[adrotate banner=”7″]

مقایسه 2 برند فرش فروشی از نظر قیمت و کیفیت و مشتری مداری بهمراه نظر کاربران در این مورد.شهر فرش و آقای فرش که حدودا از سال ۱۳۹۵ شروع به تبلیغات گسترده در سطح شهر و رسانه ملی کرده اند و با پیام های تبلیغاتی جذاب توانسته اند خیلی از هموطنان را به سوی فروشگاه های خود بکشانند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که کدامیک از این دو برند مطرح ، مشتری مدارتر عمل کرده و تسهیلات بهتر برای خرید فرش به مشتریان ارائه می دهند.دراین مقاله قصد داریم ابتدا به انواع شهر فرش و آقای فرش از نظر کیفیت و قیمت فرش و تفاوت آنها با یکدیگر بپردازیم.

جهت تبلیغات در این صفحه با ما تماس بگیرید

ارتباط باما

انتهای مقاله افرادی که از شهر فرش ، آقای فرش خرید کرده اند نظر و تجربیات خود را منتشر کرده اند که می تواند برای شما نیز مفید باشد.

نکات مهم در هنگام خرید فرش

[irp posts=”4275″ name=”خانه فرش یا فرش دیبا، کدامیک برای خرید فرش بهتر است؟”]

ماجرای تضمین قیمت شهر فرش چیست؟

تبلیغات دیگری که شهر فرش در زمینه تضیمن قیمت فرش به مشتریان می دهد. اگر شما از شهر فرش خرید کنید و همان فرش را در فروشگاه دیگری با قیمت پایین تر از شهر فرش پیدا کنید، با ارئه پیش فاکتور مابه التفاوت قیمت فرشی که شما خریده اید به اضافه درصدی بعنوان جریمه، شهر فرش به شما پرداخت خواهد کرد. ولی موضع اینجاست که شما به هیچ عنوان نمی توانید فرشهایی که در شهر فرش عرضه می شود را در فروشگاه دیگر بیابید و دلیل این موضوع هم این است که شهر فرش با کارخانه های تولید فرش قرارداد سالیانه میبندد و مثلا یک خط تولید از یک کارخانه را برای یک سال اجاره می کند و تمامی محصولات با طرح مشخص و جنس نخ مشخص انحصاراً برای برند شهر فرش است. و با هر قیمتی که خودشان تعیین میکنند میفروشند و به همین دلیل شما نمی توانید دقیقا همان فرش با همان مشخصات از کارخانه تلولید کننده را در فروشگاه دیگری بیابید.

این موضوع برای دیگر برندهای فرش فروشی نیز صادق است. پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد.

نمای خارجی شهر فرش مرکزی

[irp posts=”4082″ name=”مهد فرش یا دنیای فرش کدامیک برای خرید فرش بهتر است؟”]

شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400

در حال حاضر شهر فرش در سال 1400 شرایط اقساطی جدید ندارد و قیمت ها نیز حدود 20 درصد افزاریش پیدا کرده است. حال باید دید در شرایط اقتصادی فعلی، شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 چگونه است.

شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 از طریق هیمن صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره خرید از شهر فرش یا آقای فرش با کیفیت و قیمت مناسب

برای مشاوره خرید از شهر فرش ، آقای فرش باید گفت که در هر خانه ای فرش و قالی جزو مهمترین عناصر زیبایی به حساب می آید. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که آنهارا با هم بررسی خواهیم کرد . با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از اول نظر ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.

قیمت فرش ارزان در شهر فرش

قیمت فرش ارزان در شهر فرش به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید کننده و تراکم فرش بستگی دارد که انوع مختلف تراکم فرش از جمله 1000 شانه و 1200 شانه را می توان نام برد.

شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد.

کیفیت فرش در شهر فرش

کیفیت فرش در شهر فرش با شعار “فرش ارزان شد” فصل جدید را شروع کرده و بیلبورد های آن را احتمالا در سطح شهر دیده اید ، این برند فرش فروشی ، فرش های خود را از کارخانه های مختلف از جمله فرش تافته ، فرش داریوش ، فرش اعیان ، فرش پردیسان ، فرش قیطران ، فرش بهشتی تبریز و غیره تهیه می کند، پس کیفیت فرش ها با آنچه در فروشگاه های دیگر می بینید متفاوت نیست و تولیدات کارخانه های مختلف در سراسر ایران است.

[irp posts=”4296″ name=”سرای ابریشم یا سرای ایرانی، کدامیک برای خرید فرش بهتر است؟”]

آدرس شعب و اطلاعات تماس شهر فرش

آدرس و تلفن شهر فرش شعبه مرکزی (تهرانسر)

تهران، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر – تلفن: ۰۲۱۴۸۰۶۲

ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۲

آدرس و تلفن شهر فرش شعبه غرب تهران

تهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه لشکری – تلفن: ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۲

آدرس و تلفن شهر فرش شعبه میدان حر

تهران، پایین تر از میدان حر، مجتمع صبا – تلفن: ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۲

آدرس و تلفن شهر فرش شعبه شمال (استان مازندران)

مازندران، کیلومتر ۸ جاده بابل، بابلسر – تلفن: ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۲

نمای خارجی شهر فرش مرکزی

قیمت فرش در آقای فرش

با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.(صحت این مورد تایید نشده!)

نظر مشتریان در مورد خرید فرش از اقای فرش

طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده.

شرایط اقساطی آقای فرش

1. استفاده از قرارداد آقای فرش با تعاونی هایی مانند اتما (فرهنگیان)، حکمت کارت (نیروهای مسلح)، حقوق بگیران بانک رفاه، بازنشستگان تامین اجتماعی و بسیاری تعاونی های دیگر. (صحت این مورد تایید نشده!)
2. بهره گیری از خدمات سیستم بانکی و طرح هایی مانند بیمه ملت، بهین كارت سپه (بانك سپه)، همیاران سپهر (بانك صادرات)، تعاون كارت (بانك توسعه و تعاون)، شاپ كارت (بانك ملت)، طرح آسان خرید بانک تجارت، کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران و غیره. (صحت این مورد تایید نشده!)
3. استفاده از تسهیلات و خرید اقساطی مستقیم از آقای فرش برای کلیه اعضا جامعه مانند کارمندان دولت (رسمی – پیمانی و غیره)، كارمندان شركت های خصوصی یا كاسبان با جواز كسب، شاغلان آزاد بدون جواز کسب، مهندسان، وکلا، پزشکان، خانه دار، راننده تاکسی و دیگر افراد جامعه! (صحت این مورد تایید نشده!)
4. خرید اقساطی آنلاین و غیرحضوری با تخفیف ویژه با استفاده از خدمات وبسایتهای طرف قرارداد. (صحت این مورد تایید نشده!)

کیفیت فرش در آقای فرش

طبق گفته کارشناسان آقای فرش، فرشهای تولید شده آنتی باکتریال، بدون پرز و ضد حساسیت، بدون بو و دیرسوز هستند که گواهینامه سیب سبز سلامت وزارت بهداشت و تاییدیه انستیتو پاستور ایران را دارند. (صحت این مورد تایید نشده!)

آدرس شعب و اطلاعات تماس آقای فرش:

مرکز مشاوره تخصصی فرش و دکوراسیون و خرید غیرحضوری: تلفن: 75375- 021

آدرس و تلفن آقای فرش تهران

فروشگاه یافت آباد: بازار مبل یافت آباد، پاساژ کاسپین، طبقه 3 تلفن: 61999-021
فروشگاه حکیمیه: حکیمیه، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، خیابان شکوفه شمالی تلفن: 75095000-021
فروشگاه ایران مال: بازار بزرگ ایران (ایران مال)، زون G0

آدرس و تلفن آقای فرش استان البرز

فروشگاه کرج: فلکه اول گوهردشت، مجتمع نیکامال، طبقه 3 تلفن: 6163000-0263
فروشگاه فردیس: فردیس، بلوار امام خمینی، طبقه بالای فروشگاه هایپرمی

آدرس و تلفن آقای فرش استان خراسان رضوی

فروشگاه پاژ مشهد: میدان جانباز، مجتمع پاژ، طبقه 2 تلفن: 31739-051
فروشگاه شاندیز مشهد: جاده شاندیز، بین ویرانی 3 و 5 تلفن: 31739-051

آدرس و تلفن آقای فرش استان اصفهان

فروشگاه اصفهان: خیابان مصلی، جنب مصلای اصفهان، طبقه بالای فروشگاه هایپرمی تلفن: 33116000-031

آدرس و تلفن آقای فرش استان قزوین

فروشگاه قزوین: بلوار شهید سلیمانی، طبقه بالای فروشگاه رفاه

 

فاکتورهای مهم در زمان خرید فرش از شهر فرش و آقای فرش

فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش از شهر فرش یا آقای فرش، به نوع نخ، الیاف و مواردی همچون آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن فرش دقت کنید. زیرا بی دقتی در این موارد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای عزیزانمان می شود.

[irp posts=”4172″ name=”فرش فرهی یا فرش محتشم کدامیک برای خرید بهتر است؟”]

خرید و انتخاب فرش ماشینی از شهر فرش و آقای فرش

برای انتخاب بهترین فرش ماشینی از شهر فرش یا آقای فرش، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌را در نظر داشته‌ باشید.

در زمان خرید فرش ماشینی باید به سبک زندگی‌تان توجه داشته‌باشید، اگر کودکی دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید و یا اینکه اعضای خانواده‌تان ورزشکار هستند، بهتر است از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده کنید که شلوغ و تیره هستند و کثیفی را نمایان نمی‌کنند.
توجه کنید فرش‌های تک رنگ تیره، مانند آبی نفتی، مشکی یا قهوه‌ای مایل به شکلاتی به سادگی لکه‌های روشن و یا دوده‌ها را نمایان می‌کنند و فرش‌هایی که دارای رنگ‌های بسیار روشن هستند، مانند سفید و یا کرم گرد وغبار و جای پا را نشان می‌دهند.

کیفیت فرش اتاق کودک

در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد.

نکات مهم در خصوص فضای مورد نظر برای خرید فرش

  • اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود.
  • محیط داخلی خانه را هم بررسی کنید تا ببینید که بیشتر چه نوع کثیفی شامل آن می‌شود و سپس رنگ شهر فرش را انتخاب کنید.
  • اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید.
  • توجه کنید که فرش‌های ماشینی که دارای چند رنگ مختلف هستند و یا طرح‌هایی تو در تو دارند، ذرات کوچک، غبار و خاک را کمتر از دیگر فرش‌ها نشان می‌دهند.
  • فرش‌های اکریلیک اغلب دارای پرز دهی در چند هفته ابتدایی خرید هستند، اما ادامه پرزدهی پس از این مدت نشانه‌ای بر نامرغوب بودن فرش است.

در هنگام خرید فرش‌های پلی استری  از شهر فرش و آقای فرش، دقت کنید که فرش را پس از مشاهده در رگال فرش فروشی حتما قبل از خرید یک بار هم بر روی زمین پهن کنید و نقش و رنگ آن‌را چک کنید، چون فرش‌های پلی استر به دلیل درخشندگی نخ آن دارای شید‌های رنگی متفاوت از زوایای دید مختلف است؛ بنابراین لازم است آنرا در زیر نور مناسب و مشابه منزل نیز تماشا کنید.

 

گفتگو کنید

251 نظر

  1. سلام میخوام تجربه خودم از شهر فرش بگم.
    من یک ماه بعد عید رفتم شهر فرش دو تا 9متر و ی دو متری 4,400 قیمت دادن
    یک فرش از کاشان بود.
    رفتم کاشان و همون فرشا و همون متراژ 2,670 خریدم.
    قضاوت با خودتون

    1. سلام
      شما شهر کاشان رفتید؟
      من واقعا اعتمادو نسبت به این هایپرا از دست دادم رفتم دیدم پسندیدم اما قیمتا نامتعادله نمیشه ازشون خرید کرد
      به انضمام اینکه شرایط اقساطشون هم کذبه و نشدنی
      مرسی از همه دوستان بابت نظراتشون

    2. سلام
      من چند روز پیش اسفندماه ۱۴۰۱ شهرفرش بودم. فرش طرح کودک برند محتشم ۹ متری قیمت کردم ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان و روز بعد با افزایش قیمت دلار همون فرش محتشم را از بازار سروش اصفهان ۴.۱۰۰.۰۰۰ خریدم.
      قطعا و یقینا هزینه تبلیغات میلیاردی را از جیب مردم میکشند.

  2. گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف بو میده…شما رفتید شهر فرش تاحالا آیا؟ فرشاش رو واقعا هیچ کدوم ازین فروشگاها ندارن.بعدشم نویسنده محترم هیچ میدونید الان فرش دستباف چنده که مقایسش کردید با دستباف؟!اگه ادم پولش به دستباف میرسید عقلش کم بود بود بره ماشینی بگیره؟

      1. تو یه روز و یک ساعت و به فاصله سه دقیقه دو تا پیام گذاشتی در حمایت از شهر فرش . از خودشونی؟؟

      2. سلام
        من برای خرید رفتم آقای فرش قیمتها مناسب بود ولی چون اصلا کیفیت نداشت خرید نکردم رفتم مهد فرش اونجا هم برخورد پرسنل خوب بود هم کیفیت خوب بود یک مقدار قیمتها بالاتر بود با این وجود خرید کردم

    1. خانم گربهه مردم ناراضی.حالا شما هی افاضات بفرما و از یه مشت کلاش که ممکنه خودتم جز اونا باشی دفاع کن

      1. آقای فرش کلاهبردارهای دروغگو هستن.قبلا ازشون فرش خریدم.این دفعه رفتم خرید کنم، به خاطر اینکه سه سال پیش ضمانت کرده بودم و چکم برگشت خورده بود، گفتن امتیاز حسابت منفیه.چرا؟ چون خریدم دو میلیون بود و نمیخواست اقساطی کنه.بهانه کرد.آشغالن.آشغال

  3. شهر فرش دروغگو و وقت آدمو میگیره بعد منت هم سر آدم میزاره شهر یکبار میگه مبلغ خریدتون بالاست نمیشه اقساط کرد یه بار میگه چک شما به روز نیست باید عوض کنی یه بار میگه باید معرفی نامه بیاری بعد که همه اینا درست شد میگه شما کارمند رسمی نیستی. میخوام بدونم حواله خرید و اعتبار چرا میدید؟ چک دارید میگیرید؟ جواز کسب میگیریدچرا؟ آخرش هم میگید سازمان مربوطه گفته ما هیچ تعهدی نسبت به اقساط نداریم ؟ خب چرا دروغ میگید چرا وقت آدمو می گیرید؟ چرا طرف رو جلوی خانوادش خراب میکنید چرا؟؟؟؟
    اصلا حق با شما چرا اول راستشو نمیگید و مدارک مورد نیاز و قوانین یا هر چیز دیگه رو شرح نمیدید؟
    چرا قبل از قرار داد با سازمانها به توافق نمیرسید؟

  4. سلام راستش من خیلی ناراحتم و هدفم از نوشتن این تجربه دو مورد هست: یکی اینکه قبل ازخرید از شهر فرش خیلی تو اینترنت جستجو کردم که ببینم از کجا فرش بخرم و کدوم فروشگاه فرش بهتره و فقط شهر فرش رو دیدم. برای همین اینجا نظرمو بدون غرض و منظور می نویسم تا شاید به درد کاربرای دیگه بخوره. دوم اینکه: امیدوارم شاید مسئولی از شهر فرش نظر منو بخونه که خوشحال میشم بفهمن ملت راضی نیستن از این شرایط خرید فرش
    من پیش از این برای خرید چند متر موکت به بازار تهران رفته بودم و خوب مغازه های فرش فروشی و سرای ابریشم رو دیده بودم اما سه سال پیش بود و شهر فرش مطرح نبود. برای خونه جدیدمون با توجه به محدودیت زمانی که داشتم با تصمیم قطعی خرید فرش رفتم شهر فرش. من دیگه فرصتی نداشتم تا روز دیگه برم جای دیگه و البته مدتی بود که قیمتا هم دستم نبود.
    رفتیم و طبقه اول فرشهای گرون و قشنگ اما فقط سه چهاتا برند محدود وجود داشت مثل محتشم و قیطران و دو تا برند ناشناخته جدید فرش ، قیمتها بالا بود و من فکر کردم خوب شاید همینه رفتیم طبقه پایین پاساژ که بخش قیمتهای تخفیفی فرش بود. مدلهای خیلی محدود و تک شده که مثلا تخفیف ویژه داشت با بدبختی 3 تخته فرش-دو تا 12 متری و یه 6 متری خریدیم. با تخفیف ویژه 12 متریها برامون چهار میلیون و نهصد دراومد
    جمعاً 12 ملیون و سیصد هزار تومن دادیم با کلی تبلیغ تخفیف و بازارگرمی و البته توجه کنید که انتخاب محدود از بین مدلهای تک شده و تخفیف خورده…
    سرتون رو درد نیارم ، فرش هارو اوردیم خونه و ازونجایی که خونمون نسبتاً بزرگه “125 متر” مجبور شدیم به خاطر بچه ام بریم موکت بخریم. به فاصله 10 روز رفتم مولوی همون مدل فرش بدون هیچ تخفیفی سه میلیون و هفتصد! و تازه ده ها مدل قشنگگتر از اون رو تو فروشگاهها دیدم تو همون حدود قیمت!!!…

    1. سلام. ممنون که نظرتون رو گفتید چون منم قصد خرید فرش دارم. ببخشید کجای مولوی مخصوص فرش هست؟ آیا فرش فروشی در مولوی زیاد هست یا درحد یکی دوتا مغازه هست؟؟

    2. سلام. اتفاقا منم قیمت فرش نداشتم رفتم شهرفرش. برای جهیزیه م خرید کردم. انقدر تخفیف‌های خوب داشتن که فرش آشپزخونه م رایگان دراومد! بااینکه فرشش ابریشمی و گل برجسته بود. من خیلی راضیم?

      1. چه عجب یکی تعریف کرد!!
        پس فقط تبلیغات هست و کیفیت پایین
        عجبا
        وا عجبا

        1. ايشون هم احتمالا نه از كيفيت شناختى داشتن نه از قيمتهاى بيرون با خبرن ?
          صرفأ از ديد يه خانم خانه دار نظرشونو بيان ميكنن ?

      2. من خودم اگه راضی بودم با این نظراتی که تا اینجا خوندم و همشون ناراضی بودن روم نمیشد نظری بدم.واقعا خوب شد که من این نظراتو خوندم دیگه داشتم آماده میشدم برم شهر فرش ولی نظرم برگشت صاد دار صاد

      3. دقیقا. بستگی به نوع فرشی که میخرین هم داره. فرش دستباف مثل تبریز سالاری و نوین فر و … یا قم… قطعا بهتر هست از شهر فرش یا آقای فرش خرید کنین. برای ماشینی مولوی هم خوبه

    3. منم پشیمون شدم از شهر فرش خرید کردم ، فرش هاییکه از شهر فرش خریدم بیرون ارزون تر میدادن

      1. بگو‌ از کجا ‌دیدی. ارزون تر مام بریم خسارت بگیریم اگه راس میگی

  5. من دیروز رفتم شهر فرش برای خرید فرش 9 متری ولی قیمت ها بالاتر از بازار بود و همه مدلهارو نداشتن . تو بازار فرش مدلای قشنگتری نسبت به شهر فرش دیده بودم. به نظر من از بازار خرید کنید هم بصرفه تره هم انتخاب بهتری میتونید داشته باشید

  6. من ماه پیش هم آقای فرش رفتم هم شهر فرش بنظرم آقای فرش خیلی بهتره تنوع فرش بیشتری نسبت به شهر فرش داره. البته بعضی از فرش ها تو آقای فرش گرونتر از بازار بود، در نهایت برای خرید فرش پیشنهاد من خرید از بازار فرش هست، اینا همش تبلیغات میکنن. برای خرید فرش بهترین گزینه بازار فرش هست.

    1. موافقم .
      باید یاد بگیرید که هایپر مارکت ها در همه زمینه ها اعم از کورش رفاه شهروند اقای فرش و شهر فرش و همه اینها هزینه تبلیغات شان را از شما مشتری عزیز دریافت میکنند که کمترین هزینه تبلیغات برای این برندها بیش از چند صد میلیارد تومان بصورت سالانه است. پس آگاه باشید و از سیستم سرمایه داری و کثیف هایپر حمایت نکنید. البته من فقط یکی از ایرادات انها رو بیان کردم.
      عرضه کالاهای بی کیفیت بخاطر منافع خودشان
      تعداد کارکنان زیاد که حقوقش رو مشتری میده
      اجاره ها و

  7. شهر فرش خیلی خالی بندن واقعا ، قیمتای فرش خیلی بالاتر از اون چیزیه که تصورشو میکردم ، تو محل خودمون که گرون فروشن خیلی ارزونتر از شهر فرش بود تازه یه سری فرش گذاشتن که هیچ جای دیگه نیست، اصلا نمیتونی قیمت فرش رو روی اون مدلها تو اینترنت در بیاری معلوم نیست کجا تولید میشه. فقط یه جوی درست کردن که ادم وسوسه میشه بره شهر فرش ولی اصلا ارزش بنزین سوزوندن هم نداره انصافا

    1. جدا از بحث قيمت بالاي شهر فرش
      من 5 تخته فرش از شهر فرش خريدم و گفتن كه ارسال مي كنيم و با توجه به اين كه ما كارمند هستيم ازشون خواهش كردم قبل از ارسال هماهنگ كنن روز بعد پيام اومد كه فرشها بارگيري شده زنگ زدم راننده گفت تا ده دقيقه بعد در منزل هستيم مدتي طول كشيد تا به اپراتور شهر فرش بفهمانم كه بابا يك ساعت زود تر خبر بده كه فرشهارو ارسال ميكني
      خلاصه چشمتون روز بد نبينه فرشهارو اوردن فرش 12 متري لوله شده رو از وسط تا كرده تحويل ما دادن و با شهر فرش تماس گرفتيم گفتن باز كنيد اگه مشكل داشت عوض مي كنيم باز فهماندن اين موضوع كه فرش لوله شده رو تا نميكنن كلي طول كشيد فرش رو باز كرديم چروك خرده بو تماس گرفتيم گفتند شكايتتون ثبت شده و باهاتون تماس ميگيريم ولي خبري نشد خواستم هر كسي مطلب رو ميخونه در خريد احتياط كنه و اگه خريد كرديد منتظر حوادث غير مترقبه باشيد

  8. خیلی ممنونم از نظرات کاربران ، من بین شهر فرش و اقای فرش مونده بودم کجا برم ، که الان فکر میکنم اقای فرش برم بهتره ، ضمن اینکه خودمم توی سرچی که کردم ، دیدم تنوع اقای فرش خیلی بیشتر و بهتره

    1. چقدر ضایعید به خدا، احه اون که ۳۰ برابر اونه تنپعش کمتره؟? بعدشم خسارت میده اگه قیمت پایین تر پیادا کنی چقدر ضایع تبلیغ میکنید

  9. سلام
    من سال ۹۳که هنوز شهر فرش خیلی شناخته شده نبود رفتم شهر فرش و ازبین مدلهای محدود چهارتا فرش ۶متری سفارش دادم با اینکه اوایل اسفند بود ۲۸اسفند فرش ها رو تحویل دادن و وقتی باز کردم یکی از فرشها با سه تای دیگه فرق داشت و تماس که گرفتم گفتن شرکت تعطیله و بعد از تعطیلات عید فرش رو تعویض میکنن و من نمیتونستم ایام عید سالن خونم نیمه فرش باشه و در نهایت این که بعد از یکسال که فرش ها رو شستم تقریبا مثل موکت شد و حالا بعد از پنج سال تمام نخهای فرش زده بیرون
    حالا تصمیم با شماس

    1. بعد شش سال توقع داری با چندرغاز پولی که دادی چهل سال عمر کنه واست

      1. اولا که گفتن بعد پنج سال ! دوما اصلا مگه گفت چند گرفته که میگی چندرغاز؟؟؟ فرش کالای عمریه.بعد ۵سال نباید بپوکه‌

      2. پس چند میلیون بدیم دوباره ۵ سال بعد بریم فرش بگیریم؟
        ما ۱۵ سال پیش ۳ تخته فرش مشهد گرفتیم ۲ تا ۷۰۰ شانه یه ۵۰۰ شانه هنوز هم که میشوریم مثل روز اول نو میشواقعا مسخره ترین چیزی که شنیدم تضمین کیفیت ۵ ساله بوده آخه فرش خوب باید ۲۰ سال کار کنه

      3. خونه مامانم اینا و مادرشوهرم فرشهایی که دارن واسه ۳۰ سال پیش و حتی بیشتر هست و هنوز هرسال که میشورن نوتر میشه

      4. یعنی چی؟ فرش ک هرروز ادم عوض نمیکنه؟ جنس بنجول میدین دست مردم
        موقع فروش ک خوب از ضمانت بلندمدت حرف میزنید و کیفیت کار

  10. هم شهر فرش و هم آقای فرش برندهای محدودی را شامل می شوند و از همه شرکتها و برندها ، فرش ندارن . بهتره اول به بازار فرش سر بزنید .

  11. شهرفرش دروغگو است فرشها بسیارگران است درست است که فرش دستبافت باید گرانترازماشینی باشد ولی نه اینقدرقیمت فرش دستبافت ۱۲ متری باید دوبرابرماشینی باشد نه ۵برابر

  12. من برای جهیزیه هم شهر فرش رفتم هم آقای فرش ولی قیمت ها بالا بود و کیفیت متوسط. هیچ مدلی هم نپسندیدم. نهایتا رفتم هفت تیر . علیرغم اینکه فک میکردم قیمتا خیلی بالا باشه ولی مناسب تر از شهر فرش و آقای فرش بود و کیفیت بهتر

      1. منظورشون تهرانه. زیاد به این حرفا توجه نکنید. وقت بزارید خودتون برید چند جارو ببینید. با عجله نخرید. مشیریه هم بد نیست.

  13. کاش این دیدگاه ها در سایت حذف نشه و مردم راحت بتونن نظرشان رو بنویسم
    من هم بخاطر عجله در خرید از آقای فرش ۴ تخته فرش فرهی خریدم.
    و جدای قیمت بسیار‌بالایی که در نهایت برای من تموم شد
    چند مشکل هم دارن.
    ۱-یکی از فرش ها کاملا رنگش با بقیه فرق داره. و ما چون روز‌های اول فقط زدگی و.. را چک‌کردیم متوجه این موضوع نشدیم.
    ۲- دو تا فرش ها کنار هم پهن شدن و بین فرش ها از وسط خالیه و از اره ها روی هم می افته.
    ۳- دو تای دیگه هم به شکل خیلی واضح کج هستن .

    خلاصه اینکه اصلا خرید از آقای فرش رو توصیه نمیکنم، خیلی دروغگو هستن…
    و از طرفی برای خرید حتما متر همراه خود ببرید.
    حتما رنگ را دقت کنید.

    1. یعنی اون تیکه که گفتین موقع خرید حتما متر ببرین اندازه دوساعت فیلم کمدی و طنز خنده داره

        1. خوب میگه خنده داره که تو ی همچین فروشگاهی ی همچینن فرشهای مشکلداری هست که مجبوری خودت اندازشون بگیری

  14. یعنی فقط تبلیغ دروغ و کلاه برداریه.فقط جیب مشتری رو خالی میکنن و زبون میریزن.اصلا نخرید از شهر فرش و اقای فرش چون واقعا دروغگو و کلاهبردارن

  15. سلام منم ميخواستم بگم ما حدود ٢٠روز قبل از شهر فرش ٩متري اكريليك خريديم با تخفيف سه و هفتصد شد هفته قبل كه فرش رو باز كرديم ديديم يك طرفش سفيد هست تماس گرفتيم كارشناس اومد گفت اينا چون اكريليك هست سايه روشن داره و توي نور يه طرفش روشن تر ميشه اما زماني كه جهت فرش رو عوض كرد باز هم همون سمت سفيد بود و رنگ نداشت خلاصه با كلي حرف زدن اونو پس داديم و رفتيم يه فرش ديگه خريديم،جالب اينكه فرشي كه سه و هفتصد خريده بوديم شده بود چهار و نيم
    به نظر من هم شهر فرش خوب نيست و كاملاً همه چيز دروغه

  16. من برای جهیزیه ام رفتم آقای فرش خرید کردم ولی متاسفانه چون قیمت نداشتم بعد فهمیدم که خیلی گرون بهم دادن…
    کاش رفته بودم بازار

  17. متاسفانه اکثر برندهایی که توی شهرفرش و اقای فرش هستند جزو ضعیفترین و‌بی کیفیت ترین برندهای تولیدی بازار هستند.به این نگاه نکنید که از کجا میخرید فقط برند معتبر براتون مهم باشه و تراکم و‌شانه بالای فرش و همینطور جنس تار و پود فرش.فرش مشهد و بعضی برندهای فرشهای کاشان جزو باکیفیتها هستند ولی باز همونها هم شانه و‌تراکمهای خیلی پایین تا خیلی بالا دارند که مسلما روی قیمتها تاثیر داره

  18. اینترنتی هم میفروشن فرش کاشانو اما نمیدونم ازین قسم مشکلا گریبانگیر آدم بشه خیلی بد میشه. الان12 متری گذاشته 4900

    1. دوستان اگر کسی تجربه خرید داره ممنون میشم بگه منم بخاطر قیمت و تنوعش قصد دارم بخرم ولی از بابت کیفیت فرش نگرانم

  19. سلام نه شهر فرش نه آقای فرش هیچکدوم به فکر مشتری نیستن تبلیغاتی هم که میبینید اسمش روشه فقط تبلیغاته من دوتا فرش ۶ متری و یه فرش ۴ متری خریدم زمان صحبت راجب قیمت یه قیمت گفتن تو پروسه پرداخت صندوق قیمت بیخود و بیجهت رفت بالا همسرم عصبی شد یه ساعت وقتمون اونچا تلف شد که ثابت کنیم قیمتهارو متفاوت گفتید آوردیم خونه رنگ دوتاش با اونی که انتخاب کرده بودم فرق داشت زنگ زدم تا یه هفته سرکارمون گذاشتن و نیومدن ببرن واسه تعویض مجبورشدیم خودمون دوباره اونهمه راه رو بریم و ببریم تعویض کنیم زیر بار نمیرفتن و قبول نداشتن که رنگها فرق داره بعد کلی بحث و ماست مالی باز بااینکه جابجاشون کردیم هنوز یکی از فرشا با بقیه تفاوت داره اونجام با خیلیا آشنا میشید که از خریدشون پشیمونن و اومدن پس بدن اما پس نمیگیرن یه خانم میگف رفتم بازار قیمتاش خیلی کمتر بوده بهم پیش فاکتور ندادن اینام میدونن کسی پیش فاکتور نمیده که همش میگن پیش فاکتور بیایرد
    درکل بگم هم جریان ارزانی قیمت دروغه هم اینکه حق با مشتریه اونا فقط پول تبلیغاتشونو میگیرن فرش ۶ متری ۲۶۵۰ لطفا برید از بازار خرید کنید هیچوقت شهر فرش و آقای فرش و امثالهم گزینه های مناسبی برای خرید مناسب نیستن من پشیمونم

  20. واااقعا ممنونم از عزیزانی که نظراتشونو با دیگران به اشتراک گذاشتن.ما الان داشتیم حاضر می شدیم بریم شهر فرش. یه سری نظراتو خوندم گفتم پس بریم آقای فرش.یه سری دیگه نظرو خوندن پاشدم لباسامو درآوردم نشستم سرجام?.انشالله بعد از ماه رمضون میریم بازار.

    1. ???منم دقیقا حال شما رو دارم قراره بریم خرید نظر دوستانو خوندم ب کل منصرف شدم از خرید/هم پولت بره هم اعصابت خورد شه از چیزی ک نصیبت شده

  21. مرسی واقعا خیلی خندیدم چون میخواستم فردا سفارش فرش بدم از شهر فرش ک قشششنگ منصرف شدم از اینهمه تعریفو تمجید??

  22. سلام من هم پارسال میخواستم فرش بخرم دو تا شعبه شهر فرش رو رفتم و آقای فرش هم رفتم اصلا فرشهای متنوع و خوشگلی نداشتن ،مولوی هم رفتم از فرشهای مولوی هم خوشم نیومد هفت تیر فرشاش از همه جا قشنگ تر بود ،فرشی که خوشم اومد رو از اینترنت سرچ کردم مدلشو و فوشگاهی که دارن رو یکی از فروشگاهایی که داشت دنیای فرش تو جاجرود بود که تو گوگل سرچ کنید میاره آدرس رو و رفتم همون فرش رو تخته ای ۴۰۰ هزار تومن ارزونتر ازهفت تیر خریدم و کلی فرشاشون متنوع از برند های خوب بود .
    رفتارشون واقعا خوب بود و فرش هم رایگان ارسال کردند برام و قبلش هم هماهنگی کردند
    به همه پیشنهاد میدم اگر فرشی میخوان بخرن یه سری به دنیای فرش بزنن

  23. من تو نمایشگاه فرش فرش کاشان رو انتخاب کردم و قیمتی که برام زدن از بازار بالاتر بود و خودم خبر نداشتم.بعدش قرار بود تا یک هفته بعد یعنی 27 بهمن دستم برسه اما خبری نشد چند بار هم به نماینده اون زنگ زدیم جواب نداد فک کردیم کلا منصرف شدن و دنبال خرید بودیم که بعد دوماه و نیم گفتند فرشتون اومد فرشها رو اوردیم اصلا رنگش با اونی که ما انتخاب کردیم فرق داشت کلی زنگ زدیم تا جواب دادند وگفتند نه شما اشتباه میکنید.بلاخره با کلی درگیری و زدو بند فرشها رو فرستادم .برید بازار بخرید خیلی بهتره از اینکه با اینترنت و نمایشگاه بخولهی بخرید

  24. سلام.بیشتر نظرات از شهر فرش هست.لطفا اگه کسی تجربه خوب یا بدی از آقای فرش داره ،بگه

  25. سلام ممنون از نظراتتون، منم میخواستم برم شهر فرش خرید کنم، خوشحالم نظراتتون رو خوندم
    منم منصرف شدم خرید کنم از هردو فروشگاه

  26. با سلام به نظر من هر کالایی که تبلیغات تلویزیونی داره به درد نمیخوره و فقط به فکر منافع خودشون هستند
    با اصرار خانواده من قصد خرید فرش از آقای فرش یا شهر فرش رو داشتم که با این نظراتی که خواندم از خرید از اینها کلا پشیمون شدیم
    تو کل نظرات فقط دو نفر راضی بودن که معلوم نیست اونا هم شاید از خودشون باشن

  27. من نظرات رو نخوندم کدوم بهتر
    فقط همین قد بدونيد ک آقای فرش آقا ب درد نميخوره
    افتضاح افتضاح همه چیش
    و بسیار بد قول دو دره باز و دروغگو
    تجربه خرید دارم

  28. خیلی سر در گم شدم بابت خرید فرش میخواستم برم شهر فرش با این اوصاف منصرف شدم. دوستانم هم تجربه خوشی از شهر فرش نداشتن. فرش کاشان چه مارک هایی خوبه؟؟؟

    1. دوست عزیز منم شهر فرش پردیس کاشان رو خریدم افتضاحه بعد از دو سال داغون شده… بابام ده سال پیش فرش از مارکهای مشهد خرید بعداز ده سال آخ نگفته….

  29. دوستان فرش های شهر فرش لنگه به لنگه است یعنی هم اختلاف سایز دارند و هم یکی پر رنگ و بر عکس یکی کم رنگ است بعد هم که زنگ می زنی برای تعویض، می یان کل فرش ها را می برند و می گن بیایید دوباره یک فرش دیگه انتخاب کنید و دوباره همان اش و همان کاسه آنقدر مشتری اذیت می شه تا اینکه به ضرر خودش راضی بشه من سرم اومد که شما را در جریان گذاشتم که شما ضرر نکنید

    1. راست میگن منم خرید کردم سال ۹۶ از شهر فرش شیش متریم کجه اولا فکر میکردم دیوار کجه ولی بعدش باورم شد که فرشه که کجه
      فقط برند معتبر بخرید

  30. من گول تبلیغات شهرفرش رو‌ خوردم که اقساط از ۱۴۰۰شروع میشه و چون وقت نداشتم گفتم بریم شهر فرش که مثلا تنوع داره،اونجا با زبون بازی فروشنده هاش که الکی از فرشا تعریف میکنن دوتا خریدیم آوردیم خونه که اصلا باهم جفت نبودن خلاصه بعد از تعویض هم بازم فرشاشون ایراد داشت و مهمتر ازهمه اینکه اصلا اونچیزی که تو سایتشون زدن و اسم برندای معروفو آوردن ندارن همه فرشاشون برای کارخونه های بینام و نشون تو کاشانه که به قیمت معروفترین برندها و شاید بیشتر از اونا میفروشن و برای اقساط هم انقدر روش میکشن که ترجیح میدی نقدی بخری،من چون قبل از خرید تحقیق نکرده بودم و قیمت جاهای دیگه رو نداشتم خرید کردم و بسیار پشیمونم این کامنتم گذاشتم شاید این تجربه ی مزخرف خرید از شهر فرش به درد کسی دیگه بخوره و پولشو سطل آشغال نندازه مث من☹️

    1. ممنون که اطلاع رسانی کردی والا منم میخوام برم یه فرش بخرم ای شاید مام صاحب زندگی شدیم نمیدونم ازکجا فرش بخرم منتها قسطی

  31. سلام ممنون از تمامی دوستان واقعا ما هم منصرف شدیم برویم شهر فرش و آقای فرش
    لطفا اگه کسی فرش فروشی خوبی در کرج سراغ داره معرفی کنه ممنون

  32. سلام دوستان من برا جهازم از چ برندی فرش بخرم واقعا باخوندن نظراتتون گیج شدم آخه من ازنظرطرح ورنگ ب شدت مشکل پسندم حالاباید نگرانی بی کیفیت بودنشم داشته باشم

    1. من حدود2 ماه پیش بصورت آنلاین ازشهر قالی فرش خریدم واقعا عالی بود ازنظر کیفیت وبرندش من واقعا راضیم چون خودمم خیلی مشکل پسندم بهت پیشنهاد میکنم ازفرش های شهر قالی دیدن کنی

  33. با سلام من برای خرید دو تخته فرش به تمام نمایندگیها سرزدم شهرفرش اقای فرش دنیا فرش مهد فرش درنهایت رفتم ۷تیر دو برند خوب بودند فرش کویر یزد وفرش مشهد وبنده فرش مشهد را خربداری نمودم ولی دلم پیش کویر یزد ماند.

  34. خیلی ممنون ازتمام کسانی که نظراتشونو به اشتراک گذاشتن. خدا عمرتون بده. کلا پشیمون شدم. فرشامو می بوسم میزارم پشت چشمم

  35. سلام
    ازهمه ی شما ممنونم که با صداقت حرفاتونو زدین داشتیم میرفتیم شهرفرش یه سر اومدیم نظراتو ببینیم نظرمون عوض شد خدا خیرتون بده وخدا نگذره از اونایی که فقط به فکر سرکیسه کردن ملتن. الهی ازحلقشون پایین نره

  36. سلام چند هفته پیش من از آقای فرش یک فرش ماشینی خرید کردم حقیقت اینکه خیلی خیلی فرشتان بی کیفیت هست و بافت پشته فرش داره کنده میشه من که این فرش را پس خواهم داد ولی در آیند با این فرش تان مشتریهای تان کم خواهد شد

  37. من ۱۸ ساله یک جفت فرش ۹ متری نگین مشهد دارم که هنوز مثل روز اولشه وقتی میشوریم هنوز میدرخشه و فرقی نکرده. حتماً از برندهای معروف خرید کنید. شهر فرش و آقای فرش دروغگو و کلاهبردارن.

  38. باتشکر از همه دوستانی که نظراتشونو گفتن، قصدخرید داشتم بهم پیشنهاد شد برم شهرفرش یا آقای فرش، داشتم دنبال آدرسش میگشتم که خیلی اتفاقی این صفحه روانتخاب کردم و نظراتو دیدم کلا منصرف شدم از رفتن ب این دوتا فروشگاه، بنظرم بهترین فرش ماشینی برا کاشان و مشهده اونم نگین و آراء زمرد و چند برند معتبر دیگه، منم چند جا قیمت گرفتم واقعا چراما مردم اینجوری شدیم؟! فرشی که سایزو مارک وجنس و شانه یکیه چرا اینهمه اختلاف قیمت داره تقریبا دوتا ۶ متری ۵ میلیون گرونتر میگفتن هرکی یه قیمت میگه، #نه_به_شهر_فرش??

  39. ممنونم از نظراتتون من منصرف شدم میخواستم برای جهیزیه م برم شهر فرش خرید کنم متشکرم از راهنمایی شما

  40. شما با انتشار این مقایسه تو سایت فقط قصدتون خراب کردن برند ها هست ، و کاملا مشخصه فقط نظرات منفی کاربرها رو گذاشتید.خوبه که اطلاعاتتون رو راجع به فرش و فروشگاه بالا ببرید ، البته این تبلیغات منفی شما باعث نمیشه مشتریان واقعی برای خرید به این دو فروشگاه مراجعه نکنند ، قطعا هر مجموعه ای با ارائه خدمات عالی و مشتری مداری ، همچنان فروش خودش رو داره کاملا مشخصه که تبلیغ فروشگاه شهر قالی رو دارید که اصلا معلوم نیست کجاست

    1. کاربر گرامی سلام
      اول نظر قصد تبلیغ هیچ برند و فروشگاهی رو در بخش نظرات نداره و تابحال چنین اقدامی انجام نشده و تمامی نظرات صرف نظر از منفی یا مثبت بودن آنها منتشر خواهد شد.
      در خصوص کاربری که تجریه خود از خرید مجموعه شهر قالی بیان کرده اظهار نظر نمیکنیم و قضاوت رو به خود شما کاربران گرامی واگذار میکنیم.

      با تشکر
      مدیریت اول نظر

      1. واقعا ممنون که این موضوع و مطرح کردید وقتی تبلیغات تلویزیون و میبینم میگم حتما به صرفه تر ولی حالا آگاه شدم..

  41. سلام . من چند سال پیش از آقای فرش خرید کردم و متاسفانه راضی نبودم. درحال حاضر هم پرونده ای در دادگاه با توجه به نظریه کارشناسی مبنی بر گرانفروشی و تقلب درر فروش در حال اقدام دارم که امیدوارم به نفع من رای صادر بشه..
    پیشنهاد میکنم به بازار فرش مراجعه کنید و فریب این هایپر فرشها را نخورید.

  42. با نظرا کاری ندارم، مگه عنوان مطلب مقایسه ی آقای فرش و شهر فرش نبود؟ اصلا مقایسه نشدن و درباره ی هیچکدوم توضیح مفیدی داده نشده تو مطلب? صرفا یه عده اومدن از رضایت و غالبا از عدم رضایتشون گفتن

  43. تجربه دوبار خرید بدون تحقیق از آقای فرش رو دارم . هدفشون فقط فروشه . تا زمان فروش بسیار محترمانه برخورد میشه و بعد از فروش بالعکس . به هیچ عنوان محصولاتشان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست ، ضمن اینکه قیمت گرونتری هم نسبت به بازار داره . پول فرش باکیفیت رو برای یک فرش ضعیف پرداخت می‌کنید . بار اول خرید با تعهد تحویل ۷۲ ساعته ، ۱۲ روزه تحویل دادن و خرید دومم رو ۲ ماهه تحویل دادن . بسیار دروغگو ، بی کیفیت ، گرانفروش ، بد قول و در پاسخگویی جهت پیگیری پس از فروش بعلت بی تعهدی ، بسیار بی ادب هستند . البته بنده نظرم رو مستقیمأ به خودشون هم اعلان کردم .

  44. من از اقای فرش خرید کردم ب صورت نقدی تقریبا ده روز هم میگذره الان پشیمون شدم کسی میتونه راهنمایی م کنه چیکار کنم ؟؟

    1. سلام عزیزم
      باید زنگ بزنی به خدمات پس از فروش آقای فرش به شماره 021-75375 بگو وصل کنن به کارشناسان مربوطه. امیدوارم مشکلت حل بشه ولی متاسفانه شهر فرش و آقای فرش تا قبل اینکه پول بدی خوب بازارگرمی میکنن ولی بعد از اینکه جنس بنجولشونو فروختن به مردم دیگه هیچیو گردن نمیگیرن. بهرحال دوست داشتم کمکت کنم عزیزم

      1. سلام میخواستم بگم الان ما فردا میخواهیم برویم به شهر فرش و آقای فرش قالی هایش کیفیت داره برای اینکه باید ۵ساعت در راه باشم ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید

  45. من قصد خرید از این فروشگاههای فرش (اقای فرش یا شهر فرش )رو داشتم و از نظر خودم که تبلیغات گسترده میکنن از نظر نحوه پرداخت تمام اقساطی و اینکه اقسط بدون ضامن از 1400 شروع میشه و این گونه تیلیغات، شک کردم و با خوندن نظرات به یقین رسیدم براساس نظرات که غالب ناراضی بودن از خرید، منم انصراف میدم همون فرش فروشی های با اصالت قدیمی که جنس میدن خیلی بهتر باید باشه

  46. امروز 27 ديماه 99 رفتم شهر فرش انتخابمو هم انجام دادم كه فردا برم واسه خريد اما الان بصورت خيلى اتفاقى با خوندن نظرات دوستان و زیان دیدگان کلا منصرف شدم.
    لطفا اگر برند های خوب و با دوام میشناسید اطلاع رسانی کنید چون واقعا با این گرونی نمیشه در هیچ زمینه ای آزمون خطا انجام داد.
    متشکرم

    1. خدا خیرتون بده. که صاف وصادق نظراتتونو اعلام میکنید منم تصمیم داشتم 6ساعت بکوبم برم اونجا منصرف شدم کمال تشکر رو از همه عزیزان دارم

  47. من گول تبلیغات آقای فرش رو‌ خوردم. با محدودیت زمانی که داشتم به اونجا مراجعه کردم. اونجا با زبون بازی فروشندهاش (که واقعا با زبون بازی رای ما رو زدن و بدترین نقش و رنگ رو به ما انداختن) دوتا خریدیم یکی 1 ماه و یکی 2 ماه بعد ارسال شد. بدلیل زدگی پشت فرش تصمیم همون هفته اول که تخته اول به دستمون رسید تصمیم به تعویض گرفتیم با هزار تا ماجرا کارشناس قبول گرفت بیان ببرن. بعد از یکی دو هفته اومدن بردن و ما برای انتخاب طرح جایگزین رفتیم. دوباره همون فروشنده های زبون باز رای ما رو زدن و یه فرش گرون تر و بدتر دادن که بعد از یکی دو ماه رسید و هر روز مثل آینه دق زیر پای ما افتاده…☹️☹️☹️

  48. سلام. من قصد داشتم برم آقای فرش و از حواله ایران خودرو که به کارمندان برای خریدار فرش از آقای فرش داده میشه استفاده کنم!خیلی خوشحالم قبل از اینکه درگیر اعصاب خوردی واز طرفی یه خرید بد که یه عمر آینه دغ وحرصم بشه آگاه شدم .از همه کسایی که صادقانه نظر هاشون رو در میان گذاشتن، یک دنیا سپاس.

  49. سلام منم رفتم شهر فرش با این دید که پرداخت از 1400 شروع میشه و بدون کارمزده و و ضامنه ولی وقتی رفتم یه طومار بلند بالا بهم ارائه شد که 8 تا چک صیاد و مدارک صاحب چک اعم از کارت ملی شماره شبا شناسنامه و غیره و اینکه استعلام چک میگیرن که چک برگشتی نداشته باشی و کلی قانون خنده دار دیگه.

    1. شما انتظار داری طرف مالشو مفت بده دست شما با این همه چک بی محلی که مردم میکشن میدونی همچین فروشگاههایی چقدر چک برگشتی دارن خودتون حاظرید مالتونو بدین به کسی که چک برگشتی داره اونم از 1400

  50. مرسی واقعا منم منصرف شدم که خرید کنم ازشون مطمینم که درست میگید شهر فرش و اقای فرش خیلی بی کیفیت عمل میکنن از هر جهت.

  51. من از اقای فرش ۲ تا فرش ۶متری خریدم در عرض یک سال رنگ فرشا بدون اینکه شسته شده باشه میره انگار ده ساله استفاده کردی

  52. به نظر من اگر مردم از فروشگاه های محله خودشون خرید کنن هم به قیمت خرید میکنن و هم اینکه فروشنده با توجه به اعتبار خودش جنس خوب دست مشتری میده. ضمنا بیشتر فرش هایی که تو شهر فرش و آقای فرش و مهد فرش هست تو فروشگاه های محلی هم هستش با این تفاوت که تو مغازه های کوچکتر بخاطر کمتر بودن هزینه های فروشگاه فرش رو ارزون تر به فروش میرسونن و اینکه مردم باید بدونن که هزینه های تبلیغاتی فروشگاه های بزرگ رو میکشن رو قیمت فرشها و در نهایت باید بگم مردم گول فریبکاری شهر فرش و آقای فرش و مهد فرش رو نخورن. اونا فقط میخوان به هر ترتیبی شده مردم رو بکشانند اونجا تا کلاه سرشون بزارن. من تو محل خودمون فرش خریدم که خیلی با کیفیت و خیلی زیبا و جدید بود واینکه بیشتر از نصف مبلغ فاکتور رو چک دادم بدون افزایش قیمت.

  53. من دو روز پیش رفتم شهر فرش می خواستم دوتا فرش ۱۲ متری قسطی بخرم که گفتند نقدی میشه هشتو پانصد قسطی میشه ده میلیونو پانصد هر فرشی! اومدم بیرون رفتم از محله خودمون پرسیدم همون فرش ۷ میلیون! از شهر فرش و آقای فرش تشکر میکنم که اینقدر فکر مردم هستند!

  54. سلام. من تا حالا سه بار از شهر فرش خرید داشتم. هر سه بار هم اقساط برداشتم بدون هیچ مدرکی. فقط ده برگ چک. 7 روزه ام تحویل دادن. از نظر قیمت شاید تفاوت چندانی با فروشگاه های سطح شهر نداشته باشند اما تنوع محصولاتی که دارن واقعا زیاده. از آقای فرش حکیمیه خرید داشتم(به عنوان راهنما) زیاد تجربه خوبی نبود.

    1. الکی نگو
      الکی حال ادمای که رفتی خریدی الان خوشحالی در نیار
      میدونی قضیه شما چیه؟
      یه روز یه روباه دمش گیر میکنه بعد از تلاش فراوان دمش کنده میشه. خیلی هم درد داشته . میاد تو جمع روباهها ، همه مسخرش میکنند.
      بعد میاد از مزایای دم نداشتن حرف میزنه که چقدر خوبه . چقدر راحته و ….
      یکی از اون جمع جیگر (خر) میشه و میره دمش رو میکنه. وقتی دمش کنده میشه میبینه چقدر زشت شده و چقدر هم درد داره. میاد پیش روباهه که تعریف بدون دم داشتن رو میکرد گفت مرتیکه این چه بساطیه . این که درد داره و چقدر هم زشت شدیم و اصلا هم خوب نیست
      روباه میگه حرفش و دیگه نزن و همه رو تشویق کن و از مزایای و راحتی و … بگو که همه ترغیب شن برن دمشون رو بکنن وگر نه مسخر تمام گروه میشیم
      بالاخره همه رو ترغیب میکنند که دمشون رو بکنند . و تقریبا کل گروه بی دم میشن
      الان هم قضیه شما که به همین صورت هست
      یا شما جای دیگه رو بلد نیسیت
      یا از قیمت ها سر در نمیاری
      یا از خودشونی
      یا ….
      موفق باشید
      امیدوارم نظرم رو تایید کنند 🙂

  55. سلام منم چند سال قبل بازدیدی از هردو فروشگاه داشتم و خداروشکر متوجه داستان ها شدم و خرید نکردم
    البته که در فروشگاه ها فرش رو تحویل می گیری ولی این جا باید پول رو پرداخت کنی بیایی خونه و منتظر که ایا فرش رو برایت بیاورند یا نه و اونم با کیفیتی که دوستان تعریف کردند

  56. سلام میخواستم فردا برم به آقای فرش و شهر فرش میخواستم ببینم کیفیت داره برای اینکه باید ۴در راه باشم

    1. خدا شهرفرشو لعنت کنه دوتا ۹متری با دوتا ۱در ۱ونیم بهشتی تبریز ازش خرید کردم گفتن خودمون براتون میفرستیم بخدا اون چیزی نبود ک اتتخاب کردم باکیفیت هارو گذاشتن جلو دید بعدا یه موکت میفرستن.یعنی من هنوز فرشامو نشستم میترسم دیگه روم نشه تو خونه پهنش کنم تبدیل شن ب موکت.واقعا هم ندارم اگه بخام عوض کنم.فقط هربار فرشامو نگاه میکنم فقط لعنتشون میکنم ?

  57. سلام من چند ماه پیش تصمیم گرفتم فرش دستبافت بگیرم اول رفتم بازار فرش خ خیام، آقا جاتون خالی انگار که فروشنده های فرش دارن با یه خر معامله میکنن و هر قیمتی که دوست داشتن میگفتم منم واقعا میخواستم بخرم، بعد با خودم گفتم بزار یه سرم به این آقای فرش یا شهر فرش سمت میدون حر بزنم، واقعا دیدم قیمت فرش تو میدون حر خداشاهده دو سوم بازار بود و شرایط خیلی راحتر میفروختن، در ضمن اون فروشنده بازار که اول رفته بودم میگفت که 20 بار رفته مکه و خودشو خیلی آدم با خدا معرفی می‌کرد، شما اول برو بازار بعد برو شهر فرش یا آقای فرش اون موقع قیمت دستت میاد
    با تشکر

  58. من رفتم از آقای فرش برای خونه فرش 700 شانه بخرم قیمت ها 9 الی 10 میلیون بود دیدیم اگه 3 تا فرش 12 متری بخوام بخرم باید 30 میلیون پول بدم به همین دلیل از خرید منصرف شدم تا اینکه یکی از دوستان فرش اردیبهشت کاشان رو بهم معرفی کرد یه کارخانه دار خوب و خوش برخورد و پیگیر بودن فقط گفت چون نزدیک عید برای بعد از عید راحتر می تونیم تنوع طرح و رنک داشته باشیم اما من چون کارم گیر بود و برای عید می خواستم گفتم نه
    اونا هم بدون پیش پرداخت و کارمرذ فرش 700 شانه دوازده متری 7،440 با من حساب کردن با ماهی 1860 راحت سه تا فرش خریدم و واقعا هم کیفیت و خدماتشون راضی هستم هر کی خواست پیام بزار شماره بهش بدم

      1. سلام چه خوب شد سایت شمارو باز کردم و ممنونم از همه ی دوستاتی که نظراتشون رو صادقانه گفتن، منم منصرف شدم از رفتن به این فروشگاه ها

    1. سلام ببخشید میشه شماره تلفنشون رو برام بفرستین ممنونتون میشم

        1. سلام خسته نباشید ممنونم که اطلاع رسانی کردید منم قصد خرید داشتم منصرف شدم ولی واقعا متاسفم برا رسانه ملی که بااین تبلیغات دوروغین شون فقط دارن جیب مردم رو خالی میکنن تواین مملکت ادم نمیدونه به کی اعتماد کنه خدا لعنتشون کنه

    2. سلام‌ لطفا‌‌ آدرس‌ و شماره‌ تلفن‌ فرو‌شگاهی‌ که‌ فرش‌ خریدین‌‌ رو‌ برام‌ بفرستید‌‌ ممنونم

    3. سلام و وقت بخیر
      برای خرید این فرشها میشه لطفاً راهنمایی کنید به چه آدرسی مراجعه کنیم و با چه شماره ای تماس بگیریم
      ممنون میشم راهنمایی کنید?

    4. سلام
      من مشهد زندگی میکنم.
      میشه به من شماره بدید . قصد خرید دارم. تا قبل عید نوروز به دستم برسه.

    5. من میخوام اقساطی بخرم ولی پیام ها همه ناراضی هستن ازکیفیت وهمه چیزشون
      لطفاادرس وشمارشو لطف میکنید

    6. سلام میشه شماره فرش اردیبهشت کاشان رو برای من هم بفرستین قصد خرید فرش دارم .ممنون میشم

  59. خیلی ممنون امروز میخواستم برم همین هایپر فرشا کاملاً منصرف شدم

  60. پس اینجور که معلومه حضرات محترم شهر فرش و آقای فرش کلی ناراضی دارن که انگار براشون مهم نیست جلب رضایت مردم . منم پشیمون شدم از خرید از این دو فروشگاه ، دم شما ملت گرم

  61. اولین تجربه من در شهر فرش را بخوانید تا گول تبلیغات را نخورید
    ما برای جهیزیه رفتیم شهر فرش ، اولش گفتن اگر قسطی خرید کنید سود نمیاد روش ، ما دو تا فرش 9 متری مدرن کهنه نما انتخاب کردیم شد 17 میلیون، بعد رفتیم پای صندوق برای پرداخت اقساطی گفتن میشه 20 میلیون و 500 تومن ، حرفشون این بود اگر نقدی خرید کنید تخفیف میخوره میشه 17 تومن، چون ما قصد خرید اقساطی داشتیم 20 میلیون و 500 تومن رو قبول کردیم و چک هارو دادیم
    چند روز بعد متوجه شدیم قیمت فرش مدرن کهنه نما تو فروشگاه های محلی ارزان تر از شهر فرشه ، تماس گرفتیم با شهر فرش گفتن فقط میتونید تا 5 روز تا مبلغ خریدتون یا بالاتر تعویض کنید . در صورتی که کارشناسانش موقع خرید گفته بودن میتونید پس بدین و اینکه گفتن اگر همین طرح فرش رو با قیمت پایین تر پیدا کردین شهر فرش خسارت میده بهتون
    دوستان این طرح هایی که فرش های شهر فرش داره سفارش خودشون به تولیدی های فرش با کیفیت متوسطه و تو هیچ فروشگاهی پیدا نمیشه که ثابت کنید قیمتش بیرون ارزانتره
    فرش ها برند نیست ، کیفیت خوبی نداره و تفاوت رنگ داره با هم
    شهر فرش فقط دروغ میگن
    از فروشگاه های محلی خرید کنید خیلی بهتره

    1. خیلی ممنون که گفتید منم میخواستم برم شهر فرش پس خوب شد که فهمیدم همش دروغه این تبلیغات خیلی لطف کردید مردم رو در جریان گذاشتید

  62. ما هم برای جهیزیه رفتیم شهر فرش خرید کردیم که متاسفانه بعدا فهمیدیم گرون دادن ، فروشگاه محلی قیمتاش ارزون تر بود ، شهر فرش فقط تبلیغات دروغ داره

  63. مرسی که نظر دادین، منصرفم کردین از خرید از شهر و اقای فرش. حالا بگین از کجا برم بگیرم ک تنوع داشته باشه

  64. میدونستم هیچ گربه ای محض رضای خداموش نمیگیره اینا واقعا کلاهبردارند فقط تبلیغات

  65. سلام
    بنظرم هر کسی که زمان بگذاره و از آقای فرش یا شهر فرش شکایت کنه و آمار شکایات بالا بره، در هایپرهای کلاهبرداریشون تخته میشه.

    موفق باشید

  66. قیمتای این فروشگاه ها خیلی خیلی گرونتر از بازار‌ هست
    فروشگاه تو محل رفتم قسطی هم میداد گفت بیست درصد گرون میکنم به ازای فروش اقساطی یکساله بازم از قیمت نقدی اقای فرش ارزونتر

  67. خیلی ممنون ما رو هم در جریان گذاشتین ما از شهرستان می‌خواستیم بیاییم واسه خرید فرش

  68. قبلا یک نفر چک قستی میداد
    حالا یک نفر دوم هم میخوان
    همن کار مارا منصرف کرد

  69. سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما،من قصد خرید فرش داشتم ،با این تفاصیل از شهر خودمون خرید کنم بهتر ومطمئن تره، ولی من تقریبا ۱۵سال پیش ازقالی سلیمان خرید کردم با گذشت زمان انگار بهترین فرش و خریدم ولی حیف که اون مدل پیدا نمیشه……..

  70. متاسفانه من این سایت رو دیر دیدم خریدم رو از شهر فرش انجام دادم .سه تا فرش ۹ متری خریدم ۲۵ تومن بعد دیدم جای دیگه هر کدوم رو ۱۴۰۰ یک میلیون و ۴۰۰ ارزونتر میده . اصلا زیر بار نرفتن گفتن جنسشون فرق میکنه در حالیکه یکی بودن . تمام تبلیغاتشون دروغه هم گران هم بی کیفیت الان دو هفته هست فرشها رو پهن کردم .راه میریم پرز فرشها بلند میشه روی تمام وسایل خونه پرز فرش نشسته .
    بوی خیلی بدی میدن ،در و پنجره مداوم باز هست ولی هیچ فایده نداره .
    ? بهترین کار در خرید فرش این هست که از فروشگاههای محل زندگی خودتون خرید کنید .

  71. سلام من يك بار تجربه خريد فرش داشتم
    به نظر بنده فرش را موقع خريد در زمين پهن كنيد از رگال نخريد چون فرش به علت نور پردازى در رگال زيباتر ديده ميشود و بعد از اين كه در منزل فرش را پهن كرديد ميفهميد كه خوب نيست

  72. سلام
    من از فروشگاه آقای فرش برند فرهی خرید کردم
    واقعا فرش های باکیفیتی هستن
    و بر خلاف دیگر فروشگاه
    ضمانت کالا و گارانتی خوبی دارن
    و حتی بعد از اتمام تایم گارانتی به خاطر مشتری مداری در صورت مشکل خدمات خیلی خوبی ارائه میدن

  73. من از آقای فرش قسطی خرید کردم اونم غیرحضوری واقعا خیلی خوب بود خدماتشون حتی زودتر از زمانی که گفتن فرشو برام ارسال کردن و بابت فرشها برگه گارانتی ۲ ساله هم دادن، من بازم ازشون خرید میکنم به همه دوستانی هم که قصد خرید دارن پیشنهاد میکنم.

  74. آقای فرش معتبرترین و بهترین هایپر فرش هست که منو خونوادم تا حالا رفتیم برای خرید فرش، همه جور اقساطی دارن انقدر خرید و راحت کردن که حتما اون چیزی که میخوای و پیدا میکنی یه تیم فوق العاده حرفه‌ای هستن درضمن تبلیغاتشون هم عین واقعیته ????????????

  75. دوستان من به تازگی از شهر فرش فاکتور گرفتم اما قبل تکمیل خریدم به اقای فرشم سر زدم واقعاااا تنوع و قیمتشون با شهر قابل مقایسه نیست و کلا از خرید از شهر فرش منصرف شدم به همه هم توصیه میکنم دقت کنید

  76. از نظر کیفیت و پاسخگویی عالی عالی و بر خورد محترمانه فروشندگان غیر حضوری و اینترنتی مخصوصا یک کارمند بسیار مترم به نام خانوم شیر دل با تشکر از اقای فرش.

  77. سلام
    جالبه که شما اصلاً مقایسه‌ای انجام نداده‌اید و گویا در نظرتون این دو فروشگاه هیچ ویژگی مثبتی ندارند، به نظر اگر تیتر را می‌گذاشتید نکات منفی این دو فروشگاه [آن هم به زعم شما و با قضاوت یک سویه‌اتان] مناسب‌تر می‌نمود.
    من تا به حال چند مرتبه از آقای فرش خرید کرده‎ام و فرش‌هام تا این لحظه مشکلی نداشته‌اند و تا جایی هم که حافظه‌ام یاری می‌کند برای دریافتشان هم مشکلی نداشته‌ام.
    در نهایت چرخ هر فروشگاهی را مشتریان واقعی آن فروشگاه می‌چرخانند و این غیر طبیعی نیست که درصدی از مشتریان هر فروشگاه به هر دلیل درست یا نادرستی رضایت کامل نداشته باشند؛ بزرگ‌ترین برندهای دنیا هم نمی‌توانند چنین ادعایی داشته باشند.
    موفق و منصف باشید.

    1. سلام ، یحتمل شما با یکی از این فروشگاه ها رابطه کاری دارید .
      البته اشکالی هم نداره ، اما کاش درخصوص مواردی که در این مقاله به اونها اشاره شده ، راهنمایی کنید .

      با احترام مجدد .

    2. شرایط اقساطش نسبت به فروشگاه های دیگه خیلی خوب بود
      ولی خب ارسال به موقع نبود
      تجربه خرید از فروشگاه های دیگه رو نداشتم

  78. من حدود 4 ماه پیش از آقای فرش خرید اقساطی انجام دادم راضی بودم، فقط با یک فیش حقوقی و مراجعه به بانک رفاه کارم انجام شد تا سقف 50 میلیون هم میتونستم خرید کنم. سود بانکیشم از شرایط عادی وام گرفتن یک مقدار پایین‌تر هم بود. من از نوع خریدم و کیفیت کالا راضی هستم فعلا که خداروشکر مشکل کیفی پیدا نشده.

  79. بنظرم بهترین جا برای خرید فرش بازار هست که اونجا انوع فروشگاه ها و کارخانجات محصولات مختلف رو دارن و بهتر میتونید انتخاب کنید. از نظر قیمت هم بازار رقابتی هست بهرحال پس زیاد درگیر تبلیغات نشید

  80. امروز رفتم شهر فرش میدان حر واقعا مسخره بازیه اصلا اون فرشایی که گذاشتن کیفیت نداره حالا قسطی هم بدن چه فایده که آشغال فرشه. حیف وقت و انرژی که گذاشتم

  81. رفتم آقای فرش تنوع محصولاتشون خوبه ولی قیمتا یه مقدار بالاست و فعلا خرید نکرم ترجیح دادم برم بازار فرش هم یه سری بزنم. اگر عجله ندارید خوب بگردید. یه عمر میخواد جلو چشمتون باشه بنظرم باید خوب تحقیق کرد و همه محصولات رو از نزدیک دید.

  82. من سال گذشته برای خرید اقساط شهر فرش رفتم ولی اونقدر برخوردشون بی ادبانه و دور از نزاکت بود که اونجا رو ترک کردم اصلن هم اینجوری که تبلیغ میکنه نیست, از شهر خودم با دسته چک بدون منت و باعزت و احترام کامل خرید کردم

  83. از شهر فرش نخرید!اولا که فقط صبحها میارن و ارسال بعدازظهر ندارن.یعنی باید یه روز مرخصیبگیرید که هر وقت دلشون خواست براتون فرشتونو بیارن.ثانیا کیفیت نه چندان خوب و قیمتها بالاست و به خاطر اینکه فرشهاش مثلش هیچ جا نیست بخث تضمین قیمتش الکیه.من رفتم خریدم ابان پشیمونم و احتمالا کنسل میکنم.

  84. سلام شماره رامیدید من هم میخواستم برم شهرفرش ولی منصرف شدم ممنون ازملتی که آگاه می‌کنند دیگران را…..باتشکر

  85. من‌رفتم شهر فرش شعبه بابلسر فرش گرفتم عم از نظر قیمت خیلییییی خیلی گرون تر از فروشگاه دیگه هست هم کیفت فرششون صفر در این حد بهتون بگم فقط ملت دارن گول تبلیغاتشونو میخورن که خود من خوردم

    1. خب از دیجی فرش بخرید
      هم تنوع ش زیاده هم کیفیت ش تضمینی و هم‌قیمت شخ خیلی خوبه
      خودشون کاشونی هستند بدون هیچ واسطه ای از شرکت تولید کننده میاد در خونتون
      من خریدم واقعا راضیم

  86. سلام دوستان
    من فروشگاههای زیادی را گشتم، هرکدوم یکسری ایراداتی دارند یا قیمتشون بالاست، یا تنوع فرشهاشون کمه، ولی فروشگاه digifarsh قیمتهاش خیلی مناسبه و انصافا تنوع فرشهاش زیاده، مزیتش اینه که میتونی اینترنتی خرید کنی و درب منزل تحویل بگیرید.

  87. من تجربه خرید از آقای فرش رو نداشتم، ولی از شهر فرش راضی بودم و بنظرم تنوع و کیفیت خیلی خوبی داشتن

  88. ما که از شهر فرش اقساطی خرید کردیم، انصافا راضی ام بودیم، فقط چک خواستن، ضامن و اینا نخواستن، ارسالشونم خوب بود.. به موقع به دستمون رسید. یعنی من به خیلی ها توصیه ش کردم

    1. من میخوام اقساطی بخرم ولی پیام ها همه ناراضی هستن ازکیفیت وهمه چیزشون

  89. از شهر فرش خرید کردم، خیلی راضی هستم، احترام به مشتری رو به نظرم خوب دارن اجرا می کنن شاید کمتر فروشگاهی در ایران این موارد و استانداردها رو رعایت کنه

  90. من از شهر فرش خرید کردم، چون توی بازارم کلی گشتم قیمت پایین گیر بیارم خسارت بگیرم ، واقعا نبود

  91. چقدر معلومه اقای فرش ادم گزاشته نظر بدن? خودتون برید میفهمید کدوم بهتره

  92. اینایی که اینجا مینوسن اقای فرش خ‌به اون بده اصلاً یک بارم نرفتن من خرید نکردم ولی شعبه شهر فرش ۲۰ برابر اقای فرش بزرگ تره طبیعیه که تنوعش بیشتر باشه اینقدر ضایع تبلیغ نکنید?

  93. آقای فرش و مهد فرش، واقعا شرایط شهر فرش رو ندارن، همون شهر فرش باز شرایطش منطقی تره

  94. دوستان این مجموعه ها با صداقت و شفافیت حرف نمیزنن و تبلیغاتشونم دروغه
    من از سایت مرکز فرش ایرانیان که از خود شرکت فرش هست مستقیم خرید کردم با ضمانت نامه و کیفیت عالی اما قیمتشون خیلی از شهر فرش ارزونتر بود و ارسال کردن درب منزل و بعد پول رو پرداخت کردیم.
    یه موقع گول تبلیغاتشون رو نخورید

  95. همه ی این ها پول تبلیغاته
    من از سایت مرکز فرش ایرانیان خرید کردم برام فرشو با ضمانت نامه فرستادن درب منزلم پرداخت کردم با قیمتی خیلی ارزونتر از شهر فرش
    تقریبا یک میلیون شهر فرش گرون تر میفروخت . یه موقع گول تبلیغاتشونو نخورید

  96. شهر فرش بزرگه ولی اصلا اهمیت نمیدن به آدم به زور جواب آدمو میدن من خواستم با همصرم تماس تصویری بگیرم نشون بدم تا انتخاب کنه انگار دزد گرفتن ! یه جور رفتار کردن واقعا مایه تاسف بود در مورد فرشاشونم از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با بیرون نداشت تازه بضیاش گرونترم بود ! در کل همش تبلیغ الکیه

  97. من تجربه خرید از آقای فرش ندارم ولی بدلیل نزدیکی محل سکونت به شهر فرش مراجعه کردم و واقعا برای وقتی که گذاشتم پشیمونم چون حس کردم به شخصیت بنده توهین شد و فوق العاده رفتار کارکنان بد و غیر حرفه ای بود بهمین دلیل از سر کوچه خودمون و فرش فروشی در منطقه تهران خریدم رو انجام دادم

    1. من جفتشونو رفتم. آقای فرش از شهرفرش هم بدتره رفیق. اونو که دیگه حرفشو نزن!

  98. من بعد از کلی ذوق و شوق واسه خرید فرش به شعبه تهرانسر شهر فرش مراجعه کردم .متاسفانه برخلاف اون چیزی که میگفتن با محیط بزرگی که داره تنوع چندانی نداشت و برخورد پرسنل هم مناسب نبود . در مورد تبلیغات اقساطی هم هی پرس و جو میکردم میگفتن اون واسه تبلیغاته.در نهایت با توجه به اینکه خانمم یه مدل انتخاب کرد مجبور به خرید شدم اما خیلی ناراضی ام از خریدم چون اون فرش که خریدم کیفیت مناسبی نداره و فروشگاه هم قبول نمیکنه حرف منو و بد برخورد میکنن.

  99. من از شهر فرش خرید کردم ولی اصلا راضی نبودم چون اصلا وقتی برام نذاشتن و خیلی سریع فقط میخواستن یه فرشی و بهم بندازن و الکی ادمو جو زده میکردن ارسالشون هم اصلا به موقع نبود و من به خاطر به فرش کلی اذیت شدم

  100. شهر فرش درسته که خیلی تنوع داشت ولی احساس میکردم که با صداقت صحبت نمیکردن و چون شلوغ بود فقط میخواستن یه چیزی بهت بفروشن

  101. متاسفانه تجربه بدی از خرید شهر فرش دارم…
    بسیار رفتار نامحترمانه و مشتری مداری پایینی داشتند.

  102. آقای فرش یک دروغگوی به تمام عیاره دوستان اصلا فرشاش عین موکت میمونه. من نمیدونم چجوری روشون میشه این موکتارو بجای فرش به مردم بفروشن!

  103. من برای مادرم از شهرفرش خرید کردم، خیلی راضی بودم و خیلی رفتار پرسنل خوب بود، تازه بهمون لکه بر هم دادن، لکه بر عالی هست ، همه لکه ها رو از بین میبره

  104. از شهر فرش دوتا فرش خریدم، طرح شبیه دستبافت هست، خیلی زیبا و قشنگ هست، اقساطی هم خریدم، هیچ مشکلی هم نبود

  105. سلام وعرض ادب
    امروزه تبلیغات حرف اول واخر را میزند وای برروزی که با تبلیغات با ان همه هزینه های گزاف تبدیل به ضد تبلیغ شود.
    طبق نظر سنجی بین خانواده ودوستان وهمکاران و…که نمونه ای از جامعه کوچک است مردم حس مثبتی به پژمان جمشیدی ندارند وبا تبلیغات شهرفرش این حس منفی را به شهرفرش نیز انتقال داده .اگر مسولان شهرفرش دوست داشته باشند .فکری به حال این مسله بکنند.

    1. کی گفته مردم پژمان رو دوست ندارن؟ خدف بی ربط نزن مردم از بدقولیها وکیفیت کارا ناراضین
      با پژمان چکار دارن!
      خیلی مزخرف گفتی

  106. از شهر فرش خرید کردم بعد از ۸ ماه دوباره رفتیم واسه خرید موقع ارائه چک بهم گفتن چکت برگشت خورده و نمیتونی چک بدی درصورتی که من اصلا چک برگشتی ندارم و سر موعد چک ها خودم زنگ میزدم که لطفا چک رو ببرید بانک
    هیچ وقت تا این حد جلو خانوادم ضایع نشده بودم
    این موضوع برمیگرده به مدیریت ضعیف و عدم تعهد کارمندان
    واقعا این حجم از دروغ در تبلیغات و مشکلاتی این چنینی در سیستم اداری یه فروشگاه زنجیره ای نمیدونم چی بگم
    از خریدم واقعا پشیمونم و پیشنهاد میکنم پاتون رو تو این فروشگاه ها با تبلیغات اینچنینی نذارید

  107. سلام من از شهر فرش خرید کردم پولم را ریختم اشغالی به ۲ماه نکشیده فرش سفت شد ولی زیر بار نرفتن خرید نکنید گول تبلیغات بیخود را نخورید

  108. برخورد مسول فروش شهر فرش اصفهان سپاهان شهر بسیار بسیار ناشایست و غیر حرفه ای بود از خرید منصرف شدم

  109. سلام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۶ ماهه
    بانک رفاه بیش از ۵۲ درصد سود میگیره و عادلانه نیست برای بازنشسته با حقوق کمشون.

  110. متاسفم از اینکه از این محل یک فرش ۳×۲ رو خرید کردم و مبلغ فرش رو نقدا پرداخت کردم ولی بعد از ۱۰ روز فرشی که با بیرون ۵۰ هزارتومن فرق قیمتش هست رو هنوز تحویل نگرفتم و متاسفم از برخورد بسیار بد جواب دهندگان این مجموعه که با تبلیغات کذایی و دروغ مردم رو سر کار گذاشتن به همه کسانی که این پیام رو میخونن پیشنهاد میکنم حتما در خصوص خرید فرش جای دیگری رو در نظر بگیرن

  111. ممنون من هم میخواستم از شهر فرش یا آقای فرش خرید کنم ولی پشیمون شدم و از فرش فروشی محلی خودمون خرید کردم

    با تشکر

  112. واقعا دروغگوهستن وقیمتهاشون خیلی بالاست پیشنهادمیکنم هرگز ازشهرفرش خریدنکنید

  113. سلام ما سه تا فرش ۶متری از شهر فرش خریدیم آشغاله اینا که آوردن واقعا کیفیت موکت هم نداره تورو خدا دقت کنید هر کودوم نزدیک ۵تومن آب خورده لوله شدن مثل موکت تازه بدتر حالا مثلا نو هستن اگه بشورم چی میشه

  114. پیشنهاد میکنم قبل از خرید از این دو مجموعه محترم ، حتما قیمت فرشها را در سایتهای فروش اینترنتی فرش مثل هایپر فرش چک کنید تا کلاه سرتون نره

  115. سلام دوستان من تجربه شخصی خودمو در اختیارتون میزارم که تو این وضعیت اقتصادی ضرر نکنید .
    من دوستی دارم که چندین سال پیش که نه شهر فرشی بود و نه اقای فرشی بود یه شرکتی بود به نام فرش فرهی که چند شعبه نمایندگی داشت تو تهران نمیدونم تو شهرستانم داشت یا نه . به هر حال یکی از شعباتش در همسایگی مغازه ی ما بود و مدیر اون شعبه فرش فرهی بعنوان همسایه دوست شدیم و از سر دوستی و اعتماد دو تا فرش ۹ متری برای جهزیه خواهرم خریدیم و پول رو پرداخت کردیم . چند وقت گذشت و فرش رو اواردن . بعد از باز کردن فرش بجز بوی نامطبوعش (انگار که تو خونه پلاستیک سوزوندی) دیدیم پشت فرش پاره هست و رفو شده هست ( هر دو تا فرش ) خلاصه با کلی پیگیری یکی دو هفته کشید بیان اون فرش ها رو ببرن . و یکی دو هفته هم کشید تا دو باره فرش جایگزین بیارن .
    جالبتر اینکه چون مارگزیده بودیم همون موقع تحویل فرش رو باز کردیم و دوباره فرش ها پاره بودن و همونجا تحویل نگرفتیم و عکس و فیلم هم گرفتیم و در خواست کنسلی کردیم . بماند که حدود یکی دو ماه هم کشید با هزاران پیگیری تونستیم پولمون رو پس بگیریم .

    خلاصه فرش فرهی سابق شعباتش رو جمع کرد و اقای فرش رو راه انداخت طبق گفته ی همون دوستم که تو فرش فرهی بود . ( میتونید خودتون هم ادرس دفتر مرکزی فرش فرهی و ادرس اقای فرش رو هم با هم مطابقت بدین با سرچ اینترنتی) و داستان همون داستانه اشغالترین و بی کیفیت ترین فرش ها رو دارن میفروشن. تازه پارگی و فرش رفو شده رو هر کسی نمیتونه تشخیص بده ۸۰ درصد مردم نمیدونن فرش درجه ۴ رفو شده خریدن. در صورتی که من دارم به جرات میگم صد در صد فرشهایی که اقای فرش میفروشه فرش های پاره و رفو شده هست که در اصل ضایعات کارخانه ها هست. و فرشی که شما مثلا میخری ده میلیون یک میلیون هم ارزش نداره .

    یه تجربه دیگه هم دارم که سال ۹۶ اوایل کار شهر فرش بود برای خرید جهیزیه همسرم رفتیم شهر فرش . با کمال تعجب تمام کارکنان بی تربیت و بی ادب و بی شعور بودن حالا نمیدونم از سر چی بود .فرش هاشون خوب بود . ولی بخاطر بی احترامی کارکنان شهر فرش اومدیم بیرون و دیگه نرفتم شهر فرش .
    ولی یه فروشگاه بود بنام فرش قیطران نبش میدون هفت تیر که کوچیک هم بود و تنوع زیاد نداشت و دو بار ازش خرید کردیم و راضی بودیم .
    چند روز پیش هم یه سر به شهر فرش زدیم برعکس قدیم کارکنان داخل مجموعه با ادب و افراد محترمی شده بودند ولی خریدی نکردیم فقط برای دیدن رفته بودیم .

    فلذا من پیشنهادم اینه که اولا با یک ادم کارکشته برای خرید فرش تشریف ببرید که فرش پاره و رفو شده بهتون ندن حتما هم یک اقا پیشتون باشه و همونجا فرش رو تحویل بگیرید و وانت هم بگیرید و اقاتون با وانت فرش رو همون لحظه بیارید خونه .
    دوما اگه فرش ماشینی میخواید برید بازار تهران خ سیروس . اگه فرش دست بافت میخواید بخرید برید از خیابان خیام برید داخل بازار بزرگ تهران که پر از حاجی بازاری های قدیمی که یه تار سیبیلشون اعتبارش به نصف بازار تهران می ارزه .

    سوما بازم میگم فرشتون رو ادم کار کشته تون همون لحظه چک کنه و همون لحظه تحویل بگیرید و ببرید با خودتون .

  116. و یه چیزم بگم ۹۰ درصد نظرات زیر این پست از افراد مجموعه های شهر فرش و اقای فرش هستن که همدیگه رو کوبوندن و یا از خودشون تعریف کردن . یا سایت اینترنتی دیجی فرش و هر چیز دیگه ای همش نظر تبلیغاتیه .

    مستقیم برید بازار تهران خرید کنید و همون لحظه هم تحویل بگیرید ولی مطمئن خرید کنید .چون فرش هرروز جلوی چشم و زیر پاتونه و جنسی نیست که زود عوضش کنید . یکبار جنس خوب بخرید . و خرید اینترنتی و از فروشگاه های زنجیره ای رو اصلا توصیه نمیکنم چون بهتون قناری نشون میدن و دو هفته بعد کلاغ تحویل میدن. و در اصل از قصد دیر تحویل میدن که شما اون رنگ و لعابی که دیدی یادت بره.

  117. من در شهر فرش کار می کردم و متاسفانه به مردم فرش می فروختم. متاسفانه شهر فرش دو صورت و وجه داره یکی تبلیغات و صورتی که به مشتری نشون می دند و یکی از سمت شهر فرش و کارکنان.
    متاسفانه فرشها اکثر ساخت کارخانه خود شهر فرش هست و بسیار بی کیفیت. علت تضمین قیمت که ادعا می شه همین هست. مثلاً برند اسپادانا و تافته
    کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند.
    منتهی با قوانین دیکتاتور گونه پرسنل را به بردگی می کشند. ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست.
    شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید. و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید.
    لطفا برای خرید بهتر خودتان و آینده کشورتان که به سمت لیبرالیسم و برده داری نرود از شهر فرش خرید نکنید

    1. سلام.دقیقا ماهم که رفتیم به همسرم گفتم چقدر ساعت کاری شون زیاده بنده خداها اذیت نمیشن همه خسته بودن .اصلا نمیتونستن جواب بدن دیگه حوصله نداشتن .بعد فکر کردم شاید دوشیفت کار میکنن چون یه نفر که نمیتونه از اول صبح تا ۲ شب بمونه سرپا

  118. حسین نیل فروشان عمو من مرتضي نیل فروشان است همه میشناسنش شهر فرش مال صکینه رحیمی است مال مدينه رحیمی است

  119. الان که نظرات بقیه رو خوندم به این نتیجه رسیدم که از همین شهر خودمون بگیرم بهتره.نه اقای شهر نه شهر فرش .از هرکدوم یه جوری ناراضی ان

  120. به هیچ وجه از شهر فرش خرید نکنید ، ۱۰۰ میلیون ازشون خرید کردم ، وقتی میخواستن بفروشن میگفتن ۳روزه و ۲۰ روزه و یکماهه میفرستیم
    دهنمون رو سرویس کردن ، الانم ۴۰ روزه به فراموش نرسیدیم

  121. اگه میتونید بریدکاشان فرش بگیریدبا نصف قیمت فرشهای سود دار تهران میتونید فرش دلخواه خودتون روخرید کنید دیدم که میگم☺️

  122. ترخدا ترقران به هرکی میپرستید شهرفرش نرید…فرشها متفرقه و بیخوده… وتنوع هم فکرنکن خیلییی داره همش بنجله…برید از سر کوچتون بخرید..اگر فکر میکنید من رقیبم یا خالی بند ب شمارم پیام بدید که فاکتورم نشون بدم بسیار ناراضیم از خریدم. ۰۹۳۹۱۹۱۲۱۴۷

  123. درود… قصد خرید از فروشگاه آقای فرش و شهر فرش را داشتم…. با تحقیق و مطالعه نظرات ، به عمق تبلیغات پوچ پی بردم و از تهیه فرش از این دو هایپر فرش منصرف شدم…ممنون از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی

  124. من برای خرید فرش شهر فرش رو انتخاب کردم. از خریدم پشیمون نیستم. محصولات خیلی متوع بودن و قیمتشون نسبت به بازار پایین تر بود. تضمین قیمت و کیفیت کم دارن. روی فرشی که من حریدم 5 سال هم گارانتی داشتن.

  125. من از هیچ کدوم هنوز خرید نکردم. تبلیغات هردوشون رو دیدم. بنظرم فیچرهای شهر فرش بهترن. شعبه مرکزی رو هم دیدم. تنوع محصولاتشون خیلی خوب بود. احتمالا بزودی آقای فرش رو هم ببینم

  126. من از شهر فرش فرش دستبافگونه خردیم. خیل با کیفیت بود. قیمتشونم مناسب بود. از خریدم راضی ام

  127. والا منم به همسرم اصرار داشتم از شهر فرش خرید کنیم دو سری هم رفتیم، اصلا فرشی که مد نظرم بود پیدا نکردم و خیلی هم ناراحت بودم که اگه اینجا نتونستم انتخاب کنم هیچ جا نمیتونم
    با نا امیدی رفتیم آقای فرش و باورم نمیشه چندتا فرش قشنگ انتخاب کردم که انتخاب از بین اونا باز واسم سخت بود بس که همش قشنگ بود
    البته کارمندای شهر فرش اصلا جوابگو نبودن به نظرم فقط بخاطر شلوغی که اکثرا هم خریدار نیستن
    ولی آقای فرش حتی با گوشی خودشون واسمون عکس گرفتن و فرشا رو مقایسه کردیم با همدیگه
    البته این برخورد خوب تو شعبه حکیمیه دیدیم و از همینجا از آقای امامی کارشناش خوب آقای فرش تشکر میکنم که خیلی صبورانه فرشا رو چندین بار واسمون ورق زدن

  128. 😭😭😭😭😭😭😭
    کاش زودتر نظرات شما رو خونده بودم
    دیروز از آقای فرش خرید کردم
    بعدا دیدم چه قدر از فرش های فرهی و آقای فرش ناراضی هستند
    و بعد فهمیدم چه قدر مغازه های محلی ارزون تر میدند
    تازه قراره رایگان برامون ارسال کنند که با این اوصاف فکر میکنم همش تبلیغات الکی و کلاه برداریه

    خدا از خودشون که هیچ از کارکنانش نگذره که با دروغ گویی و تبلیغ الکی نون حروم میبرند سر سفرشون
    ۳۲ میلیون پول بی زبونم رفت

  129. به آران و بیدگل برید و از صدها نمایشگاه فرش درب کارخانه بهترین فرش ها را بخرید

  130. واقعا نظر دوستات درسته کاش این صدا وسیما درغگو بررسی کنه چه چیزی رو تبلیغ میکنه متاسفانه مروج درغگوییه ی برند بی کیفیت و دزد رو به خاطر پول تو مخ مردم فرو میکنه واقعا شهر فرش و آقای فرش قیمتاشون بالاست.

  131. فرش های ایوان فرش از نظر کیفیت بسیار بهتر از آقای فرش می باشد
    آقای فرش فقط در تبلیغات خوب عمل کرده نوع نخ بکار رفته در فرش بسیار بی کیفیت است .

  132. سلام.
    من در تیرماه 1402 سه عدد فرش از شهر فرش میدان حر خرید کردم.در کمال ناباوری متوجه شدم فقط و فقط تمام امکانات این مجموعه(اعم از تبلیغات شهری و سایت و صفحات مجازی) در خدمت تبلیغ در فروش محصولات خودشون هست و هیچ جایی برای انتقاد، گله و شکایت از نحوه تحویل فرش وجود نداره.اونجا فقط تا زمانی که آخرین ریال فاکتور رو پرداخت می کنید حسابی باهاتون در تماس هستند تکریم می کنن ولی بعد موقع پیگیری دریافت فرش تون که می شه ناباورانه رفتارشون عوض می شه!!!!هیچ و هیچ جایی رو پیدا نمی کنید که اعتراض کنید!!اپراتورها هم به هیچ عنوان مسئولین بالادستی شون رو به شما معرفی نمی کنن!!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *