لنز ناخن یا فویل ناخن، کدامیک بهتر است؟

زیبایی ناخن های دستان و پاها همیشه در بین خانم ها مورد بحث بوده است. حال در این بین برخی از خانم ها علاقه مند هستند که از کاشت ناخن برای زیبا شدن ناخن های خود استفاده کنند و برخی دیگر به دنبال استفاده از وسایل و ابزارهایی برای طراحی ناخن های خود هستند. استفاده از لاک از قرن ها تا به امروز یکی از موادی بوده که برای زیبایی و جلوگیری از یکنواختی ناخن مورد استفاده قرار می گرفت ولی آیا این روزها همه خانم ها به یک لاک ساده بسنده می کنند؟ در جواب باید پاسخ داد خیر، چرا که این روزها آنقدر ابزار و وسایل طراحی ناخن زیاد و متنوع شده که بسیاری از خانم ها از آن ها استفاده می کنند تا ناخن های آن ها زیباتر شود. حال ما قصد داریم تا در این مقاله در خصوص دو ابزار طراحی ناخن به نام لنز و فویل ناخن با شما صحبت کنیم تا شما بتوانید به راحتی از این محصولات  برای طراحی روی لاک ناخن خود استفاده نمایید.

لنز ناخن یا فویل ناخن، کدامیک بهتر است؟

لنز ناخن

اگر تا به امروز از لنز ناخن استفاده نکرده اید، بهتر است با آن آشنا شوید. در واقع لنز ناخن یکسری برچسب هایی بوده که شما می توانید با برش دادن ان ها و قرار دادن آن ها درون آب، سبب شوید که برچسب رویه آن جدا شده و آن را بر روی ناخن خود قرار داده و سپس از تاپ شاین برای فیکس کردن آن استفاده نمایید. در واقع لنزهای ناخن دارای تصاویر گرافیکی بوده که برای بسیاری از ما جذاب بوده و قرار گرفتن آن روی ناخن های ما، می تواند ناخن های ما را از یکنواختی خارج کند. لنزهای ناخن متنوع بوده و به صورت عروسکی، حروف، تصاویر سه بعدی و شخصیت های کارتونی به فروش می رسد.

از لنز ناخن چگونه استفاده کنیم؟

استفاده از لنز ناخن بسیار راحت بوده و هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. شما می توانید از لنز ناخن بر روی ناخن، لاک معمولی، لاک ژل و ناخن کاشت استفاده کنید، ولی طریقه استفاده آن ها کمی با یکدیگر متفاوت بوده است. 

لنز ناخن بر روی ناخن معمولی

شما می توانید از این لنز ها بر روی ناخن معمولی خود استفاده نمایید. برای این کار لنز مورد نظر خود را قیچی کرده و درون آب بگذارید، پس از آن که برچسب جدا شد آن را بر روی ناخن خود قرار داده و فیکس نمایید و سپس تاپ شاین را بر روی ناخن خود بزنید. استفاده از لنز ناخن در کنار فرنچ ناخن برای افرادی که در خانه خودشان ناخن هایشان را دیزاین می کنند یک پیشنهاد خوب به شمار می رود. اگر می خواهید از لنز ناخن بر روی لاک معمولی استفاده نمایید، بهتر است ابتدا لاک را بر روی ناخن خود بزنید و بعد از خشک کردن لاک، لنز را درون آب گذاشته و پس از چند دقیقه خارج نموده و روی ناخن خود بگذارید و روی آن را برق ناخن بزنید تا استحکام آن دو برابر شود. استفاده از لاک سفید، مشکی و رنگ های نود برای استفاده از لنز ناخن توصیه می شود.

لنز ناخن بر روی لاک معمولی 

لنز ناخن بر روی لاک ژل

شما می توانید از این لنزها بر روی لاک ژل ها استفاده نمایید، برای این کار بهتر است پس از انجام دادن مانیکور ناخن که می تواند مانیکور معمولی باشد یا مانیکور روسی به سراغ بیس ژل رفته و آن را بر روی ناخن بزنید و سپس لاک ژل مورد نظر خود را دو الی سه بار بر روی ناخن خود زده و داخل دستگاه یو وی قرار دهید تا خشک شود، در این مرحله اگر نوچی بر روی لاک ژل شما وجود داشت می توانید به وسیله پد و کلینزر آن را از بین ببرید. پس از بین بردن نوچی لاک ژل نوبت به لنز می رسد، آن را از درون آب خارج کرده و روی ناخن خود بگذارید و سپس از تاپ کت برای پوشش لاک ژل و لنز ناخن استفاده نمایید.

فویل ناخن چیست؟

بسیاری از افراد نمی دانند که فویل ناخن چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ اگر بخواهیم شما را با فویل ناخن آشنا کنیم، بهتر است بدانید که این ابزار یک ابزار فوق حرفه ای برای افرادی که میخواهند ناخن های خود را طراحی نمایند به شمار می رود. فویل ناخن، در واقع یک برچسب بوده که به وسیله چسب فویل به ناخن فرد چسبیده و سپس می توان با استفاده از یک تاپ شاین، آن را مقاوم و مستحکم کرد.

فویل ناخن چیست؟

روش استفاده فویل طراحی ناخن

برای استفاده از این ابزار بهتر است بدانید که شما از آن برای دیزاین ناخن، لاک و لاک ژل نیز می توانید استفاده نمایید. فقط قبل از استفاده بهتر است که مانیکور ناخن را انجام دهید تا بستر ناخن شما برای قرار گرفتن فویل ناخن بزرگ تر باشد. 

مانیکور را انجام دهید

برای هر کاری باید مانیکور انجام شود. چراکه مانیکور ناخن در واقع زیرسازی همه خدمات به شمار می رود. شما می توانید اگر در خانه هستید از مانیکور معمولی و اگر به سالن های خدمات ناخن می روید، از مانیکور روسی و سایر مانیکورهای پیشرفته استفاده نمایید.

چسب فویل ناخن را بزنید

شما می توانید از این فویل ها بر روی ناخن معمولی، ناخن لاک زده و ناخنی که لاک ژل بر روی آن زده شده استفاده نمایید. برای اینکار در گام اول پس از انجام شدن زیر ساز، حتما چسب فویل ناخن را بر روی ناخن خود بزنید و به آن وقت بدهید تا کاملا خشک شود. توجه کنید که اگر چسب به طور کامل خشک نشود،امکان چسبیدن مو و گردوغبار موجود در هوا بسیار بالا خواهد رفت. فویل مورد نظر را قیچی کنید و پس از خشک شدن چسب آن را بر روی ناخن خود بچسبانید. پس از چسباندن فویل می توانید به وسیله انگشت دست آن را بر روی ناخن خود پخش کنید تا فویل به تمامی نواحی ناخن شما بچسبد.

فویل را قیچی کرده و بر روی چسب بچسبانید

تاپ شاین را فراموش نکنید

تاپ شاین، تاپ کت یا برق ناخن در واقع به ناخنی که طراحی شده این امکان را می دهد که درخشش خود را حفظ نماید و از همه مهمتر دیرتر پاک شده و از بین برود.

لنز ناخن vs فویل ناخن

لنز و فویل ناخن هردو ابزارهای طراحی ناخن هستند که بیشتر افراد برای طراحی و دیزاین ناخن های خود از آنها استفاده می کنند. اگر بخواهیم تفاوت های این دو را به صورت خلاصه وار به شما بگوییم بهتر است بدانید که

  • لنز ناخن آسان تر از فویل ناخن بوده است
  • لنز ناخن سریع تر از فویل ناخن انجام می شود
  • فویل ناخن به یک چسب نیاز دارد ولی لنز ناخن چسب ندارد
  • فویل ناخن به صورت متری و لنز به صورت ورقه ای است

شباهت های لنز ناخن و فویل ناخن

این دو ابزار از جهات زیادی شباهت های فراوانی دارند که ما قصد داریم تا در این بخش شما را با آن ها آشنا نماییم.

  • ابزار های طراحی ثانویه 
  • ابزارهای طراحی موقت
  • قابل اجرا بر روی ناخن، لاک ساده و لاک ژل 
  • قیمت مناسب 
  • قابل اجرا در خانه 
  • مناسب برای افراد مبتدی

شباهت های لنز ناخن و فویل ناخن

نتیجه گیری

  • لنز ناخن و فویل ناخن وسایل طراحی ناخن هستند
  • لنز و فویل جزو طراحی های موقت هستند
  • فویل ناخن نیاز به چسب مخصوص دارد
  • برای جدا شدن لنز از پوشش اصلی باید درون آب قرار بگیرد

در آخر اگر شما هم از این دو محصول برای طراحی ناخن های خود و مشتریانتان استفاده می کنید، خوشحال می شویم که در خصوص لنز و فویل ناخن بیشتر برای ما و مراجعه کنندگان به سایت اول نظر بیشتر توضیح دهید، تا افرادی که به تازگی با این دو محصول آشنا شده اند راحت تر از آن استفاده نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *