طراحی ناخن میوه تابستانی

فصل تابستان نزدیک است، بیشتر از هر چیز پیش از رسیدن این فصل جذاب باید لباس های خود را آماده کنیم. رنگ های لباس ما در این فصل به ما کمک می کنند تا بتوانیم به راحتی با گرمای تابستان مقابله کنیم. رنگ های روشن و ملایم به گرم شدن شما در این فصل کمک خواهد کرد. شما می توانید از رنگ هایی چون صورتی، یاسی، بنفش و رنگ های نود برای این فصل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که رنگ های سرد گزینه های خوبی برای رنگ بندی لباس های شما در فصل تابستان است. شما می توانید از این رنگ ها در طراحی ناخن های خود نیز استفاده کنید. برای این منظور می توانید از المان های تابستانی که به طور معمول میوه های تابستانی هستند در طراحی ناخن خود استفاده نمایید. شما می توانید طرح های توت فرنگی، آلبالو و هندوانه را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید.

طراحی ناخن میوه تابستانی

طراحی ناخن میوه تابستانی

طرح ناخن توت فرنگی

بسیاری از ما طرفداران توت فرنگی هستیم، چراکه این میوه به عنوان یک میوه خوشمزه و شیرین می تواند برای ما احساس خوبی ایجاد کند. ما می توانیم با خوردن توت فرنگی در ترکیبات غذایی خود علاوه بر لذت بردن از آن از خواص ویتامین سی آن نیز استفاده نمایید. شما می توانید اگر به این میوه خوشمزه علاقه دارید از آن در طراحی های ناخن خود نیز استفاده نمایید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با استفاده از کشیدن این میوه بهاری، تابستانه بر روی ناخن های خود، حس زیبای فصل بهار را با خود داشته باشید. برای این کار شما می توانید از ترکیب رنگ های صورتی، سبز و سفید برای این طرح ناخن بهاری استفاده نمایید. شما می توانید بعد از ژلیش ناخن به راحتی با استفاده از یک طرح ناخن توت فرنگی بر روی ناخن های خود طراحی زیبایی را انجام دهید. برای این منظور با استفاده از یک قلم سه صفر شروع به کشیدن طرح توت فرنگی بر روی ناخن های خود بکنید.

طرح ناخن توت فرنگی

طرح ناخن توت فرنگی

طرح ناخن لیمو

لیمو یکی از میوه هایی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها به طراحی این میوه سرشار از ویتامین سی علاقه دارند. شما می توانید با استفاده از این طرح زیبا به آسانی از یک طرح جذاب چهار فصل استفاده نمایید. همانطور که می دانید لیمو ترش یکی از میوه هایی بوده که در فصل های مختلف موجود است و همین موضوع دست شما را باز گذاشته تا از طراحی این میوه مفید در طراحی ناخن های خود در تمامی فصل ها استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید از رنگ های سبز، لیمویی، زرد و سفید در طراحی این ممدل ناخن استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید بر روی رنگ های نود لاک ژل ها این طراحی را انجام دهید.

طرح ناخن لیمو

طرح ناخن لیمو

طرح ناخن پرتقال

پرتقال یکی از میوه های مهم در فصل زمستان بوده که این روزها بسیاری از خانم ها در طراحی های خود از آن استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از طراحی های مربوط به میوه های زمستانی به یک طراحی زیبا و مینیمال برسید. برای این منظور شما به دو رنگ نارنجی و سبز برای کشیدن این میوه دوست داشتنی نیاز دارید. شما می توانید ابتدا لاک ژل های رنگ نود و یا هلویی را بر روی ناخن خود زده و سپس با استفاده از یک لاک ژل پرتقالی به راحتی شکل یک پرتقال را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید. برای این منظور شما می توانید رنگ های پاستیلی را برای طراحی این مدل ناخن انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که شما با داشتن یک طراحی زیبا بر روی ناخن های خود می توانید یک احساس خوب را در خود متولد کنید.

طرح ناخن پرتقال

طرح ناخن پرتقال

طرح ناخن البالو

کمتر کسی است که آلبالو را دوست نداشته باشد. شما می توانید با خوردن این میوه خوشمزه تابستانی احساس خنکی داشته باشید. رنگ آلبالویی به عنوان یک رنگ زیبا و پرشکوه معرفی می شود. شما می توانید با استفاده از طرح ناخن آلبالو حس تابستان را هرروز با دیدن ناخن های خود لمس کنید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با ساده ترین وسایل به راحتی یک طراحی زیبا برای ناخن های خود داشته باشید. برای این منظور شما می توانید با یک قلم سه صفر و یک قلم داتینگ به راحتی طرح یک آلبالو خوش مزه را بر روی ناخن های خود بکشید. توجه کنید که رنگ آلبالویی به دلیل پر رنگ بودن و تناژ آن جزو رنگ های گرم محسوب می شود. از این رو شما می توانید از این رنگ برای طراحی های زمستانی خود استفاده نمایید. اگر به دنبال طرح ناخن مینیمال هستید،طرح ناخن میوه می تواند بهترین گزینه باشد.

طرح ناخن البالو

طرح ناخن البالو

طرح ناخن هندوانه

شاه میوه های تابستانی بی شک هندوانه است. هندوانه یکی از زیباترین میوه های خدا است که بسیاری از افراد به خوردن آن علاقه وافری دارند. شما می توانید با اضافه کردن طرح ناخن میوه به طراحی ناخن های خود، زیبایی را به دیزاین ناخن های خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که این طرح به عنوان یکی از طرح های پرطرفدار در تابستان شناخته شده، بنابراین اگر به آن علاقه دارید از آن برای طراحی ناخن های خود کمک بگیرید.

طرح ناخن هندوانه

طرح ناخن هندوانه

جمع بندی

شما می توانید با استفاده از طرح ناخن میوه به یک طراحی زیبا برسید. برای این منظور شما می توانید از میوه هایی چون توت فرنگی، هندوانه، آلبالو و لیمو برای این منظور استفاده کنید. به یاد داشته باشید که میوه های زیادی در تابستان هستند که می توانند احساس خنکی به شما القا کنند. از این رو اگر دستی در نقاشی و طراحی دارید می توانید به راحتی با داشتن یک قلم سه صفر و یک قلم داتینگ یکی از زیباترین طراحی ها را خلق کنید.

4.6/5 - (31 امتیاز)

28 پاسخ به “طراحی ناخن میوه تابستانی”

  1. ملیس گفت:

    نچ خوشم نمیاد چرت بود

  2. یسنا گفت:

    عالی

  3. beleyk گفت:

    خوشم نیومد ولی هرکی ی نظری داره شاید یکی دیگه ازشون خوشش بیاد

  4. ادرینا گفت:

    واقعا خیلی زشتن سلیقه یوخ 😎

  5. هانی گفت:

    از نظر من بسیار زیبا بودن

  6. ناشناس گفت:

    بد نیس

  7. ناشناس گفت:

    واییییی من آلبالو می‌خوام🍒
    گوگولییی
    دوس داشتم:)🤟🏻

  8. اردلان &اهورا گفت:

    قشنگ نبود

  9. ستایش گفت:

    واقعا خیلی کیوتن

  10. باریس گفت:

    خیلی خیلی زشت است 🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  11. ناشناس گفت:

    اینا چه سمین😂

  12. کیاناز گفت:

    واقعا زیباست😳😳😳😳🥴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *