دستگاه یو وی چه مارکی خوبه؟

به وسایل یک ناخن کار حرفه ای که در سالن زیبایی مشغول کار است دقت کنید، دستگاه یو وی یکی از مهمترین وسایلی بوده که هر فردی که قصد دارد کاشت ناخن انجام دهد برای خشک شدن موادی که بر روی ناخن شما می زند نیاز به این دستگاه دارد تا مواد به سرعت و به راحتی بر روی ناخن شما خشک شود. از طرفی این روزها برندهای گوناگونی در بازار وجود دارد که هر فردی را دچار سردرگمی در هنگام خرید می کند. حال ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با بهترین مارک های این دستگاه آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اینکه متوجه شوید کدام یک از برندها خوب است، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برندهایی که سازنده های آن کشورهایی نظیر کره جنوبی، ژاپن و آلمان است می توانند برندهای خوبی برای خری شما باشند. 

دستگاه یو وی چه مارکی خوبه؟

دستگاه یو وی چیست؟

آن دسته از افرادی که به لاک زدن به خصوص یک لاک طولانی مدت و زیبا علاقه کند هستند می توانند از لاک های ژلیش برای اینکار استفاده کنند. تنها تفاوت این لاک ها با لاک های معمولی این است که لاک های ژلیش مانند لاک های معمولی به وسیله دمای محیط خشک نمی شود و شما مجبور هستید از دستگاه uv برای خشک کردن آن استفاده کنید. بنابراین اگر قصد دارید از لاک های ژلیش استفاده کنید بهتر است که این دستگاه را خریداری نمایید. شما می توانید پس از مانیکور ناخن با استفاده از یک بیس ژل که عموما قبل از لاک ژل بر روی ناخن شما زده می شود سطح ناخن خود را برای لاک زدن آماده نمایید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که پس از استفاده از بیس ژل بهتر است که ناخن ها را زیر دستگاه برای خشک شدن قرار دهید و سپس لاک ژل را زده و سپس برای خشک شدن سریع لاک انگشتان را زیر دستگاه قرار دهید. استفاده از تاپ کت می تواند به زیباتر شدن ناخن های شما و صد البته حفاظت شدن آنها کمک زیادی کند. 

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن 

اگر می خواهید صاحب یک دستگاه uv خوب و با کیفیت بشوید بهتر است پیش از خرید با کمی جستجو و تحقیق کردن با تمامی برندهای معتبر این دستگاه آشنا شده و سپس اقدام به خرید آن بکنید. حال مارک های مختلفی در بازار وجود دارد که هریک قیمت های مختلفی دارد ولی طبق نظرسنجی در سایت های خرید و فروش مطرح ایرانی بسیاری از کاربران برندهای زیر را به عنوان بهترین دستگاه لاک خشک کن معرفی کرده اند تا شما به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

  • دستگاه لاک خشک کن sun
  • دستگاه uv led ناخن سان 160 وات 
  • دستگاه یو وی سان ۵
  • دستگاه یو وی سان 9c

بسیاری از ما برای اینکه هر بار مجبور نشویم به آرایشگاه برویم سعی داریم تا با خرید یک دستگاه یو وی کوچک خودمان ژلیش ناخن را انجام دهیم. دستگاه یو وی تک انگشت نیز در بازار برای افرادی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند وجود دارد که شما می توانید برای مصرف خانگی خود آن را تهیه نمایید. 

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن 

ویژگی های دستگاه sun 5 plus

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین دستگاه های یو وی معرفی می شود که هر فردی می تواند با توجه به بودجه خود آن را خریداری کند. از ویژگی های مهم این محصول می توان به گزینه های زیر اشاره کرد. 

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مجهز به حالت low heat
  • مجهز به سینی مخصوص پا
  • مجهز به 36 عدد لامپ smd با قابلیت کارکرد 50000 ساعت
  • قرار گیری درست لامپ ها
  • صفحه نمایش دیجیتال 
  • قابلیت خشک کردن انواع ژل ها

ویژگی های دستگاه یو وی سان 9c

اگر می خواهید یک دستگاه یو وی ارزان قیمت تری را خریداری کنید، این مورد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بودجه شما باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای طول موج 365 nm
  • کوتاه شدن زمان خشک شدن لاک ژل 
  • دارای گواهینامه ce اروپا
  • مجهز به تایمر 
  • مورد استفاده برای انگشتان دست و پا 
  • کیفیت بالای ساخت

قیمت دستگاه یو وی سان 9s بین 290 هزار تومان تا 350 هزار تومان است که شما می توانید به راحتی با خرید آن از سایت های معتبر یک دستگاه یو وی کوچک در خانه برای ژلیش ناخن خود داشته باشید. 

ویژگی های دستگاه یو وی سان 9c

ویژگی های دستگاه یو وی سان ایکس پلاس

اگر بخواهیم ویژگی های این محصول را به شما معرفی کنیم، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید که شما با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی لاک روی ناخن های پا و دستان خود را به راحتی خشک نمایید. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه وجود 36 عدد لامپ درون آن بوده که سبب شده تا افراد به راحتی بتوانند تمامی انگشتان دست و پای خود را زیر دستگاه قرار دهند تا لاک روی ناخن های آن ها به سرعت خشک شود. 

قیمت دستگاه لاک خشک کن کوچک

اگر قصد خرید دستگاه یو وی را دارید بهتر است بدانید که قیمت ان می تواند تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار بگیرد. بنابراین بهتر است که با سر زدن به سایت های فروش این محصول قیمت دقیق آن را درآورده و اقدام به خرید آن بکنید. اگر می خواهید برای مصرف خانگی خود از این محصول استفاده نمایید، بهتر است بدانید که شما می توانید با تهیه یک محصول بسیار کوچک نیز احتیاج خود را برطرف نمایید. از این رو بهتر است بدانید که قیمت این محصول از 300 هزار تومان شروع می شود و به 3 میلیون نیز می رسد که شما با توجه به بودجه خود میتوانید یکی از نمونه های آن را خریداری نمایید. قیمت دستگاه یو وی سان وان این محصول به دلیل اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین محصولاتی که در این حوزه فروخته می شود معرفی شود. در این میان با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این محصول قیمت آن می تواند در بازه ای با یک تفاوت بالا قرار بگیرد. قیمت دستگاه یو وی ناخن دست دوم به طبع پایین تر از قیمت دستگاه های نو است، از این رو اگر قصد دارید این محصول را به صورت دسته دوم خریداری نمایید، حتما به سالم بودن لامپ های آن دقت کنید تا مبادا سوخته باشند. 

قیمت دستگاه لاک خشک کن کوچک

جمع بندی 

  • دستگاه یو وی برای افرادی که ژلیش انجام می دهند ضروری است.
  • با خرید یک دستگاه یو وی کوچک برای خود، در خانه ناخن های خود را ژلیش نمایید. 
  • یکی از بهترین مارک های دستگاه uv سان است.

در آخر برای بالا بردن سطح آگاهی دوستان، خوشحال می شویم که در صورت استفاده از این دستگاه تمامی نقاط مثبت و منفی آن را در قسمت نظرات در اختیار دوستان خود بگذارید، تا آن ها خریدی راحت و به دور از استرس داشته باشند. 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *