طرح ناخن گل گلی

گل یک نماد بسیار زیبا در هرفصلی است که هر فردی با توجه به سلیقه خود یکی از انواع گل ها را برای خانه خود و یا هدیه دادن انتخاب می کند. شما می توانید به راحتی با انتخاب یک گل زیبا در هر فصل به خانه خود زیبایی ببخشید. برای این منظور شما می توانید از گل هایی چون بابونه، رز، میخک، داوودی، نرگس، مریم و آفتاب گردان استفاده کنید. این گل ها در کنار زیبایی که به خانه شما می دهند، قابلیت این را دارند که طراوت و هوای تازه را به داخل خانه شما بیاورند. زیبایی این گل ها در حدی است که بسیاری از ما می خواهیم این طراوت و شادابی را در ناخن های خود نیز داشته باشیم بنابراین با استفاده از طرح های ناخن گل گلی می توان زیبایی، طراوت و شادابی هر روز در ناخن هایمان ببینیم.

طرح ناخن گل گلی

طرح ناخن گل گلی

طرح ناخن گل آفتابگردان

گل آفتابگردان به عنوان یکی از زیباترین گل های موجود در طبیعت معرفی شده است. از نظر بسیاری از افراد این گل و مزرعه آفتابگردان به عنوان زیباترین جلوه های طبیعت به شمار می روند. گل آفتابگردان نمادهای متفاوتی دارد. این گل سنبل وفاداری و آزادی است. این گل در اوایل فصل بهار کاشته شده و در اواخر فصل تابستان برداشته می شود. شما می توانید اگر به این گل و رنگ های زرد و مشکی آن علاقه دارید از طراحی این گل زیبا برای ناخن های خود استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با تهیه دو یا سه رنگ لاک ژل به راحتی این طراحی را روی ناخن های خود بکشید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از رنگ سفید سطح کل روی ناخن های خود را پوشانده و سپس با استفاده از رنگ زرد و مشکی طرح گل آفتابگردان را بکشید.

طرح ناخن گل آفتابگردان

طرح ناخن گل آفتابگردان

طرح ناخن گل رز

گل رز از دید بسیاری از افراد نماد عشق است. این گل در کشورهای مختلف به عنوان یکی از زیباترین گل ها شناخته می شود. شما  می توانید با انتخاب این گل به عنوان یکی از زیباترین گل ها در مراسمات خود، همسر خود را خوشحال کنید. شما می توانید این گل را در مناسباتی چون سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی و روز ولنتاین به همسر خود هدیه کنید. برای این منظور بهتر است اگر خودتان و همسرتان به این گل علاقه دارید طرح این گل را بر روی ناخن خود بکشید. شما می توانید به راحتی با رنگ های مختلف طرح این گل زیبا را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید. برای این منظور شما می توانید از هم نشینی چند رنگ مختلف در کنار هم برای کشیدن این گل زیبا بر روی ناخن های خود استفاده کنید. استفاده از این طرح ناخن جزو طرح ناخن مینیمال بوده که به راحتی می توان به یک طراحی زیبا رسید.

طرح ناخن گل رز

طرح ناخن گل رز

طرح ناخن گل ساده

بسیاری از ما زمانی که میخواهیم لاک روی ناخن های خود را از یکنواختی دربیاوریم سعی می کنیم تا با استفاده از طراحی های ساده و شیک بر روی ناخن رنگ و بوی دیگری به ناخن های خود بدهیم. اگر شما هم از لاک ژل های ساده بر روی ناخن های خود خسته شده اید می توانید با طراحی طرح های ساده بر روی ناخن خود به راحتی به یک زیبایی منحصر به فرد بر روی ناخن های خود برسید. برای این منظور شما می توانید اگر طراح خوبی هستید طرح برخی از گل های ساده چون لاله، سنبل، رز، آفتابگردان و گل بابونه را بر روی ناخن های خود بکشید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف به راحتی بر روی ناخن های خود طرح های زیبایی بکشید. اگر به دنبال طراحی های ساده و بی دردسر هستید می توانید از یک قلم داتینگ برای طراحی ناخن های ساده استفاده کنید. برای اینکار شما با استفاده از قلم داتینگ با گذاشتن چند نقطه رنگی به طراحی یک گل ساده خواهید رسید.

طرح ناخن گل ساده

طرح ناخن گل بابونه

گل بابونه به عنوان یکی از گل های معروف و زیبا در دنیا معرفی می شود. هرچه از بابونه بگوییم کم است این گل در کنار زیبایی وصف ناپذیری که دارد می تواند به عنوان یک گیاه دارویی مفید نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای این منظور شما می توانید برای کشیدن این گل زیبا بر روی ناخن های خود از رنگ های زرد و سفید استفاده نمایید. شما می توانید برای اینکار ابتدا روی تمامی ناخن های خود را با یک رنگ نود و یا صورتی پوشانده و سپس با استفاده از یک قلم سه صفر بر روی ناخن های خود طرح گل بابونه را بکشید. شما می توانید از رنگ های پاستیلی نیز برای این طراحی استفاده نمایید. شما می توانید به راحتی با ترکیب کردن رنگ های پاستیلی در کنار یکدیگر و ترکیب رنگ های مکمل در کنار یکدیگر به یک ترکیب زیبایی طراحی ناخن بابونه دست پیدا کنید. شما می توانید برای طراحی ناخن بهاره از طراحی ناخن بابونه کمک بگیرید، چراکه این ناخن نماینده فصل بهار است. گونه خودرو این گیاه در اوایل فروردین و گونه کاشته شده آن در اردیبهشت می روید.

طرح ناخن گل بابونه

طرح ناخن گل بابونه

جمع بندی

طراحی گل بر روی ناخن می تواند به شما کمک کند که به راحتی به یک طراحی زیبا و چشمگیر برسید. شما می توانید با کشیدن گل های مختلف بر روی ناخن های خود به یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برسید. برای این منظور شما می توانید با نگاه کردن به طبیعت و الهام گرفتن از آن بهترین طراحی های بهاری و تابستانی را داشته باشید. برای اینکار شما نیاز به یک قلم سه صفر و قلم داتینگ دارید تا بتوانید به آسانی یک گل زیبا را بر روی ناخن های خود بکشید.

4.2/5 - (32 امتیاز)

9 پاسخ به “طرح ناخن گل گلی”

  1. بهار گفت:

    خیلی خیلی کیوت

  2. پرنیان شادفر گفت:

    خوب هستند .
    وای میشه بگید این ها رو چطوری درست کردید ؟😘😘😘🤩

  3. دخی گفت:

    عالینننن💜

  4. زهرا گفت:

    سلام خوب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *