ریموو لاک ژل در خانه

استفاده از لاک ژل سبب شده تا بسیاری از خانم ها به جای استفاده از لاک های معمولی برای دیزاین ناخن های خود از لاک ژل استفاده کنند. لاک ژل به دلیل استحکام بالایی که دارد سبب شده تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند تا از این نوع لاک ها برای طراحی ناخن های دستان و پاهای خود استفاده کنند. بسیاری از خانم ها در مواقعی که نمی خواهند لاک ژل داشته باشند نیاز دارند تا آن را از سطح ناخن های خود پاک کنند. از این رو برای پاک کردن این مدل لاک ها نمی توان با پاک کننده هایی که برای لاک های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد، لاک ژل را پاک کرد. بنابراین باید از مواد خاص و سوهان برقی برای ریمو لاک ژل استفاده کرد. بسیاری از افراد سعی دارند تا به راحتی با کمترین هزینه ریموو لاک ژل در خانه را انجام دهند. بنابراین ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با روش های ریمو لاک ژل بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید در کوتاه  ترین زمان ممکن این کار را در خانه بدون نیاز به هیچ ناخن کاری انجام دهید. 

ریموو لاک ژل در خانه

ریمو لاک ژل با سوهان برقی 

اگر در منزل سوهان برقی دارید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید به راحتی به وسیله آن ریمو لاک ژل را به راحتی بدون هیچ نوع هزینه ای انجام دهید. ولی تنها نکته ای که در این میان وجود دارد این است که استفاده از سوهان برقی نیازمند تجربه و تبحر شما است و شما در صورتی که تا به حال از این وسیله برای ریمو ناخن یا ترمیم ناخن استفاده نکرده باشید، نمی توانید ریمو لاک ژل را به راحتی انجام دهید. بنابراین توصیه ما این است که اگر به استفاده از لاک ژل بسیار علاقه مند هستید با ثبت نام در کلاس های مجازی لاک ژل و ریمو آن این مطالب را در حدی که بتوانید کارهای خود را به تنهایی انجام دهید، فراگیرید و سپس اقدام به استفاده از لاک ژل و ریمو آن بکنید. حال اگر می خواهید تئوری این روش را یاد بگیرید بهتر است این قسمت را مو به مو اجرا نمایید. 

در صورتی که شما کاشت ناخن داشته باشید استفاده از سوهان برقی توصیه می شود

اگر شما کاشت ناخن داشته باشید استفاده از سوهان برقی برای ریمو آن توصیه می شود. برای این کار شما می توانید با استفاده از یک سر سوهان استوانه ای قرمز یا آبی این کار را به راحتی انجام دهید. در هنگام سوهان کشی به این نکته توجه داشته باشید که سوهان باید از یک طرف بر روی ناخن شما کشیده شود. افراد مبتدی متاسفانه بنا بر عادت سعی دارند تا با کشیدن سوهان به صورت دوطرفه مواد را از روی ناخن ریمو کنند. ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این کار سبب میشود تا صدف ناخن شما از بین برود. از این رو در هنگام سوهان کشی به این موارد دقت نمایید. 

در صورتی که ناخن قد بلندی دارد، بهتر است آن را کوتاه کنید

اگر قصد دارید یک ناخن بلند را ریمو لاک ژل بکنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید با کوتاه کردن ناخن فرد ریمو مواد را از روی ناخن او شروع کنید، چرا که در صورت کوتاه نکردن آن شما به زمان زیادی برای سوهان کشی نیاز دارید که این موضوع می تواند برای افرادی که ناخن کار هستند مشکل ساز شود. سر سوهان ریموو لاک ژل از نوع سر سوهان کرومی بوده که شما می توانید به وسیله آن مواد را از روی ناخن های خود پاک کنید. 

ریمو لاک ژل با سوهان برقی 

ریمو لاک ژل بدون سوهان برقی

اگر لاک ژل را بر روی ناخن طبیعی خود زده اید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ریمو آن نیازمند توجه به نکات مهم و واجبی است که سبب می شود صدف ناخن شما آسیب زیادی نبیند. اگر در خانه خود سوهان برقی ندارید ما در این قسمت شما را با روش های ساده تری برای ریمو لاک ژل آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی در ظرف چند دقیقه لاک ژل خود را به راحتی ریمو نمایید. 

طریقه استفاده از ریموور لاک ژل

اگر می خواهید فقط برای ریمو ناخن سوهان برقی را بخرید، بهتر است این را بدانید که اشتباه فکر می کنید، شما اگر بر روی ناخن طبیعی خود لاک ژل می زنید می توانید با خرید یک لاک ژل ریمور یا محلول ریموور ناخن به راحتی از شر لاک های روی ناخن های دستان راحت شوید. برای این کار بهتر است این کارها را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید لاک ژل ناخن خود را ریمو نمایید، شما می توانید با استفاده از یک بافر روی تاپ ژل ناخن خود بکشید و آن را از بین ببرید و سپس ژل ریمور را بر روی سطح ناخن خود زده و ناخن های خود را بپوشانید تا به مدت 10 الی 15 دقیقه بماند و سپس پس از اتمام این زمان در صورت نرم شدن آن به وسیله یک عقب زن چوبی می توانید تمام مواد را بردارید. محصول دیگری بنام پد ریمور وجود دارد که دقیقا مانند لاک ژل ریمور بوده و کار آن را انجام می دهد و شما می توانید از آن نیز برای از بین بردن لاک ژل روی ناخن خود کمک بگیرید. برخی دیگر از استون 100 درصد برای ریمو لاک ژل خود استفاده میکنند، چرا که این الکل به قدری قوی بوده که می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که شما می توانید ریمو ژلیش با ریموور را در خانه انجام دهید. 

طریقه استفاده از ریموور لاک ژل

کمک گرفتن از دستگاه ریموو لاک ژل

ریموور لاک ژل چیست؟ اگر می خواهید از این روش برای از بین بردن لاک ژل استفاده نمایید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه سبب شده تا شما بتوانید در مدت زمان کمتری لاک ژل روی ناخن های خود را ریمو نمایید. این دستگاه با ایجاد گرما و بخار سبب می شود که موادی که بر روی ناخن های شما قرار گرفته به سرعت ذوب شده و از روی ناخن شما جدا شود. 

کمک گرفتن از دستگاه ریموو لاک ژل

آموزش ریموو لاک ژل

اگر بخواهیم آموزش ریمو لاک ژل را به شما آموزش دهیم بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در خانه این کار را انجام دهید شما می توانید به راحتی با استفاده از یک الکل 100 درصد، سوهان دستی با درجه زبری بالا، فینگر، پنبه، فویل آلومینیوم و ژل لاک ریمور این کار را انجام دهید. 

استفاده از فینگر و استون 100 درصد

شما می توانید با استفاده از این فینگرها یا همان ریموور لاکی لاک ژل، ریمو ناخن کاشت را نیز به راحتی انجام دهید. برای این کار کافی است کمی استون را در داخل این فینگرها  ریخته و سپس ناخن های خود را به مدت 15 دقیقه داخل فینگرها قرار دهید تا مواد لاک ژل به راحتی ذوب شده و از بین برود. شما می توانید در انتها از یک قلم ریموور لاک ژل برای پاک کردن این مواد از سطح ناخن استفاده نمایید. 

استفاده از فینگر و استون 100 درصد

استفاده از پنبه، فویل آلومینیومی و استون 100 درصد

شما می توانید با تهیه این وسایل در صورتی که نمی توانید به سالن آرایشی برای ریمو ناخن بروید، به راحتی لاک ژل ناخن های خود را ریمو نمایید.برای اینکار بهتر است پنبه را به الکل آغشته کرده و بر روی ناخن گذاشته و سپس فویل را بر روی ناخن کشیده و به مدت 15 دقیقه صبر کنید، تا بتوانید مواد لاک ژل را از روی ناخن بردارید. برای این کار بهتر است از ابزار ریموو لاک ژل ناخن استفاده نمایید. 

پاك كردن ژليش ناخن

اگر ژلیش ناخن را انجام داده اید، می توانید برای ریمو ناخن خود به آرایشگاه رفته و از ناخنکار خود بخواهید تا با استفاده از سوهان برقی ریمو ژلیش ناخن شما را انجام دهد. استفاده از سوهان برقی می تواند به شما کمک کند تا سریع تر ریمو را انجام دهید. ریمو ژلیش در آرایشگاه بهتر است از ریمو در خانه چراکه شما به دلیل مسلط نبودن به کار با سوهان برقی احتمال این که به صدف ناخن خود آسیب بزنید را بالا می برید. 

قیمت ریموو لاک ژل

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید به سالن آرایشی برای ریمو کردن لاک ژل  بروید بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کارها اغلب به وسیله سوهان برقی لاک ژل ناخن شما را ریمو می کنند، و همین موضوع نیازمند زمان و کار زیاد ناخن کار بوده بنابراین طبیعی است که هزینه ریمو لاک ژل در سالن های زیبایی بیشتر از آن هزینه ای خواهد شد که شما در خانه ریمو لاک ژل را انجام می دهید. هزینه ریموو ژلیش ناخن بسته به آن سالنی که شما می روید می تواند تغییر کند و البته میزان تجربه فردی که این کار را می کند می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

در آخر

  • ریمو لاک ژل در خانه به آسانی انجام می شود
  • اگر به کار با سوهان برقی مسلط هستید، می توانید از آن برای ریمو ناخن خود استفاده نمایید
  • استفاده از الکل 100 درصد برای ریمو ناخن توصیه شده است.
  • تهیه ابزار ریمو ناخن به راحت تر برداشتن مواد از سطح ناخن کمک می کند

در آخر اگر شما نیز از این روش ها برای ریمو لاک ژل خود استفاده کرده اید می توانید در قسمت نظرات با انتقال نظرات و پیشنهادات خود به سایر افراد که به تازگی وارد این مسیر شده اند کمک کنید. 

3.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *