لاک نود پاستل

با گسترش نیازهای روز افزون افراد و تنوع سلایق در بین مردم، بسیاری از افراد رفته رفته از رنگ های اصلی فاصله گرفتند و به سمت رنگ های خنثی که اصطلاحا به آن ها نود گفته می شود، رفتند. شما می توانید با استفاده از این رنگ ها به راحتی به استایل خود یک زیبایی خاصی بدهید. استفاده از رنگ نود به عنوان لاک در طراحی ناخن نیز سبب شده تا شما بتوانید با استفاده از یک رنگ خنثی به راحتی به یک ترکیب زیبا و در عین حال شیک برسید. همانطور که میدانید رنگ های نود به عنوان رنگ هایی شناخته می شوند که در دایره رنگ ها بین رنگ قهوه ای و رنگ بژ قرار می گیرند. شما می توانید با استفاده از این رنگ در ترکیب بندی های لاک ژل خود به یک طراحی خاص و زیبا برسید.

لاک نود پاستل

لاک نود پاستل

رنگ لاک نود پاییزی

یکی از رنگ های مورد استفاده در پاییز می تواند رنگ لاک نود باشد. شما می توانید با استفاده از این رنگ ها به راحتی به هرآنچه که در پاییز از زیبایی می خواهید دست پیدا کنید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از رنگ های نود و ترکیب آن ها در کنار رنگ های اصلی به یک ترکیب زیبا و دلخواه خود برسید. برای این منظور شما می توانید از رنگ های قهوه ای، کرم، بژ، شیری و صورتی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که این رنگ ها اغلب به صورت رنگ های گرم بوده و شما می توانید با استفاده از این رنگ ها به یک ترکیب زیبا و منحصر به فرد دست پیدا کنید.

رنگ لاک نود پاییزی

رنگ لاک نود پاییزی

رنگ لاک نود بهاری

برخی از افراد از رنگ لاک نود برای طراحی های ناخن بهاری خود استفاده می کنند. برای طراحی ناخن بهاری می توانید از رنگ های بهاری استفاده کنید، از این رو بهتر است که برای طراحی ناخن در این فصل از رنگ های قهوه ای، کرم، شیری و بژ استفاده نکنید. چراکه این رنگ ها ماهیت گرم دارند و برای فصل بهار که نیاز به رنگ های سرد و سبک دارد مناسب نیست. شما می توانید برای این منظور از رنگ های صورتی، هلویی، یاسی و آبی کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از طراحی ناخن بهاری به یک طراحی زیبا و شیک در این فصل دست پیدا کنید.

رنگ لاک نود بهاری

رنگ لاک نود بهاری

لاک نود شاین

طرفداران رنگ نود اغلب به دنبال این هستند که تا حد زیادی از رنگ های اصلی فاصله بگیرند. ولی بهتر است بدانید که از ویژگی های مهم این رنگ ها این است که شما می توانید به راحتی با رنگ های دیگر آن را ست کنید. اگر به دنبال این هستید که به جای استفاده از رنگ های اصلی رنگ های خنثی را در این ترکیب بچینید می توانید به سراغ رنگ های شاین و براق بروید. شما می توانید از رنگ های طلایی و نقره ای برای این منظور استفاده نمایید. رنگ های طلایی و نقره ای به عنوان رنگ های اکلیلی می توانند گزینه خوبی برای درخشش بخشیدن به این نوع رنگ ها باشند. شما می توانید از اکلیل برای فرنچ ناخن با لاک نود استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید از این اکلیل ها برای دیزان ناخن های خود در قسمت ابتدا و قسمت انتهایی ناخن های خود استفاده نمایید.

لاک نود شاین

لاک نود شاین

ژلیش ناخن رنگ نود

ژلیش ناخن به عنوان یکی از روش های زیبایی ناخن ها به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از ژلیش ناخن بدون نیاز به کاشت ناخن به راحتی از داشتن یک لایه لاک ژل زیبا بر روی ناخن های خود لذت ببرید. رنگ های نود به عنوان یکی از رنگ های جذاب برای ژلیش ناخن به شما کمک می کنند که بتوانید به راحتی از زیبایی و جذاب بودن ناخن های خود لذت ببرید. شما می توانید با در نظر داشتن فصلی که در آن هستیم و یا رنگ استایل خود، یکی از رنگ های مناسب برای ژلیش ناخن را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که این رنگ ها در کنار رنگ های اصلی نیز می تواند بسیار جذاب باشد، بنابراین سعی کنید تا با استفاده از رنگ های اصلی به زیبایی و درخشش این ژلیش ناخن کمک نمایید.

ژلیش ناخن رنگ نود

ژلیش ناخن رنگ نود

خرید لاک رنگ نود

شما می توانید در صورتی که تمایل دارید این لاک را برای ناخن های خود خریداری کنید به سایت های معتبر فروش لوازم آرایشی سر زده و بهترین رنگ لاک ناخن نود را برای این منظور انتخاب کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از این رنگ ها به زیبایی ناخن های خود کمک نمایید. برای این منظور شما می توانید از برندهای مختلفی که لاک ناخن و یا لاک ژل تولید می کنند این محصول را خریداری نمایید. برندهای ایرانی گلباران، مای و این لی به عنوان بهترین برندهای تولید کننده لاک در ایران فعالیت می کنند، شما می توانید با خرید این لاک ها از این برندها در کنار زیبایی از یک محصول ایرانی با کیفیت نیز استفاده کنید.

نتیجه گیری

استفاده از رنگ های خنثی به خصوص رنگ های نود می تواند این امکان را به شما بدهد که بتوانید به راحتی در استایل و طراحی ناخن خود زیبا و شیک دیده شوید. شما می توانید با در نظر داشتن علاقه، استایل، فصل و ترکیب آن با سایر رنگ ها به استایل خود کمک کنید. برای این منظور بهتر است بدانید که رنگ های نود اگر در طیف رنگ های قهوه ای قرار بگیرند بهترین گزینه برای زمستان هستند و اگر این رنگ ها در طیف رنگ های صورتی قرار بگیرند بهترین گزینه برای فصل های بهار و تابستان هستند.

4.3/5 - (26 امتیاز)

6 پاسخ به “لاک نود پاستل”

  1. ناشناس گفت:

    عالی بود
    من یکی از مدل ها رو درست کردم انقدر دوست پسرم خوشش اومد

  2. بهار گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *