اسپری دوفاز برای موهای خشک

همانطور که می‌دانید از اسپری دو فاز زمانی استفاده می شود که شما پس از آمدن از حمام باید موهای خود را توسط سشوار خشک کنید. کمک گرفتن از این اسپری سبب شده تا موهای شما در برابر آسیب های ناشی از حرارت در امان بماند. در واقع اسپری دوفاز به دلیل داشتن ماده محافظتی از موهای آسیب دیده شما مراقبت می کند. از طرفی در برخی از این اسپری ها از مواد مغذی برای تغذیه رسانی به موهای آسیب دیده شما ما استفاده شده است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که موهای شما خشک است بهتر است از اسپری دوفاز مخصوص موهای خشک استفاده کنید چرا که این نوع موها بیشتر از موهای چرب در معرض آسیب است. بنابراین ما توصیه می کنیم پیش از استفاده از سشوار و اتوی مو از محصولاتی چون اسپری موی دوفاز کالیون استفاده کنید.

اسپری دوفاز برای موهای خشک

اسپری دو فاز برای موهای فر

بسیاری از افراد موهای فر و مجعد ای دارند این افراد پس از آمدن از حمام نیاز دارند که علاوه بر خشک کردن مو، موهای خود را شانه کنند، بهتر است این افراد از یک محصول دو کاره برای این منظور استفاده کنند. افرادی که موهای فر دارند باید هم از موهای خود در برابر حرارت سشوار و اتو مو مراقبت کنند و هم اینکه از محصولی استفاده کنند که موهای آنها را نرم کرده تا بتوانند موهای خود را به راحتی شانه کنند‌. ما به این افراد این محصولات را معرفی می کنیم.

  • اسپری موی دوفاز نلی عصاره green tea
  • اسپری موی دوفاز اربن کر

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

برای استفاده از این محصول می توانید ابتدا آن را با تکان دادن به حالت یک فاز درآورده و سپس پس آن را بر روی موهای نم دار خود اسپری کنید. در نظر داشته باشید که اسپری را از قسمت ساقه مو بزنید. پس از استفاده از این محصول میتوانید به راحتی از سشوار و اتوی مو استفاده کنید. اگر احساس می کنید که پس از حمام موهای شما گره خورده میتوانید پس از اسپری کردن این محصول موهای خود را شانه کرده و سپس با سشوار خشک کنید. به یاد داشته باشید که اگر به هر دلیلی موهای شما خشک است و می خواهید موهای خود را براشینگ کنید، میتوانید اسپری دوفاز مو را بر ساقه موهای خود اسپری کرده و پس از آن موهای خود را حالت دهید. اسپری دوفاز برای موهای خشک یکی از فوایدی که دارد می تواند علاوه بر تامین مواد مغذی مو، سبب گره نخوردن موهای خیس شما پس از حمام شود.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

اسپری دو فاز کراتینه

این روزها بازار کراتینه مو بسیار پر رونق است ولی متاسفانه به دلیل قیمت بالای مواد کراتینه بسیاری از افراد نمی توانند از این روش تراپی مو برای ترمیم موهای آسیب دیده خود استفاده کنند. در همین راستا اسپری دوفاز کراتینه می تواند انتخاب این دسته از افراد باشد. در واقع استفاده از مواد کراتین در این اسپری ها سبب شده تا فرد پس از استفاده از این محصول موهای صاف، نرم و شلاقی داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید از مزایای این محصول استفاده کنید می توانید به سراغ اسپری دو فاز کراتینه آدرا از بین محصولات ایرانی بروید. سایر برندهای ایرانی همچون بیول و وردکالر نیز اسپری دوفاز کراتینه تولید کرده اند.

اسپری دوفاز برای موهای چرب

اگر از آن دسته از افرادی هستید که هر روز پس از انجام دادن کارهای روزانه خود حس می کنید که موهای تان چرب شده بهتر است به سراغ اسپری دوفاز برای موهای چرب بروید. موهای چرب به دلیل ترشح بیش از حد مواد روغنی بر روی سر می توانند محرک خوبی برای ریزش مو باشند، بنابراین برای جلوگیری از ریزش مو باید از محصولی استفاده شود که حدالامکان سبب تحریک شدن چربی های سطح موی شما نشود. بنابراین از محصولاتی چون اسپری دوفاز رینبو، اسپری دو فاز سریتا مدل آلوورا و اسپری دوفاز ریکادو کمک بگیرید.

اسپری دوفاز برای موهای چرب

اسپری سه فاز مو چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که محصولی تحت عنوان اسپری سه فاز مو این روزها به عنوان رقیب به خوب برای اسپری دوفاز مو معرفی می گردد. درواقع اسپری سه فاز تمامی ویژگی های اسپری دو فاز را داشته ولی تنها تفاوت آن با اسپری دوفاز در خاصیت درمانی آن است. تمامی اسپری های دوفاز برای محافظت از مو در برابر حرارت استفاده می شود، ولی اسپری سه فاز این قابلیت را دارد که مواد مغذی مورد نیاز برای موهای آسیب دیده شما را تامین کند. در واقع آن افرادی که به طور ژنتیکی موهای خشک دارند بهتر است از این محصول به جای اسپری دو فاز استفاده کنند. مزیت این محصول برای افرادی که موهای خشک دارند این است که در ترکیبات این محصول از از آنزیم های مورد نیاز برای موهای خشک، ویتامینهای مورد نیاز برای این افراد و ویتامینهای محلول در آب آب و محلول در چربی استفاده شده است. افرادی که به طور مداوم موهای خود را رنگ و یا دکلره می کنند می توانند کاندیدهای دیگر این محصول جدید به شمار بروند. استفاده از مواد دکلره به صورت مداوم سبب و خشکی مو میشود بنابراین بهتر است در کنار استفاده از سرم مغذی برای موهای خود از اسپری ۳ فاز برای جلوگیری از حرارت سشوار کمک بگیرید.

حسن ختام

توجه داشته باشید که شما باید با نوع موهای خود آشنا باشید. انتخاب درست محصولات مراقبتی از مو می‌تواند این امکان را به شما بدهد که از خشکی مو های خود جلوگیری کنید. در نظر داشته باشید که عدم استفاده درست از محصولات مراقبتی مو می تواند باعث آسیب دیدن فولیکول های مو های شما شود، بنابراین از موهای خود در برابر حرارت و آسیب های محیطی محافظت کنید. اسپری دو فاز مناسب برای موهای شما می‌تواند در کنار ایجاد لایه محافظتی در مو به موهای آسیب دیده شما مواد مغذی برساند. این روزها اسپری سه فاز به عنوان یک محصول حرفه ای تر در بازار مشاهده شده است، بنابراین اگر خواستار این هستید که موهای شما ما کمترین آسیب را ببیند، بهتر است با استفاده از این محصول مواد مغذی مورد نیاز موهای خود را تامین کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *