شهره دوستی یا مصی عالیپور انتخاب شما کدام است؟

اگر بخواهیم واقع بینانه به دغدغه های یک عروس نگاه کنیم، قطعا متوجه خواهیم شد که میکاپ و شینیون عروس یکی از دغدغه های مهم او در شب عروسیش است. در کنار مهم دانستن لباس عروس، تور، تاج، دسته گل عروس و عکس هایی که در آن شب ثبت می شود، میکاپ وشینیون عروس به عنوان مهم ترین دغدغه او معرفی می شود. انتخاب میکاپ آرتیست با تجربه می تواند برای بسیاری از شماها سخت باشد، ولی به این مسئله توجه داشته باشید که با وجود اینستاگرام این روزها بسیاری از عروس ها به راحتی می توانند میکاپ آرتیست مورد علاقه خود را انتخاب و این مسئولیت را به او محول کنند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با دو میکاپ آرتیست هنرمند بیشتر آشنا کنیم.  ما در این مقاله قصد نداریم بگوییم که کار شهره دوستی بهتر است یا مصی عالیپور، ما فقط در خصوص ویژگی های میکاپ، نمونه کارها و یک بیوگرافی کوتاه درباره این دو عزیز به شما صحبت می کنیم تا شما خودتان، یکی از این دو عزیز را برای میکاپ خود انتخاب نمایید.

شهره دوستی یا مصی عالیپور انتخاب شما کدام است؟

بیوگرافی شهره دوستی

اگر به دنبال یک میکاپ آرتیست حرفه ای با سابقه هستید، شهره دوستی را در ذهن خود داشته باشید. او به عنوان یکی از با تجربه ترین میکاپ آرتیست های تهران با 25 سال سابقه معرفی می شود. او توانسته است به عنوان مدرس و داور میکاپ در بسیاری از آموزشگاه ها فعالیت کند. شما می توانید اگر علاقه دارید به میکاپ آرتیست شدن، از تجربیات این میکاپ آرتیست با سابقه استفاده نمایید. شهره دوستی در این زمینه تحصیلات آکادمیک داشته و در رشته گریم تحصیل کرده است. او فارغ التحصیل از دانشگاه هنر بوده است.  شهره دوستی هرساله در شهرهای مختلف همایش های بزرگ برگزار می کند و در این همایش ها در خصوص رمزو راز موفق شدن در ین زمینه با هنرجویان صحبت می کند. اگر شما هم بر روی میکاپ و شینیون خود حساس هستید می توانید به سراغ شهره دوستی بروید و از مهارت 25 ساله او استفاده کنید.

همایش های آموزشی شهره دوستی

هرساله شهره دوستی در شهرهای مختلف همایش ها و کلاس های آموزشی زیادی برگزار می کند که بسیاری از هنرجویان می توانند برای فراگیری این مهارت به این همایش ها  و کلاس های آموزشی بروند. تا به امروز در شهرهایی چون اصفهان، یزد، شیراز، قزوین، لامرد، دبی و آنتالیا همایش ها و کلاس های آموزشی زیادی برگزار کرده است. شهره دوستی به تمامی هرنجویان خود که برای آموزش در کلاس های او شرکت کرده اند در انتهای دوره مدرک آرایشگری تخصصی اعطا می کند. بنابراین اگر می خواهید اصول و فنون میکاپ به روز شده را با بیانی راحت یاد بگیرید، بهتر است در کلاس های شهره دوستی شرکت کنید. در این کلاس ها همه عناوین درسی از صفر تا صد به شما عزیزان آموزش داده می شود. حتی اگر تا به امروز هیچ اطلاعاتی از میکاپ نداشته اید می توانید با شرکت در این کلاس ها تمامی نکات میکاپ را به طور کامل یاد بگیرید.

همایش های آموزشی شهره دوستی

خدمات سالن زیبایی شهره دوستی

اگر می خواهید بدانید چه خدماتی در سالن زیبایی شهره دوستی به شما ارائه می شود، بهتر است به این نکته توجه کنید که شما می توانید به راحتی بیشتر خدماتی که به آن ها نیاز دارید را از این سالن زیبایی دریافت نمایید. خبر خوشی که ما برایتان داریم این است که در این سالن زیبایی در بسیاری از لاین ها که شما مشاهده می کنید آموزش به هنرجویان انجام میشود. از این رو شما می توانید اگر به لاین کاشت ناخن و یا لاین مژه علاقه دارید با ثبت نام در این دوره ها، به راحتی این مهارت ها را یاد بگیرید. در این سالن زیبایی خدماتی چون کاشت ناخن، کاشت مژه، کوپ، رنگ مو و کراتینه مو به شما عزیزان ارائه می شود. به یاد داشته باشید که در این سالن زیبایی شهره دوستی به عنوان یک مدیر مجموعه در تلاش است که بهترین کادر را درهر لاین استخدام کند تا آنها بتوانند با راضی نگه داشتن مراجعان خود، به اعتبار سالن زیبایی شهره دوستی کمک کنند.

سبک میکاپ شهره دوستی

شما می توانید با مراجعه به پیج شهره دوستی با سبک میکاپ او بیشتر آشنا شوید. شهره دوستی از میکاپ های متعادل برای عروس های خود استفاده می کند. او سعی دارد تا با برطرف کردن ایراد هایی که عروس های او دارند یک زیرساز پوست زیبا و مخملی برای عروس های خود داشته باشد. او در تلاش است تا با کانتور کردن صورت شما ایرادهای صورت شما از جمله بزرگی بینی، تیرگی های زیر چشم، جای جوش و پوست پرتغالی شما را بپوشاند. از این رو پیشنهاد می کنیم که حتما به پیج او مراجعه کرده و یا در بازدیدهای عروس او شرکت کنید تا متوجه شوید که کار او چقدر حرفه ای و زیباست.

سبک میکاپ شهره دوستی

سبک میکاپ شهره دوستی

نمونه کارهای شهره دوستی

بدون شک این میکاپ آرتیست حرفی برای گفتن نمی گذارد، ولی ما سعی داریم تا در این بخش شما را با بخشی از دریای هنر این میکاپ آرتیست بیشتر آشنا کنیم.

نمونه کارهای شهره دوستی

نمونه کارهای شهره دوستی

نمونه کارهای شهره دوستی

آدرس سالن زیبایی شهره دوستی

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به نشانی شهرک غرب، خیابان سپهر مراجعه نمایید. بهتر است ابتدا برای بازدید عروس شهره دوستی به این سالن زیبایی بروید و سپس برای عقد قرارداد این سالن زیبایی را انتخاب کنید.

شماره تماس سالن زیبایی شهره دوستی

شما می توانید برای تماس با این مجموعه با شماره تماس های 88093005 و 09120462009 تماس حاصل فرمایید. شما می توانید برای گرفتن وقت قبلی از لاین های مختلف نیز با این شماره ها تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام سالن زیبایی شهره دوستی

ما همواره از شما می خواهیم برای انتخاب و آشنا شدن با نمونه کارهای هر میکاپ آرتیست به پیج اینستاگرام او مراجعه نمایید. شما می توانید با رفتن به پیج @   shohrehdoosti از نمونه کارهای عروس این سالن زیبایی دیدن کنید. در کنار دیدن کارهای میکاپ این عزیز می توانید به پیج سالن به آدرس @ Shohrehdoosti_beautysalon مراجعه کنید.

خدمات سالن زیبایی مصی عالیپور

شما می توانید با مراجعه به این سالن زیبایی از خدمات با کیفیت و زیبای این سالن زیبایی استفاده کنید. برای این منظور شما می توانید برای کارهایی چون کاشت ناخن، کاشت مژه، کوپ، رنگ مو و کراتینه مو به این سالن زیبایی بروید. به یاد داشته باشید که خدماتی که در این سالن زیبایی به شما ارائه می شود همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن سبب شده تا شما به یک زیبایی خاص دست پیدا کنید. شما می توانید با مراجعه به این سالن زیبایی از خدماتی چون شینیون، میکاپ، کوپ، فیشیال پوست،ماسک صورت، اکسیژن تراپی پوست صورت، رنگ مو و هایلایت مو استفاده نمایید. بهره گیری از یک تیم متخصص به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی به اعتبار سالن زیبایی خود اضافه کنید، این دقیقا همان کاری است که مصی عالیپور انجام داده است. اگر می خواهید برای خدمات عروس از این میکاپ آرتیست کمک بگیرید، می توانید به راحتی در کنار آن از خدماتی چون شینیون، ناخن، فون بدن، تاج ولنز عروس نیز استفاده کنید.

خدمات سالن زیبایی مصی عالیپور

سبک آرایشی مصی عالیپور

شما می توانید به راحتی با استفاده از میکاپ مصی عالیپور به یک میکاپ لایت و زیبا برسید. مصی عالیپور سعی داشته تا با کانتور درست صورت شما مشکلات و ایرادات صورت شما را برطرف نماید. استفاده از کانتور در هر صورتی فرق دارد و برای هر صورتی با هر فرمی که دارد بهتر است از یک سبک کانتور استفاده شود. مصی عالیپور سعی دارد تا با انتخاب سایه های لایت و روشن برای عروس های خود به زیبایی به میکاپ آن ها قدرت دهد. او همواره در میکاپ عروس هایش از رنگ های جیغ استفاده نمی کند و سعی دارد تا میکاپ لایت اروپایی برای آن ها ایجاد کند. او در میکاپ خود از محصولات اصل و اورجینال استفاده می کند، شما می توانید با استفاده از این محصولات به یک میکاپ فوق حرفه ای برسید. از شما می خواهیم اگر می خواهید مصی عالیپور میکاپ آرتیست شما باشد به پیج او مراجعه کرده و با نمونه کارهای او بیشتر آشنا شوید. شما می توانید برای بازدید عروس او، به سالن زیبایی مصی عالیپور مراجعه کرده و به صورت حضوری نمونه کارهای او را ببینید.

سبک آرایشی مصی عالیپور

سبک آرایشی مصی عالیپور

خدمات پوست سالن زیبایی مصی عالیپور

اگر می خواهید از خدمات پوست برای خود استفاده نمایید. می توانید با مراجعه به سالن زیبایی مصی عالیپور یکی از گزینه های خدمات پوست را برای هیدراته کردن پوست خود استفاده نمایید. در این سالن زیبایی خدماتی چون فیشیال پوست، ماسک صورت، اکسیژن تراپی پوست و پلینگ و آبرسانی پوست انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به این سالن زیبایی تحت نظری فردی بنام سپیده اینکار را انجام دهید. اگر حس می کنید که پوست شما بیش از حد خشک شده بهتر است که از فیشیال پوست صورت پیش از مراسم عروسی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر پوست شما به پاکسازی نیاز داشته باشد شما باید کارهایی نظیر بخور پوست، ماسک صورت و فیشیال را انجام دهید.

نمونه کارهای مصی عالیپور

ما در این بخش شما را به دیدن برخی از نمونه کارهای این سالن زیبایی که خود مصی عالیپور میکاپ آن ها را انجام داده است دعوت می کنیم.

نمونه کارهای مصی عالیپور

نمونه کارهای مصی عالیپور

نمونه کارهای مصی عالیپور

آدرس سالن زیبایی مصی عالیپور

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی که در غرب تهران واقع شده است به نشانی سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، نبش 16 غربی مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی مصی عالیپور

شما می توانید برای تماس با این سالن زیبایی و گرفتن وقت قبلی برای خود با شماره های 09128937686 و 22116900 تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام سالن زیبایی مصی عالیپور

اگر قصد دارید با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست حرفه ای بیشتر آشنا شوید می توانید به پیج @ masialipour.makeup مراجعه نمایید. در پیج اینستاگرام مصی عالیپور بازدید عروس به شما اعلام خواهد شد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای سایر لاین ها در این سالن زیبایی می توانید به پیج سالن زیبایی مصی عالیپور مراجعه نمایید.

حسن ختام

ما در این مقاله با در نظر داشتن میزان حساسیت شما، دو تن از بهترین میکاپ آرتیست های غرب تهران را به شما معرفی کردیم. شما می توانید به راحتی با دنبال کردن صفحه هریک از این میکاپ آرتیست ها یک آرایش زیبا را برای بهترین شب عروسی خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که شما می توانید به راحتی با بررسی نمونه کارهای این دو عزیز و رفتن به بازدید عروس این دو میکاپ آرتیست یکی از این دو را برای میکاپ عروسی خود انتخاب نمایید. فقط مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سبک آرایشی این دو عزیز کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از این دو عزیز را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که ما در این مقاله بیان نمی کنیم که چه کسی بهتر از دیگری است ولی از شما می خواهیم اگر عروس یکی از این دو عزیزان بوده اید برای ما در خصوص نوع میکاپ، نحوه برخورد و مدیریت سالن زیبایی صحبت کنید.

4/5 - (99 امتیاز)

40 پاسخ به “شهره دوستی یا مصی عالیپور انتخاب شما کدام است؟”

  1. جانا گفت:

    مشخصه‌های ی دوست ورفیقای مصی علیپور دربارش نظر دادن چون من عروسش بودم واقعا ازش راضی نبودم پول خیلی خیلی زیادیم گرفت ولی یک میکاپ قدیمی وساده انجام دادن واصلا انصاف ندارن

  2. فائقه گفت:

    کار هردوشون عالیه …طوری که نمیشه بین کاراشون یکی رو انتخاب کرد👌

  3. باران گفت:

    خانوم مصی کارشون طبیعی تر هست و خلاقانه تره. کار خانوم شهر مثل نقاشی هست انگار ی مدل گذاشته جلوش و از روی اون صورت همه رو میکشه عین همن. بعد این مدلا که گذاشته همشون خدایی خوشگلن ی بی ریختم میزاشتن ببینیم چی شده آخه

  4. ناشناس گفت:

    من کار شهره دوستی رو دوست دلشتم

  5. افسانه گفت:

    کار هردوشون بینظیره

  6. مرضیه گفت:

    مصی علیپور کارش طبیعی تر ه و دوست دارم

  7. رومینا گفت:

    سلام خانم مصی علیپور کارش حرف نداره عاشقتم مصی جون 😘😘

  8. ناشناس گفت:

    هر دو خوبن مهم اینه ک ی قیافه نابود. بتونی درست بسازی .در کل مشخصه هر دو حرفه ای هستن

  9. نگار گفت:

    سلام
    خانم مصی علیپور کارشون شیک هست

  10. فائزه گفت:

    مصی علیپور کارش طبیعی تر بود و قشنگ تر درآورده بود و داون تم دخترونه و لایت رو داشت
    ولی شهره خانم کاراش تقریبا یه جور بود و به نظرم خیلی غلیظ چیزی که به نظرم اصلا خوب نیس
    قیافه واقعی آدم تو کارای مصی بیشتر دیده میشه

  11. معصومه گفت:

    اینا همه بینی عمل کرده هستند این آرایشگرها کار خاصی انجام ندادند

  12. ناشناس گفت:

    شهره خیلی عالی

  13. رویا گفت:

    مصی عالیپور،جالب بود کاراش

  14. شادی گفت:

    من کارهای هردورادیدم خانوم مصی کارهاشون تنوع زیاددارن وخیلی طبیعی تر نشون میده و تمیزترکارکردن خانوم شهرانگارنقاشی کشیدن یبارپررنگ یبارکمرنگ وهمشون ی قیافه درآورده

  15. ناشناس گفت:

    کارهای خانم شهره دوستی زیباست اما بسیار یکنواخت و تکراری است .
    کار های خانم مصی علیپور را هم دوست ندارم .
    ممنون

  16. ملیحه گفت:

    شهره دوستی خیلی عالی

  17. ناشناس گفت:

    کار های مصی قشنگتره

  18. ناشناس گفت:

    شهره دوستی

  19. مریم گفت:

    افتضاح هستن

  20. فریماه گفت:

    شهره دوستی کاراش معررررررکس 👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  21. ناشناس گفت:

    کارش بد نیست عالیه

  22. هردو عالی بودن ولی من شهره خانم رو انتخاب میکنم گفت:

    کار دو هنرمند خوبمون عالی بود ولی من شهره خانم رو انتخاب میکنم

  23. ناشناس گفت:

    مصی عالیپور
    من سبک ایشون رو بیشتر میپسندم

  24. زهرا گفت:

    عالی بودن

  25. ناشناس گفت:

    ای کاش منم خوشگل بودم البته هستم🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *