طرح ناخن قلب فانتزی

بسیاری از ما در زمان های مختلف نیاز داریم تا طراحی های ناخن های خود را به سمت و سوی آن مناسبتی که در آن هستیم ببریم. حال اگر به سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی و سالگرد نامزدیمان نزدیک شویم به دنبال آن می رویم که یک طراحی زیبا را برای ناخن های خود انتخاب کنیم. در این میان طرح ناخن قلب فانتزی می تواند یکی از مدل هایی باشد که این روزها بسیاری از خانم ها از آن در طراحی های مناسبتی خود استفاده می کنند. طرح ناخن قلب فانتزی می تواند برای روز ولنتاین نیز به عنوان یک پیشنهاد خوب عمل کند. شما می توانید بر روی فرنچ ناخن، آمبره ناخن و طرح ناخن مینیمال خود از این قلب ها استفاده نمایید. استفاده از رنگ های شاد، پاستیلی و زیبا برای این منظور می تواند به شدت تاثیر گذار باشد. شما می توانید در گوشه ناخن آمبره خود از یک قلب کوچک استفاده کنید.

طرح ناخن قلب فانتزی

طرح ناخن قلب فانتزی

طرح ناخن قلب مشکی

رنگ مشکی از گذشته تا به امروز به عنوان رنگی که نماد پیچیدگی، ثروت، هوش، درایت و مرگ را دارد، شناخته شده است. شما می توانید با استفاده از این رنگ در طراحی های خود این نمادها را متبلور نمایید. در نظر داشته باشید که این رنگ به عنوان رنگ مناسبتی در ایام محرم و عزاداری می تواند نقش مهمی در استایل شما داشته باشد. حال اگر می خواهید از این رنگ در طراحی ناخن های خود استفاده کنید بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی می تواند در کنار رنگ های دیگر به دیده شدن آن ها کمک شایانی بکند. شما می توانید از این رنگ در آمبره ناخن، فرنچ ناخن، طراحی ناخن ساده و طراحی ناخن مناسبتی استفاده نمایید. ولی اگر می خواهید این رنگ به عنوان یک بخش کوچک در طراحی های ناخن شما حضور داشته باشد می توانید با استفاده از یک قلم طرح یک قلب مشکی را در ناخن های خود بکشید. حضور یک قلب کوچک گوشه ناخن شما می تواند به زیبایی هرچه تمام ناخن های شما کمک کند.

طرح ناخن قلب ساده

بسیاری از ما به دنبال طرح های ساده برای ناخن های خود هستیم از این رو استفاده از المان های کوچکی چون قلب، گل و برگ می توانند به زیبایی ناخن های ما کمک کنند. شما می توانید برای اینکار از یک قلب ساده گوشه ناخن خود استفاده نمایید. رسم قلب کوچک بسیار ساده بوده و شما می توانید با یک قلم داتینگ و یک قلم سه صفر آن را بکشید. به یاد داشته باشید که استفاده از این طرح می تواند در عین حال که ساده است زیبایی خیره کننده ای به ناخن های شما بدهد. از این رو حتما به این موضوع دقت داشته باشید که طرح ناخن قلب ساده به شما یک طراحی مینیمال ساده را خواهد داد.

طرح ناخن قلب ساده

طرح ناخن عاشقانه

قرار عاشقانه، اولین سالگرد آشنایی و اولین سالگرد ازدواج برای بسیاری از ما خانم ها دلپذیر است. بنابراین بهتر است برای این شب زیبا بهترین لباس هایمان را به تن کنیم و از طراحی های ناخن عاشقانه خود در کنار معشوقمان لذت ببریم. به یاد داشته باشید که طرح ناخن عاشقانه می تواند به اشکال ساده ای چون یک قلب ساده ختم شود. این به خود شما بستگی دارد، اگر به دنبال طرح های مینیمال هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از قلب در طراحی ناخن های خود کمک بگیرید. ولی اگر به دنبال طرح های شلوغ هستید می توانید از ناخن کار خود بخواهید که طراحی های خاصی را برای شما بر روی انگشت حلقه تان طراحی نماید.

طرح ناخن عاشقانه

طرح ناخن قلب شکسته

یکی دیگر از طراحی های ناخن طراحی قلب شکسته است که برخی از افراد آن را به جای یک قلب سفید زیبا بر گوشه ناخن های خود انتخاب می کنند. شما می توانید با در نظر داشتن طراحی های کلی ناخن خود یکی از رنگ هایی که مکمل رنگ های استفاده شده در طراحی ناخن شما است را انتخاب کرده تا با آن طرح ناخن قلب شکسته را بکشید. به یاد داشته باشید که که ما با انجام دادن کاشت ناخن سعی داریم تا حال خود را خوب کنیم از این رو بهتر است که طرح هایی را انتخاب نمایید که قابلیت انتقال احساس خوب را به شما داشته باشند.

طرح ناخن قلبی

یکی از طراحی های زیبا طرح ناخن قلبی بوده که این روزها بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن در طراحی های ناخن خود استفاده نمایند. شما می توانید به راحتی با استفاده از طرح ناخن قلبی به ژلیش ناخن های خود زیبایی خاصی را هدیه کنید. برای این منظور بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که طرح ناخن قلبی یکی از طراحی های زیبا و ساده بوده که این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند. شما می توانید حتی اگر از لاک ساده استفاده می کنید به آسانی با داشتن یک قلم سه صفر یک قلب کوچک روی ناخن های خود بکشید.

طرح ناخن قلبی

حسن ختام

استفاده از طراحی های قلبی می تواند این امکان را به شما بدهد که یک دیزاین زیبا برای مناسبت های خاص خود داشته باشید. شما می توانید با طراحی یک قلب ساده کنار ناخن خود زیبایی آن را دوچندان نمایید. در نظر داشته باشید که شما می توانید به راحتی برای طراحی های چون فرنچ ناخن، آمبره ناخن نیز از این مدل ساده طراحی قلب نیز استفاده نمایید. این طراحی به شما این امکان را می دهد که به یک طراحی ساده و در عین حال مینیمال برسید.

4.1/5 - (11 امتیاز)

2 پاسخ به “طرح ناخن قلب فانتزی”

  1. آیناز گفت:

    خیلی شیکن

  2. Mahsa گفت:

    خیلی طرح های زیبایی هستن🤩🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *