خرید فرش گرد می تواند این امکان را به خریدار بدهد که خود را از ساختار ذهنی ثابت و همیشگی رها کند و از بند خطوط صاف و مستقیم رهایی جسته وبه سمت خطوط منحنی و بدون زاویه برود و ساختار همیشگی ذهن خود را به چالش بکشد و با دستاویز قرار دادن این ساختار شکنی خانه ای بسازد مدرن و در عین حال به دور از خطوط صاف همیشگی تا تنوع و مدرن بودن را به ارمغان بیاورد. این فرش با خطوط منحنی که دارد کنتراستی زیبا در برخورد با خطوط صاف و مستقیم مبلمان و دیوار ها ایجاد می کند و این فرش می تواند الهام بخش از حوض های گرد ایرانی باشد که در حیاط ها قرار می گرفت که این خود می تواند تا حدودی یادآور معماری کلاسیک ایرانی باشد در واقع این فرش ایهامی ایجاد می کند بین دنیای مدرن و دنیای قدیم.

خرید فرش گرد متناسب با فضای شما

فرش گرد متناسب با فضای شما

خرید فرش گرد متناسب با فضای شما انتخابی زیرکانه در برخورد با عناصر دکوراسیون مدرن می باشد. فضاهایی در خانه پیدا می شود که مانند راهرو ها و دالان ها فضایی هستند که ماهیت جداکنندگی دارند و در واقع باعث تقسیم شدن فضاها می شود و المان های ارتباطی فضا می باشند در این فضاها خرید فرش گرد می تواند گزینه ی مناسبی باشد تا هویت این فضا را از سایر فضا ها جدا کند. خرید فرش گرد برای فضاهایی که دارای مبلمان و دکور ی که به صورت گرد چیده می شود گزینه ی بسیار مناسبی است .در اتاق خواب هایی که متراژ نسبتا بزرگی دارند بهتر است برای پر کردن کف اتاق و در صورت داشتن وسایل اضافی بهتر است از فرش گرد برای وسط اتاق خواب استفاده کنید و اگر وسایلتان جوری است که امکان چینش متقارن آن وجود دارد می توانید وسایل خود را متقارن دور تا دور فرش گرد قرار دهید.خرید فرش گرد برای فضاهایی که میخواهیم نسبت به بقیه فضاها خاص تر باشد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد فضاهایی که قصد داریم دکوراسیون آن را متمایز تر از سایر نقاط بکنیم و آن را به فضایی دنج و خودمانی برای خودمان تبدیل کنیم. فرش های گرد استعداد این را دارند که نقطه تمرکز افراد را از روی فرش به عناصر دیگر فضا مانند مبلمان و اکسسوری های موجود سوق دهند و باعث شوند بیننده بیشتر به دکوراسیون فضا توجه کند. خرید فرش گرد برای فضاهایی که قسمت نشیمن و ناهارخوری به صورت یکپارچه می باشد بسیار مناسب است زیرا این فرش این امکان را به کاربر می دهد که بتواند فضای ناهار خوری را از فضای نشیمن جدا کند و این جدا شدن فضا با پهن کردن فرش گرد در گوشه ای از فضا و قرار دادن میز ناهارخوری امکان پذیر است. خرید فرش گرد برای نشیمن های که دارای مبلمان یو هستند بسیار مناسب است زیرا مبلمان یو شکل حالت گرد دارد و برای پر کردن فضای جلوی مبلمان فرش گرد بسیار انتخاب خوبی است زیرا عمدتا کسانی از مبلمان یو شکل استفاده می کنند که دارای فضای کوچکتری هستند و فرش گرد باعث می شود که از لحاظ بصری فضاهای کوچک بزرگتر نمایان شوند.

 فرش گرد با قیمت مناسب

فرش ارزان

خرید فرش گرد با قیمت مناسب یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فرش می باشد. فرش گرد به دلیل کوچک بودن سایزی که دارد عمدتا قیمت مناسب تری دارد ولی قیمت فرش دستبافت گرد با قیمت فرش ماشینی گرد کاملا متفاوت است فرش گرد ماشینی قیمت ارزان تری دارد که به راحتی می توان از آن در دکوراسیون خانه های خود استفاده کرد. فرش های گرد ماشینی تنوع بالایی دارند فرش شگی که می توانند به صورت گرد نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 ساده دوست ها و انتخاب فرش های گرد

فرش گرد برای ساده دوست ها

خرید فرش گرد برای طرفداران سبک مینیمالیست بهترین گزینه می باشد زیرا فرش های گرد دارای خطوط گرد هستند که همین خطوط باعث می شود که سادگی فضای شما با وجود این فرش بسیار دلربا نمایان شود. دکوراسیون هایی با رنگ های خنثی می توانند بهترین مورد برای انتخاب فرش های گرد باشد زیرا این فرش ها می تواند با ماهیتی که دارد معنای فضا را عوض کند و از سادگی بیش از حد فضا کم کند و از تمرکز بر روی خطوط صاف و مستقیم کم کند و تمرکز را به سمت منحنی بودن خطوط فرش ببرند و همین ساختار شکنی این فرش می تواند باعث خاص بودن و تطابق آن با فضای مدرن باشد.

 فرش گرد سبک و کوچک

فرش گرد سبک و کوچک

خرید فرش گرد سبک و کوچک از محاسن دیگر این فرش خاص می باشد و این امکان را به کاربر خود می دهد که هر زمان که احتیاج به عوض کردن دکوراسیون و تمیز کردن داشت به راحتی بتواند فرش را جمع کند و آن را جا به جا کند از مزایای دیگر این فرش شستشوی راحت آن است که به راحتی می توان آن را در منزل شست و نیازی به رفتن به قالیشویی ندارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *