آموزش کاشت ناخن با ژل

بسیاری از خانم ها علاقه دارند، که دستان و ناخن های زیبایی داشته باشند، ولی متاسفانه به دلیل استفاده انواع مواد شوینده، افزایش سن، تغییرات هورمونی و ژنتیک ممکن است، که دستان و ناخن آن ها به زیبایی سابق نباشد. از این رو بسیاری از خانم ها برای داشتن حسی خوب و عدم اعتماد به نفس، برای زیبا کردن دستان و ناخن های خود از انواع کاشت های ناخن استفاده می کنند، تا زمانی که به دستان و ناخن های خود نگاه می کنند، از حس خوب و لذت بخشی مملو شوند. از این رو بسیاری از سالن های زیبایی در تلاش هستند، تا با ارائه به روز ترین خدمات در زمینه زیبایی ناخن ها، بار دیگر زیبایی را به دستان و ناخن های خانم ها هدیه کنند. بسیاری از خانم ها علاقه دارند، که ناخن های بلند، زیبا و کشیده ای داشته باشند، ولی  به دلیل انجام دادن کارهای منزل، بچه داری و ارتباط با برخی مواد شوینده نمی توانند از ناخن های خود به درستی مراقبت کنند، از این رو طبیعی است، که ناخن های آن ها پس از مدتی می شکند، و حالت اولیه خود را از دست می دهد. بنابراین شما می توانید با فراگیری تمام اصول کاشت ناخن، از ناخن هایی با طراحی های زیبا، لذت ببرید. ژلیش ناخن مانندلمینت ناخن می تواند بسیار ایمن تر از سایر روش ها باشد.

آموزش کاشت ناخن با ژل

آموزش کاشت ناخن با ژل به زبان ساده

اگر علاقه دارید که ناخن های خود را به صورت زیبایی طراحی و دیزاین کنید بهتر است با آموزش کاشت ناخن با ژل آشنا شوید . می توانید با استفاده از کاشت ناخن با ژل، طرح های زیبا و دوست داشتنی را متناسب با سلیقه و نوع پوست خود بر روی ناخن هایتان اعمال کنید. از این رو بهتر است اگر قصد دارید کاشت ناخن با ژل را به صورت دقیق و درست یاد بگیرد، با ثبت نام کردن در آموزشگاه های آرایشگری، تمامی اصول و استانداردهای این کار را، به صورت دقیق از کارشناسان این حوزه بیاموزید.  ما در این بخش قصد داریم تمامی اصول کاشت ناخن را به شما آموزش دهیم، تا با فراگیری آن، بتوانید زیبایی و خاص بودن را به خود و عزیزانتان هدیه کنید، ولی این نکته رادر نظر داشته باشید، که شما اگر قصد دارید، کاشت ناخن را به صورت کامل یاد بگیرید، با ثبت نام کردن در کلاس های آموزشی به صورت عملی می توانید تمامی اصول را از پایه به صورت تخصصی فرا بگیرید.

  • در گام اول بهتر است، زیر سازی ناخن را انجام دهید، چراکه سطح ناخن باید به صورت صاف، هموار و تمیز باشد، تا بتوان کاشت ناخن را بر روی آن شروع کرد. بهتر است برای این کار از مانیکور و سوهان کشی رویه ناخن ها استفاده کنید.
  • سطح ناخن را توسط پد های مخصوص و کلینزر تمیز کنید، این کار چربی اضافه را از روی ناخن هایتان پاک می کند.
  • در مرحله بعد استفاده از ضد قارچ ها، بر روی سطوح ناخن ها الزامی است.
  • در این مرحله از بیس کات ژل استفاده می کنید، و سپس ناخن را در دستگاه UV قرار می دهید.
  • پس از خارج کردن ناخن از دستگاه UV مقداری از پلی ژل را برداشته و با کاردک مخصوص روی سطح ناخن بزنید.
  • در این مرحله با استفاده از یک قلم مخصوص، که آغشته به کلینزر است، می توانید مواد را روی سطح ناخن، به صورت یکدست پخش کنید.
  • پس از این که مواد پلی ژل، فرم کلی ناخن را شکل داد، باید کل ناخن ها را، به مدت 2 دقیقه در دستگاه UV قرار داد، و پس از خروج ناخن ها از دستگاه، باید توسط قلم موها، به آن ها کلینزر زد، تا چسبندگی روی ناخن ها از بین برود.
  • در صورت نیاز به دورگیری، توسط سوهان برقی و سوهان دستی این کار را انجام دهید
  • در این مرحله به عنوان آخرین مرحله از تاپ کات ها استفاده کنید، چراکه استفاده از تاپ کات ها باعث می شود، که ناخن های شما براق و زیبا شود. پس از استفاده از تاپ کات ها، باید ناخن ها را داخل دستگاه UV قرار بدهید.

دستگاه برای ناخن ژلیش

وسایل و ابزارهای مورد نیاز برای کاشت ناخن ژلیش

برای آموزش کاشت ناخن با ژل به وسایل و ابزارهایی نیاز است، که باید در هنگام خرید آن ها به اصل بودن و مرغوب بودن آن توجه کنیم، چراکه ممکن است استفاده از مواد ناسالم و بی کیفیت بر روی سلامتی افراد تاثیر بدی بگذارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید، با تمامی ابزارها، وسایل و مواد مورد نظر برای کاشت ناخن با ژل آشنا شوید.

  • پلی ژل در رنگ های مورد نظر
  • قلموی مخصوص ژل
  • کلینزر
  • بیس ژل و تاپ کات
  • دستگاه UV
  • سوهان برقی ودستی
  • کاردک مخصوص جداکردن ژل

دانستن این نکات درباره ژلیش الزامی است

1-استفاده از ضد قارچ ها در همه روش های کاشت ناخن الزامی و ضروری قلمداد می شود.

2- دور گیری و برداشتن کوتیکول باید به دقت انجام شود،باید با دقت فراوان انجام شود، چراکه در صورت باقی ماندن کوتیکول بر روی ناخن در هنگام کاشت ناخن روی سطح آن حباب های هوا ایجاد می شود.

3- در روش کاشت با ژل، دفعات سوهان کشی کاهش می یابد. و اگر با روش ناخن قالبی این کار را انجام دهید، زمانی که مواد بر روی ناخن می ماند، نیز کاهش می یابد.

وسایل مورد نظر برای ناخن ژلیش

جمع بندی

بسیاری از خانم های دغدغه مند، تمایل دارند که همیشه و در هر مکانی با ظاهری آراسته و زیبا ظاهر شوند، از این رو علاوه بر آراستگی و آرایش چهره و موهای خود، به زیبایی و آراستگی ناخن های انگشتان خود نیز توجه می کنند. از این رو آن ها با کاشت ناخن باژل سعی می کنند که زیبایی خاصی را برای انگشتان دست خود به ارمغان بیاورند. بنابراین پیشنهاد ما برای خانم های خوش سلیقه این است، که اگر به هنر کاشت ناخن علاقمند هستند، با شرکت در آموزشگاه های کاشت ناخن، این مهارت کاربردی و زیبا را به طور کامل بیاموزند، تا بتوانند زیبایی را به انگشتان خود و دیگران هدیه کنند.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *