شوگر افکت ناخن تکنیکی جدید برای طراحی

حتی اگر تا به امروز ناخن های خود را با این تکنیک دیزاین نکرده اید، اسم آن را شنیده باشد. چرا که شوگر افکت یکی از روش های طراحی ناخن بوده که سبب شده تا بسیاری از افراد به وسیله آن ناخن های خود را زیبا و مدرن نمایند. افرادی که به طور پیوسته کاشت ناخن انجام می دهند با این تکنیک آشنا هستند و تلاش می کنند تا یک بار از شوگر افکت برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایند. این تکنیک به ناخن های دستان شما کمک می کند تا ظاهری براق درخشان و اکلیلی داشته باشد. از دیگر ویژگی های این تکنیک سریع و راحت بودن آن است که سبب شده بسیاری از ناخن کارها برای دیزاین ناخن های مشتریان خود از آن استفاده کنند. حال اگر قصد دارید به طور کامل با این تکنیک آشنا شوید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شوگر افکت ناخن تکنیکی جدید برای طراحی

شوگر افکت چیست؟

شوگر ناخن چیست؟ شوگر افکت در اصل به معنای انعکاس شکری است. در واقع زمانی که شما از این پودر برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنید، ناخن هایتان حالت شکری به خود می گیرد. در واقع این پودر حالت شکری داشته و زمانی که شما آن را بر روی ناخن خود می زنید ظاهر ناخن شما شکری مانند و زبر می شود. حالت اکلیلی بودن این پودر سبب شده تا بسیاری از افراد از این پودر برای دیزاین طراحی های خود استفاده نمایند. برخی از طرح های ناخن ها که عمدتا به وسیله قلم بر روی ناخن فرد کشیده می شود برای زیبایی بیشتر به مادهای نیاز دارد تا بیشتر جلوه کند، از این رو پیشنهاد ما استفاده از پودرهای شوگر ناخن بوده تا بسیاری از افراد بتوانند ناخن های زیبایی داشته باشند. 

شوگر افكت شاتر کروم ناخن

شوگر افکت در واقع همان پودر شکری مانند بوده که برای دیزاین ناخن از آن استفاده می شود. حال در این میان می توان از شاتر کروم نیز استفاده نمود، در واقع شاتر کروم از فلز کروم که حالت آینه ای دارد تشکیل شده است و حالت فلس مانندی دارد که همین موضوع سبب می شود تا ناخن های فرد حالت اکلیلی و براقی به خود بگیرد. در این میان برخی دیگر از افراد از ترکیبات پودر کروم ناخن در کنار شوگر افکت و شاتر کروم استفاده می کنند، تا زیبایی دستان آنها چندین برابر شود. 

شوگر افكت شاتر کروم ناخن

آموزش شوگر افکت ناخن

آموزش طراحی ناخن با شوگر افکت برای اینکه از این تکنیک برای زیباتر شدن ناخن های خود استفاده کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید ابتدا بر روی ناخن کاشت خود، لاک ژل مخصوص را بزنید و سپس برای اینکه لاک ژل شما خشک شود، دست خود را داخل دستگاه یو وی قرار دهید. پس از خشک شدن لاک ژل نوبت به تاپ کت میرسد، برای این کار بهتر است توجه داشته باشید که تاپ کت نیز به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه یو وی می ماند تا خشک شود. در آخر اگر می خواهید شوگر افکت بر روی کل ناخن شما زده شود، بهتر است پس از زدن تاپ کت آن را داخل دستگاه نگذارید و پودر شوگر افکت را به ناخن خود زده و سپس دست را داخل دستگاه بگذارید تا تاپ کت و شوگر ناخن به صورت همزمان داخل دستگاه خشک شوند. حال در این میان برخی از افراد طراحی هایی را بر روی ناخن های دستان خود ایجاد می کنند که برای اینکه بخواهند بر روی قسمت خاصی پودر شوگر بزنند بهتر است آن قسمت را به حالت خیس درآورده و سپس پودر شوگر ناخن را به آن زده و داخل دستگاه قرار دهند. 

کاشت شوگر افکت

برای اینکه کاشت پودر شوگر انجام شود، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید از این تکنیک برای تمامی کاشت ها استفاده نمایید. به طور مثال شما می توانید به راحتی بر روی لمینت ناخن، کاشت پلی ژل با قالب و هر نوع کاشت دیگری از این پودر استفاده نمایید. برای این کار بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از افراد به کاشت ناخن علاقه ای ندارند و سعی دارند تا با استفاده از لاک ژل و مانیکور ناخن، به راحتی بستر ناخن خود را برای یک طراحی خوب آماده کنند. برای این کار شما می توانید تمامی مراحلی که در بالا توضیح داده شد را بر روی ناخن طبیعی خود اعمال کنید. تکنیک شوگر افکت یکی از تکنیک هایی بوده که این روزها برای کاشت ناخن عروس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آموزش شوگر ناخن در بسیاری از آرایشگاه ها به هنرجویان تدریس می شود، و شما می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید.

قیمت پودر شوگر افکت

اگر می خواهید برای سالن خود این پودر را تهیه کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما به صورت کیلویی این ماده را خریداری می کنید که در این صورت قیمت آن بسیار پایین خواهد بود. ولی اگر بخواهید آن را برای مصرف خانگی خود بخرید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این پودر ها از مبلغ 15 هزار تومان شروع شده و در هر فروشگاهی امکان دارد قیمت آن متفاوت باشد. بنابراین توصیه ما این است که این مواد را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. 

مدل ناخن شوگر

اگر می خواهید با مدل های مختلف این طراحی آشنا شوید، بهتر است به این نکته توجه کنید که شوگر افکت دارای مدل های مختلفی بوده که بر روی هر رنگ لاکی می تواند جلوه خاصی داشته باشد. حال شما می توانید این پودر را به صورت یکسره بر روی ناخن خود متمرکز کنید و یا ابتدا طراحی با یک قلم ساده بر روی ناخن خود داشته و سپس بر روی طراحی های خود را با پودر شوگر افکت بپوشانید. آموزش دیزاین ناخن با شوگر می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی به تمامی مدل های طراحی به وسیله این پودر مسلط شوید. 

مدل ناخن شوگر

انواع شوگر ناخن

در بازار اگر به اسم پودر شوگر ناخن دنبال این مواد باشید، بهتر است بدانید که تنها همین پودر است که فروخته می شود. ولی اگر بخواهید از سایر پودرها برای طراحی ناخن استفاده کنید، بهتر است این را بدانید که پودرهای گوناگونی در بازار برای طراحی ناخن وجود دارد که شما می توانید از ان ها برای دیزاین ناخن های خود و مشتریانتان استفاده نمایید. 

شیمر ناخن چیست؟

شیمر نیز یکی از پودرهایی بوده که این روزها به وسیله ان می توان به راحتی ناخن های خود را طراحی نمایید. ولی بهتر است این را بدانید که شیمر در پودر کاشت مخلوط شده و سپس بر روی ناخن ریخته می شود. فرق شوگر و شیمر در این است که شیمر در پودر کاشت استفاده می شود و استحکام بالاتری دارد چرا که در زیر مجموعه کاشت اکرلیک قرار می گیرد ولی شوگر به عنوان ماده ای مورد استفاده قرار می گیرد که مستقیما بر روی لاک ژل ریخته شده و حتی بر روی لاک معمولی نیز مورد استفاده است. 

شیمر ناخن چیست؟

در آخر

  • شوگر افکت روشی برای طراحی ناخن های شما به شمار می رود
  • پودر شوگر به شکری شدن ناخن های دست شما کمک می کند
  • شیمر و شوگر هر دو ظاهری زیبا و اکلیلی را بر روی ناخن های شما به وجود می آورد

بنابراین اگر شما از این دو پودر برای طراحی ناخن های خود استفاده کرده اید، خوش حال می شویم که در این بخش ما را با نظرات خود در خصوص این دو روش طراحی آشنا کنید. 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *