بند انداز برقی فیلیپس یا بند انداز برقی براون کدامیک بهتر است؟

موهای زائد در نواحی مختلف بدن می تواند برای همه ما آزار دهنده باشد و از طرفی بعد از هربار اصلاح دیدن نوک موهایی که به تازگی مانند یک بذر جوانه زده می تواند برای ما آزار دهنده باشد. حال تنها راه چاره برای خلاص شدن از موهای زائد بدن این است که به روشی اصلاح کنیم که ریشه های موها از پوست ما جدا شود. بند اندازها این قابلیت را دارند که موهای زائد بدن ما را از ریشه جدا کنند. بنابراین شما می توانید تنها با خرید یکی از بند اندازهای موجود در بازار موهای زائد نواحی مختلف بدن خود را از بین ببرید. این روزها در بازار برندهای گوناگونی وجود دارد که شما می توانید به اندازه بودجه ای که دارید یکی از بند اندازهای با کیفیت را خریداری کنید. برند فیلیپس و براون دو برند مطرح در لوازم بهداشتی به شمار می روند، که به دلیل کیفیت و قیمت بالا همیشه بین آن ها رقابت بالایی وجود دارد. ولی به راستی بند انداز فیلیپس بهتر است یا بند انداز براون؟ برای یافتن جواب سوال خود با ما همراه باشید. 

بند انداز برقی فیلیپس یا بند انداز برقی براون کدامیک بهتر است؟

بهترین بند انداز برقی از نظر کاربران

بسیاری از افراد در ایام کرونا به دلیل اینکه دیگر نمی توانند مانند سابق به آرایشگاه بروند، سعی می کنند تا با استفاده از بند انداز دستی و بند انداز برقی موهای زائد خود را از بین ببرند. در این میان خرید بهترین بند انداز برقی از نظر کاربران این روزها بیشترین میزان جستجو را به خود اختصاص داده است، چرا که این روزها به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار طبیعی است که بسیاری از محصولات خارجی گران تر از قیمت های سابق شوند. بنابراین توصیه ما این است که اگر می خواهید بهترین بند انداز برقی را خریداری کنید، از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. حال از نظر کاربران کدام یک از بند انداز های برقی بهترین کیفیت را به خود اختصاص داده است؟

بند انداز برقی فیلیپس 

این بند انداز از نظر بسیاری از کاربران در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین دستگاه های اصلاح معرفی شده است. فیلیپس یک برند معتبر و خارجی بوده است که بسیاری از محصولات برقی اعم از خانگی و غیره را با بهترین کیفیت تولید می کند. از طرفی بند انداز فیلیپس به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا به سرعت و به راحتی تمامی موهای زائد بدن شما را اصلاح می کند. 

بند انداز برقی براون

براون یکی از برندهای معتبر در سراسر دنیا بوده است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا محصولات این برند را خریداری کنند. بندانداز برقی براون به دلیل داشتن موتور بسیار قوی این امکان را دارد که در سریع ترین زمان ممکن تمامی موهای بدن شما را از ریشه بکند. در ساخت این دستگاه از تکنولوژی برش مستقیم و برش چرخشی استفاده شده است.جنس تیغه این محصول از استیل ضد زنگ بوده و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. 

بند انداز برقی پاناسونیک

پاناسونیک یکی از بندهای معتبری بوده است که بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بسیار بالای آن از این محصول استفاده می کنند، این بند انداز قدرت بسیار بالایی داشته و از همه مهمتر شما می توانید به سرعت و با کمترین فشار تمامی موهای بدن خود را به راحتی اصلاح نمایید. 

بند انداز روزیا

این روزها این برند توانسته است در بین تمامی برندهای بند انداز به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شود. این برند به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و قدرت  موتور بسیار زیاد در بین کاربران بسیار شناخته شده است. بند انداز روزیا دارای قیمت مناسب و با گارانتی 18 ماهه بوده که شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه خرابی از گارانتی آن نیز استفاده کنید. 

بند انداز کویین

بند انداز کویین به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب این روزها مشتریان زیادی داشته است و بسیاری از افراد این برند را خریداری می کنند. شما نیز میتوانید اگر به دنبال یک بند انداز خوب و با کیفیت هستید برند کویین را انتخاب کنید. 

اصلاح صورت با بند انداز برقی 

وجود موهای زائد روی پوست صورت برای تمامی خانم ها آزار دهنده بوده و بسیاری از آنها سعی میکنند تا با بند انداختن صورت خود، موهای زائد صورت را از بین ببرند. ولی این روزها با شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانم ها به آرایشگاه ها نمی روند و ترجیح می دهند که کارهای آرایشی خود را در خانه انجام دهند. یکی از راه های کم هزینه برای اینکه بتوانید موهای زائد صورت خود را از بین ببرید، این است که از بندانداز برقی یا همان بند انداز دستی برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده کنید. برای این کار شما می توانید تمامی موهای پشت لب، صورت و نواحی پیشانی خود را به راحتی با حرکت دادن بند انداز دستی انجام دهید. 

بند انداز دستی چگونه کار می کند؟

اگر به تازگی این محصول را خریداری کرده اید بهتر است با روش کارکرد آن آشنا شوید. استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و شما می توانید تنها با انجام دادن برخی از کارهای ساده بنداز دستی خود را روشن کرده و از آن استفاده کنید. 

ابتدا نخ بنداز برقی را در دو شاخک آن قرار دهید

 برای اینکه اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به درستی کار می کند، شما می توانید به راحتی با اتصال نخ مخصوص بند انداز در محل شاخک های آن و با فیکس کردن نخ ها در محل درست از محکم شدن نخ در محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. پس از قرار دادن نخ در محل مورد نظر سعی کنید پیچ های روی دستگاه را سفت کنید. 

آداپتور دستگاه را وصل کنید

همانطور که میدانید بسیاری از بند اندازهای برقی به وسیله یک آداپتور کار می کنند، بنابراین شما می توانید با وصل کردن آداپتور آن جریان برق را در سیستم جاری سازید. 

دکمه روشن خاموش را فشار دهید

پس از اتصال آداپتور به دستگاه نوبت به روشن و خاموش کردن دستگاه میرسد، برای این کار بهتر است در گام اول دستگاه را امتحان کنید، تا ببینید که سالم است یا خیر؟ 

بند انداز برقی را بر روی محل مورد نظر برای اصلاح قرا دهید

در مرحله آخر شما می توانید به راحتی با قرار دادن بند انداز بر روی محل مورد نظر موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید. اگر پوست حساسی دارید و آستانه تحمل شما در برابر درد بسیار پایین است، بهتر است که از پمادهای بی حس کننده یا پودری که درون دستگاه برای بی حس کردن وجود دارد استفاده کنید، تا بتوانید به راحتی درد ناشی از کنده شدن موهای خود را تحمل کنید. 

نحوه استفاده از پودر بندانداز برقی 

برای استفاده از پودر بند انداز برقی بهتر است آن  را به وسیله یک پد آرایشی به مقدار لازم بر روی پوست خود پخش کنید، تا تمامی موهای شما بلند شود تا شما بتوانید به راحتی موهای خود را اصلاح کنید. این پودر به موهای شما کمک می کند تا آماده اصلاح شود.

یک بند انداز صورت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر شما نیز از بند انداز صورت استفاده می کنید، بهتر است با تمامی ویژگی های یک بند انداز صورت خوب آشنا شوید. داشتن یک بند انداز خوب می تواند سبب شود تا شما دچار مشکلات پوستی نشوید و از همه مهمتر پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. 

  • کندن تمامی موهای صورت 
  • کندن موهای کرک گونه و نازک 
  • ایجاد پوستی صاف و سفید 
  • کندن موها از ریشه 
  • صدای کم 
  • مصرف برق کم 
  • داشتن لامپ کم مصرف برای تمرکز بیشتر 

علت کار نکردن بند انداز برقی چیست؟

زمانی که یک دستگاه برقی کار نمی کند، دلایل زیادی برای عدم کارکرد آن وجود دارد. این وسیله به دلیل داشتن برد بند انداز می تواند دچار مشکل بشود. به طور کلی یکی از شایع ترین خرابی ها در وسایلی که دارای برد هستند می تواند نوسان های برقی به شمار برود. یکی دیگر از دلایلی که می تواند سبب شود تا بند انداز برقی شما به درستی کار نکند، عدم فیکس شدن نخ در جایگاه مخصوص است، بنابراین در هنگام نصب نخ از محکم شدن ان اطمینان حاصل کنید. 

علت کار نکردن بند انداز برقی چیست؟

علت پاره شدن نخ بند انداز برقی 

یکی دیگر از مشکلات شایعی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از بند انداز برقی متاسفانه با پاره شدن نخ آن مواجه می شوند. بهترین راه برای اینکه بندانداز برقی شما نخش پاره نشود این است که نخ آن را سفت نبندید و از همه مهمتر نخ باکیفیت باشد. بنابراین در هنگام استفاده از نخ بندانداز برقی در صورت پوسیده شدن نخ ان بهتر است که آن را تعویض کنید. 

لیست قیمت بند انداز برقی 

اگر به دنبال خرید یک بند انداز خوب و با کیفیت هستید، بهتر است بازه قیمت های برندهای گوناگون را بدانید. برای این کار شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر برای فروش بروید و با بازه قیمت های بند انداز برقی آشنا شوید. 

در آخر

  • اگر می خواهید در خانه اصلاح کنید، خرید یک بند انداز برقی الزامی است
  • اگر می خواهید صورت خود را اصلاح کنید، بند انداز برقی می تواند گزینه خوبی باشد
  • بند انداز برقی فیلیپس و براون به عنوان بهترین برندهای بند انداز برقی شناخته شده است
  • بند انداز برقی روزیا و کویین قیمت های مناسب تری نسبت به سایر بندها دارند

در صورت خرید هر یک از این برندها می توانید نظرات و پیشنهادات خود در خصوص آن محصول را با ما در بخش نظرات این مقاله در میان بگذارید، تا ما بتوانیم با نظرات و پیشنهادات شما، شما را به به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم . 

5/5 - (1 امتیاز)

One Reply to “بند انداز برقی فیلیپس یا بند انداز برقی براون کدامیک بهتر است؟”

  1. منصوری گفت:

    با سلام موچین برقی خریدم ولی چرا موهای نازک وریز را برنمی داره لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *