بهترین و خوشبوترین ادکلن شخصی اینگونه انتخاب می شود

آیا تا به حال شده بین چند تا از بهترین برند ادکلن قرار بگیرید و در مغازه عطرفروشی مقابل فروشنده هاج و واج مانده باشید که کدام یک را انتخاب کنید. و از همه مهمتر بین خوشبوترین ادکلن مردانه بمانید.

دو نکته مهم در مورد انتخاب ادکلن وجود دارد یکی اینکه ابتدا باید آن را دوست داشته باشید و اگر به پیشنهاد فروشنده یا دوست همراه خود عطری را انتخاب کنید ممکن است بعدا از خرید آن پشیمان شوید.

دوم اینکه آیا ادکلن با شخصیت شما سازگاری دارد؟این مورد دوم موضوعی است که قرار است در این مقاله به آن  اشاره کنیم و در انتهای مقاله بتوانید ادکلن مورد علاقه خود را خریداری کنید. در این میان ما قصد داریم تا خوشبوترین ادکلن مردانه را به شما معرفی کنیم.

ادکلن آرامیس مخصوص مردان جنتلمن

این ادکلن جز برند‌هایی است که از قدیم‌الایام بوده و هر مردی که از آن استفاده کرده است، توانسته یک خانم زیبا را نسبت به خود شیفته کند. البته ناگفته نماند که خانم‌ها بسیاری از ادکلن‌های مردانه را به دلیل تنوع در بو و رایحه بسیار دوست دارند و گاهی برای انتخاب ادکلن از نمونه‌های مردانه استفاده می‌کنند. اما دلیل اینکه آرامیس همیشه جز بهترین برند ادکلن بوده است این است که دارای ترکیبی از رایحه تند و شیرین است و فاقد الکل هستند و ماندگاری بالایی دارند.

ادکلن آرامیس: مخصوص مردان جنتلمن

ادکلن سن لورن اپیوم یک ادکلن شرقی برای مردان آرام

مشخصه این ادکلن رنگ و بوی گرم و احساسی آن‌هاست.کهربا(ماده طبیعی و آلی حاصل از صمغ گیاهان) عطر اصلی بیشتر ادکلن‌های شرقی است.همچنین مشک و عناصر دیگر مانند ادویه‌جات و رایحه‌های چوبی شرقی مثل صندل هستند.

رایحه بسیار خوشبو دیگر وانیل است که در بیشتر ادکلن‌های شرقی استفاده می‌شود و در کنار آن ترکیبی از رایحه‌های میوه و گیاهان مثل ترنج و ارکیده بوی ادکلن را به بالاترین حد خود می‌رسانند.

بسیاری از خانم‌ها اعتراف کرده‌اند که در برابر بهترین مارک ادکلن شرقی نتوانسته‌اند خود را کنترل کنند و از بوی آن به وجد آمده‌اند.

ادکلن سن لورن اپیوم: یک ادکلن شرقی برای مردان آرام

خوشبوترین ادکلن مردانه ادکلن BuBerry مناسب مردان شجاع

ادکلن بیوبری یکی از ادکلن‌های قدیمی و در واقع کلاسیک است که از قدیم الایام مورد استفاده مردان قدرتمند و سیاستمدارانی بوده است که می‌دانستند چه می‌خواهند و به دنبال چه چیزی هستند. در یک کلام این ادکلن برای مردان شجاعی  است که می توانند، زنان دلربا و رمانتیک بسیاری را به خود جذب می کنند. زیرا این ادکلن به دلیل داشتن عنصر قدیمی یعنی مشک و سایر رایحه‌های گیاهی همیشه مورد انتخاب پسران و مردان با صلابت بوده است.

ادکلن BuBerry:  مناسب مردان شجاع

ادکلن Lagerfield مخصوص مردان با اعتماد به نفس

پایه اصلی این ادکلن رایحه‌های چوبی است که فریاد می‌زند مردان با اعتماد به نفسی هستیم.لگر به دنبال بهترین برند ادکلن برای نمایش اقتدار شخصیتی خود هستید این برند را حتما امتحان کنید.اما رایحه های چوبی این نوع ادکلن کدام یک هستند؟

  • چوب صندل سرو ترد لبه دار
  • خزه بلوط
  • گل محمدی

معمولا رایحه‌های چوبی طبع گرم و ماجراجویی دارند و حس سرزندگی را در فرد مقابل شما ایجاد می کند.

ادکلن Lagerfield : مخصوص مردان با اعتماد به نفس

بهترین برند ادکلنKenzo

برند کنزو یکی از برند های ادکلن است که دارای رایحه‌های تازه و پرانرژی است و می‌تواند شما را فردی خلاق و ماجراجو جلوه دهد. اما این برند برخلاف سایر برندها از رایحه‌های چوبی استفاده نکرده و در عوض بوی کاج سوزنی ترد را می‌دهد که بسیار دلنشین و جذاب است.این ادکلن شاید نسبت به سایر برند‌ها از رایحه تند برخوردار نباشد.اما در تغییر جو فضا و جذابیت شما نقش بسزایی دارد.

 خوشبوترین ادکلن مردانه ادکلن Amouage مخصوص پسران مدرن

بخشی از رایحه این ادکلن از گل‌ها تشکیل شده است. متاسفانه برخی اوقات وقتی حرف از رایحه  گل در ادکلن‌های مردانه می‌آید؛ برخی از مردان از خرید منصرف می‌شوند.اما بهتر است بدانید، می تواند بهترین برند ادکلن برای مردان جسور باشد، که بوی گل موجود در آن یک بوی خاصی به همراه سایر ترکیبات میوه‌ای و چوبی را همراه می‌کند که در جذابیت و محبوبیت فرد نقش بسزایی دارد. گل‌های مثل یلانگ،رز و یاسمن از گل های معطر و اصلی هستند که در این ادکلن استفاده شده‌اند.

در کنار رایحه گل،سایر رایحه میوه‌ای مثل پرتقال، لیموترش، گریپ فوروت و نارنگی نیز استفاده شده است.

ادکلن Amouage: مخصوص پسران مدرن

ادکلن سیلورسنت

اگر به دنبال بهترین برند ادکلن مردانه هستید بهتر است که این برند را یکبار امتحان کنید. ترکیبات این رایحه متشکل است از نارنگی، مشک و کهربا که هر سه در کنار هم می‌توانند شخصیتی مرموز و در عین حال جذاب را به فرد مورد نظر بدهند.

این برند جز ادکلن‌های قدیمی است که چندین دهه با همین ترکیب فرانسوی مورد تایید بسیاری از مردان جنتلمن معروف بوده است.

 خوشبوترین ادکلن مردانه ادکلن فارنهایت

این برند در سال 2015 به بازار عرضه شد که در این چند سال به خوبی بین شخصیت‌های مختلف مردانه مورد حمایت و استقبال قرار گرفته است. به دلیل طیف متنوع از رایحه‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای می تواند مورد پسند واقع شود.

شاید بد نباشد برخی از ترکیبات این ادکلن را بدانید:

  • ترنج
  • ماندارین سیسیلی
  • لیمو
  • ویولت فرانسوی
  • جوز هندی
  • سرو ویریجینیا

ادکلن بلک افغان

بهترین برند ادکلن از بین برند‌های شرقی است، زمان برای استفاده از ادکلن بلک افغان ماه های سرد سال است؛به این دلیل که رایحه گرم در این ادکلن استفاده شده است و بیشتر از عطر‌های چوبی مورد استفاده قرار گرفته است. از طرف دیگر این ادکلن ماندگاری بسیار بالایی دارد و سریعا با عرق بدن وارد واکنش نمی‌شود،زیرا در برخی از برند‌ها ادکلن با عرق وارد واکنش می‌شوند و بوی نامطبوعی از خود بر جای می‌گذارد. از طرفی میزان پراکندگی این ادکلن بسیار بالا است و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. اما در بازار عطر و ادکلن باید دقت کافی داشته باشید که به شما ادکلن اصلی را بدهند،زیرا تقلب این محصول در بازار بسیار زیاد است.

ادکلن ساواج دیور ادکلن آرتیستی

شاید باور نکنید اما بهترین برند ادکلن مورد علاقه جانی دپ بازیگر معروف و محبوب هالیوود همین ادکلن ساواج دیور است. ترکیبات این ادکلن بسیار زیاد است و بنابراین طیف وسیعی از سلیقه‌های مردانه را به خود اختصاص می‌دهد. در ضمن این نوع برند با هر نوع پوستی سازگار است. بسیار سبک و مطبوع است و برای مردان آرام و در عین حال جذاب می‌تواند یک برند شگفت انگیز باشد.می‌توانید از آن به عنوان رایحه روزانه و خوشبو کردن لباس استفاده کنید علاوه بر اینکه در مراسم‌های خاص از آن استفاده می‌کنید.

ادکلن ساواج دیور: ادکلن آرتیستی

 بهترین ادکلن مردانه ادکلن اسمارت

ادکلن اسمارت یکی از انواع محصولات برند اسمارت اماراتی می‌باشد که در زمینه ادکلن بسیار خوب عمل کرده و طرفداران زیادی از سراسر جهان به خود جذب کرده است. اما در این برند معروف چه ترکیباتی وجود دارد که افراد زیادی شیفته این ادکلن هستد؛ این ادکلن مناسب برای تمامی مجالس و مهمانی‌های خصوصی و حتی مناسب برای رفت و آمد‌های روزانه است. فرد را جذاب و ماجراجو جلوه می‌دهد.

ترکیبات این ادکلن از

  • مشک
  • کهربا
  • عنبر
  • درخت گل حنا
  •  الکل

که میزان الکل متغیر است و بخش اندکی از ترکیبات را تشکیل می‌دهد.

همچنین ادکلن اسمارت برای همه مردان و زنان با سلایق متفاوت محصولات متنوعی را در سبد محصولاتی خود گنجانده که قدرت انتخاب را بالا برده و شما می‌توانید ادکلن مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ادکلن 212 زنانه

بهترین برند ادکلن زنانه برای بانوانی که سخت‌پسند هستند؛ همین ادکلن 212 زنانه است و در واقع عطری شرقی است که دارای رایحه های متنوع و خوشبویی چون

  • مشک
  • وانیل
  • شکوفه نارنج
  • گل کاکتوس
  • ماندارین
  • گل رز
  • چوب صندل
  • گل یاس
  • شکوفه پرتغال
  • ترنج

و ترکیبات دیگری که موجب تاثیر گذاری بر ظاهر زنانه می‌شوند و می تواند یک زن را بسیار زیبا و دلربا جلوه دهد.

ادکلن 212 زنانه

بهترین برند ادکلن که  نمادی از مثبب اندیشی و خوش‌بینی است و کاریزماتیک منحصر به فردی را به شخص مورد نظر هدیه می‌دهد.به طور خلاصه نمادی از کنجکاوی و انرژی خالص یک زن جوان را به خوبی می تواند نمایش دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *