[adrotate banner=”7″]
خرید فرش گرد شاید یکی از خریدهایی باشد که برای هر فردی اتفاق نمی افتد،چراکه فرش های گرد برای فضاهایی طراحی شده اند که بتوان معنای خاصی را با پهن کردن آن فرش به آن فضا بخشید. فضاهای ورودی و فضاهای تقسیم کننده ای چون راهروها می توانند گزینه مناسبی برای پهن کردن فرش های گرد به شمار بروند. فرش های گرد برخلاف فرش های مستطیلی تمامی فضای خانه را نمی پوشانند و تنها بخش مرکزی فضا را می پوشانند. فرش های گرد موجود در بازار می تواند در دو نوع دستباف و ماشینی به خریداران ارائه شود. بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود یکی از انواع فرش ها را برای فضای خانه خود خریداری کنید. فرش گرد به دلیل ساختار خاصی که دارد می تواند سبب شود که مرکز توجه افرادی که وارد خانه شما می شوند به سمت فضایی که این فرش را پهن کرده اید برود. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی نکات فرش گرد و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

خرید فرش گرد

خرید فرش گرد بزرگ برای کدام فضاها مناسب است؟

فرش های گرد به دلیل شکل دایره ای که دارند می توانند برای بسیاری از افراد جالب به نظر آیند. بنابراین شما می توانید با پهن کردن فرش های گرد در فضاهای خاص خانه خود زیبایی فضا را دو چندان کنید. اگر قصد دارید که زیبایی منحصر به فردی را به فضای خانه خود هدیه کنید می توانید در فضاهایی که این نوع فرش ها به ان ها هویت می دهند، از پهن کردن فرش های گرد بهره مند شوید. فضاهایی چون ورودی خانه ها، لابی ها، فضاهای تقسیم در ساختمان ها و خانه ها و راهروها می توانند گزینه مناسبی برای پهن کردن فرش های گرد باشند. حال شما این فرش ها را براساس متراژ خانه خود خریداری می کنید حال اگر متراژ فضای مورد نظر شما بزرگ باشد، طبیعتا باید از فرش گرد بزرگتری برای پوشاندن فضای مورد نظر خود استفاده کنید. شما می توانید با در نظر گرفتن متراژ خانه خود فرش های گردی که اندازه آن ها 1*1، 1.5*1.5، 2*2 و 2.5*2.5 است استفاده کنید. شما می توانید با در نظر داشتن متراژ فضاهایی چون پذیرایی فرش گرد متناسب با آن فضا را خریداری کنید. خرید فرش گرد بزرگ می تواند برای فضاهایی چون اتاق خواب نیز بسیار هوشمندانه باشد.

 فرش های گرد فانتزی برای کدامیک از دکوراسیون ها مناسب است؟

خرید فرش گرد فانتزی یکی دیگر از فرش هایی است که این روزها بیشتر افراد متمایل هستند تا از آن خریداری کنند. همانطور که میدانید فرش های فانتزی از نوع فرش های ماشینی بوده است. به طور کلی فرش های فانتزی می تواند انواع مختلفی داشته باشد که هر فردی با توجه به نیاز خود و صد البته منطبق شدن آن با دکوراسیون خانه خود یکی از انواع آن را برای خانه خود خریداری می کند. حال فرش های گرد فانتزی برای کدام یک از فضاها مناسب بوده است؟ فرش های گرد می توانند با سیالیتی که در ساختار خود دارند فضای خانه شما را از ساکن بودن و یکنواختی دربیاورند. بنابراین اگر قصد خرید فرش گرد فانتزی را دارید بهتر است بدانید که این فرش ها برای فضاهایی چون نشیمن، اتاق خواب و راهروها مناسب بوده است. فرش های گرد فانتزی این امکان را به شما می دهد که به راحتی از طریق خاص بودن این فرش فضای خانه خود را منحصر به فرد کنید. آیا شما نیز قصد ندارید تا با خرید فرش های گرد فانتزی برای فضاهای خانه خود، زیبایی و خاص بودن را به فضای خانه خود اضافه کنید؟

خرید فرش گرد فانتزی

 فرش گرد دستباف برای پذیرایی خانه شما

از گذشته تا به امروز اهمیت فضای پذیرایی در خانه بر هیچ کسی پنهان نبوده است. همه افراد برای فضای پذیرایی خانه خود بهترین فرش ها و اکسسوری ها را در نظر میگیرند تا مهمان هنگام آمدن به خانه آنها احساس خوبی از میزبانی در آن خانه داشته باشد. بنابراین کاملا طبیعی است که اگر قصد دارید برای فضای پذیرایی خانه خود فرش گرد خریداری کنید، بهتر است فرش هایی را خریداری کنید که از نوع فرش دستباف بوده است و برای فضای پذیرایی خانه شما میتواند انتخاب هوشمندانه ای به شمار برود. فضای پذیرایی در اصل فضای شاه نشین خانه محسوب می شود که استفاده از فرش های فانتزی برای این فضا نمی تواند انتخاب خوبی باشد. شما می توانید با خرید فرش گرد بزرگ دستباف برای این فضا، زیبایی منحصر به فردی را به این فضا هدیه کنید. آیا شما نیز موافق خرید فرش گرد دستباف برای فضای پذیرایی خانه خود هستید؟

فرش های گرد ارزان از کدام فروشگاه ها بخریم؟

قیمت همیشه برای بسیاری از افراد به عنوان مهمترین مورد در هنگام خرید معرفی می شود. حال اگر قصد دارید فرش گرد ارزان قیمت خریداری کنید، می توانید با جستجو کردن در موتور جستجو گوگل یکی از بهترین مراکزی که اجناس ارزان قیمت را به فروش می رساند را شناسایی و از آن خرید کنید. اگر قصد خرید فرش گرد دستباف را دارید و میخواهید آن را بسیار ارزان خریداری کنید می توانید از مراکزی خرید کنید که مستقیما از بافنده فرش را خریداری کرده و به دست خریدار می رسانند. در این میان دست دلالان و واسطه گرها نیز بسیار کم خواهد بود و شما می توانید یک فرش را با قیمت واقعی تر خریداری کنید. برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز محصولات خود را با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رسانند، حال شما می توانید با اعتماد کردن به این سایت ها و پرداخت هزینه فرش گرد مورد نظر خود آن را با ارزان ترین قیمت ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

خرید فرش گرد ارزان

خرید فرش گرد طوسی انتخاب مینیمالیست ها

مینیمالیست ها افرادی هستند که به سادگی علاقه مند هستند و از تزیینات اضافی و خسته کننده بیزار هستند. بنابراین این افراد می کوشند تا در کنار تنوع دادن به دکوراسیون منزل خود زیبایی خاصی را به فضای خانه خود هدیه کنند. خرید فرش گرد یکی از المان های مهم در دکوراسیون این افراد به شمار می رود چرا که این افراد به دلیل جسارتی که دارند سعی می کنند تا از فرش هایی استفاده کنند که خاص بودن آن ها را به منصه ظهور بگذارد. به طور کلی در میان فرش های گرد رنگ فرش می تواند مهمترین دلیل برای انتخاب و خرید آن باشد. همانطور که همه ما میدانیم رنگ طوسی در طیف رنگ های خنثی قرار گرفته است بنابراین این رنگ می تواند در کنار سایر رنگ ها جلوه خاصی به فضای شما بدهد. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید فرش طوسی گرد برای خانه خود به راحتی دکوراسیون زیبایی را در خانه خود به وجود آورده و از همه مهمتر به راحتی از هماهنگی این رنگ با تمامی اکسسوری های موجود در فضای خود لذت ببرید. آیا شما نیز به عنوان یک فرد مینیمالیست خرید فرش گرد طوسی را برای خانه خود، خریدی هوشمندانه قلمداد می کنید؟

 فرش دایره ای کوچک برای کدام یک از فضاها می تواند مناسب تلقی شود؟

آیا شما نیز به عنوان یک خریدار ترجیح نمی دهید که از فرش های گرد کوچک برای خانه خود استفاده کنید؟ زندگی کردن در آپارتمان ها و فضای کوچک آنها نمی تواند این امکان را به ما بدهد که به راحتی از فرش های بزرگ برای خانه خود استفاده کنیم. بنابراین ما می توانیم به راحتی با استفاده کردن از یک فرش گرد کوچک برای خانه خود به راحتی تمامی فضاهای ورودی خانه و راهروها را توسط آن ها بپوشانیم. در این میان بسیاری از تولیدی های فرش های گرد در تلاش هستند تا با تولید فرش های گرد کوچک که اغلب اندازه هایی بین *1، 1.5*1.5، 2*2 و 2.5*2.5 را دارد، فضاهای کوچک خانه مشتریان را پر کنند. استفاده از فرش های گرد می تواند این امکان را به شما بدهد که از فرم های تکراری و خسته کننده فرش های مستطیلی فاصله گرفته و به راحتی با پهن کردن آن ها سیالیت را به فضای داخلی خانه خود هدیه کنید.

خرید فرش گرد کوچک

خرید فرش گرد ماشینی ارزان ترین راه برای داشتن یک دکوراسیون زیبا

آیا شما نیز به دنبال فرش گرد ماشینی هستید؟ اگر جوابتان بلی است بهتر است این بخش را با دقت بخوانید. فرش های ماشینی به دلیل ارزان بودن می توانند گزینه بسیار مناسبی برای بسیاری از افراد باشند، بنابراین شما میتوانید اگر بودجه کافی برای خرید فرش های دستباف ندارید به راحتی با خرید فرش گرد ماشینی، زیبایی را به فضاهای خانه خود هدیه دهید. فرش های ماشینی اغلب دارای طرح و نقشه نمونه های دستباف هستند، بنابراین اگر قصد دارید فرش طرح کاشان یا فرش طرح تبریز را خریداری کنید، می توانید با خرید فرش های گرد ماشینی طرح کاشان و تبریز زیبایی را به خانه خود هدیه کنید.

خرید فرش گرد ماشینی

خرید فرش گرد از شهر فرش

آیا تا به حال برای خرید فرش به شهر فرش رفته اید؟ اگر شما نیز قصد خرید فرش گرد را برای خانه خود دارید بهتر است به شهر فرش سری زده و از تمامی محصولات این مجموعه دیدن کنید. به طور کلی شهر فرش این روزها توانسته است بسیاری از فرش ها را با هر نوع کیفیت، قیمت و برندی در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور بگذارد. بنابراین شما می توانید به راحتی از طریق مراجعه به این مجموعه هرگونه فرشی را که در نظر دارید با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

چگونه اینترنتی فرش دایره ای بخریم؟

آیا هنوز هم از خرید اینترنتی فرار می کنید و در برابر آن مقاومت می کنید؟ این روزها بسیاری از افراد سعی می کنند تا با خرید اینترنتی محصولات مورد نظر وقت خود را در بیرون از منزل تلف نکنند. خرید فرش گرد نیز یکی از همان خریدهایی محسوب می شود که بسیاری از افراد آن را به صورت اینترنتی انجام می دهند. در این میان بسیاری از سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی تمامی فرش های مورد نیاز مشتریان را به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها از میان تمامی فرش های گردی که در آن سایت موجود است یکی از بهترین نوع آن را با توجه به بودجه خود انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. خرید اینترنتی فرش گرد فانتزی نیز می تواند یکی از نمونه های خریدهایی باشد که این روزها به عنوان پرفروش ترین خریدها از نوع فرش گرد باشد.

پس:

فرش گرد از هر نوعی که باشد می تواند زیبایی خاصی را به فضای خانه شما بدهد. استفاده از فرش گرد در فضاهایی چون ورودی خانه ها، راهرو و پذیرایی می تواند سبب شود که از نظر بصری حرکت، پویایی و سیال بودن در فضای خانه شما جریان داشته باشد و فضای خانه شما از یکنواختی و سکون فاصله بگیرد. بنابراین اگر قصد دارید تا زیبایی، سادگی و پویایی را در فضای خانه خود پخش کنید بهتر است فرش های گرد را با توجه به متراژ خانه خود خریداری کرده و از آنها استفاده کنید. حال ما در این مقاله شما را با نظرات خود در خصوص خرید فرش گرد آشنا کردیم، حال خوش حال می شویم تا در انتهای این مقاله با نظرات شما در خصوص خرید فرش های گرد بیشتر آشنا شویم.