براش آرایشی گراف یا براش آرایشی سیگما کدامیک بهتر است؟

دنیای خانم ها پر از زیبایی و احساس خوب است و یکی از مهمترین راه ها که از طریق آن می توان احساس خوب به دست آورد آرایش کردن است. بسیاری از خانم ها به صورت روزانه آرایش می کنند و همانطور که می دانید هیچ فردی برای آرایش روزانه به سالن زیبایی نمی رود. بنابراین یکی از راه های مهم برای داشتن یک آرایش روزانه مسلط بودن به خودآرایی است. از طرفی برای اینکه شما بتوانید آرایش خوبی داشته باشید نیاز دارید تا با استفاده از انواع برس ها آرایش خود را تکمیل کنید. حال ست براش های آرایشی این امکان را به شما می دهد تا آرایشی زیبا و بدون نقص داشته باشید. چرا که برای آرایش هر قسمت از صورت شما، از یک قلم خاص استفاده می شود. حال این روزها براش آرایشی گراف و براش آرایشی سیگما به عنوان پر فروش ترین برس های آرایشی در بین مشتریان معرفی شده است. ما قصد داریم تا در این مقاله به این پرسش پاسخ دهیم که کدام یک از براش های آرایشی ارزش خریدن دارند، برای یافتن جواب این پرسش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

براش آرایشی گراف یا براش آرایشی سیگما کدامیک بهتر است؟

براش آرایشی چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی برای این محصول داشته باشیم می توان آن را قلم موی آرایشی تعریف کنیم که شما می توانید با استفاده کردن از آن ها از تمامی لوازم آرایش خود به درستی بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنید. در این میان برخی از لوازم آرایشی به صورت مایع بوده است که شما می توانید برای اینکه آن ها را به راحتی بر روی پوست خود پخش کنید، از براش های مخصوص کرم پودر، ماسک صورت و انواع کرم ها استفاده کنید. در این میان براش هایی با اندازه های کوچکتر با سری های مختلف برای کشیدن سایه چشم و پخش کردن آن وجود دارد که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن برس ها آرایش چشم خوبی داشته باشید. این روزها برخی از برندهای معتبر در تلاش هستند تا با تولید ست براش آرایشی به صورت یکجا تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف کنند. 

انواع براش آرایشی فانتزی

اگر در هنگام آرایش کردن فانتزی بودن قلم های آرایشی برایتان مهم بوده است، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از کارخانه های تولید براش های آرایشی، برای این دسته از افراد نیز براش های تولید کرده است که از نظر کیفیت سطح پایینی داشته ولی از نظر زیبایی می تواند زبانزد خاص و عام باشد. چرا که این براش های فانتزی به دلیل رنگ های جذاب . طراحی منحصر به فردش می تواند برای بسیاری از افراد، به خصوص دخترهای نوجوان جذاب به نظر بیاید. در این میان دو مدل برس آرایشی فانتزی وجود دارد که این روزها در بین بسیاری از دخترهای جوان، به عنوان پرطرفدارترین برس های آرایشی معرفی شده است. 

  •  براش آرایشی پری دریایی
  • براش آرایشی طرح ماهی 

براش آرایشی پری دریایی

برس آرایشی پری دریایی کاملا شبیه ساز بدن پری دریایی بوده و قسمت براش در اصل سر پری دریایی بوده و قسمتی که در دست شما قرار می گیرد درست مانند اندام پری دریایی بوده و انتهای براش کاملا مانند پاهای پری دریایی که به صورت بال است، طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این نوع قلم ها استفاده از رنگ های براق و زیبا در طراحی آن است که سبب شده زیبایی این نوع قلم ها چندین برابر شود. 

براش فانتزی

براش آرایشی طرح ماهی

این مدل براش آرایشی کاملا شبیه به بدن ماهی بوده و از همه مهتر روی بدنه آن پولک های ماهی به بهترین شکل تبیعه شده و قسمت سر براش در اصل مانند سر ماهی بوده و قسمت انتهایی آن به صورت بال ماهی درآمده است. 

براش آرایشی به انگلیسی

این روزها به دلیل تنوع مواد آرایشی و ابزارهای استفاده آن، بسیاری از افراد سعی می کنند تا با یادگیری نام انگلیسی برخی از لوازم آرایشی به راحتی در صورت پیدا نکردن محصول مورد نظر خود، آن را از سایت های خارجی چون آمازون، علی بابا و علی اکسپرس سفارش دهند. حال در صورتی که قصد دارید براش آرایشی اورجینال را از سایت های خارجی خریداری کنید بهتر است با نام انگلیسی آن که به Makeup brush معروف است آشنایی داشته باشید. 

براش آرایشی به انگلیسی

بهترین مارک براش آرایشی 

حتی اگر بخواهید برای رفتن به مجالس و مهمانی های مهم در خانه آرایش حرفه ای بکنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از براش های با کیفیت می تواند به بهتر شدن آرایش شما کمک کند. بنابراین توصیه ما این است که بهترین مارک قلم های آرایشی را انتخاب و خریداری کنید. ما قصد داریم تا در این بخش شما را با برخی از مارک های خوب برس آرایشی آشنا کنیم. 

  • براش آرایشی گراف 
  • براش آرایشی سیگما
  • براش آرایشی مک 
  • ست براش آرایشی زووا
  • براش آرایشی هدی بیوتی 

براش آرایشی گراف 

برند گراف کوشیده است تا در همه حال با تولید براش های ایرانی با کیفیت بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه کند. این برند ایرانی به دلیل تولید براش های با کیفیت و حرفه ای آرایش کردن را برای افراد مبتدی نیز آسان کرده است. در این میان شما می توانید از براش توپی سر کج بزرگ، براش پودر، براش هایلایتر بزرگ و سایر براش ها برای داشتن یک آرایش زیبا کمک بگیرید. بسیاری از افراد براش ها را به صورت تکی خریداری می کنند، در این میان اگر به دنبال براش کرم پودر هستید، می توانید از برند گراف آن را تهیه کنید. 

براش آرایشی سیگما

در این میان یکی دیگر از برندهایی که به صورت حرفه ای با برند گراف رقابت می کند، برند سیگما بوده است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از براش های این برند خریداری کنند. این براش خارجی بوده و از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده است. بسیاری از میکاپ آرتیست ها در صورت مهم نبودن قیمت براش های آرایشی سعی می کنند، از براش های آرایشی سیگما برای میکاپ عروس ها و خانم هایی که به سالن های آن ها می آیند استفاده کنند. شما می توانید برای تهییه و خرید ست براش اورجینال به سایت های معتبر آرایشی که محصولات اصل می فروشند، مراجعه کنید. 

براش آرایشی سیگما

براش آرایشی مک

مک یکی از برندهایی بوده است که براش های آن در عین حال که قیمت بسیار مناسبی دارد، جزو براش های با کیفیت و حرفه ای معرفی می شود. بسیاری از افراد با خرید ست براش آرایشی مک سعی می کنند تا از تمامی براش های داخل ان برای داشتن یک آرایش خوب استفاده کنند. 

براش آرایشی مک

ست براش آرایشی زووا

شما می توانید در صورتی که به دنبال یکی از ست های با کیفیت هستید، برند زووا را انتخاب کنید. چراکه این برند به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالای براش های آن و از همه مهمتر داشتن قیمت بسیار مناسب می تواند برای بسیاری از افراد به عنوان یکی از بهترین ست های قلم های آرایشی معرفی شود. 

کاربرد براش آرایشی

همه ما می دانیم که اگر بخواهیم یک آرایش بی نقص داشته باشیم، به تعدادی قلم برای آرایش کردن نیاز داریم. آشنایی با کاربرد براش آرایشی می تواند سبب شود تا بسیاری از افراد برای هرمنظوری یک براش خاص و منحصر به فرد را خریداری کنند.به طور مثال کارکرد براش کرم پودر با کارکرد براش ابرو کاملا متفاوت بوده و از هر یک از آنها برای انجام دادن کار خاصی باید استفاده کرد. 

کاربرد براش قاشقی 

اگر بخواهیم تعریفی برای براش قاشقی ارائه دهیم، بهتر است بدانید که این براش ها چند سالی است که به عنوان بهترین براش های که افراد و میکاپ کارها استفاده می کنند تبدیل شده است. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین براش ها هستید می توانید براش های قاشقی را برای انجام دادن میکاپ انجام دهید. این براش ها با توجه به سایز و اندازه ای که دارد می تواند برای آرایش صورت شما به خصوص کرم پودر کشیدن، کانسیلر و هایلایترها مفید باشد. در این بین یکی از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی برای انجام دادن میکاپ روزانه خود از این براش ها استفاده کرده است که شما می توانید کاربرد براش های قاشقی را در این ویدیو مشاهده کنید. 

کاربرد براش قاشقی 

ست براش ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

بسیاری از ما شاید نتوانیم برای خرید یک ست براش هزینه زیادی را پرداخت کنیم، بنابراین کاملا طبیعی است که به دنبال ست براش ارزان قیمتی باشیم که کیفیت بسیار بالایی دارد. ست براش آرایشی مک و ست براش آرایشی زووا نسبت به سایر ست ها قیمت بسیار مناسبی داشته و اگر می خواهید از آن ها صرفا برای خودآرایی استفاده کنید، بهتر است که از این برندها خریداری کنید.

قیمت براش تکی 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که براش ها را به صورت تکی خریداری می کنید، بهتر است بدانید که کدام یک از برندها قیمت خوبی داشته و شما می توانید ارزان ترین براش را به صورت تکی خریداری کنید در این میان برای خرید براش تکی شما می توانید از برند گراف کمک بگیرید، چراکه این برند علاوه بر فروش براش های خود به صورت ست بسیاری از براش های مهم را به صورت تکی نیز به فروش می رساند. شما می توانید برای آگاهی از قیمت های براش های گراف که به صورت تکی به فروش می رسد به آدرس graph.brushes مراجعه کرده و براش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. 

قیمت براش تکی

قیمت ست براش زووا

اگر به دنبال یک ست کامل برای آرایش هستید، بهتر است که ست آرایشی زووا را برای میکاپ انتخاب کنید. قیمت این ست میتواند در سایت های مختلف متفاوت باشد. بنابراین اگر می خواهید این ست براش با کیفیت را خریداری کنید بهتر است بدانید که عوامل زیادی می تواند بر روی قیمت ان تاثیر بگذارد. بنابراین برای اینکه این محصول را به قیمت واقعی تری خریداری کنید، بهتر است که در ابتدا در سایت های معتبر قیمت ان را مشاهده نمایید و در صورت تطبیق دادن آن با سایر سایت های فروش، این براش را برای خود خریداری کنید. 

انواع براش کرم پودر

بسیاری از افراد برای استفاده از کرم پودر سعی می کنند ازبرس های مخصوص آن استفاده کنند. در این میان یکی از معروف ترین قلم هایی که برای این منظور تعبیه شده است براش استیپلینگ است. این برس دارای دو سر تخت و گرد بوده که هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را برای استفاده از کرم پودر انتخاب کند. استفاده از استیپلینگ این امکان را به شما می دهد که کرم پودر و کانسیلر را به خوبی بر روی پوست خود پخش کنید. این براش می تواند به عنوان یک براش چند منظوره نیز استفاده شود. استیپلینگ می تواند به راحتی کرم پودرهای مایع را بر روی پوست شما پخش کند. شما می توانید از این نوع براش برای پخش کردن رژگونه، هایلایتر، پودر فیکس و برنزر استفاده کنید. 

نحوه استفاده از براش آرایشی

همانطور که میدانید قلم های مختلفی برای آرایش کردن وجود دارد که هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود از برخی از آن ها برای داشتن یک میکاپ خوب استفاده کند. 

براش پودری 

از این نوع قلم می توان برای استفاده از مواد آرایشی که به صورت پودر هستند استفاده کرد. این نوع قلم دارای سری پهن و نرم به شکل دایره ای بوده که می توان از طریق آن بسیاری از مواد آرایشی که به صورت پودر هستند را بر روی صورت پخش کرد. 

براش ابرو

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که به آرایش ابرو علاقه مند هستند پیش می آید این است که براش ابرو چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال می توان گفت که از این قلم می توان برای پر و رنگی کردن ابرو و نواحی که در ابروهای شما خالی است استفاده کنید. حال برای این منظور با توجه به آن موادی که برای لیفت ابرو استفاده می کنید، براش مورد نظر شما می تواند متفاوت باشد. 

  • برس ابرو برای مرتب کردن ابرو و شانه زدن آن به سمت بالا 
  • قلم زاویه دار برای استفاده از سایه و ژل ابرو 
  • براش ابرو

براش هاشور ابرو

بسیاری از خانم ها برای اینکه ابروهایشان خوش حالت و زیباتر به نظر برسد، سعی می کنند تا با قلم های مخصوص هاشور ابرو این کار را انجام دهند. در این میان قلم های دیگری برای زیبا و خوش حالت کردن ابرو وجود دارد که بسیاری از افراد می توانند با استفاده از آن قلم ها ابروهای خود را زیبا و خوش حالت کنند. 

  • براش ابرو و مژه 
  • برس ابرو ریملی 
  • براش ریمل ابرو 

براش سر صاف

یکی دیگر از قلم هایی که این روزها بیشتر در دست میکاپ کارها مشاهده میکنیم، قلم سر صاف است. از این قلم می توان برای آرایش کردن چشم و کشیدن خط چشم استفاده کرد. این نوع براش ها می تواند این امکان را به شما بدهد که خط چشمی بدون نقص و زیبا را ترسیم نموده و از همه مهمتر زیبایی چشمان خود را دو چندان کنید. 

کاربرد براش های bh

اگر به دنبال یک ست خوب و کاربردی هستید می توانید از ست براش های بی اچ کازمتیک 18 تکه استفاده کنید. این ست ها به دلیل داشتن قلم های بسیار کاربردی سبب شده تا بسیاری از افراد به جای خرید سایر ست ها، خرید این ست را در اولویت خود قرار دهند. از کاربرد های مهم این براش ها می توان به استفاده از موی بزو اسب در ساخت سر قلموها اشاره کرد. با استفاده از این نوع براش ها شما از هدر رفت مواد آرایشی خود جلوگیری می کنید. شما می توانید در صورت آماتور بودن نیز از این براش ها نیز استفاده کنید. این ست دارای 18 عدد براش بوده که شما می توانید با استفاده از این براش ها آرایش خوب و حرفه ای را داشته باشید. 

کاربرد براش های bh

مدل براش آرایشی

مدل برس های آرایشی می تواند متفاوت و گوناگون باشد. بسیاری از افراد از انواع براش های آرایشی برای داشتن یک آرایش ایده آل استفاده می کنند. در این میان برخی از مدل های قلم های آرایشی وجود دارد که بسیاری از افراد برای حرفه ای شدن آرایش در کانتور صورت استفاده می کنند. براش مسواکی و براش قاشقی از جمله مدل های پر استفاده از براش های آرایشی به شمار می رود. 

کاربرد براش مسواکی 

در اصل براش های مسواکی کاربرد های بسیار زیادی دارد و شما می توانید برای آرایش قسمت های مختلف صورت خود از براش های مسواکی استفاده کنید. شما می توانید برای پخش شدن برخی از مواد آرایشی چون کرم پودر ها و پودر های فیکس آرایشی از براش های مسواکی استفاده کنید. 

در انتها

  • برای داشتن یک آرایش تمیز از براش های آرایشی استفاده کنید.
  • اگر آماتور هستید، استفاده از برس های آرایشی به شما کمک می کند تا زیباتر شوید. 
  • شما می توانید با استفاده از قلم های آرایشی از مواد کمتری استفاده کنید.
  • استفاده از براش های قاشقی بسیار راحت تر از سایر براش ها است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *