آموزش فرنچ ناخن با لاک

افراد با استفاده از لاک ژل سعی می کنند تا ناخن های خود را زیبا کنند. فرنچ ناخن یکی دیگر از روش‌های کاربردی برای آرایش ناخن است. اصولاً در فرنچ ناخن ابتدا از یک لاک پایه و سپس برای سر ناخن از یک رنگ متفاوت استفاده می کنند. از فرنچ ناخن های محبوب میتوان به رنگ های هلویی و سفید اشاره کرد. اگر قصد دارید خودتان در خانه ناخن کاشت را انجام دهید بهتر است به این نکته توجه کنید که فرنچ ناخن نیازمند مهارت بالا بوده و ممکن است در دفعات اول نتوانید یک فرنچ ناخن زیبا و بدون نقص داشته باشید. از این رو برای این روش نیازمند مهارت و تمرین بالا هستید، ما در این مقاله قصد آموزش فرنچ ناخن را به شما داریم. برای فرنچ ناخن های خود می توانید سه نقطه در دو گوشه ساید وال ناخن گذاشته و یک نقطه وسط سر ناخن و آن ها را به صورت گرد بهم وصل کنید و سپس با استفاده از لاک فضای خالی را پر کنید.

آموزش فرنچ ناخن با لاک

ابزار فرنچ ناخن

استفاده از ابزارهای فرنچ ناخن می تواند برای شما که قصد دارید اینکار را در خانه انجام دهید مناسب باشد. ابزارهای فرنچ به طور کلی می توانند شامل مهر ناخن، برچسب های فرنچ ناخن و پین کاتر ناخن فرنچ باشند. استفاده از مهر ناخن و پین کاتر ناخن کمی سخت بوده و نیازمند مهارت بالا است. از این رو اگر می خواهید از یک روش ساده تر برای فرنچ ناخن استفاده کنید می توانید از برچسب فرنچ کمک بگیرید. در واقع برچسب فرنچ ناخن برای افراد مبتدی بهتر بوده و به وسیله آن می توان یک فرنچ ناخن بی نقص داشت. فقط دقت کنید که برچسب را به خوبی بر روی ناخن خود بچسبانید تا در هنگام لاک زدن مشکلی پیش نیاید. اگر بخواهید این کار را با هزینه کمتری انجام دهید می توانید از چسب های معمولی نواری و چسب زخم استفاده کنید.

قلم فرنچ ناخن

شما برای فرنچ ناخن نیازمند قلم مناسب هستید تا با استفاده از آن به راحتی ناخن های خود را فرنچ کنید. در بازار برای این منظور قلم های مناسبی وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی با دوبار فرار دادن قلم بر سر ناخن خود، فرنچ ناخن را انجام دهید. ولی برخی از ناخن کارها برای طراحی ناخن از قلم های سه صفر استفاده می کنند. قلم های سه صفر به دلیل ظرافتی که دارند می توانند یک فرنچ ظریف و بدون نقص را ایجاد کنند. از طرفی کار با قلم های سه صفر نیازمند مهارت بالای ناخن کار بوده و شما برای بار اول نمی توانید در حد یک ناخن کار حرفه ای اینکار را انجام دهید. استفاده از قلم فرنچ سبب شده تا شما بتوانید به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن ناخن های خود را طراحی کنید.

قلم فرنچ ناخن

اموزش فرنچ ناخن نوک تیز

اگر به ناخن های نوک تیز علاقه دارید بهتر است به سراغ آموزش فرنچ  ناخن این مدل ناخن ها بروید. شما برای فرنچ این مدل ناخن ها به قلم سه صفر نیاز دارید، چراکه سطح مقطع این ناخن نسبت به مدل های گرد و مربعی کمتر بوده و ظرافت در این مدل ناخن ها بسیار مهم است. برای طراحی این مدل ناخن بهتر است ابتدا یک خط صاف در سر ناخن کشیده و سپس دو نقطه در ساید وال ناخن رسم کرده و آن ها را به صورت گرد به یکدیگر وصل کنید. در نظر داشته باشید که هرچه نوک قلم شما ظریف تر باشد، برای ناخن های نوک تیز بهتر است. در نظر داشته باشید که طراحی ناخن نوک تیز نسبت به سایر ناخن ها سخت تر بوده و بهتر است این کار را نزد یک ناخن کار حرفه ای انجام دهید.

آموزش فرنچ ناخن در خانه

اگر می خواهید ناخن های خود را در خانه فرنچ کنید می توانید به راحتی با استفاده از وسایلی که داریدو صد البته آموزش فرنچ ناخن در خانه این کار را انجام دهید. برای این کار بهتر است از قلم سه صفر یا قلم مربوط به طراحی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما میتوانید با لاک های مربوط به طراحی ناخن، اینکار را انجام دهید. شما میتوانید با استفاده از از برچسب فرنچ ناخن نیز این کار را به راحتی در خانه انجام دهید. برای انجام دادن فرنچ ناخن با استفاده از تمام وسایلی که دارید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا مانیکور ناخن را انجام دهید
  • لاک پایه را بزنید
  • با استفاده از قلم سه نقطه بر روی ناخن ایجاد کرده و قسمت فرنچ را بزنید
  • می‌توانید از برچسب فرنچ نیز استفاده کنید
  • تاپ کات را فراموش نکنید

بهتر است اگر می خواهید این کار را در خانه انجام دهید با استفاده از برچسب این کار را انجام دهید. برچسب ها یکبار مصرف بوده و بهتر است برای هر ناخن از یک برچسب استفاده کنید.

آموزش فرنچ ناخن در خانه

حسن ختام

فرنچ ناخن یکی از روش های شناخته شده در کاشت ناخن به شمار می رود. زیبایی فرنچ، مانند ناخن های طبیعی بوده است. بسیاری از افراد به دلیل همین شباهت ترجیح می دهند که از فرنچ ناخن به جای کاشت آمبره، کاشت با شوگر افکت و کاشت با پودر کروم استفاده کنند. شما میتوانید برای رنگ پایه لاک خود از رنگ های هلویی، کرم و پوست پیازی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که اگر به فرنچ های رنگی علاقمند هستید می توانید از رنگ های پاستیلی که تناژ ملایمی دارند، کمک بگیرید. فرنچ رنگی بهترین نوع طراحی برای فصل بهار و تابستان است. از این رو شما برای فرنچ رنگی بهتر است از رنگ های صورتی، آبی،سبز و نارنجی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *