اسکراب کف سر

همانطور که پوست شما نیاز به لایه برداری دارد. کف سر نیز از این قاعده مستثنی  نبوده و نیاز به لایه برداری دارد. همانطور که می دانید کف سر به چه دلیل نزدیکی با آلودگی هوا، گرما، سرما و تعریق بدن بیشتر از هر قسمت بدن نیاز به مراقبت دارد. در برخی از افراد مشکلاتی چون شوره، پوسته پوسته شدن کف سر و خشکی بیش از حد کف سر سبب شده تا این افراد به دنبال راه چاره ای برای درمان خود باشند. شما می‌توانید با انجام دادن اسکراب کف سر به راحتی از شر این مشکلات راحت شوید. بسیاری از افراد از چربی کف سر خود رنج می برند این افراد برای متعادل سازی چربی کف سر خود بهتر است از اسکراب های مناسب استفاده کنند.

اسکراب کف سر

اسکراب کف سر خانگی

بسیاری از افراد با استفاده از مواد خانگی سعی دارند تا اسکراب کف سر را انجام دهند. برای اینکار شما می توانید از این ترکیبات استفاده نمایید.

اسکراب طبیعی روغن زیتون و نمک

یک دوم قاشق چایخوری روغن زیتون را با همین میزان آبلیمو و نمک دریا مخلوط کرده و به کف سر خود بمالید. این اسکراب خانگی برای افرادی که دچار سوختگی مو شده اند می تواند گزینه خوبی باشد، چراکه روغن زیتون موجود در این اسکراب خانگی می تواند موهای آسیب دیده شما را ترمیم کند.

اسکراب خانگی جوش شیرین و شامپو

برای تهیه این نوع اسکراب شما می توانید از یک قاشق غذا خوری جوش شیرین و یک دوم قاشق غذاخوری شامپو شفاف کننده مو استفاده کنید. در نظر داشته باشید که در صورتی که روغن درخت چای دارید می توانید از آن در این نوع اسکراب استفاده کنید.

اسکراب کف سر خانگی

اسکراب کف سر بادی شاپ

یکی از بهترین اسکراب های شیمیایی، اسکراب بادی شاپ بوده که این روزها بسیاری از افراد از آن برای لایه برداری کف سر خود استفاده می کنند. شما میتوانید از این محصول برای درمان و لایه برداری سلول های مرده کف سر خود استفاده نمایید. شما با بهره گیری از این محصول می توانید به خون‌رسانی در موها و کف سر خود کمک کنید. در نظر داشته باشید که برای تهیه این محصول می توانید از سایت های معتبر فروش لوازم آرایشی این محصول را خریداری نمایید. استفاده از این محصول سبب شده تا به آسانی سلول های مرده از روی کف سر شما خارج شده و سلول های جدید دوباره شروع به رشد کنند. شما می توانید با استفاده از این محصول به راحتی کف سر خود را لایه برداری کرده و از بروز مشکلات پوستی خود جلوگیری نمایید.

بهترین اسکراب کف سر چرب

آن دسته از افرادی که کف سر چرب دارند در تلاش هستند تا با بهره گیری از اسکراب های کف سر به لایه برداری سلول های مرده کف سر کمک کنند. همانطور که می دانید تجمع سلول های مرده بر کف سر شما سبب تجمع بیش از حد چربی بر روی سر شما خواهد شد، بنابراین باید هرچه زودتر نسبت به لایه برداری اقدام کنید. شما می توانید برای اینکار به سراغ این محصولات بروید.

  •  زیما
  •  بادی شاپ
  •  لورال
  •  ایوروشه
  •  کراستاس
  • سفورا

قیمت اسکراب کف سر

شما می توانید یک اسکراب را به قیمت های متنوعی تهیه کنید. در نظر داشته باشید که این محصول یک لایه بردار تخصصی بوده و طبیعی است که قیمت آن بالا باشد. چراکه این محصول با تحریک فولیکول های مو سبب رشد مجدد سلول های جدید خواهد شد. با این حال شما می توانید این محصول را به قیمت ۱۴۵ هزار تومان تهیه کنید. در نظر داشته باشید که محصولات با کیفیت قیمت های بالاتری داشته و شما برای تهیه آن ها باید قیمتی حدود ۷۵۰ هزار تومان را پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که شما برای تهیه محصولات اصل ممکن است با مشکل روبه رو بشوید، از این رو به شما پیشنهاد میکنیم که از افراد مورد اعتماد آنها را تهیه کنید.

قیمت اسکراب کف سر

اسکراب کف سر با قهوه

برخی از افراد با استفاده از قهوه سعی می کنند تا اسکراب کف سر را انجام دهند. دانه های قهوه به دلیل خاصیت لایه برداری می تواند به عنوان یک لایه بردار طبیعی معرفی گردد. اسکراب با قهوه برای افرادی مناسب است که به محصولات شیمیایی حساسیت داشته و سعی دارند تا با استفاده از مواد طبیعی به لایه برداری طبیعی موهای خود کمک کنند. جالب است بدانید که استفاده از قهوه سبب تحریک فولیکول های مو های شما شده و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن لایه برداری کف سر را انجام دهید. قهوه به دلیل داشتن خاصیت لایه برداری می تواند سبب کمک به رشد مجدد سلولهای جدید موهای شما شده و به تقویت ریشه موی شما کمک کند.

حسن ختام

شما با استفاده از اسکراب سر می توانید یک لایه برداری خوب و گسترده در ناحیه کف سر داشته باشید. همانطور که میدانید استفاده از اسکراب سر سبب شده تا فولیکول های کف سر شما تحریک شده و موهای جدید شروع به رشد کنند. لایه برداری از کف سر سبب شده تا سلول‌های مرده از روی سر شما بیرون آمده و سلول‌های جدید شروع به رشد کنند. اسکراب کف سر می تواند به صورت طبیعی و شیمیایی انجام شود. شما می توانید از محصولات طبیعی چون شکر، قهوه و روغن زیتون برای لایه برداری کف سر خود استفاده کنید. در این میان برندهای زیادی چون لورال، سفورا، ایوروشه و بادی شاپ می توانند به عنوان بهترین محصولات اسکراب کف سر به شمار برود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *