بهترین میکاپ آرتیست فرمانیه

همه ما زمانی که نزدیک مراسم عروسیمان می شویم به فکر این هستیم که به یک میکاپ آرتیست خوب و حرفه ای در محله خود مراجعه کنیم. اعتماد به یک مجموعه خوب به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون هیچ دغدغه ای در شب عروسی خود بدرخشید. ما در این جا قصد داریم دو تن از بهترین میکاپ آرتیست های محله فرمانیه تهران را به شما معرفی کنیم تا شما با مراجعه به این دوعزیز از هنر دستان این دو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ما در این مقاله به هیچ عنوان بیان نمی کنیم که کدامیک از این دو عزیز بهترین هستند، ما در این مقاله در خصوص سبک آرایشی این دوعزیز و از همه مهمتر در خصوص نمونه کارهای این دو میکاپ آرتیست با شما صحبت خواهیم کرد. ما در این مقاله شما را با محیا ملکی و زهرا زمانی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بهترین میکاپ آرتیست فرمانیه

محیا ملکی یا زهرا زمانی انتخاب شما کدام است؟

بیشتر ما قبل از عروسی خود برای آن روز برنامه ریزی می کنیم. برخی از افراد از چندماه قبل سالن زیبایی، آتلیه عکاسی و تالار عروسی خود را رزرو می کنند تا با نزدیک شدن به این روز دچار استرس نشوند. شما می توانید اگر در محله فرمانیه ساکن هستید به راحتی با انتخاب یک میکاپ آرتیست حرفه ای در این محل خیالتان بابت آرایش، شینیون عروس و تاج عروس راحت باشد. در محدوده فرمانیه دو میکاپ آرتیست معروف بنام محیا ملکی و زهرا زمانی مشغول به کار هستند. شما می توانید با مراجعه به پیج این دو عزیز و دیدن نمونه کارهای این دو میکاپ آرتیست به راحتی یکی از این دو میکاپ آرتیست را برای شب عروسیتان انتخاب کنید. سبک آرایشی این دو میکاپ آرتیست تا حد زیادی شبیه به هم بوده و شما می توانید اگر طرفدار سبک آرایش اسموکی، لایت و اروپایی هستید از این دو عزیز کمک بگیرید.

سبک آرایشی محیا ملکی

این روزها بسیاری از عروس ها به دنبال سبک های لایت، اروپایی و اسموکی برای آرایش چشم های خود هستند. شما می توانید اگر می خواهید در شب عروسی خود از این مدل آرایش ها برای شما استفاده شود، از محیا ملکی کمک بگیرید. شما می توانید پیش از مراسم خود برای دیدن نمونه کارهای محیا ملکی به سالن او مراجعه کرده و سپس در صورتی که از نمونه کارهای او خوشتان آمد با سالن زیبایی محیا ملکی در خصوص آرایش و شینیون عروس قرارداد ببندید. در این سالن زیبایی شما می توانید از تیم حرفه ای محیا ملکی در خصوص شینیون، تاج و ناخن عروس استفاده نمایید. بهتر است بدانید که شما با کمک گرفتن از میکاپ این میکاپ آرتیست به آسانی می توانید تمامی زیبایی های صورت خود را به نمایش بگذارید. استفاده از مواد اورجینال به شما کمک خواهد کرد که به یک سبک آرایشی مناسب برسید.

سبک آرایشی محیا ملکی

سبک آرایشی محیا ملکی

شماره تماس سالن زیبایی محیا ملکی

شما می توانید برای تماس با این سالن زیبایی با شماره 09124633733 تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با تماس گرفتن با این مجموعه  و یا از طریق دایرکت در خصوص قیمت و شرایط سالن زیبایی محیا ملکی آگاهی پیدا کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی محیا ملکی

اگر مایل هستید با نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشترآشنا شوید می توانید به پیج اینستاگرام محیا ملکی به آدرس @makeupbymahya مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی محیا ملکی

ما در این قسمت شما را به مشاهده برخی از نمونه کارهای این سالن زیبایی دعوت می کنیم. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج این میکاپ آرتیست مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای این میکاپ آرتیست به صورت حضوری به بازدید عروس محیا ملکی که در پیج اینستاگرام خود بیان می کند، مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی محیا ملکی

نمونه کارهای سالن زیبایی محیا ملکی

نمونه کارهای سالن زیبایی محیا ملکی

سبک آرایشی زهرا زمانی

بهتر است بدانید که این روزها بیشتر عروس ها به دنبال آرایش های لایت، اسموکی و اروپایی هستند. از این رو بیشتر میکاپ آرتیست ها سعی دارند تا با به کارگیری این سبک از میکاپ به شما کمک کنند. شما می توانید اگر در محدوده فرمانیه هستید زهرا زمانی را نیز برای کارهای آرایش صورت خود در نظر داشته باشید. زهرا زمانی به شما کمک می کند تا در شب عروسیتان بهتر دیده شوید. او معتقد است که همه خانم ها زیبا هستند و تنها با برطرف کردن برخی از نواقص روی صورت آن ها می توان به راحتی به یک میکاپ زیبا دست پیدا کرد. شما می توانید برای آشنا شدن با نمونه کارهای زهرا زمانی به پیج اینستاگرام او و یا بازدید های عروس او مراجعه نمایید.

سبک آرایشی زهرا زمانی

سبک آرایشی زهرا زمانی

شماره تماس سالن زیبایی زهرا زمانی

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی ابتدا با شماره تماس 09120716805 تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای این سالن های زیبایی برای بازدید عروس آن آماده شوید. برای اینکار بهتر است پیج زهرا زمانی را دنبال کرده و سپس با تماس گرفتن با این مجموعه در روز مقرر برای بازدید عروس در سالن زیبایی حاضر شوید.

اینستاگرام سالن زیبایی زهرا زمانی

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی به پیج اینستاگرام @ zahrazamani_makeup مراجعه نمایید.

نمونه کارهای زهرا زمانی

ما در این بخش شما را به دیدن نمونه کارهای این سالن زیبایی دعوت می کنیم. شما می توانید به راحتی با دیدن برخی از نمونه کارهای این سالن زیبایی به آسانی میکاپ آرتیست مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی زهرا زمانی

نمونه کارهای سالن زیبایی زهرا زمانی

نمونه کارهای سالن زیبایی زهرا زمانی

جمع بندی

ما در این مقاله با هدف معرفی دو میکاپ آرتیست معروف در فرمانیه سعی داشتیم تا شما را با بهترین های این محله آشنا کنیم. ما در این مقاله صرفا شما را با بهترین های فرمانیه آشنا کردیم و این به منزله این نیست که ما بگوییم که کدامیک از این دو میکاپ آرتیست بهترین هستند. از شما می خواهیم تا با مراجعه به پیج این دو عزیز یکی از این دو میکاپ آرتیست ها را برای آرایش شب عروسیتان انتخاب نمایید. شما می توانید اگر به نمونه کارهای پیج اینستاگرام اعتماد ندارید در روز بازدید عروس در سالن زیبایی حاضر شده و از نزدیک میکاپ های این دو عزیز را مشاهده کنید. حال در حسن ختام این مقاله از شما خواستاریم که اگر با این دو میکاپ آرتیست آشنایی دارید، درباره سبک کار، نوع آرایش، تیم سالن زیبایی و اخلاق هریک از آن ها برای ما و خوانندگان اول نظر توضیح مختصری بدهید.

5/5 - (1 امتیاز)

One Reply to “بهترین میکاپ آرتیست فرمانیه”

  1. ناشناس گفت:

    محیا ملکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *