7 سالن زیبایی برتر جنت آباد

قطعا توجه به زیبایی و رسیدگی به پوست در این روزها که اولویت بسیاری از افراد روزمرگی و برطرف کردن نیاز های مالی می تواند سخت باشد، ولی نباید از آن غافل شد. چراکه همه ما می دانیم که تنها خودمان هستیم که تا آخر عمر در کنار خودمان می مانیم پس بهتر نیست که از همین سنین جوانی به زیبایی و پوست خود رسیدگی کنیم؟ اگر پاسختان مثبت است باید بدانید که این روزها بسیاری از سالن های زیبایی در شهرهای مختلف ایران سعی دارند تا با کمک گرفتن از بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی جوانی را برای شما به ارمغان بیاورند. حال اگر در جنت آباد تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین ها هستید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

7 سالن زیبایی برتر جنت آباد

سالن زیبایی مرزنگ جنت آباد مرکزی

سالن زیبایی مرزنگ خدمات متنوعی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می کند. این سالن زیبایی با تجهیزات مدرن و بروز دنیا در چندین لاین مختلف مراجعه کنندگان زیادی از سایر مناطق تهران و محدوده جنت آباد، از جمله محله های شهران، پونک، سردارجنگل، صادقیه و مرزداران دارد.

آدرس سالن زیبایی مرزنگ

سالن زیبای مرزنگ در یکی از بهترین لوکیشن های تهران به ویژه غرب تهران قرار دارد که از نظر دسترسی نیز خوب است. این سالن در جنت آباد مرکزی،خیابان رجب صلاحی واقع شده است.

شماره تماس آرایشگاه مرزنگ

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام آرایشگاه مرزنگ

در صورت تمایل به دیدن نمونه کارها و آشنایی با خدمات و همچنین بازدید مجازی از فضای سالن، به پیج اینستاگرام @merzeng_beauty_salon مراجعه کنید.

نمونه کارهای آرایشگاه مرزنگ

در این بخش تعدادی از نمونه کارهای سالن زیبایی مرزنگ را برای شما قرار داده ایم. شما میتوانید اینجا تمامی خدمات و نمونه کارهای این سالن را مشاهده فرمایید.

نمونه میکاپ مرزنگ

نمونه لایت مو

نمونه کاشت ناخن

آرایشگاه چهره آذین جنت آباد

یکی از برترین های جنت آباد آرایشگاه چهره آذین بوده که بسیاری از افراد سعی دارند تا با مراجعه به این سالن زیبایی از تمامی خدمات آن استفاده نمایند. در این آرایشگاه بسیاری از خدمات زیبایی و بهداشتی از جمله فیشیال پوست، هایلایت مو، لمینت ناخن، ژلیش ناخن طبیعی و بسیاری از خدمات مخصوص به پاکسازی پوست انجام می پذیرد.

آدرس سالن زیبایی چهره آذین جنت آباد

فراموش نکنید اگر قصد مراجعه به این آرایشگاه را دارید بهتر است با تماس با این مجموعه وقت قبلی خود را رزرو کرده و سپس به این سالن زیبایی بروید. نشانی سالن زیبایی چهره آذین، جنت آباد جنوبی، بالاتر از میدان باغ.

شماره تماس آرایشگاه چهره آذین

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام آرایشگاه چهره آذین

اگر قصد دارید با نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا شوید می توانید به آدرس اینستاگرام chehrazin_beauty@ مراجعه کرده و با نمونه کارهای این آرایشگاه بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای آرایشگاه چهره آذین

در اینجا شما را با بخشی از نمونه کارهای ناخن و هایلایت مو مجموعه چهره آذین بیشتر آشنا می کنیم، تا در صورت تمایل برای انجام دادن خدمات ناخن و انواع رنگ مو به این مجموعه مراجعه نمایید.

نمونه کارهای آرایشگاه چهره آذین

نمونه کارهای آرایشگاه چهره آذین

سالن زیبایی ماتیک سارینا

یکی دیگر از بهترین ها در محدوده جنت آباد سالن زیبایی ماتیک سارینا بوده که این روزها بسیاری از خانم ها کارهایی نظیر رنگ مو، هایلایت مو، پدیکور ناخن، ژلیش ناخن بر روی ناخن طبیعی و بسیاری از کارهای خود را در این سالن زیبایی انجام می دهند. 

آدرس سالن زیبایی ماتیک سارینا

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس جنت آباد جنوبی، خیابان ایثارگران مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی ماتیک سارینا

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی ماتیک سارینا

بهتر است قبل از مراجعه به این سالن زیبایی به اینستاگرام salonmatiksarina@ مراجعه نمایید. 

نمونه کارهای سالن زیبایی ماتیک سارینا

در این قسمت شما را با بخشی از نمونه کارهای سالن زیبایی ماتیک سارینا در زمینه های رنگ مو، هایلایت مو و خدمات تخصصی مو آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی ماتیک سارینا

سالن زیبایی رخ جنت اباد

اگر به دنبال یکی از معروفترین ها در جنت آباد هستید به شما سالن زیبایی رخ را پیشنهاد می کنیم. این سالن زیبایی در کنار رقبای خود توانسته است بسیاری از مشتریان خود را راضی نگه داشته و روز به روز به تعداد افرادی که به این سالن مراجعه می کنند، بیافزاید.

آدرس سالن زیبایی رخ جنت آباد

شما می توانید در صورت انتخاب این سالن زیبایی به آدرس تهران، جنت آباد، بلوار لاله شرقی، نبش مجاهد کبیر مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی رخ جنت آباد

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

سالن زیبایی شقایق جنت اباد

اگر به دنبال یکی از بهترین ها در جنت آباد هستید می توانید سالن زیبایی شقایق را انتخاب نمایید. در واقع این سالن زیبایی می تواند خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد و از طرفی قیمت برخی از خدمات این سالن زیبایی کمی پایین تر از سایر سالن های زیبایی در محدوده جنت آباد بوده است.

آدرس سالن زیبایی شقایق

اگر قصد رفتن به این سالن زیبایی را دارید می توانید به آدرس جنت آباد جنوبی پایین تر از سمرقند مجتمع طلا و جواهر الماس مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی شقایق

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی شقایق

همیشه نمونه کار می تواند تاثیر زیادی بر روی افرادی که به یک سالن زیبایی اعتماد می کنند بگذارد. از این رو شما می توانید با مراجعه به اینستاگرام سالن زیبایی شقایق به آدرس shaghayegh.sbs@ از نمونه کارهای این سالن زیبایی دیدن فرمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی شقایق

ما در اینجا شما را با برخی از نمونه کارهای این سالن زیبایی آشنا می کنیم تا شما بتوانید آگاهانه تر سالن زیبایی مد نظر خود را انتخاب نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی شقایق

نمونه کارهای سالن زیبایی شقایق

نمونه کارهای سالن زیبایی شقایق

آرایشگاه حدیث جنت آباد

یکی دیگر از معروف های جنت آباد آرایشگاه حدیث بوده که بسیاری از خانم های این محدوده این سالن را انتخاب می کنند. شما هم می توانید برای کارهای نظیر لمینت ناخن، اکستنشن مو، لایت مو و بسیاری از خدمات زیبایی این سالن زیبایی را انتخاب نمایید.

آدرس آرایشگاه حدیث جنت آباد

برای مراجعه به این سالن زیبایی می توانید به آدرس جنت آباد شمالی، نبش خیابان علیپور.

شماره تماس سالن زیبایی حدیث جنت آباد

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی حدیث جنت آباد

برای مشاهده نمونه کارهای سالن زیبایی حدیث می توانید به آدرس hadis.beautysalon@ مراجعه کرده و از نمونه کارهای این سالن زیبایی دیدن فرمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی حدیث

در این قسمت شما را با بخشی از نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی حدیث جنت آباد

نمونه کارهای سالن زیبایی حدیث جنت آباد

سالن زیبایی هلسا جنت آباد

محال است که در جنت آباد ساکن باشید و سالن زیبایی هلسا را نشناسید. این روزها بیشتر خانم های این منطقه برای انجام دادن خدمات متنوع به این سالن زیبایی مراجعه می کنند. از این رو اگر به دنبال یکی از بهترین های جنت آباد هستید پیشنهاد ما به شما می تواند سالن زیبایی هلسا در جنت آباد باشد.

آدرس سالن زیبایی هلسا جنت آباد

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی از قبل وقت خود را رزرو نموده و سپس به آدرس جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، نبش کوچه توکلی مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی هلسا جنت آباد

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی هلسا جنت آباد

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای سالن زیبایی هلسا به اینستاگرام این مجموعه به آدرس helsa_beauty_cente@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی هلسا

ما در این قسمت کوشیده ایم تا شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه آشنا نماییم. در این بخش شما می توانید با مشاهده برخی از کارهای خدمات ناخن و رنگ مو راحت تر این سالن زیبایی را انتخاب نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی هلسا جنت آباد

نمونه کارهای سالن زیبایی هلسا جنت آباد

نمونه کارهای سالن زیبایی هلسا جنت آباد

آرایشگاه نگین آرا جنت آباد

تمامی افرادی که ساکن این منطقه هستند مطمئنا سالن زیبایی نگین آرا را می شناسند. در واقع این سالن زیبایی یکی از معروف ترین سالن های زیبایی بوده که در این محدوده بسیاری از خانم ها برای انجام دادن بسیاری از خدمات زیبایی به آن مراجعه می کنند. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین های جنت آباد هستید بهتر است به سراف آرایشگاه نگین آرا بروید.

آدرس آرایشگاه نگین آرا

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس جنت آباد مرکزی بالاتر از همت روبروی مسجد ولی الله اعظم مراجعه کنید.

شماره تماس سالن زیبایی نگین آرا جنت آباد

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی نگین آرا

در صورتی که قصد دارید به این سالن زیبایی بروید بهتر است با نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا شوید. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای نگین آرا به اینستاگرام neginara_beauty@ مراجعه کنید.

نمونه کارهای سالن زیبایی نگین آرا

شما می توانید در این بخش با قسمتی از نمونه کارهای سالن زیبایی نگین آرا واقع در جنت آباد بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی نگین آرا

نمونه کارهای سالن زیبایی نگین آرا

سالن زیبایی فریماه نهالی

یکی دیگر از معروف ترین ها در این منطقه سالن زیبایی فریماه نهالی است که این روزها بسیاری از خانم های جوان به اینجا رفته و از خدمات منحصر به فرد این مجموعه استفاده می کنند. اگر قصد داری به این سالن زیبایی بروید می توانید از ساعت 9 صبح تا 18 عصر به این آرایشگاه مراجعه نمایید.

آدرس سالن زیبایی فریماه نهالی 

شما می توانید برای رفتن به این سالن زیبایی به آدرس جنت آباد جنوبى، جنب خیابان نیرو، ساختمان اتام مراجعه کرده و از تمامی خدمات آن استفاده نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی فریماه نهالی 

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی فریماه نهالی

فراموش نکنید که شما می توانید با مراجعه به اینستاگرام سالن زیبایی فریماه نهالی به آدرس @farimah_nahali_saloon با تمامی نمونه کارهای این مجموعه آشنا شده و به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و کارهای خود را به این سالن بسپارید.

نمونه کارهای سالن زیبایی فریماه نهالی 

در این قسمت شما با نمونه کوچکی از کارهای تیم حرفه ای فریماه نهالی آشنا خواهید شد.

نمونه کارهای سالن زیبایی فریماه نهالی 

آرایشگاه سهیلا در جنت آباد شمالی

شما می توانید در صورت تمایل برای رفتن به یکی از بهترین های جنت آباد به سراغ آرایشگاه سهیلا بروید. بسیاری از خدمات زیبایی در این سالن به بهترین نحو انجام می پذیرد. 

آدرس سالن زیبایی سهیلا

 برای مراجعه به این آرایشگاه می توانید به آدرس جنت آباد شمالی، بالاتر از چهارراه ایران پارس، خیابان ایرانشهر جنوبی مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سهیلا

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

آرایشگاه خوب در شاهین شمالی

اگر در محدوده شاهین شمالی ساکن هستید و به دنبال بهترین سالن هستید بهتر است بدانید که محدوده جنت آباد به دلیل گسترشی که دارد آرایشگاه های زیادی را در خود جای داده است از این رو شما اگر قصد دارید به سراغ بهترین های این منطقه بروید می توانید یکی از آرایشگاه هایی که ما در این مقاله به شما معرفی کرده ایم را انتخاب کرده و با خیالی راحت از خدمات آن سالن زیبایی استفاده کنید. 

سالن زیبایی مهسا

اگر در محدوده شاهین شمالی به دنبال یکی از بهترین ها هستید پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی مهسا است. شما می توانید در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات گوناگون از جمله هایلایت مو، رنگ مو، خدمات ناخن، فیشیال پوست و بسیاری از خدمات زیبایی گوناگون را دریافت نمایید.

سالن زیبایی مهسا

آدرس سالن زیبایی مهسا

برای مراجعه به این سالن زیبایی می توانید به آدرس جنت آباد شاهین شمالی(کبیری طامه) ابتدای ۲۰ متری گلستان شرقی.

شماره تماس سالن زیبایی مهسا

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی مهسا

اگر قصد دارید به آرایشگاه مهسا بروید می توانید ابتدا نمونه کارهای این سالن زیبایی را در اینستاگرام مشاهده کرده و سپس به آنجا بروید. آدرس اینستاگرام سالن زیبایی مهسا mahsa_beauty_salon@ است.

آرایشگاه لیدی

یکی دیگر از آرایشگاه های مطرح در شاهین شمالی آرایشگاه لیدی بوده که بسیاری از خدمات آرایشی و بهداشتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید به راحتی با گرفتن وقت قبلی از این سالن زیبایی به راحتی هرآنچه را که می خواهید داشته باشید.

آرایشگاه لیدی

آدرس آرایشگاه لیدی

شما می توانید برای مراجعه به این آرایشگاه به آدرس جنت آباد شمالی، شاهین شمالی، 35 متری گلستان مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه لیدی 

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی از این سالن، را لمس کنید.

در آخر

به عنوان حسن ختام بهتر است بگوییم که ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با بهترین های محدوده جنت آباد آشنا کنیم تا شما به یکی از بهترین سالن های زیبایی بروید. ولی اگر همچنان حس می کنید که بهترین های زیادی در جنت آباد وجود دارد که از قلم ما افتاده، بهتر است شما آن ها را در قسمت دیدگاه به ما معرفی کنید تا سایر خوانندگان با بهترین های بیشتر آشنا شوند.

4.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *