سمیرا احدی یا الناز نوروزی، انتخاب شما کدام است؟

با نزدیک شدن به روز عروسی بسیاری از دخترخانم ها به فکر پیدا کردن بهترین شینیون کار و میکاپ کار می افتند. شما نیز اگر فاصله کمی تا مراسم عروسی خود دارید بهتر است که این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا شاید از بین این دو شینیون کار حرفه ای یکی از آن ها را برای شینیون موهای خود در شب عروسیتان انتخاب کردید. سمیرا احدی و الناز نوروزی دو تن از بهترین شینیون کارهای تهران هستند که این روزها توانسته اند با ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان خود به عنوان بهترین ها شناخته شوند. به یاد داشته باشید که شب عروسی شما بسیار مهم است و شینیون موهای شما با هر مدلی که باشد به هیچ عنوان نباید باز و یا دفرمه شود. ما در این مقاله بهترین ها را به شما معرفی میکنیم تا خیالتان بابت شینیون شب عروسیتان راحت باشد.

سمیرا احدی یا الناز نوروزی، انتخاب شما کدام است؟

سبک کاری سمیرا احدی

شاید برایتان همان لحظه که از سالن با موهای شینیون شده خارج می شوید مهم باشد، ولی باید به شما بگوییم که در روز عروسی، شما باید برای گرفتن عکس به آتلیه و باغ بروید که همین موضوع دلیلی است براینکه شما در آن روز فعالیت زیادی دارید، بنابراین شما باید از شینیونی کمک بگیرید که به هیچ عنوان تا انتهای مراسم شما باز نشود. مگر اینکه خودتان مدل موهای باز را انتخاب کنید. سمیرا احدی به عنوان یکی از بهترین ها به شما این تضمین را میدهد که علاوه بر زیبایی موهای شما، به هیچ عنوان شینیون موهای شما در طی روز باز نخواهد شد. بنابراین به این نکته توجه کنید که مدل هایی که سمیرا احدی برای شما انتخاب می کند متناسب با نوع فرم صورت، نوع لباس و ترند سال است. این روزها بسیاری از عروس ها به فر رترو علاقه مند شده اند که سمیرا احدی می تواند این فر زیبا را برای شما انجام دهد.

سبک کاری سمیرا احدی

سبک کاری سمیرا احدی

آدرس سالن زیبایی سمیرا احدی

شما می توانید برای رفتن به سالن زیبایی سمیرا احدی با شماره تماس 09223231512 تماس بگیرید. شما با تماس گرفتن با این شماره می توانید از آدرس دقیق این سالن زیبایی آگاهی پیدا کنید.

شماره تماس سالن زیبایی سمیرا احدی

شما می توانید برای تماس با سالن زیبایی سمیرا احدی با شماره 09223231512 تماس حاصل فرمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید در صورت تمایل برای یادگیری این مهارت در کلاس های برگزاری سمیرا احدی شرکت نمایید.

اینستاگرام سمیرا احدی

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای سمیرا احدی به پیج @ samiraahadi_hairstyle مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که در اینستاگرام این شینیون کار شما با نمونه کارهای زیاد به همراه برخی از نکات آموزشی مفید آشنا خواهید شد.

نمونه کارهای سمیرا احدی

ما در این بخش برای آشنایی بیشتر شما، لازم دانستیم که در این بخش شما را با نمونه کارهای این شینیون کار حرفه ای آشنا کنیم.

سبک کاری الناز نوروزی

بهتر است بدانید که الناز نوروزی به عنوان یک شینیون کار به روز سعی دارد تا با شرکت کردن در دوره های مختلف علم و مهارت خود را به روز کند. او با سفر کردن به کشورهایی نظیر ترکیه، دبی و مسقط سعی دارد تا با گرفتن مدارک مختلف تکنیک های جدید را در شینیون های خود پیاده کند. الناز نوروزی جزو اولین شینیون کارهایی بوده که با یادگیری تکنیک های روسی توانسته برای اولین بار شینیون براشینگی داشته باشد. شما می توانید برای آشنا شدن با این شینون کار به پیج اینستاگرام او مراجعه نمایید. در کلاس های آموزشی الناز نوروزی موارد زیادی در خصوص انتخاب مواد مصرفی، انتخاب نوع شینیون با توجه به صورت فرد و نکات مهم در خصوص ماندگاری بیشتر شینیون به شما آموزش داده می شود.

سبک کاری الناز نوروزی

سبک کاری الناز نوروزی

آدرس سالن زیبایی الناز نوروزی

شما می توانید در صورتی که با نمونه کارهای او آشنا شدید، برای استفاده از خدمات عروس به خصوص شینیون عروس به سالن زیبایی الناز نوروزی مراجعه کنید. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با آدرس سالن زیبایی او با شماره تماس 09226151491 تماس بگیرید.

شماره تماس سالن زیبایی الناز نوروزی

اگر می خواهید در خصوص شینیون عروس، شینیون همراه و کلاس های آموزشی سوال بپرسید می توانید با شماره تماس 09226151491 تماس بگیرید.

اینستاگرام سالن زیبایی الناز نوروزی

شما می توانید برای آشنایی با نمونه کارهای الناز نوروزی به پیج او به آدرس @ elnaznorouzi_hairstylist مراجعه نمایید. شما در پیج الناز نوروزی می توانید نمونه کارهای او را در خصوص شینیون عروس، شینیون سرعتی، شینیون اروپایی و انواع کرلی مو مشاهده نمایید.

نمونه کارهای الناز نوروزی

ما در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا کنیم. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی به آسانی بدون هیچ شکی الناز نوروزی را برای شینیون موهای خود در شب عروسیتان انتخاب نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله دو شینیون کار معروف تهران را به شما معرفی کردیم. حال این شما هستید که می توانید با مراجعه به پیج این دو عزیز یکی از آن ها را برای شینیون موهای خود انتخاب نمایید. استفاده از تکنیک های به روز به یک شینیون کار کمک می کند تا بتواند با شناخت نیازهای مراجعه کنندگان خود، لبخند رضایت را بر لب آنها بنشاند. به یاد داشته باشید که شما می توانید با کمک گرفتن از سمیرا و یا الناز عزیز در شب عروسی خود بدرخشید. ما در این حسن ختام از شما خواستاریم که به ما بگویید که کدام یک از این دو شینون کار از نظر شما بهترین است، و یا اگر تجربه شینیون با این دو عزیز را داشته اید ما را با نوع کار آن ها آشنا کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *