ریمو کاشت مژه

در بسیاری از موارد دیده شده که افراد پس از مدتی باید اکستنشن مژه خود را ریموو کنند،حال در این میان مواد طبیعی و ریموور های شیمیایی زیادی برای برداشتن کاشت مژه وجود دارد. اگر طرفدار مواد ارگانیک و طبیعی هستید می توانید در خانه و به راحتی با استفاده از یک وازلین این کار را خودتان انجام دهید. ولی اگر از مواد شیمیایی استفاده می کنید، بهتر است از ریموور های اکستنشن مژه استفاده کنید. در بسیاری از موارد بسیاری از خانم ها برای این که کار را آسان تر بکنند ریمو اکستنشن مژه را به یک متخصص می سپارد. مراجعه به سالن زیبایی و سپردن این کار به فرد متخصص می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با تمامی روش های ساده ریمو کاشت مژه در خانه و در سالن های زیبایی آشنا نماییم.

ریمو کاشت مژه

ریمو کاشت مژه با وازلین

اگر می خواهید خودتان در خانه و بدون هیچ هزینه ای ریمو کاشت مژه را انجام دهید می توانید از وازلین استفاده کنید. برای این کار کمی از وازلین را برداشته و به مژه های خود بمالید و چند دقیقه صبر کنید،پس از چند دقیقه خواهید دید که چسب کاشت مژه از بین خواهد رفت. در این مرحله شما می توانید به راحتی تارهای اکستنشن شده روی مژه های خود را بردارید.

ریموور اکستنشن مژه

اگر میخواهید از ریمورهای کاشت مژه استفاده کنید می توانید با مراجعه به سایت های فروش مواد آرایشی این مواد را تهیه کنید. از معروف‌ترین آنها میتوان به برند لورنزو، مکسی و دلوکس اشاره کرد. بهتر است بدانید که برخی از این ریموورها به صورت کرمی و برخی دیگر به صورت ژل تولید می شوند.

تقویت مژه بعد از ریموو اکستنشن

پس از ریموو اکستنشن، مژه های طبیعی شما نیاز به تقویت شدن دارند چراکه از بین رفتن اکستنشن مژه سبب تضعیف تارهای مژه طبیعی شما می شود. بنابراین تقویت مژه بعد از ریموو به شدت توصیه می شود. شما می توانید برای این کار از محلول های تقویتی و کراتین های مژه استفاده کنید. استفاده از سرم های تقویتی نیز می تواند به ضخیم شدن تارهای مژه طبیعی شما کمک کند. بهتر است پس از یک دوره اکستنشن مژه، از روغن های گیاهی برای تقویت تارهای مژه استفاده نمایید. در بسیاری از موارد دیده شده که برخی از افراد برای تقویت تارهای مژه طبیعی خود پس از ریمو از لمینت مژه و یا لیفت مژه استفاده می کنند. لمینت و لیفت مژه به عنوان روش های تقویتی برای تارهای مژه طبیعی پیشنهاد می شود.

تقویت مژه سریتا

اگر می خواهید از سرم های تقویت مژه پس از کاشت مژه استفاده کنید، یکی از برندهای خوب و ایرانی برند سریتا بوده که بسیاری از خانم ها آن را انتخاب می کنند. این محصول سبب تحریک فولیکول مژه و ابرو شده و همین موضوع سبب رویش مجدد مژه و ابرو میشود. استفاده از این محصول برای ضخیم شدن تارهای موی ابرو و مژه های شما پیشنهاد شده است. اگر اهل کاشت مژه نیستید و مژه های کم پوشی دارید استفاده از این محصول به شما توصیه می شود.

قیمت حلال چسب اکستنشن مژه

در واقع حلال چسب اکستنشن مژه، همان ریموور اکستنشن مژه بوده که بسیاری از افراد در بازار آن را با نام حلال چسب می شناسند. در اصل برای از بین بردن کاشت مژه نیاز است که چسب بین تارهای مژه از بین برود. برای اینکار شما از هر موادی که سبب تحریک چسب مژه شود می توانید استفاده کنید. شما برای خرید این محصول می‌توانید مبلغی بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان پرداخت نمایید.

قیمت حلال چسب اکستنشن مژه

ریموو اکستنشن مژه در خانه

اگر می خواهید این کار را در خانه انجام دهید می توانید از روش های زیر استفاده نمایید. پیشنهاد ما این است که این کار را به افراد متخصص بسپارید، ولی اگر احساس می کنید که خودتان می توانید بدون هیچ دردسری این کار را انجام دهید، از روش های زیر کمک بگیرید.

روش اول، استفاده از ریموور های اکستنشن مژه

شما می‌توانید با خریداری ریمور اکستنشن مژه یا حلال های چسب اکستنشن این کار را به تنهایی در خانه انجام دهید. برای این کار ابتدا مقدار کمی از مواد را بر روی تارهای مژه خود بزنید و اگر نتیجه حاصل نشد، مقدار آن را بیشتر کنید.

روش دوم، استفاده از بخار آب

همانطور که می دانید در روزهای اولی که کاشت مژه انجام داده اید به هیچ عنوان نباید آب به مژه های شما بخورد به این منظور برای ریموو اکستنشن مژه می توانید از بخار آب استفاده کنید. بخار آب به دلیل اینکه درجه حرارت بالایی دارد می‌تواند سبب ذوب شدن چسب بین تار مژه های شما شود و همین موضوع می تواند سبب شود که اکستنشن مژه شما از بین می رود. ولی بهتر است بدانید که این روش خطرناک بوده و در صورت بی دقتی شما می تواند عوارض زیادی برای چشمان شما ایجاد کند.

روش سوم، استفاده از مواد روغنی

متخصصان بر این باورند که استفاده از مواد و محصولات آرایشی که بر پایه چربی هستند میتوانند اکستنشن مژه را از بین ببرد. بنابراین شما اگر قصد ریموو دارید می‌توانید از روغن های گیاهی برای ریمو اکستنشن استفاده نمایید.

ریموو اکستنشن مژه در خانه

درآخر

در حسن ختام این مقاله باید ذکر کنیم که شما به تنهایی و با صرف هزینه اندک می توانید ریموو اکستنشن مژه خود را در خانه انجام دهید ولی اگر احساس می کنید که از پس این کار بر نمی آیید، میتوانید از ریموور های شیمیایی و یا حلال چسب اکستنشن مژه برای ریمو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تقویت مژه پس از ریمو جزو واجبات بوده و برای از بین بردن ضعف تارهای مژه طبیعی، باید از محلول های تقویتی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *