7 سالن زیبایی برتر میرداماد

توجه به زیبایی در بیشتر خانم ها همیشه و همه جا می تواند حرف اول را بزند، ولی آیا این توجه برخاسته از عدم اعتماد به نفس در خانم ها بوده یا نشات گرفته از حس جاودانه میل به زیبایی در آن ها است؟ در پاسخ باید گفت که تا حدودی هر دو عبارت می تواند در خصوص خانم ها صادق باشد، چرا که برخی از خانم ها بنا بر دلایلی سعی دارند تا با زیباتر نشان دادن خود اعتماد به نفس خود را بالا ببرند ولی در کنار این ها خانم هایی هستند که زیبایی و میل به زیبا ماندن در آن ها همیشگی بوده و آن ها در کنار اینکه خانم های مستقل و منظم هستند سعی دارند تا با تغییرات جزئی در ظاهر خود، زیبایی را به خودشان هدیه کنند. حال این میل جاودانه همیشه و همه جا همراه خانم ها بوده و می تواند بر روی زیبایی پوست، مو، ناخن و چهره آن ها اثر مثبتی بگذارد. سالن زیبایی، آرایشگاه ها و تمامی کلینیک های پوست و مو در تلاش هستند تا نیاز بسیاری از خانم ها را برطرف کنند. اگر شما هم به عنوان یک خانم به دنبال این هستید که در کنار زیبایی باطن، ظاهری زیبا داشته باشید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با 7 سالن زیبایی برتر میرداماد آشنا شوید.

7 سالن زیبایی برتر میرداماد

سالن زیبایی میرداماد

اگر شما در منطقه میرداماد ساکن هستید و به دنبال بهترین سالن های زیبایی در این محدوده هستید، بهتر است بدانید که در منطقه میرداماد سالن های زیبایی بسیاری وجود دارند که بسیاری از خانم ها به آن جا می روند ولی آیا هر مکانی می تواند استانداردهای یک سالن زیبایی را داشته باشد؟ در پاسخ باید گفت خیر، چرا که این روزها بسیاری از افراد می توانند با کسب مدرک مشغول به کار شوند ولی تنها مدرک نمی تواند برای داشتن یک سالن زیبایی کافی باشد. چرا که تجربه کاری، نحوه برخورد با مشتریان، روابط اجتماعی و از همه مهمتر رضایت مشتری می تواند بر روی تعداد مشتریان و کسب درآمد یک آرایشگاه تاثیر بگذارد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا مبادا هزینه و زمان شما از بین برود.

آرایشگاه صورتی رز میرداماد

اگر به دنبال یکی از بهترین ها در میرداماد هستید، صورتی رز می تواند یکی از بهترین ها باشد. بسیاری از خانم هایی که در محدوده میرداماد هستند به دلیل کادر حرفه ای این سالن زیبایی برای کارهای مختلف خود انتخاب می کنند. آرایشگاه صورتی رز خدمات متنوعی را به مشتریان خود در خصوص هایلایت مو، رنگ مو، اکستنشن مو، خدمات ناخن و فیشیال پوست ارائه می کند.

آرایشگاه صورتی رز میرداماد

آدرس آرایشگاه صورتی رز میرداماد

شما می توانید برای مراجعه به سالن زیبایی صورتی رز به آدرس بلوار میرداماد بین خیابان تبریزیان و کازرون شمالی مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه صورتی رز

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

آرایشگاه آتیه میرداماد

یکی دیگر از معروفترین آرایشگاه های محدوده میرداماد، آرایشگاه آتیه بوده که بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای انجام دادن کارهای آرایشی بهداشتی خود به این سالن زیبایی می روند. شما می توانید با مراجعه به این سالن زیبایی از تمامی خدمات این سالن زیبایی در زمینه های بافت مو، شینیون، رنگ مو، هایلایت مو، پاکسازی پوست، فیشیال پوست و خدمات ناخن استفاده نمایید.

آدرس آرایشگاه آتیه میرداماد

اگر قصد دارید در این آرایشگاه به آنچه که مد نظرتان است برسید می توانید به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه آتیه میرداماد

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی آتیه

اگر می خواهید با نمونه  کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم تا به اینستاگرام این مجموعه سری زده و با نمونه کارهای هایلایت مو این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی آتیه میرداماد

در این قسمت شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا می کنیم تا بتوانید با خیالی راحت به این مجموعه اطمینان کنید.نمونه کارهای سالن زیبایی آتیه میرداماد

سالن زیبایی اعظم میرداماد

یادتان باشد که سالن زیبایی اعظم از گذشته تا به امروز یکی از بهترین ها در منطقه میرداماد بوده است. بنابراین اگر می خواهید از خدمات یک سالن زیبایی خوب با کادری حرفه ای استفاده کنید، سالن زیبایی اعظم می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار برود. 

آدرس سالن زیبایی اعظم میرداماد

برای  رفتن به آرایشگاه اعظم می توانید به آدرس بلوار میرداماد، خیابان سنجابی، خیابان چهارم مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی اعظم میرداماد

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

آرایشگاه میدان مادر

اگر در محدوده میرداماد ساکن هستید قطعا می دانید که میدان مادر یا همان میدان محسنی سابق یکی از محلات مهم و معروف در میرداماد به شمار می رود. طبیعی است که بسیاری از سالن های زیبایی این منطقه در میدان مادر یا همان میدان محسنی باشد. اگر می خواهید برای انواع کارهای زیبایی خود به بهترین سالن های زیبایی در میدان مادر بروید بهتر است با ما همراه باشید تا با بهترین های میدان محسنی بیشتر آشنا شوید.

سالن زیبایی فرناز امیرزاده

یکی از معروف ترین های میرداماد، فرناز امیرزاده بوده که این روزها به لطف خدا توانسته در اکثر زیر شاخه های آرایشی، بهداشتی حرفی برای گفتن داشته باشد. از این رو اگر شما می خواهید در یکی از بهترین های میرداماد کارهای آرایشی بهداشتی خود را انجام دهید به شما توصیه می کنیم که سالن زیبایی فرناز امیرزاده را انتخاب نمایید.

آدرس سالن زیبایی فرناز امیرزاده

برای مراجعه به سالن زیبایی فرناز امیرزاده می توانید به آدرس میدان مادر، بلوار میرداماد، خیابان سنجابی بروید. آدرس سالن زیبایی فرناز امیرزاده بسیار سرراست بوده و شما می توانید به راحتی آنجا را پیدا کنید.

شماره تماس سالن زیبایی فرناز امیرزاده

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی فرناز امیرزاده

برای مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی می توانید به پیج farnaz.amirzade مراجعه و دیدن فرمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی فرناز امیرزاده

در اینجا شما را با قسمتی از نمونه کارهای فرناز امیرزاده آشنا می کنیم تا شما بتوانید راحت تر به این مجموعه اعتماد کنید.

نمونه کارهای سالن زیبایی فرناز امیرزاده

 

سالن زیبایی لیدا

یکی از معروفترین سالن زیبایی در محدوده میرداماد، سالن زیبایی لیدا است. شما می توانید در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات زیبایی را دریافت کرده و به سلامت پوست و مو ی خود توجه کنید. سالن زیبایی لیدا به دلیل داشتن کارد حرفه ای توانسته است در میدان مادر به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شود. بنابراین اگر به دنبال حرفه ای ها هستید لیدا می تواند در لیست نخست برای شما قرار بگیرد.

آدرس سالن زیبایی لیدا

برای مراجعه به این سالن زیبایی می توانید از قبل وقت خود را رزرو کرده و به آدرس تهران، منطقه 3، محله سید خندان، م. مادر (محسنی)، خیابان شاه نظری مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی لیدا

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی لیدا

فراموش نکنید که اگر می خواهید پیش از رفتن به سالن زیبایی لیدا با نمونه کارهای این مجموعه آشنا شوید، می توانید به پیج اینستاگرام سالن زیبایی لیدا به آدرس lida.beautysalon مراجعه کرده و با نمونه کارهای این مجموعه آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی لیدا

ما در اینجا برای شما بخشی از نمونه کارهای سالن زیبایی لیدا را به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید به راحتی به این مجموعه معروف در میرداماد اعتماد کرده و به آنجا بروید.

نمونه کارهای سالن زیبایی لیدا

نمونه کارهای سالن زیبایی لیدا

نمونه کارهای سالن زیبایی لیدا

سالن زیبایی بتی 

یکی دیگر از معروفترین ها در میدان محسنی، سالن زیبایی بتی مهدوی است. شما می توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی به این سالن مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده نمایید. بسیاری از خدمات زیبایی با بهترین محصولات و زیر نظر بهترین اساتید برای مشتریان مختلف انجام می شود. 

آدرس سالن زیبایی بتی 

شما می توانید برای مراجعه به سالن زیبایی بتی به آدرس تهران، منطقه 3، محله سید خندان، م. مادر (محسنی)، خیابان شاه نظری مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی بتی 

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی بتی

شما می توانید برای آشنا شدن با نمونه کارهای سالن زیبایی بتی به پیج betty.beautysalon مراجعه کرده و با نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی بتی

در این جا شما را با برخی از نمونه کارهای سالن زیبایی بتی آشنا می کنیم تا شما بتوانید با خیالی راحت یه این مجموعه اعتماد کنید.

نمونه کارهای سالن زیبایی بتی

نمونه کارهای سالن زیبایی بتی

نمونه کارهای سالن زیبایی بتی

سالن زیبایی تندیس میرداماد

محال است کمتر کسی در میرداماد تهران ساکن باشد و آرایشگاه تندیس را نشناسد. سالن زیبایی تندیس واقع در میرداماد کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی نیاز یک خانم را به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید برای استفاده از تمامی خدمات آرایشی به این سالن زیبایی که دارای بهترین کادر در منطقه است مراجعه نمایید.

آدرس سالن زیبایی تندیس میرداماد

اگر می خواهید به این سالن زیبایی بروید بهتر است به آدرس میدان میرداماد، میدان مادر.

شماره تماس سالن زیبایی تندیس میرداماد

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

سالن زیبایی زن روز میرداماد

سالن زیبایی زن روز یکی از بهترین ها در منطقه میرداماد تهران به شمار می رود. شاید بتوان با صراحت گفت که سالن زیبایی زن روز همیشه به عنوان معروف ترین آرایشگاه در این منطقه از گذشته تا به امروز شناخته شده است. بنابراین اگر رضایت مشتریان و معروف بودن یک سالن زیبایی برایتان در اولویت نخست قرار گرفته به شما توصیه میکنیم که سالن زیبایی زن روز را انتخاب کنید.

سالن زیبایی زن روز میرداماد

آدرس سالن زیبایی زن روز

شما می توانید در صورت تمایل برای رفتن به این سالن زیبایی به آدرس تهران میرداماد میدان محسنی خیابان وزیری پور کوچه کاووسی مراجعه کرده و از خدمات متنوع این مجموعه استفاده نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی زن روز

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

سالن زیبایی عقیق

اگر می خواهید در یکی از آرایشگاه زنانه در میدان محسنی، بهترین خدمات زیبایی، بهداشتی و آرایشی را دریافت نمایید، پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی عقیق بوده که در این محدوده به عنوان یکی از بهترین ها معرفی می شود. شما می توانید خدماتی چون پاکسازی پوست، فیشیال پوست، خدمات ناخن، رنگ مو و هایلایت مو را از این مجموعه دریافت نمایید. 

آدرس سالن زیبایی عقیق

برای مراجعه به این سالن زیبایی می توانید به آدرس تهران، منطقه 3، م. مادر (محسنی)، خیابان شاه نظری، کوچه دوم مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی عقیق

جهت مشاوره و تعیین وقت را لمس کنید.

در آخر

ما در این مقاله شما را با بهترین های میرداماد تهران آشنا کردیم، حال شما می توانید برای راحتی کار خود به پیج های اینستاگرام هریک از این سالن های زیبایی مراجعه کرده و یکی از بهترین ها را برای خود انتخاب نمایید. کادر حرفه ای، استفاده از مواد با کیفیت، مشتری مداری و از همه مهمتر آسودگی مشتریان از تمامی عواملی است که سبب شده تا افرادی که در میرداماد ساکن هستند این سالن های زیبایی را بیشتر قبول داشته باشند. بنابراین این شما هستید که انتخاب می کنید کدام مجموعه میزبان شما باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *