دلایل افتادن ناخن کاشت به صورت قالبی

همه ما به کاشت ناخن علاقه داریم و سعی می کنیم تا با استفاده از آن به راحتی ناخن های خود را زیبا کنیم حال سوالی که به وجود می آید این است که به چه دلیل برخی از کاشت ها به صورت قالبی جدا می شوند؟  در به وجود آمدن این مشکل می تواند عوامل زیادی دخیل باشد از جمله نوع کاشت، فردی که این کار را انجام می دهد ورعایت نکردن برخی از مسائل ریز که می تواند سبب بروز این مشکل بشود. شما می توانید برای یافتن پاسخ این سوال تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با دلایل افتادن ناخن هایتان بیشتر آشنا شوید.

دلایل افتادن ناخن کاشت به صورت قالبی

دلایل افتادن ناخن کاشت

دلایل زیادی برای افتادن ناخن وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند به تنهایی سبب افتادن ناخن های شما بشود. بنابراین ما می خواهیم تا با آشنا کردن شما با این دلایل جلوگیری از افتادن ناخن کاشت را انجام دهیم.

زیر سازی نادرست

چرا کاشت ناخن زود کنده میشه؟در جواب به این سوال باید گفت که زیر سازی همیشه و در همه جا به عنوان یک مرحله مهم معرفی می شود، در واقع شما می توانید با داشتن یک مانیکور خوب به یک کاشت ناخن خوب برسید. مانیکور ناخن می تواند تا حد زیادی بستر ناخن شما را برای داشتن یک مواد گذاری خوب آماده کند.

به چربی روی ناخن دقت کنید

چربی روی ناخن یکی از مسائلی بوده که بسیاری از افراد به آن بی توجه هستند و نمی دانند که وجود آن بر روی ناخن تا چه میزان می تواند سبب عدم چسبندگی مواد کاشت بر روی ناخن شود. از طرف دیگر نازک کردن بیش از حد ناخن نیز می تواند سبب از بین رفتن لایه اصلی ناخن شده و در نتیجه ناخن شما به صورت خودکار چربی ترشح می کند. از دلایل افتادن ناخن کاشت وجود چربی بسیار بر روی ناخن است که می توان با استفاده از یک پرایمر آن را تنظیم کرد.

مواد گذاری نادرست

مواد گذاری بسیار مهم بوده و بسیاری از افراد نمی دانند که اگر حجم این مواد کم یا زیاد باشد تا چه میزان می تواند بر روی افتادن کاشت تاثیر بگذارد. بنابراین اگر از مواد پودری استفاده می کنید پیشنهاد ما این است که به نحوه برداشتن مواد توجه کرده و آن را به صورت آدامسی بردارید.

جنس ناخن مشتری مهم است

شما می توانید با تشخیص جنس ناخن مشتری به راحتی کاشت ناخن را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. از این رو بهتر است قبل از شروع کاشت به جنس ناخن مشتری توجه کنید. شما می توانید به راحتی با نگاه کردن به پوست و موی مشتری خود به راحتی نوع ناخن او را تشخیص دهید.

پرایمر را فراموش نکنید

استفاده از پرایمر بسیار مهم بوده و بسیاری از هنرجویان مبتدی نمی دانند که کدامیک از پرایمرها برای آنها مناسب است. برای تشخیص اینکه کدام یک از آنها مناسب است باید با نوع و جنس ناخن مشتری خود بیشتر آشنا شوید. برای آن دسته از افرادی که ناخن های چربی دارند بهتر است از پرایمر اسیدی استفاده کنید و برای افرادی که ناخن های خشکی دارند بهتر است از پرایمرهای غیر اسیدی استفاده بشود.

پرایمر را فراموش نکنید

رفتار مشتری بسیار مهم است

شما قبل از اینکه کاشت را برای مشتری انجام دهید باید با شغل او آشنا باشید چرا که برخی از شغل ها به افراد اجازه داشتن ناخن بلند را نمی دهد از این رو بهتر است برای افرادی که با کامپیوتر کار می کنند از ناخن های کوتاه استفاده کنید. افرادی که بیشتر از سایر افراد با آب و رطوبت در ارتباط هستند بیشتر از سایر افراد ناخن هایشان بلند می شود،از این رو بهتر است نوع کاشت این افراد و مراقبت های آنها با یکدیگر متفاوت باشد. در کل دوام ناخن های کوتاه از ناخن های بلند بیشتر است.

نچسبیدن مواد به دور پوست

برخی از افراد در زمان مواد گذاری به این نکات توجه نمی کنند و  نمی دانند که اگر مواد به لبه های ناخن بچسبد تا چه حد می تواند سبب هوا گرفتگی ناخن بشود.از این در هنگام مواد گذاری بهتر است به این نکات توجه کنید تا ناخن های کاشت شما به صورت قالبی جدا نشود.

فوت و فن کاشت ناخن

کاشت ناخن یک کار تخصصی بوده و بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها با گذراندن یک دوره کاشت ناخن می توانند به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوند ولی باید بدانید که اینطور نبوده و شما برای یادگیری اصولی این مهارت باید ساعات زیادی را کار کرده باشید تا بتوانید ادعا کنید که یک ناخن کار حرفه ای هستید. حال ما می خواهیم تا در این بخش شما را با فوت و فن های کاشت ناخن بیشتر آشنا کنیم.

خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج

خشت اول در کاشت ناخن مربوط به مانیکور ناخن شده و بسیاری از ناخن کارها بر این باورند که اگر مانیکور ناخن به درستی انجام نشود امکان هواگیری ناخن و از همه مهمتر کنده شدن ناخن بالا خواهد رفت از این رو بهتر است که اگر می خواهید مانیکور انجام دهید حتما دقت کنید تا یک مانیکور تمیز و بدون ایراد داشته باشید. مانیکور روسی یکی از مهمترین و شناخته شده ترین نوع زیرسازی ها در بین ناخن کارها بوده که آن ها با استفاده از آن می توانند به راحتی در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک سوهان برقی می توانند عمل سوهان کشی را انجام بدهند.

خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج

پرایمر، ضد قارچ و دهیدراتور را فراموش نکنید

استفاده از این سه محصول بسیار مهم بوده و نباید به هیچ عنوان فراموش شوند. برای این کار شما در ابتدا از یک ضد قارچ و سپس از یک پرایمر متناسب با نوع ناخن خود یا مشتریان استفاده نمایید. استفاده از یک دهیدراتور خوب می تواند تا حد زیادی ph ناخن شما را به موادی که از آن استفاده میکنید نزدیکتر کند.

مواد گذاری درست، مهم است

فرقی نمی کند که شما مواد گذاری پودر را انجام می دهید یا با ژل کار می کنید مهم این است که در هر حالتی مواد گذاری به خوبی انجام شود.برداشتن مقدار مواد بسیار مهم بوده و بسیاری از افراد نمی دانند که کم یا زیاد برداشتن مواد تا چه میزان می تواند بر روی کاشت ناخن شما اثر بگذارد. سرعت عمل در کاشت ناخن بسیار مهم بوده و اگر با کاشت پودری سروکار دارید بهتر است بدانید که پودر در مجاورت با هوا سریع خشک میشود و اگر اشتباهی در زمان کاشت داشته باشید احتمالا نمی توانید آن را اصلاح کنید.

ماندگاری کاشت ناخن در گرو مراقبت اصولی

ماندگاری کاشت ناخن زمانی محقق می شود که شما تمامی نکات مراقبت از کاشت ناخن و اصول محافظت از کاشت را بلد باشید. اولین و مهمترین اصل برای مراقبت از ناخن های کاشت تماس کم با آب و مواد شیمیایی بوده از این رو اگر می خواهید از مواد شیمیایی استفاده کنید توصیه ما این است که حتما از دستکش استفاده نمایید تا آسیبی به ناخن ها و دست هایتان وارد نشود.

اگر در کاشت ناخن پرایمر نزنیم چه میشود؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که ناخن ها نیز مانند پوست و موی انسان می توانند چرب، خشک و یا مختلط باشند. چربی موجود بر روی ناخن می تواند کاشت ناخن را خراب کند از این رو بسیاری از ناخن کارها برای جلوگیری از افتادن ناخن کاشت سعی می کنند تا با استفاده از انواع پرایمرها چربی اضافی روی ناخن ها را از بین ببرند.

اگر در کاشت ناخن پرایمر نزنیم چه میشود؟

در آخر

شما می توانید با استفاده از بهترین محصولات بادوام ترین کاشت ناخن را داشته باشید. توجه به کیفیت محصول می تواند تا حد زیادی در دوام یک کاشت خوب تاثیر بگذارد. هوا گرفتن ناخن خود می تواند یکی از مهمترین دلایل برای افتادن ناخن کاشت به شمار برود.از این رو اگر می خواهید خودتان کاشت را انجام دهید بهتر است که حتما این کار را چندین بار انجام داده باشید تا بتوانید یک کاشت خوب و تمیزی داشته باشید. در آخر خوشحال می شویم که اگر در خصوص این موضوع نظری دارید آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

4.4/5 - (11 امتیاز)

11 پاسخ به “دلایل افتادن ناخن کاشت به صورت قالبی”

  1. شبنم گفت:

    کارشناس عزیز همه ما ها ک نظر داریم میدیم ی مشکل داریم و اون بلند شدن ژل از رو ناخن بعد یک روز یا چند روزه ی راهنمایی دقیق کنید خب چرب بودن و نبودن ناخن و از کجا میشه تشخیص داد غیر از مواد از چ چیزی دیگه ای میشه برای چرب بودنش جلوگیری کرد ی نشونه دقیق تر راهنمایی بهتر کنید تا بدونیم مشکل کجاست

  2. ناشناس گفت:

    سلام من هم کاشت کردم و همه مراحل و زیر سازی رو انجام دادم اما کنده شدن یعنی پلی ژلم خوب نی با قالب کاشت کردم دست خودمم کاشت کردم اما در نیومد چرا برا مشتریم در اومد یعنی قسمت ریشه رو خوب فیکس نکردم

  3. nail گفت:

    سلام
    ببخشید من واشت ژل رو با قالب انجام میدم ولی یه روز بعد از ناخن جدا میشن.
    مرحله سوهان کشی و ضد قارچ و پرایمر… همه رو انجام میدم ولی باز کنده میشه چیکار کنم؟؟

    • واحد تولید محتوا گفت:

      با سلام خدمت کاربر عزیز
      مانیکور ناخن رو به درستی انجام بدین و اینکه سعی کنین چربی روی ناخن رو بگیرین و به مارک ژل هم توجه کنین.

  4. ناشناس گفت:

    منم همین مشکلو دارم هر کاری میکنم ی روز تا دو رزو نمیره کاشتم با پلی ژل همه چیو درس انجام میدم ولی بازم کنده میشه علتش چیه

  5. کاشت گفت:

    سلام وقت بخیر من دقیقا همین مشکلو دارم بعد چند روز ناخنای مشتریام ب راحتی ب صورت کامل جدامیشه

  6. سرمد گفت:

    سلام من چند وقتی هست که کاشت کردم الان یکی از ناخن ها خودشون کنده شدن علت چی می‌تونه باشه

  7. ناشناس گفت:

    سلام من کاشت ژل انجام میدم کاملن هم سوهان کشی و بستر سازی و… انجام میدم ولی دو بار ناخون شستشون افتادن دلیلش چیه

  8. الی گفت:

    سلام عزیزم،من برا چندین نفر کاشت زدم بعد ۱هفته کنده شدن ناخناشون،حتی تو دوره ی ترمیمشون??چرا؟

    • کارشناس گفت:

      سلام دوست عزیز، اول باید به نوع کاشتتون دقت کنین. اگر با پودر کار می کنین غلظت مواد و آدامسی بودن اون خیلی مهمه. قبل از شروع کار سعی کنین اگر مشتریتون جدید هستش به نوع ناخن و پوستش توجه کنین چربی و خشکی ناخن می تونه نوع پرایمر مورد نیاز شما رو تغییر بده. از برندهای معتبر استفاده کنین. سعی کنین از فروشگاه هایی که مواد اصل می فروشن خرید کنین و از همه مهمتر اگر از دستگاه یو وی استفاده می کنین ناخن رو بیش از حد یا کمتر از زمان گفته شده زیر دستگاه قرار ندین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *