آموزش کاشت پلی ژل با قالب 


زیبایی چهره می تواند تا حدودی سبب بالاتر رفتن اعتماد بنفس در هر خانمی بشود ولی بهتر است این نکته را بدانید که زیبایی ناخن های دستان شما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی اعتماد بنفس شما بگذارد، چرا که ناخن های شما مدام در جلوی چشمان شما قرار دارد و شما می توانید با انجام دادن کاشت ناخن به هر روشی که به ان علاقه مند هستید، زیبایی ناخن های خود را چندین برابر نمایید. کاشت ناخن با پلی ژل و قالب یکی از روش هایی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا با این روش علاوه بر جلوگیری از شکسته شدن ناخن های خود، زیبایی را به آن برگردانند. حال شما می توانید به راحتی با آموختن ای تکنیک به راحتی در خانه و در سالن زیبایی ناخن های خود و مشتریان خود را زیباتر طراحی کنید. برای فراگیری این تکنیک خاص بهتر است تا انتهای این آموزش همراه ما باشید. 

آموزش کاشت پلی ژل با قالب 

کاشت ناخن با پلی ژل و قالب در خانه

بسیاری از ما به دلیل گران بودن بسیاری از خدمات آرایشی ترجیح می دهیم تا بسیاری از کارهایی که در این راستا قرار دارد را در خانه خود با کمترین میزان هزینه انجام دهیم، ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از ناخن کارهایی که در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام میبینید با کسب تجربه چندین و چند ساله کوشیده اند تا بتوانند ناخن های مشتریان خود را دیزاین کنند. از این رو بهتر است اگر می خواهید این مهارت را به صورت کامل یاد بگیرید از همین امروز نسبت به ثبت نام در کلاس های آموزش کاشت ناخن جدیدترین تکنیک های کاشت را از بهترین اساتید بیاموزید. حال اگر باز هم قصد دارید که این روش را در خانه را کار کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا متوجه شوید که به راحتی می توان این کار را در خانه انجام داد، به شرطی که بتوانید کارهایی چون مانیکور ناخن، مانیکور خشک، سوهان کشی، مواد گذاری و زدن بیس ژل، پرایمر و تاپ کت را به راحتی یاد بگیرید. 

مواد لازم برای کاشت پلی ژل

برای هر مدل کاشتی شما به وسیله هایی که در یک مانیکور ناخن ساده نیاز است، احتیاج دارید. بنابراین استفاده از عقب زن، نیپر و ضد قارچ ضروری است. از طرفی استفاده از یک سوهان برقی که سر سوهان های اشکی، کاجی و استوانه ای دارد برای سوهان کشی و زبر کردن سطح صدف ناخن ضروری است. همانطور که میدانید داشتن یک سوهان دستی نیز برای سوهان کشیدن در انتهای کار و فرم دادن به ناخن های شما بسیار ضروری است. استفاده از قالب، کلینزر، پلی ژل، دهیدراتور، باندر ژل، تاپ کت و قلم ژل بسیار ضروری است. توجه داشته باشید که ژل و پلی ژل به وسیله دستگاه یو وی خشک می شود. 

مواد لازم برای کاشت پلی ژل

مانیکور ناخن اولین گام برای کاشت هر مدل ناخنی 

افراد مبتدی بهتر است برای مانیکور کردن ابتدا با عقب زن، کوتیکول ناخن را به سمت عقب ببرند، ولی اگر حرفه ای هستید می توانید این مرحله با سوهان برقی به راحتی انجام دهید. ولی ما فرض را بر این می گذاریم که شما مبتدی هستید و می خواهید این کار را در خانه برای خود و اعضای خانواده تان انجام دهید، برای اینکار می توانید با استفاده از یک عقب زن کوتیکول های اطراف ناخن را به سمت عقب برده و سپس با استفاده از یک نیپر کوتیکول های اضافی را بچینید. سپس بهتر است برای تمیزتر شدن سطح ناخن خود از سر سوهان شنی آبی با قرمز رنگ که با زاویه 30 درجه بر روی سطح ناخن قرار می گیرد استفاده نمایید و کوتیکول های اضافه را از بین ببرید. در گامی بعدی بهتر است از سر سوهان توپی استفاده نمایید تا خشکی های اطراف ناخن خود را از بین ببرید. از دیگر سر سوهان هایی که نیاز است برای مانیکور استفاده نمایید، سوهان کاغذی بوده که سطح ناخن شما را خراش می دهد و به صدف ناخن شما کمک می کند تا به راحتی پلی ژل را قبول کند. 

پد کلینزر را قبل از استفاده از پرایمر استفاده کنید

شما می توانید با استفاده از یک پد که به کلینزر آغشته شده است سطح ناخن های خود را پاک کرده و بستر آن را برای یک کاشت خوب فراهم نمایید. پس از استفاده از کلینزر بهتر است که از پرایمر برای اینکه ناخن های شما آماده کاشت شود استفاده کنید. و سپس با استفاده از بیس ژل بستر را برای زدن پلی ژل فراهم نمایید. نکته مهمی که بهتر است به آن توجه کنید این است که بیس ژل، پلی ژل و تاپ کت حتما توسط دستگاه یو وی خشک شود. 

قالب را آماده کرده و پلی ژل را به آن بزنید

شما می توانید با آماده کردن قالب مورد نظر خود که به فرم ناخن شما نزدیک است، به راحتی پلی ژل را به قالب زده و سپس با آغشته کردن قلم خود به کلینزر، پلی ژل را بر روی قالب پخش کنید. به این نکته توجه داشته باشید که مقدار پلی ژل بسیار مهم بوده و از همه مهمتر در صورت استفاده کم از آن ممکن است که استحکام ناخن شما بسیار پایین بیاید. از طرفی استفاده زیاد از مواد سبب می شود تا ژل از کناره ناخن شما ریزش کند، پس به مقداری پلی ژلی که برای فرم دادن به ناخن خود استفاده می کنید، توجه کنید. کاشت ناخن در خانه بدون دستگاه برای این روش مقدور نیست پس بهتر است اگر نمی خواهید دستگاه یو وی را خریداری کنید، از روش های دیگر برای کاشت ناخن استفاده کنید. 

قالب را آماده کرده و پلی ژل را به آن بزنید

پس از زدن پلی ژل دست خود را زیر دستگاه یو وی بگذارید

یادتان باشد که پلی ژل تنها در دستگاه یو وی خشک می شود، بنابراین بهتر است که یکی از با کیفیت ترین نوع این دستگاه ها را خریداری نمایید. پس از قرار دادن انگشتان خود در زیر دستگاه پس از چند ثانیه بهتر است تا قالب را از ناخن خود جدا کنید، در این مرحله شما می توانید با سوهان دستی به راحتی کناره های ناخن خود را سوهان کشی کنید تا اگر به فرم دلخواه شما در نیامده است، به آن نزدیک شود.

قیمت پلی ژل کاشت ناخن

اگر به دنبال خرید یک پلی ژل خوب هستید بهتر است در ابتدای امر این موضوع را به شما یادآور شوم که این روش هزینه نسبتا بالایی دارد و هزینه بالای آن به این دلیل است که در این روش به هیچ عنوان از لیکویید که بوی نامطبوعی دارد استفاده نمی شود. بنابراین بهتر است این نکته را بدانید که این مدل کاشت ناخن، هزینه ای به مراتب بالاتر از کاشت پودری داشته از طرفی انتخاب نوع پلی ژلی که برای کاشت انتخاب می کنید می تواند این هزینه را کمتر یا بیشتر کند. این روزها در بازار برندهای گوناگونی وجود دارد که بسیاری از افراد می توانند با پرس و جو کردن یکی از این محصولات را به عنوان یک پلی ژل خوب انتخاب نموده و آن را خریداری کنند. پلی ژل هلویی یکی از رنگ هایی بوده که این روزها بسیاری از افراد به آن علاقه مند بوده و آن را برای کاشت ناخن خریداری می کنند.

کاور ناخن با پلی ژل

برای اینکه کاور یا همان لمینت ناخن را انجام دهید، در گام نخست بهتر است که ناخن های مشتری خود را با استفاده از مانیکور روسی مانیکور کرده تا بستر آن برای پلی ژل آماده شود. پس از انجام دادن مانیکور شما می توانید با استفاده از یک عقب زن چوبی مقداری پلی ژل را بر روی ناخن خود پخش کرده و تا قد مورد نظر مشتری خود این کار را ادامه دهید. 

آموزش لاک ژل زدن در خانه

بسیاری از افراد بسیار علاقه مند هستند تا به جای استفاده از پلی ژل بر روی ناخن طبیعی خود لاک ژل بزنند، تنها تفاوت این افراد با افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند این است که این افراد تنها از لاک ژل برای زیبا شدن ناخن های خود استفاده می کنند، ولی افرادی که کاشت ناخن با پلی ژل یا ژل را انجام می دهند یک بستری از مواد را بر روی ناخن های خود اجرا می کنند که همین موضوع سبب می شود تا ناخن های دستان آن ها فرم بسیار بهتری بگیرد. حال در این میان هستند افرادی که به هیچ عنوان دوست ندارند کاشت ناخن انجام دهند از این رو به این افراد توصیه می شود از لاک ژل برای زیباتر شدن ناخن های خود استفاده کنند.

قیمت ژل کاشت ناخن تیوپی

شما می توانید پلی ژل مخصوص خود را از سایت های فروش تهیه کنید، برای تهیه پلی ژل مخصوص ناخن کاشت بهتر است بدانید که مارک این محصول تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن می گذارد. بنابراین بهتر است بدانید که کمترین قیمت این محصول 150 هزار تومان تا 1/300/000 هزار تومان است. قیمت پلی ژل کوکو نیز می تواند بین 250 هزار تا 350 هزار تومان نوسان داشته باشد. 

بهترین مارک پلی ژل

شما می توانید با در نظر گرفتن میزان بودجه خود، اقدام به خرید انواع پلی ژل ها بکنید. حال اگر قصد دارید برای سالن خود پلی ژل خریداری کنید، بهتر است که از بهترین برندها برای این محصول استفاده نمایید. 

  • پلی ژل هارمونی 
  • پلی ژل گلدن 
  • پلی ژل کلاریسا
  • پلی ژل گلورنس 
  • پلی ژل تتیس 
  • پلی ژل بلا

بهترین مارک پلی ژل

جمع بندی

  • کاشت ناخن با پلی ژل و قالب سبب شده تا بسیاری از افراد در خانه این کار را انجام دهند.
  • پلی ژل یک ماده ژله ای و اکریلیک بوده که از پودر بهتر و بی دردسر تر است. 
  • کاشت با قالب برای افرادی که ناخن های یکدست می خواهند مناسب است. 
  • پلی ژل نسبت به سایر مواد کاشت گران تر است. 

اگر می خواهید ناخن های زیبایی داشته باشید به شما توصیه می کنیم که با استفاده از پلی ژل و صد البته قالب هایی که در بازار موجود است نسبت به کاشت ناخن در خانه اقدام نمایید. استفاده از برندهای مختلف برای پلی ژل سبب شده تا بسیاری از افراد به راحتی با کمترین هزینه در خانه بدون رفت و آمد به آرایشگاه ها ناخن های خود را کاشت کنند. حال اگر شما نیز این تکنیک را برای کاشت ناخن امتحان کرده اید بهتر است که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

One Reply to “آموزش کاشت پلی ژل با قالب ”

  1. Arian گفت:

    ممنون از مقاله مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *