بهترین مارک تینت لب

اگر به آرایش خانم های کره جنوبی دقت کرده باشید با تینت لب آشنا شده اید. در واقع تینت لب یکی از محصولات آرایشی بوده که شما به وسیله آن میتوانید لب و گونه های خود را آرایش کنید. مهمترین مزایای استفاده از تینت لب طبیعی نشان دادن آرایش و ماندگاری بالای آن نسبت به رژ لب است. حال در این میان بهترین مارک تینت لب می تواند جزو سوال های مهم خانم هایی باشد که به دنبال استفاده از این محصول هستند. بهترین مارک تینت لب در حال حاضر به برند اتود اطلاق می شود. این برند ساخت کشور کره جنوبی بوده و بسیاری از افراد در سراسر دنیا از این برند استفاده می کنند. از دیگر برندهای معتبر می توان به تینت لب بنفیت اشاره کرد. این محصول در شکل های مختلف تولید شده است یکی از شکل های محبوب آن تینت لب بستنی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها طالب تهیه آن هستند.

بهترین مارک تینت لب

تینت لب فانتزی

اگر از مدل های فانتزی تینت لب خوشتان می آید میتوانید از سایت های معتبر خرید لوازم آرایش این مدل ها را تهیه کنید. اغلب مدلهای فانتزی به صورت شکل های عروسکی در طرح های رنگارنگ و به صورت بستنی تولید شده است. در اکثر کلیپ های تیک تاک شما میتوانید این تینت های لب فانتزی را مشاهده کنید. فانتزی بودن این محصول آرایشی شاید بامزه و زیبا باشد ولی برند معتبر این محصول مهم تر از حالت فانتزی آن است. از این رو توصیه می کنیم اگر می خواهید از این محصول به قصد آرایش لب و گونه استفاده کنید از برند اتود و بنفیت این محصول را خریداری کنید. شما می توانید این تینت ها را در شکل لامپ، مداد، بستنی، عروسک و سایر اشکال فانتزی مشاهده کنید. بهتر است بدانید که تینت لب فانتزی نسبت به برندهای معتبر قیمت پایین تری دارد و همین موضوع دلیل خوبی بر بی کیفیت بودن این محصولات است.

تینت لب فانتزی

تینت لب نفیس

اگر به دنبال تهیه محصولات ایرانی و بهترین مارک تینت لب هستید باید بدانید برند نفیس تینت لب با کیفیتی تولید کرده است. شما می توانید با تهیه این محصول لب ها و گونه های خود را آرایش کنید. تینت لب نفیس به صورت مایع رقیق به همراه یک اپلیکاتور بوده که شما می توانید برای استفاده از آن اپلیکاتور را بر روی لب خود کشیده و آرایش خود را تکمیل نمایید. از مهم‌ترین ویژگی این محصول می توان به سبکی بر روی لب، تولید شده با مواد طبیعی، رنگ بندی بسیار و ترمیم خشکی لب اشاره کرد. بهتر است بدانید برای پاک کردن تینت لب نفیس از روی لب و گونه باید از میسلار واتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این ماده به آسانی از روی لب و گونه شما پاک می‌شود و نیازی به اعمال فشار زیاد نیست. داشتن رنگ های تابستانی برای آرایش های سبک در فصل بهار و تابستان می تواند از ویژگی مهم برنده نفیس باشد.

انواع تینت لب

همانطور که میدانید تینت لب نیز مانند رژ لب در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده است. در کلیپ های تیک تاک، اینستاگرام و پینترست نمونه تینت لب مایع بسیار پرطرفدار بوده است. چرا که از این محصول می توان برای آرایش گونه نیز استفاده کرد. تینت لب پیچی و تینت لب مات از دیگر هم خانواده های این محصول به شمار می رود. محصول پیچی به صورت جامد بوده و نسبت به نمونه مایع و مات رطوبت بیشتری دارد. محصول مات نسبت به مایع و پیچی شدت رنگ کمتری دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از انواع تینت های محبوب در بازار را برای خود خریداری کنید. در نظر داشته باشید که نمونه های مایع ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه های جامد دارند. توجه داشته باشید که استفاده از این محصول تا حد زیادی می‌تواند از خشکی لب و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کند. از طرفی این محصول باب میل هر نوع پوستی بوده و عوارض ناشی از آن تقریباً صفر است.

انواع تینت لب

تینت لب قیمت مناسب

اگر به دنبال تهیه تینت لب با قیمت مناسب هستید باید بدانید که برندهای ایرانی قیمت های نسبتاً مناسبی دارند. یک تینت لب اتود که ساخته کره جنوبی است قیمتی بین ۱۶۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان دارد، در حالیکه نمونه مشابه ایرانی آن قیمتی بین ۸۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان دارد. از این رو پیشنهاد ما این است اگر به دنبال یک تینت لب قیمت مناسب هستید به سراغ برند نفیس بروید. برند نفیس به دلیل ماندگاری بالایی که دارد می تواند به عنوان یک محصول خوب و با کیفیت معرفی شود. قیمت های فانتزی که در سایتهای محصولات آرایشی وجود دارد قیمت پایین تری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت. شما می‌توانید یک تینت فانتزی که به حالت لامپ بوده را در حدود ۲۵ هزار تومان خریداری کنید ولی به این فکر کنید که آیا این محصول کیفیت خوبی دارد؟

حسن ختام

اگر به دنبال یک آرایش طبیعی و در عین حال بی ضرر هستید به سراغ تینت های لب بروید. استفاده از این محصول آرایش شما را کاملاً طبیعی و زیبا نشان می دهد. در در ساخت این محصول از از مواد طبیعی و بی ضرر استفاده شده که همین موضوع سبب شده بسیاری از خانم ها در سراسر دنیا به جای استفاده از رژلب و رژگونه از تینت لب استفاده کنند. در همین راستا دو برند خارجی توانسته اند توجه مشتریان خود را جلب کنند، ولی نباید از این موضوع غافل شد که یک برند ایرانی تحت عنوان نفیس توانسته با محصولات مشابه خارجی رقابت کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *