[irp posts=”5980″ name=”تجربه و نظرات رانندگی با کلاچ برقی “]اجاره خودرو در کیش و سواری با خودروهای لوکس و گران قیمت از تجربیات لذت‌ بخش و فوق‌العاده در جزیره کیش محسوب می‌شود و لذتی توصیف ناپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. همانطور که می‌دانید ورود کالاهای خارجی از جمله خودروهای لوکس به جزیره کیش مشمول مالیات و سایر هزینه‌های گمرکی نمی‌ شود. به همین علت هنگام سفر به این جزیره خودرو‌های گران قیمت خارجی و مدرن به وفور مشاهده می‌ شوند. بنابراین قیمت این مدل خودروها در این جزیره کمتر از نصف قیمت آن در دیگر مناطق ایران است و شما می‌توانید با قیمتی عالی و حتی پایین‌ تر از قیمت در تهران، این خودروهای لوکس را اجاره کنید و از سواری با آن‌ها لذت ببرید.

نیسان جوک، سانتافه، اپتیما، کادیلاک،شورلت، پورشه پانامرا، مازراتی، لامبورگینی، لندکروز و اف جی کروز از جمله خودروهای لوکس و گران قیمتی هستند که می‌توانید در جزیره کیش اجاره کنید و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. در ادامه این مطلب به نحوه اجاره خودرو در کیش، مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش، قوانین و هزینه اجاره ماشین در کیش خواهیم پرداخت.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

نحوه اجاره خودرو در کیش

برای اجاره خودرو درکیش شرکت‌ های زیادی وجود دارند که خدمات مورد نظر را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این شرکت‌ها که در نقاط بسیاری از جزیره کیش دیده می‌شوند، براساس بودجه و توانایی مالی خود، خودرو مورد علاقه‌ تان را انتخاب و اجاره کنید. همچنین می‌توانید پیش از سفر نسبت به اجاره و رزرو خودرو دلخواهتان اقدام کنید. برای این کار می‌توانید به سایت‌های شرکت های اجاره خودرو در کیش مراجعه کنید و پس از ثبت‌ نام، با پرداخت هزینه تعیین شده خودرو خود را رزرو کنید.

دانستن این نکات قبل از اجاره خودرو الزامی است

دقت داشته باشید که هزینه اجاره خودرو در کیش در شرکت‌های مختلف متفاوت است و بهتر است پیش از اقدام به اجاره خودرو، بهترین و معقول‌ ترین شرکت را که با بودجه شما سازگاری دارد انتخاب کرده و خودرو خود را از آن شرکت کرایه کنید. پس از اجاره خودرو و پرداخت هزینه، ماشین در فرودگاه کیش و یا در محل اقامت به شما تحویل داده خواهد شد.

در زمان تحویل خودرو اجاره نامه‌ ای بین شما و شرکت اجاره دهنده خودرو امضا خواهد شد که اطلاعاتی از قبیل نام و کد ملی شما، مدت زمان اجاره، مشخصات و مدل ماشین در آن درج خواهد شد و شما را موظف می کند که قوانین تعیین شده توسط شرکت مربوطه را رعایت کنید.

به‌علاوه شرکت مربوطه براساس خودروی اجاره شده چک یا مبلغی را به عنوان ضمانت از شما دریافت خواهد کرد. این مبلغ پس از تحویل خودرو بین 3 تا 10 روز کاری نزد شرکت اجاره دهنده جهت بررسی کامل خودرو باقی خواهد ماند و در صورت نبودن خسارت به صورت کامل به شما برگردانده خواهد شد. در صورتی که خسارت و ضربه‌ ای به خودرو وارد شده باشد، هزینه آن از مبلغ ضمانت شما کسر خواهد شد.

دانستن این نکات قبل از اجاره خودرو الزامی است

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش چه به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی و چه بصورت اینترنتی به مدارکی نیاز دارد که بهتر است از قبل نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. 

۱. اصل مدرک گواهینامه رانندگی

۲. اصل کارت ملی

۳. امانت گذاشتن پول نقد یا چک به مبلغ 2 تا 10 میلیون جهت ضمانت

۴. امانت گذاشتن 300 تا 700 هزار تومان جهت ضمانت خلافی (این مبلغ بین سه تا ده روز کاری نزد شرکت باقی خواهد ماند و پس از بررسی خودرو و در صورت نداشتن خلافی عودت داده خواهد شد.)

۵. پرداخت اجاره یک روز خودرو که به نوع ماشین و شرکت اجاره دهنده وابسته است.

هزینه اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش به مدارک خاصی احتیاج ندارد و همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم تنها با وجود مدارک شناسایی معتبر مثل شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه دارای اعتبار امکان پذیر است‌. هزینه‌های اجاره خودرو در کیش شامل ضمانت سالم تحویل دادن خودرو و ضمانت جرائم رانندگی نیز می‌ شود که در صورت سالم برگرداندن خودرو و نداشتن خلافی بطور کامل به شما برگردانده خواهد شد.

اما بخش اعظم هزینه اجاره خودرو در کیش به مدل ماشین، شرکت اجاره دهنده و حتی فصلی که در آن سفر می‌کنید بستگی خواهد داشت‌. با این حال بطور تخمینی قیمت اجاره خودرو در کیش برای هر 24 ساعت از 200 هزارتومان تا حدود 10 میلیون تومان برای خودروهای خاص و لوکس در نظر گرفته می‌شود.

هزینه اجاره خودرو در کیش

قوانین اجاره خودرو در کیش

برای اینکه پس از اجاره خودرو در کیش دچار مشکلی نشوید، شرکت‌های اجاره دهنده ماشین قوانین و مقرراتی را تنظیم کرده‌اند که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. کسی که خودرو را اجاره کرده به هیچ وجه نمی‌تواند آن را به فرد دیگری قرض یا کرایه بدهد. در صورت بروز هرگونه مشکل و بروز خسارت، فرد اجاره کننده باید تمامی هزینه‌ های مربوط به تعمیر و خسارت خودرو را برعهده بگیرد و آن را پرداخت کند. از آنجایی که اکثر این خودروها گران قیمت و لوکس هستند کوچکترین خسارت وارده به آن‌ها هزینه زیادی را بدنبال خواهد داشت.

۲. در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در خودرو، به هیچ‌وجه نمیتوانید بدون اطلاع شرکت خودرو را به تعمیرگاه ببرید و آن را تعمیر کنید.

۳. اجازه ورود به ساحل و جاده‌های خاکی را ندارید.

۴. انجام هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک با خودروهای اجاره‌ای ممنوع است.

۵. استعمال هرگونه دخانیات مثل سیگار در خودرو ممنوع است.

۶. درصورتیکه تمایل داشته باشید مدت زمان بیشتری از خودرو استفاده کنید، به شرکت اطلاع داده و اجاره‌ نامه را تمدید کنید.

۷. جهت جلوگیری از هرگونه خسارت و آسیب، در زمان‌ هایی که به ماشین احتیاج ندارید آن را در پارکینگ پارک کنید.

۸. خارج و داخل خودرو را پیش از تحویل خودرو تمیز کنید. در غیر این صورت باید هزینه کارواش و نظافت خودرو را پرداخت کنید.

۹. خودرو اجاره شده را در روز و ساعت مقرر به شرکت بازگردانید‌. در غیر این صورت به ازای هر یک ساعت تاخیر باید 10 درصد مبلغ اجاره را پرداخت کنید.

قوانین اجاره خودرو در کیش

قوانین رانندگی در جزیره کیش

جزیره کیش قوانین سختگیرانه‌ای در زمینه راهنمایی و رانندگی دارد. پیش از اجاره خودرو در کیش بهتر است با مهمترین قوانین رانندگی در این جزیره آشنا شوید تا از جریمه‌های سنگین جلوگیری کنید.

۱. بیشتر نقاط جزیره مجهز به دوربین‌های راهنمایی و رانندگی است و در صورت تخلف و استفاده از سرعت غیرمجاز به سرعت توسط این دوربین‌ها جریمه خواهید شد. حداکثر سرعت مجاز در جزیره کیش 50 کیلومتر بر ساعت است و همواره باید مراقب باشید سرعت شما از این میزان تجاوز نکند.

۲. 100 متر قبل از گردش به چپ یا راست حتما راهنمای خودرو را روشن کنید.

۳. تمیزی خودرو شما از جمله موارد مهم و با اهمیت در جزیره کیش محسوب می‌شود. در صورتی که ظاهر خودرو شما تمیز نباشد، مشمول جریمه خواهید شد.

۴. در جزیره کیش حدالامکان از بوق زدن پرهیز کنید.

۵. تعداد سرنشینان خودرو باید به اندازه ظرفیت ماشین باشد. در غیر این صورت دچار جریمه هنگفتی خواهید شد.

۶. در هنگام اجاره خودرو در کیش و رانندگی با خودرو، دقت داشته باشید که مجاز به استفاده از چراغ‌های نور بالا نیستید و تنها می‌توانید با نور پایین خودرو حرکت کنید.

۷. حفظ پاکیزگی در جزیره کیش از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بیرون انداختن زباله از خودرو جریمه می‌شوید.

با رعایت این قوانین می‌توانید از جریمه‌ شدن خودرو جلوگیری کرده و از سفر خود لذت ببرید.

در آخر

اجاره خودرو در کیش از تفریحات پرطرفدار این جزیره محسوب می‌شود که می‌تواند خاطرات جذابی را برای شما رقم بزند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به جزیره کیش این تفریح لذت‌ بخش را امتحان کنید و رانندگی با لوکس‌ ترین خودروهای ایران و جهان را تجربه کنید. رانندگی در این جزیره قوانین خاص خود را دارد و در صورت نادیده گرفتن آن مشمول پرداخت جریمه خواهید شد. شما می توانید با ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *