یدک دیسک پدیکور

دیسک پدیکور یکی از ابزارهای جدید در پدیکور و کف سابی پا معرفی شده است. این روزها بسیاری از ناخن کارها آن را برای این کار پیشنهاد می کنند. یدک دیسک پدیکور در واقع یدک های اضافی هستند که شما برای هربار استفاده به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع دیسک پدیکور یک سر سوهان بوده که بر روی دسته هندپیس سوهان برقی فیکس شده و شما می توانید با استفاده از آن پای خود را سوهان کشی کنید. برای اینکار کافیست که دیسک پدیکور را روی هندپیس گذاشته و با روشن کرده دستگاه کف پا و پاشنه خود را سوهان کشی کنید. استفاده از یدک سبب شده تا در صورت کند شدن دیسک پدیکور شما آن را تعویض کرده و دوباره کار پدیکور را شروع کنید. داشتن چندین یدک دیسک برای افرادی که ناخن کار حرفه ای هستند، پیشنهاد می شود.

یدک دیسک پدیکور

سوهان برقی پدیکور پا

سوهان برقی پدیکور پا در اصل یک سوهان بوده که با انرژی الکتریکی کار می کند. شما می توانید برای استفاده از این محصول آن را به جریان برق 220 ولت وصل کرده و از آن استفاده کنید. برخی دیگر از سوهان برقی های موجود در بازار شارژی بوده و می توان از آن ها در هر مکانی بدون نیاز به پریز برق استفاده کرد. سوهان برقی پدیکور پا به آسانی پای شما را سوهان کشی کرده و شما می توانید به راحتی در سریع ترین زمان کار سوهان کشی پای خود را به اتمام برسانید. از دیگر ویژگی های مهم این محصول این است که شما می توانید آن را برای مصارف خانگی خود تهیه نمایید . از این رو اگر شما این محصول ار تهیه کنید می توانید از رفتن به سالن زیبایی برای انجام دادن پدیکور پا راحت شوید. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به خوش دست بودن آن اشاره کرد. استفاده راحت، سریع، خوش دست بودن، داشتن یک موتور قوی و بهداشتی بودن این محصول از مزایای مهم آن برای خرید به شمار می رود.

سوهان برقی پدیکور پا

آموزش پدیکور با تیغ

برخی از افراد در پدیکور پا از تیغ استفاده می کنند، چراکه پاهای آن ها پینه دارد. برای اینکار باد دقت داشت که فشار بر روی تیغ بیش از حد نباشد. این کار کاملا خطرناک بوده و توصیه ما این است که این کار را حتما نزد افراد متخصص انجام دهید. در نظر داشته باشید که بعد ازبین بردن پینه باید محل ار ضدعفونی کنید تا محلی برای تجمع قارچ ها نشود. برای انجام دادن این کار با ید تیغ را بالای پینه قرار دهید و با فشار کم آن را روی پینه بکشید، در نظر داشته باشید که فشار اعمال شده باید کم باشد و اگر فشار بالا باشد شما احساس درد خواهید کرد. در مرحله اول که تیغ را بر روی پینه می کشید باید مقداری از سلول های مرده کنده شود، اینکار را باید آنقدر تکرار کنید که سطح رویه پینه کوچک شده و برآمدگی آن به طور کامل از بین برود.

تیغ پدیکور

تیغ پدیکور یکی از ابزارهای مهم در پدیکور به خصوص برای افرادی که پینه دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با این وسیله به راحتی پدیکور پا و کفسابی را انجام دهید. با استفاده از این محصول شما می توانید به راحتی تمامی سلول های مرده کف و پاشنه پا را از بین ببرید. در نظر داشته باشید که این وسیله دارای تیغ های یدک بوده که شما می توانید برای هربار استفاده از یکی از آن ها برای تراشیدن سطح سلول های مرده استفاده نمایید. استفاده از این محصول راحت بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. فقط در نظر داشته باشید که فشاری که بر روی پینه های پا می آورید نباید زیاد باشد، چراکه احتمال ایجاد زخم با اعمال فشار زیاد رابطه مستقیم دارد.

دستگاه پدیکور خانگی

برای آن دسته از خانم هایی که پدیکور ناخن رابه عنوان یک امر واجب قلمداد می کنند، شاید این وسیله بتواند تا حد زیادی نیاز آن ها را برطرف کند. داشتن یک وسیله پدیکور خانگی می تواند در کنار اینکه راحت است، رفتن شما به سالن های پدیکور را کنسل کند. از طرفی استفاده از یک وسیله شخصی بهتر از استفاده از وسایل همگانی است. از این رو اگر توانایی این کار را دارید که در خانه برای خودتان و خانوادتان پدیکور و کفسابی کنید می توانید با تهیه این دستگاه سرعت کار خود را بالا ببرید. استفاده از این دستگاه سبب شده تا شما به راحتی از تجمع اضافی سلول های مرده بر روی پایتان جلوگیری کنید. دستگاه پدیکور خانگی انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را برای سوهان کشی کف پای خود انتخاب کنید. در بازار در برخی از مغازهها، دستگاه پدیکور خانگی را با نام سوهان برقی پدیکور پا می شناسند. شما می توانید در صورت نیاز دستگاه سوهان برقی را خریداری کنید.

دستگاه پدیکور خانگی

حسن ختام

در انتهای این مقاله باید بگوییم که استفاده از یک دستگاه پدیکور خانگی و دیسک پدیکور پا می تواند برای افرادی که می خواهند در خانه این کار را انجام دهند، گزینه خوبی باشد. استفاده از سوهان برقی پدیکور پا سبب شده تا شما به راحتی در ماه پدیکور و کفسابی پای خود را انجام دهید. تهیه سری یدک برای دستگاه سوهان برقی سبب شده تا در صورت کند شدن تیغه و سری دستگاه بتوانید آن را به آسانی تعویض کنید. به یاد داشته باشید که انجام دادن پدیکور یک کار اضافی نیست و برای سلامتی قلب دوم خود باید این کار را به صورت ماهیانه انجام دهید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *