طراحی ناخن طلایی شیک

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که از رنگ های خاص و منحصر به فرد استفاده کنند. بهره گیری از رنگ های خاص می تواند در استایل و طراحی ناخن افراد دیده شود. بسیاری از افراد سعی دارند با استفاده از رنگ های خاص یک زیبایی چشمگیر به استایل و طراحی ناخن خود بدهند. در همین راستا رنگ طلایی به عنوان یک رنگ شیک میتواند در طراحی منحصربه‌فرد استایل و ناخن شما تاثیرگذار باشد. استفاده از رنگ های شاین دار و براق برای بسیاری از افراد می تواند یک استایل ماکسیمال و چشمگیر بسازد، اگر طرفدار جزئیات بیشتر، براق بودن و خاص بودن هستید حتماً از رنگ طلایی داد طراحی ناخن های خود استفاده کنید. شما می‌توانید این رنگ را به صورت ساده در سطح کل ناخن خود پخش کنید و یا اینکه با استفاده از اسفنج و یا قلم از این رنگ در طراحی های زیبا استفاده کنید.

طراحی ناخن طلایی شیک

طراحی ناخن طلایی شیک

طراحی ناخن کرم طلایی

یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها به عنوان رنگ های نود، رنگ کرم روده که این روزها بسیاری از خانم ها در طراحی های ناخن های خود از آن استفاده می کنند. رنگ کرم یک رنگ خنثی بوده که به دلیل ملایم بودن آن در دسته رنگ های نود قرار می گیرد. شما میتوانید پس از مانیکور ناخن لاک ژل  کرم را بر روی سطح ناخن خود زده و سپس با استفاده از لاک ژل طلایی رنگ بر روی ناخن خود با استفاده از قلم طراحی خطوط بی نظمی را انجام دهید. تا میتوانید از ورقه طلا در طراحی ناخن کرم طلایی خود نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اضافه کردن رنگ سفید در این ترکیب رنگ می تواند زیبایی طراحی شما را افزون کند. شما می توانید از لاک ژل های شاین دار برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. طراحی با لاک ژل های شاین دار می تواند زیبایی ناخن های شما را بیشتر کند.

طراحی ناخن کرم طلایی

طراحی ناخن کرم طلایی

طراحی ناخن مشکی طلایی جدید

اگر طرفدار رنگ مشکی هستید می توانید از ترکیب رنگ طلایی در کنار رنگ مشکی به یک طراحی منحصر به فرد و شیک برسید. رنگ مشکی در خانواده رنگهای خنثی قرار گرفته همین مورد کمک می‌کند تا چشمگیر بودن این رنگ در مقایسه با سایر رنگ ها بیشتر باشد، حال اگر شما عزیزان رنگ طلایی در کنار رنگ مشکی استفاده کنید یک ترکیب بی نظیر می سازید. برای این کار به شما توصیه می کنیم که از طراحی های فرنچ ناخن، طراحی با ژل عنکبوتی، ناخن آمبره و طرح ناخن مینیمال استفاده کنید. در بین تمامی طراحی هایی که گفته شد فرنچ ناخن مشکی طلایی میتواند به یک ترکیب بی نظیر ختم شود. شما می توانید کل سطح ناخن را با رنگ مشکی پوشانده سپس برای قسمت فرنچ ناخن از لاک ژل طلایی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که رنگ لاک ژل شما هرچه براق تر باشد جلوه طراحی شما با رنگ طلایی بیشتر خواهد شد. در این میان بسیاری از افراد به لاک ژل های مات علاقه دارند، بهتر است این افراد از ورق طلا برای طراحی ناخن های خود استفاده کنند.

طراحی ناخن مشکی طلایی جدید

طراحی ناخن مشکی طلایی جدید

طراحی ناخن طلایی سفید

رنگ طلایی یکی از رنگ های خاص و شیک در طراحی ناخن به شمار می رود. اگر میخواهید طراحی ناخن شما خاص و ویژه نشان داده شود بهتر است از رنگ های شاین دار برای این منظور استفاده کنید. تا می توانید از رنگ های نقره ای و طلایی و ترکیب آن با رنگ های خنثی چون سفید و مشکی استفاده کنید. رنگ سفید در کنار بیشتر رنگ ها می تواند یک ترکیب زیبا و منحصر به فرد را بسازد. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از دو لاک ژل سفید و طلایی به یک ترکیب خاص و منحصر به فرد برسید. شما می‌توانید با استفاده از این دو رنگ یک ناخن امبره زیبا داشته باشید. برای این منظور لاک ژل سفید را بر روی سطح کل ناخن‌های خود بزنید، پس از آن رنگ طلایی را با استفاده از یک ایربراش روی ناخن خود اسپری کنید تا ترکیب ناخن آمبره تشکیل شود. شما میتوانید از ورق طلا به جای لاک ژل طلایی نیز استفاده کنید. رنگ سفید به تنهایی به زیباتر دیده شدن سایر رنگ ها کمک می کند ولی اگر آن رنگ طلایی باشد جلوه رنگ طلایی نسبت به رنگ سفید بیشتر خواهد بود.

طراحی ناخن طلایی سفید

طراحی ناخن طلایی سفید

طرح ناخن طلایی نقره ای

استفاده از دو رنگ شاین دار و براق به زیباتر شدن طراحی ناخن شما کمک خواهد کرد. شما می توانید با کنار هم قرار دادن این دو رنگ به یک ترکیب فوق العاده چشمگیر برسید. برای این منظور شما می توانید این دو رنگ را به صورت ناخن آمبره بر روی ناخن خود طراحی کنید. یکی دیگر از روش های استفاده از این دو رنگ این است که این دو رنگ را در کنار یک رنگ دیگر مانند سفید و مشکی داشته باشید. میتوانید کل سطح ناخن را با رنگ مشکی یا سفید بپوشانید و سپس با استفاده از لاک ژل طلایی و نقره ای روی آن را طراحی کنید.

نتیجه گیری

استفاده از رنگ طلایی در طراحی ناخن می تواند به چشم گیر شدن طراحی شما کمک کند. رنگ طلایی به عنوان یک رنگ لوکس  می‌تواند برای مراسم های ویژه شما مناسب باشد. اگر به یک مراسم عروسی دعوت شده اید توصیه ما این است که با توجه به رنگ لباس خود از ترکیب رنگ طلایی و یا نقره ای درطراحی ناخن خود استفاده کنید. داشتن رنگ های شاین دار در طراحی ناخن شما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

4.3/5 - (25 امتیاز)

4 پاسخ به “طراحی ناخن طلایی شیک”

  1. نیکا گفت:

    سلام من نیکا هستم ومیخواهم کاشت انجام دهم

  2. ناشناس گفت:

    سلام من فاطمه کلوند هستم من می خوام برای تابستان لاک ژلی می خوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *