تمدید ژل پولیش روی ناخن طبیعی

این روزها بسیاری از خانم ها برای ایجاد تنوع از انواع روش های کاشت ناخن استفاده می کنند که یکی از طبیعی ترین روش های کاشت ژل پولیش ناخن طبیعی است. ژل پولیش نیز مانند سایر روش های کاشت ناخن می تواند سبب شود تا بسیاری از افراد ناخن های زیبایی داشته باشند. همانطور که می دانید ژل پولیش روی ناخن طبیعی نیز مانند سایر روش های کاشت ناخن که به ترمیم نیاز دارد، به تمدید نیاز دارد. از این رو شما پس از اینکه متوجه رشد ناخن اصلی خود شدید، می توانید برای تمدید ژل پولیش ناخن های خود اقدام نمایید. برای این کار کافی است که به سالن های زیبایی مراجعه نموده و از یک ناخن کار حرفه ای بخواهید تا ژل پولیش شما را تمدید کند. حال اگر می خواهید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات خود را به روز بکنید.

تمدید ژل پولیش روی ناخن طبیعی

تمدید ژل پولیش به چه صورت انجام میپذیرد؟

ژل پولیش یکی از روش های کاور ناخن بوده که این روزها طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. ژل پولیش این امکان را به فرد می دهد که ناخن او غیر طبیعی و مصنوعی دیده نشود و از همه مهمتر کاوری روی ناخن او به عنوان محافظ نقش مهمی را ایفا کند. در واقع ژل پولیش نیز مانند سایر روش های کاشت که نیاز به ترمیم دارند، نیاز به تمدید دارد. از این رو هر وقت احساس کردید که رشد ناخن های طبیعی شما مشهود است می توانید برای تمدید ژل پولیش ناخن خود اقدام نمایید. در اصل شما می توانید با تمدید آن برای بار دیگر یک ناخن کاور شده به همراه یک لاک با رنگ جدیدی را امتحان نمایید. از این رو توصیه ما این است که حتما تمدید ژل پولیش را انجام دهید تا رنگ های دیگری را نیز روی ناخن های خود ببینید. حال مهمترین سوالی که مطرح است این است که تمدید ژل پولیش چگونه صورت می گیرد؟ برای اینکار بهتر است اگر می خواهید در خانه این کار را انجام دهید به موارد زیر توجه نمایید.

تمدید ژل پولیش به چه صورت انجام میپذیرد؟

برای تمدید ژل پولیش، لاک ژل را پاک کنید

اگر می خواهید تمدید را انجام دهید و می خواهید این کار را خودتان انجام دهید، بهتر است که در گام اول لاک ژل را از روی ناخن خود به وسیله سوهان برقی پاک کنید. سعی کنید فقط لاک ژۀ را پاک کنید و به بیس ژل دست نزنید و بگذارید آن به همان فرمی که هست باقی بماند.

مانیکور ناخن فراموش نشود

اگر می خواهید ناخن شما فرم خوبی داشته باشد حتما باید مانیکور ناخن را انجام دهید. برای این کار شما می توانید از مانیکور روسی که تنها با سوهان برقی انجام می شود تمامی کوتیکول های اضافی دور ناخن خود را از بین برده و بستر ناخن را برای ژل پولیش مجدد آماده کنید. در هنگام مانیکور کردن بهتر است که با استفاده از یک بافر یا سوهان مناسب بر روی سطح ناخن خود خط و خش هایی را به وجود بیاورید تا بتوانید به راحتی از مواد ژل برای ژل پولیش استفاده نمایید.

ضد قارچ و پرایمر فراموش نشود

پس از انجام دادن تمامی مانیکورها از ضد قارچ و پرایمر غیر اسیدی استفاده کنید، تا ناخن شما بستر مناسبی برای تمدید داشته باشد.

برای تمدید ژل پولیش،از رابر بیس استفاده کنید

به جای استفاده از بیس ژل از رابر بیس استفاده کنید و پس از استفاده از ان ناخن های خود را در داخل دستگاه یو وی به مدت 60 ثانیه قرار دهید. رابر بیس یکی از موادی است که به ناخن های شما استحکام بالایی می دهد و شما می توانید به راحتی از طریق استفاده از آن برای چند هفته ناخن های مقاومی داشته باشید.

لاک ژل را بزنید

لاک ژل را بر روی ناخن های خود پس از خشک شدن رابر بیس بزنید و به مدت 60 ثانیه به لاک ژل فرصت دهید تا خشک شود و سپس برای بار دوم و سوم این کار را انجام دهید تا لاک شما پر رنگ تر و زیبا تر به نظر برسد.

لاک ژل را بزنید

تاپ شاین بزنید

اگر می خواهید ناخن های شما ماندگاری بیشتری داشته باشد می توانید از تاپ شاین استفاده کنید. استفاده از تاپ ها می تواند این امکان را به شما بدهد که ماندگاری لاک ژل بر روی ناخن های شما بیشتر شده و از مهمتر در هنگام برخورد با آب و محصولات شیمیایی لاک ژل شما پاک نمی شود.

تمدید ژل پولیش یا ترمیم ژل پولیش 

بسیاری از ما واقعا نمی دانیم که واژه تمدید درست است یا ترمیم و این موضوع سبب شده تا ما دچار اشتباه بشویم. اگر بخواهیم به طور دقیق این موضوع را توضیح دهیم باید بدانید که ترمیم ناخن به منظور ریمو ناخن و استفاده مجدد از مواد برای کاشت ناخن است. از این رو در کاشت پودر از واژه ترمیم استفاده می کنند، چرا که در ترمیم ناخن پودری در ابتدا ناخن و مواد کاشت به وسیله سوهان برقی از روی ناخن شما برداشته شده و سپس موادگذاری به صورت مجدد بر روی ناخن شما انجام می پذیرد. بنابراین تنها دلیلی که می توان از کلمه ترمیم برای کاشت پودر استفاده کرد، می تواند همین دلیل باشد. تمدید ژل پولیش روی ناخن طبیعی در واقع نیاز به مواد گذاری مجدد نداشته و کار بسیار آسان تر از ترمیم کاشت پودر بوده است.

تمدید ژل پولیش یا ترمیم ژل پولیش 

در آخر

  • تمدید ژل پولیش این امکان را به شما می دهد که از رنگ های دیگر برای زیبایی ناخن خود استفاده نمایید
  • تمدید ژل پولیش وقت کمتری نسبت به ترمیم ناخن از شما می گیرد
  • تمدید ژل در خانه به راحتی انجام می شود

بنابراین اگر در خصوص این مطلب سوال، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در قسمت نظرات، سوالات خود را با مطرح کنید تا تیم ما در اسرع وقت سوالات شما را پاسخ بدهد.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *