی بر روی کاشت ناخن شما بگذارد. هنگامی که مواد گذاری می کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید به سمت استرس پوینت بیایید، بهتر است به صورت ضربه ای این کار را انجام دهید. بهتر است از یک پینچر برای مواد گذاری برای ناحیه استرس پوینت استفاده شود.

سوهان کشی آخرین مرحله برای دیزاین دائم ناخن است

یکی از مهمترین مراحل در ناخن کاشت سوهان کشی آن است که غالبا توسط سوهان برقی انجام می شود. از این رو بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که سوهان کشی در قسمت های ساید وال ناخن انجام می شود و به اطراف ناخن نیز می رسد. از طرفی شما باید به این نکته توجه کنید که برای اینکه دور ناخن صاف شود بهتر است به وسیله یک سوهان دستی لبه های ناخن را صاف کرده و سپس ناخن را به قد دلخواه مشتری در بیاورید. در آخر از یک تاپ شاین برای جذاب شدن ناخن و براق شدن سطح آن استفاده نمایید. دیزاین دائم کاشت ناخن بهتر است توسط فردی انجام شود که تجربه کافی برای انجام دادن این کار را داشته باشد. 

کاشت دیزاین دائم 

کاشت با دیزاین دائم یکی از روش هایی بوده است که بسیاری از افراد می توانند با این روش تا مدت ها ناخن های زیبایی داشته باشند ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ناخن های شما پس از مدتی به ترمیم ناخن نیاز دارد که شما می توانید به وسیله ترمیم ناخن های خود را زیباتر نمایید. این روزها بسیاری از افراد از دیزاین ناخن با گل خشک استفاده می کنند چراکه نمای گل خشک می تواند ناخن های شما را جذاب تر نماید. دیزاین داخل کاشت ناخن این روزها با مواد زیادی انجام می شود، از جمله پولک و گل خشک که می تواند زیبایی خیره کننده ای را به ناخن های شما بدهد.

آموزش دیزاین ناخن ساده

بسیاری از افراد مخالف کاشت ناخن هستند و سعی دارند تا با روش های ساده ترین ناخن های طبیعی خود را دیزاین کنند، برای این افراد تنها راهی که می ماند استفاده از یک سری وسایل برای دیزاین ناخن بوده که به وسیله ان می توانند با کمترین هزینه کارهای خود را در خانه در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. برای اینکه بتوان به راحتی در خانه ناخن های خود را دیزاین کنید می توانید از لنز ناخن، فویل ناخن، لاک های طراحی، اکلیل، نگین و انواع پودرهای طراحی استفاده نمایید. طراحی ناخن در خانه بدون ابزار به راحتی با این وسایل امکان پذیر بوده است. 

آموزش دیزاین ناخن ساده

دیزاین زیرکاشت

بسیاری از افراد از یک دیزاین ساده برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند، ولی برخی از افراد از دیزاین های خاص و زیباتری برای خاص شدن طراحی ناخن های خود کمک می گیرند. حال ما قصد داریم برخی از این مواد یا وسیله های دیزاین زیر کاشت را به شما معرفی کنیم. 

شابلون، مهر و کاردک

استفاده از مهر این روزها در تیک تاک و اینستاگرام بسیار ترند شده است. شما می توانید ابتدا با انجام دادن مانیکور ناخن و زدن لاک پایه بستر ناخن را برای استفاده از شابلون و مهر آماده نمایید. برای این کار شما ابتدا لاک مورد نظر خود را بر روی شابلون زده و سپس مهر را بر روی شابلون می زنید تا طرح کپی شود سپس طرح را بر روی ناخن خود می زنید در نهایت به وسیله کاردک دور ناخن را تمیز می کنید. 

لنز ناخن

یکی از راحت ترین روش ها برای طراحی ناخن استفاده از لنز ناخن است. برای استفاده از لنز بهتر است طرح مورد نظر خود را قیچی کرده و به مدت چند دقیقه درون آب بگذارید و سپس آن را خارج نموده و بر روی لاک ناخن خود بزنید، سپس با استفاده از یک تاپ کت، تاپ ژل یا تاپ شاین ناخن خود را دیزاین نمایید. 

شوگر افکت

شما می توانید کاشت ناخن خود را انجام دهید و در نهایت با استفاده از یک قلم طراحی طرح مورد نظر خود را روی ناخن کشیده و قبل از خشک شدن آن پودر شوگر را بر روی ناخن خود بپاشید و آن را تمیز کنید. در واقع شوگر افکت یکی از روش هایی بوده که نیازی به تاپ ژل و سایر تاپ ها ندارد. 

آموزش دیزاین زیر کاشت ناخن در واقع تمامی این مواد می تواند آموزش زیر کاشت ناخن باشد. ولی شوگر افکت و لنز ناخن از روش هایی  بوده که روی ناخن انجام می شود. 

دیزاین زیرکاشت

آموزش دیزاین ناخن با پولک

برای انجام دادن این مدل دیزاین بهتر است این نکته را بدانید که این روش زیر کاشت انجام می پذیرد. برای اینکار ابتدا کاشت ناخن را انجام می دهند و پس از ان پولک ها را بر روی ناخن قرار داده و پس از ان مقداری از پودر شفاف را بر روی ناخن گذاشته و به صورت ضربه ای آن را حالت می دهند. پس از آن از یک تاپ شاین برای جلوه بیشتر ناخن استفاده می کنند. 

آموزش دیزاین ناخن با پولک

جمع بندی 

  • دیزاین دائمی ناخن یکی از روش های ماندگار کاشت ناخن است
  • دیزاین دائم ناخن به زیباتر شدن ناخن های شما کمک می کند
  • دیزاین ناخن با پولک و گل خشک دو روش برای طراحی کاشت پودری است

حال اگر شما نیز از این روش برای دیزاین و طراحی ناخن های خود استفاده کرده اید، می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص این روش با ما درمیان بگذارید. 

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *