امیده قاسمی یا میراندا فارسی کدامیک بهتر است؟

اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران هستید، بهتر است با امیده قاسمی و میراندا فارسی آشنا شوید. این دو میکاپ آرتیست در منطقه فرشته تهران سالن های آرایشی مجللی دارند که شما می توانید برای داشتن یک آرایش زیبا به سالن زیبایی این دو آرایشگر توانای کشورمان بروید. حال اگر شما نیز فرصت کمی تا شب عروسیتان داشته باشید، به این موضوع فکر خواهید کرد که کدامیک از این دو نفر می توانند آرایش زیبایی را برای شما به وجود بیاورند. بنابراین شما می توانید به راحتی با مراجعه به پیج اینستاگرام این دو نفر، با سبک آرایش آن ها آشنا شده و یکی از آن ها را برای انجام دادن میکاپ شب عروسی تان انتخاب کنید. این روزها بسیاری از سالن های زیبایی برای اینکه بتوانند هنر خود را به منصه ظهور بگذارند، سعی دارند تا با داشتن بازدید عروس، شب رویایی برای تک تک عروس های این سرزمین به وجود بیاورند.

سبک آرایشی امیده قاسمی چیست؟

اگر آرایش های لایت را دوست دارید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که میکاپ آرتیست امیده قاسمی سبک آرایشی کاملا لایتی دارد. این آرایشگر سعی دارد تا از تمامی آرایش های غلیظ و سنگین دوری کرده و زیبایی های صورت هر فرد را با توجه به نوع صورت، رنگ مو، رنگ چشم، فرم صورت و مدل لباس او نمایان کند. امیده قاسمی این روزها توانسته است به یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران تبدیل شود و با افراد مشهور و بنامی که در این حوزه فعالیت می کنند، رقابت کند. اگر مایل هستید تا با نمونه کارهای امیده قاسمی بیشتر آشنا شوید، می توانید با مراجعه به آدرس omideh_makeup از تمامی مدل های عروس این میکاپ آرتیست دیدن کنید. امیده قاسمی توانسته است با بهترین محصولات از جمله انواع پنکیک، کرم پودر و پودرهای فیکس بهترین آرایش های صورت را برای نوعروسان به وجود بیاورد. امیده قاسمی کوشیده است تا با گریم و کانتور اصولی پوست صورت، فرم مناسبی را برای داشتن یک میکاپ حرفه ای به وجود بیاورد.

سالن زیبایی امیده قاسمی کجا است؟

اگر شما نیز قصد دارید که آرایش صورت شما توسط این فرد انجام شود، بهتر است تا با مکان دقیق سالن زیبایی او آشنا شوید، تا بتوانید برای داشتن یک میکاپ زیبا به آنجا بروید. سالن زیبایی امیده قاسمی در فرشته تهران واقع شده است. بنابراین شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و رزرو نوبت با شماره های  09123508829 و  09203508829 تماس بگیرید.

نمونه کار عروس امیده قاسمی

میراندا فارسی کیست؟

یکی دیگر از میکاپ آرتیست های معروف این روزها میراندا فارسی است که توانسته است در بین بسیاری از میکاپ آرتیست ها به یکی از بهترین و مشهورترین میکاپ آرتیست ها تبدیل شود. میراندا فارسی 31 سال دارد و کار خود از 4 سال پیش به صورت حرفه ای انجام داده است. او معتقد است که این کار در کنار سختی هایی که دارد می تواند شیرینی های زیادی داشته باشد و پس از مشاهده لبخن رضایت عروس، خستگی از تن او در می آید. میراندا فارسی روزانه بین 5 تا 12 ساعت کار کرده و از همه مهمتر در همه حال می کوشد تا خود را جای عروس هایی که به سالن زیبایی او می آیند بگذارد و استرس آن ها را کم کند. میراندا فارسی یکی از میکاپ آرتیست هایی بوده که آرایش حرفه ای را بر روی صورت شما به وجود می آورد.

سبک آرایشی میراندا فارسی چیست؟

این روزها بسیاری از عروس ها به دنبال سبک های آرایشی لایت هستند تا از ان طریق بتوانند زیبایی طبیعی هر عروسی را به منصه ظهور بگذارند. در این میان میراندا فارسی برای اینکه بتواند با آرایش های جدید و به روز دنیا آشنا شود، در همه حال اطلاعات خود را به روز کرده است تا بتواند میکاپ های به روز و زیبایی را برای عروس هایی که به سالن آرایشی او می آیند انجام دهد. شما می توانید برای آشنایی با سبک آرایشی میراندا فارسی به پیچ اینستاگرام او به  آدرس miranda_makeupartist مراجعه کنید.

سبک کار میراندا فارسی

سالن زیبایی میراندا فارسی کجاست؟

حال اگر بین امیده قاسمی و میراندا فارسی به این نتیجه رسیدید که به سالن زیبایی میراندا فارسی بروید، بهتر است بدانید که این میکاپ آرتیست نیز مانند امیده قاسمی در فرشته تهران سالن زیبایی دارد که شما می توانید برای انجام دادن میکاپ در شب عروسی خود، به سالن زیبایی میراندا فارسی مراجعه کنید. در این میان برای آگاهی از آدرس سالن زیبایی میراندا فارسی می توانید با شماره 09126075149 تماس بگیرید تا میکاپ شما توسط این میکاپ آرتیست دوست داشتنی انجام شود.

نمونه کار میراندا فارسی

بنابراین

اگر می خواهید در یکی از بهترین سالن های آرایشی تهران بهترین میکاپ را داشته باشید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فردی که این کار را برای شما انجام می دهد بسیار مهم است، چرا که تجربه کاری اوست که میزان تبحر او ا در زمینه میکاپ نشان می دهد، بنابراین شما می توانید در بین افراد مشهوری چون امیده قاسمی و میراندا فارسی با توجه به نمونه کارهای آنها در پیج های اینستاگرام شان، یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها را انتخاب کنید. در این میان بسیاری از مدل ها و بلاگرهای اینستاگرام در شب عروسیشان برای انجام دادن میکاپ نزد امیده قاسمی و میراندا فارسی رفته اند تا بتواند در مهمترین شب زندگیشان زیبا و جذاب تر بنظر بیایند.

5/5 - (1 امتیاز)

One Reply to “امیده قاسمی یا میراندا فارسی کدامیک بهتر است؟”

  1. این ارایشگاه بی نهایتکارشون افتضاح وبد است گول این ارایشگاه رو هرگز نخورید گفت:

    کارشون کاملا افتضاح است اصلا گول تبلیغاتشونو نخورید کارشون در حد ابتدایی هم نبست چه برسد به میکاپ عروس آرایش بد اصلا گریم باد نبستن ‌شینیون کارش هم افتضاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *