ناخن مینیمال ساده

بسیاری از افراد به طرح های مینیمال علاقه داشته اند و سعی دارند تا با کمک گرفتن از این طرح ها به زیبایی دستان خود کمک کنند. از ویژگی های طرح های ناخن مینیمال می توان به سادگی جذاب آنها، رنگ ملایم، جزئیات کم اشاره کرد. از این رو شما میتوانید با استفاده از طرح های ساده و مینمال به یک کاشت زیبا و ساده کمک کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از طرح های ترند شده در پینترست و اینستاگرام از طرح های بیشماری برای طراحی مینیمال ناخن های خود استفاده کنید. سادگی این طرح ها سبب شده تا بسیاری از خانمها ازاین مدل ها برای ناخن کاشت خود کمک بگیرند. شما می توانید با استفاده از این طرح ها دیگر نگران محیط کار خود نباشید چراکه این طرح ها شلوغ نبوده و می توان از آن برای افرادی که شاغل هستند استفاده کرد.

کاشت ناخن مینیمال

کاشت ناخن مینیمال

طرح ناخن مینیمال سبز

رنگ سبز یکی از رنگ هایی بوده که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن در ترکیب رنگ های خود هستند. شما می توانید از رنگ سبز در لباس های خود نیز استفاده نمایید. طرح ناخن سبز مینیمال برای افرادی مناسب است که به دنبال طرح های شلوغ نیستند و پیوسته در تلاش هستند تا با استفاده از طرح های ساده به زیبایی ناخن های خود کمک کنند. ناخن سبز پاستیلی، ناخن سبز لجنی و ناخن سبز فسفری به عنوان ناخن های پرطرفدار در بین افرادی که به این رنگ علاقه دارند بیشتر به چشم می خورد. ما در این بخش شما را با برخی از طرح های مینیمال ناخن سبز آشنا می کنیم تا بتوانید از داشتن این مدل ناخن ها لذت ببرید.

طرح ناخن مینیمال سبز

طرح ناخن مینیمال سبز

طرح ناخن مینیمال رنگی

اگر به رنگ های پاستیلی و یا رنگ هایی که تنالیته رنگی یکسانی دارند علاقه دارید، طرح ناخن مینیمال رنگی می تواند به عنوان یک پیشنهاد خوب برای شما به شمار برود. شما می توانید به راحتی با استفاده از طرح های مینیمال به زیبایی و سادگی ناخن های خود کمک کنید. استفاده از رنگ هایی که به عنوان رنگ های مکمل معرفی می شوند می تواند به عنوان یک گزینه خوب در طرح ناخن مینیمال رنگی به شمار برود. شما می توانید از ترکیب رنگ های خنثی در کنار رنگ های اصلی نیز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که استفاده از دایره رنگ برای شما زمانی که می خواهید طرح مینیمال داشته باشید توصیه می شود.

طرح ناخن مینیمال رنگی

طرح ناخن مینیمال بهاری

همانطور که می دانید طرح های بهاری به عنوان زیباترین طرح ها شناخته شده است. شما می توانید با استفاده از طرح های بهاری ناخن های زیباتری داشته باشید. در طراحی های بهاری حتما باید به این موضوع توجه کرد که لاک ژل های پاستیلی بیشتر از هر رنگ دیگری در این طراحی ها نقش مهمی دارد. از این رو شما می توانید با در نظر گرفتن این موضوع حال و هوای بهاری به ناخن های خود بدهید. طرح های مینیمال این روزها در بین افرادی که به طراحی ناخن علاقه دارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو شما می توانید اگر طرفدار طرح های ساده هستید از طرح های مینیمال در کنار یک فرنچ ناخن بهاری کمک بگیرید. طرح های مینیمال بهاری در کنار فرنچ ناخن، آمبره ناخن و کاشت آبرنگی ناخن می تواند ترکیب خوبی معرفی شود.

طرح ناخن مینیمال بهاری

طرح مینیمال ناخن پاییز

اگر در فصل پاییز به دنبال طرح های مینیمال بودید می توانید به سراغ رنگ هایی بروید که پاییز را برای شما به تصویر بکشد. رنگ هایی چون زرد، نارنجی، قرمز و سبز تیره می توانند به عنوان رنگ های معروف فصل خزان معرفی شوند. شما می توانید برای طرح های مینیمال پاییز از المان هایی چون کدو تنبل، خرمالو، برگ های پاییزی برای این منظور استفاده کنید. توجه داشته باشید که در طرح پاییزی از رنگ های پاستیلی استفاده نمی کنند، بلکه در این فصل بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود. به طور کلی رنگ های ملایم و پاستیلی بیشتر برای فصل های بهار و تابستان مناسب هستند و در نقطه مقابل آن رنگ های تیره مناسب فصل های سرد سال هستند.

طرح مینیمال ناخن پاییز

طرح مینیمال ناخن پاییز

طرح ناخن مینیمال تابستانی

اگر در فصل تابستان بودید و به دنبال طرح های ناخن مینمال بودید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ هر آنچه که شما را به یاد تابستان می اندازد بروید. در تابستان به دلیل گرمای هوا بیشتر احساس تشنگی به ما دست می دهد از این رو اگر بتوانید در طراحی های خود به این مسئله توجه کنید می توانید از آب، دریا، نوشیدنی های خنک برای طراحی مینیمال ناخن های خود استفاده نمایید. در فصل تابستان به دلیل گرما سراغ رنگ های تیره نروید، چراکه رنگ های تیره جذب گرما دارند. بهتر است در طرح های تابستانه به سراغ رنگ های پاستیلی رفته و از المان های طراحی چون آب، میوه تابستانی، شنا کردن و هر آنچه که به شما حس خنکی را القا می کند کمک بگیرید.

حسن ختام

اگر از طرح های شلوغ برای طراحی ناخن بیزار هستید بهتر است به سراغ طرح های مینیمال بروید. شما می توانید برای هر فصل از طراحی های منحصر به فرد آن استفاده کنید. به طور مثال بهتر است در فصل بهار از طرح هایی که به شما حس تازگی و طراوت را می دهد کمک بگیرید. شما می توانید برای طراحی های ساده ناخن خود از انواع خطوط هندسی که به یک ترکیب زیبا می رسند استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک طراح خالق زیبایی و ایده های جدید هستید بنابراین سعی کنید تا از طبیعت، افراد و فضای مجازی ایده بگیرید.

4.6/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *