کاشت ناخن گورخری

یکی از طرح های محبوب در بین خانم های ناخن کار و خانم هایی که کاشت ناخن انجام می دهند، طرح کاشت ناخن گورخری است. در واقع این طرح در سنبل اصلی آن به دلیل داشتن یک کنتراست زیبا سبب شده تا بسیاری از خانم ها به این طراحی علاقه مند شوند. شما می توانید به راحتی با استفاده از سایر رنگ ها به این طراحی زیبا برسید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ های خنثی و رنگ های مکمل در کنار یکدیگر به ترکیب طراحی زیبای ناخن های شما کمک خواهند کرد. شما می توانید از رنگ های سفید و مشکی برای این کار استفاده کنید. برای کاشت ناخن گورخری نیاز دارید به یک قلم سه صفر تا به راحتی خطوط راه راه بر روی ناخن بکشید. بهتر است بدانید که رنگ های مختلف به زیباتر دیده شدن کاشت ناخن شما کمک خواهد کرد.

کاشت ناخن گورخری

کاشت ناخن گورخری

طرح گورخری ناخن پا

بسیاری از خانم ها با انجام دادن ژلیش پا به زیبایی ناخن های پای خود کمک می کنند. شما می توانید با ژلیش ناخن پا خود به راحتی در تابستان از صندل های زیبا استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که طراحی ناخن های شما بسیار مهم بوده و شما می توانید با داشتن یک قلم سه صفر به راحتی بر روی ناخن های خود طرح های راه راه رسم کنید. بهتر است بدانید که شما می توانید با استفاده از این طرح خودتان در خانه به راحتی این طراحی را برای خودتان انجام دهید. به یاد داشته باشید که این طراحی یکی از طرح های پرطرفدار بوده که بسیاری از ناخن کارها برای مشتریان خود از این طرح استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از طرح گورخری به راحتی به یک دیزاین زیبا برای ناخن های خود برسید.

طرح گورخری ناخن پا

طرح گورخری ناخن پا

فرنچ گورخری

اگر از طرح های همیشگی خسته شده اید و به دنبال طراحی های زیبا می گردید می توانید به سراغ فرنچ گورخری بروید. بدون شک طراحی فرنچ ناخن یکی از زیباترین طراحی های ناخن معرفی می شود. تصور کنید که دقیقا قسمت فرنچ ناخن شما از الگوی گورخری استفاده شود، چقدر زیبا و جذاب خواهد بود. شما می توانید با ترکیب کردن رنگ های مختلف به زیبایی فرنچ گورخری کمک کنید. به یاد داشته باشید که رنگ های خنثی همیشه می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. استفاده از رنگ های مکمل در کنار یکدیگر نیز می تواند به یک طراحی زیبا منتهی شود. شما می توانید از لاک ژل های پاستیلی نیز برای اینکار استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما با استفاده از رنگ های مشکی و سفید نیز می توانید به یک کنتراست زیبا و خیره کننده دست پیدا کنید.

فرنچ گورخری

فرنچ گورخری

طرح ناخن راه راه

طرح های همیشگی رنگ های تکراری برای بسیاری از ما خسته کننده است. استفاده از طرح های جدید این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی تنوعی زیبایی در ناخن های خود به وجود آورید. به یاد داشته باشید که طرح های راه راهی می تواند برای شما به عنوان یک طرح زیبا و سرگرم کننده معرفی شود. اگر اهل خلاقیت باشید می توانید به راحتی با این طرح های راه راه به یک هزارتوی زیبا برسید. استفاده از رنگ های مختلف به شما کمک می کند که به راحتی که به یک ترکیب زیبا دست پیدا کنید. شما می توانید برای زیباتر شدن این طراحی ها از رنگ های نقره ای و طلایی نیز استفاده نمایید.

طرح ناخن راه راه

طرح ناخن راه راه

طرح ناخن گورخری صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگهای زیبا بوده که این روزها بسیاری از افراد برای ژلیش ناخن های خود از آن استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی با کمک گرفتن از این رنگ در طراحی های خود به یک زیبایی منحصر به فرد در طراحی ناخن های خود برسید. به یاد داشته باشید که طرح ناخن گورخری این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی از یک پترن زیبا برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید. شما می توانید ابتدا کل ناخن های خود را با رنگ های سفید، طوسی و مسی بپوشانید و سپس با استفاده از یک قلم سه صفر طرح ناخن گورخری را بر روی ناخن های خود بکشید. شما می توانید برای این کار از رنگ لاک سرخابی برای این منظور استفاده نمایید. شما می توانید با کشیدن طرح ناخن گورخری صورتی بر روی ناخن های خود به یک طراحی زیبا و منحصر به فرد دست پیدا کنید.

طرح ناخن گورخری صورتی

طرح ناخن گورخری صورتی

اموزش طرح ناخن گورخری

به یاد داشته باشید که طرح ناخن گورخری یکی از ساده ترین طراحی های ناخن بوده که این روزها بسیاری از ناخن کارها از این مدل طراحی بر روی ناخن های شما استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی با یک قلم سه صفر این طراحی زیبا را بر روی ناخن های خود نقاشی کنید. برای این منظور ابتدا رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس با توجه به نوع آن ها، رنگ پررنگ تر را برای طراحی استفاده کنید. شما می توانید با کشیدن خطوط نازک بر روی ناخن به صورت پیوسته این طراحی زیبا را بر روی ناخن خود داشته باشید.

اموزش طرح ناخن گورخری

اموزش طرح ناخن گورخری

جمع بندی

بهتر است این را بدانید که برخی از طراحی های ناخن بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را در خانه انجام دهید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از یک قلم سه صفر با کشیدن برخی خطوط منظم و غیر منظم به یک طراحی زیبا دست پیدا کنید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از لاک ژل های رنگی که جزو خانواده رنگ های خنثی بوده اند این کار را انجام دهید. استفاده از رنگ های اصلی و رنگ های مکمل نیز می تواند به شما در داشتن یک طراحی زیبا کمک کند.

3.4/5 - (9 امتیاز)

2 پاسخ به “کاشت ناخن گورخری”

  1. ekip گفت:

    عالی

  2. ناشناس گفت:

    عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *