دیزاین سلفونی ناخن

ناخن یکی از مهمترین اعضای بدن هر فردی است که غافل شدن از آن می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای فرد به وجود بیاورد. از این رو بسیاری از افراد علاوه بر اینکه به سلامتی آن ها توجه می کنند، سعی می کنند زیبایی آن ها را نیز مهم قلمداد کنند. از این رو هر فردی که به صورت حرفه ای یا غیر حرفه ای فعالیت های مرتبط با ناخن را انجام می دهد، سعی دارد تا با استفاده از تکنیک های جدید و به روز دیزاین های متفاوت و خاصی را بر روی ناخن های خود به وجود بیاورد. دیزاین سلفونی ناخن یکی از دیزاین هایی بوده که برخی از ناخن کارها از این روش برای طراحی ناخن های مشتریان خود استفاده می کنند. حال اگر می خواهید با این تکنیک بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. 

دیزاین سلفونی ناخن

دیزاین خاص ناخن

بسیاری از افراد به دنبال دیزاین های خاص هستند، از این رو همواره با دنبال کردن اینستاگرام، تیک تاک و پینترست سعی دارند تا طراحی های خاص را یاد گرفته و آنها را بر ریو ناخن های خود و مشتریانشان اجرا کنند. حال یکی از دیزاین های خاص ناخن، همین دیزاین سلفونی بوده که شما می توانید با یک سلفون یا یک نایلون ساده این طراحی را روی ناخن خود اجرا نمایید. دیزاین سلفونی ناخن، جزو دیزاین راحت ناخن بوده که شما می توانید با همان وسایلی که کاشت ناخن را انجام می دهید ناخن های خود را طراحی نمایید. 

دیزاین سلفونی چگونه انجام می شود؟

برای این کار بهتر است بدانید که شما با روش کاشت ژل می توانید این تکنیک را بر روی ناخن های خود پیاده نمایید. برای این کار کافی است بیلدر ژل را با لاک ژل مورد نظر خود مخلوط کرده تا رنگ مورد نظر شما به دست بیاید. سپس با بیلدر ژل کل سطح ناخن شما را می پوشانیم. مهمترین نکته ای که بهتر است به ان توجه نمایید این است که مواد نباید زیاد به ریشه ناخن شما نزدیک شود، چرا که سبب کثیف شدن ناخن در هنگام استفاده از سلفون می شود. پس از اینکه بیلدر ژل را بر روی ناخن خود زدید، می توانید با استفاده از سلفون بر روی ناخن، و استفاده از یک عقب زن چین و چروک هایی بر روی ناخن خود ایجاد نمایید.پس از ایجاد چین و چروک بهتر است که ناخن به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه یو وی بماند. سپس می توانید دوباره از بیلدر ژل و لاک مورد نظر خود بر روی طراحی که ایجاد کرده اید بزنید و به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه یو وی بگذارید. پس از خشک شدن بیلدر ژل از یک پد کلینزر برای تمیز کردن روی طراحی استفاده نموده و سپس از تاپ شاین برای زیباتر شدن طراحی ایجاد شده استفاده می کنیم. دیزاین ناخن آسون می تواند یکی از دیزاین هایی باشد که به وسیله سلفون انجام می شود. 

روش دیزاین ناخن

روش های زیادی برای دیزاین ناخن های کاشت وجود دارد که شما می توانید از ان ها برای دیزاین ناخن های خود و مشتریانتان استفاده نمایید، ولی بهتر است به این نکته توجه نمایید که اکثر این روش ها می تواند بر روی ژلیش ناخن، لمینت ناخن و کاشت ناخن با پودر قابل اجرا باشد. 

  • دیزاین شوگر افکت 
  • دیزاین پودر کروم 
  • دیزاین هولوگرافیک 
  • دیزاین ماربل 
  • دیزاین دائمی ناخن 
  • طراحی روی ناخن با خلال دندان

روش دیزاین ناخن

تکنیک های دیزاین ناخن

یکی از معروف و محبوب ترین تکنیک های دیزاین ناخن، استفاده از نوار دیزاین ناخن است. شما می توانید با استفاده از این نوارها بر روی ناخن طبیعی و ناخن کاشت خود طراحی های منحصر به فردی را به وجود بیاورید. برای این کار بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که نوار دیزاین ها، در واقع جزو تکنیک های موقت دیزاین ناخن به شمار می روند. بنابراین بهتر است این را بدانید که روی ناخن طبیعی اجرای این تکنیک ماندگاری بسیار کمی دارد ولی بر روی کاشت ناخن می توان ماندگاری آن را تا حد زیادی افزایش داد. برای این کار بهتر است پس از استفاده از لاک ژل بر روی ناخن، با استفاده از نوار دیزاین طراحی که می خواهید را بر روی ناخن ایجاد کنید و با استفاده از قلمی که به بیلدر ژل آغشته شده است سطح ناخن را پوشانده و آن را به مدت 60 ثانیه درون دستگاه یو وی گذاشته و سپس تاپ شاین را بر روی آن بزنید. 

آموزش دیزاین ناخن با لاک

برای اینکه طراحی ناخن با لاک در خانه بدون ابزار ایجاد کنید، شما می توانید با انتخاب دو رنگ لاک و یک لنز ناخن دیزاین های متفاوتی را بر روی ناخن های خود ایجاد نمایید. برای این کار بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لنز ناخن باید چند دقیقه درون آب باشد تا قابل استفاده باشد. از طرفی شما می توانید به راحتی با برچسب های فرنچ ناخن های خود را در خانه بدون هیچ مشکلی فرنچ بکنید، همانطور که میدانید فرنچ ناخن این روزها بسیار ترند شده است و همه افراد از ان برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند. استفاده از دیزاین ناخن سبب شده تا افراد با هزینه های کمتری در خانه ناخن های خود را دیزاین و طراحی کنند. 

لاک طراحی ناخن چیست؟

اگر می خواهید با لاک بر روی ناخن های خود طراحی کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لاک هایی در بازار وجود دارد که برای طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شما می توانید به راحتی با استفاده از این مدل لاک ها، ناخن های خود را دیزاین کنید. از ویژگی های مهم این مدل لاک های این است که قلم و سری لاک بسیار نازک بوده و به راحتی با ان می توان ناخن را طراحی نمود. طراحی ناخن چند رنگ با این لاک ها بسیار راحت بوده و شما میتوانید به آسانی این کار را در خانه انجام دهید. طرح کشیدن روی ناخن با این مدل لاک ها کاملا قابل اجرا است. 

در آخر

  • دیزاین سلفونی بسیار آسان بوده و شما می توانید آن را انجام دهید
  • روش های زیادی برای طراحی ناخن وجود دارد 
  • استفاده از بیلدر ژل برای طراحی سلفونی الزامی است

در نهایت اگر شما از این روش تا به حال استفاده نکرده اید، بهتر است یک بار این تکنیک را امتحان کنید، تا متوجه شوید که به چه آسانی در کمترین مدت زمان می تواند این تکنیک را عملی کرد. 

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *