طرح های جدید لمینت 2021

اگر تا به امروز ناخن های خود را لمینت نکرده اید، بهتر است بدانید که شما می توانید به راحتی با استفاده از این روش علاوه بر زیبا نشان دادن ناخن های دست خود از شکسته شدن های گاه و بیگاه ناخن های خود جلوگیری کنید. لمینت ناخن یکی از روش هایی بوده که این روزها بسیاری از افراد برای زیبا شدن ناخن های دست خود از آن استفاده می کنند. حال طرح های گوناگونی برای کاور کردن ناخن ها وجود دارد که شما می توانید به وسیله آن ناخن های خود را زیباتر نماید. طرح های مینیمال و ساده در کنار زیبایی خیره کننده ای که دارد برای بسیاری از افراد نمی تواند مناسب باشد از این رو طرح های بسیاری به وجود آمده تا افراد برای مناسبت های خاص از ان طرح ها برای زیباتر شد ناخن های خود استفاده کنند.

طرح های جدید لمینت 2021

طرح های جدید برای طراحی ناخن

شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود یکی از طرح های مختلف را برای دیزاین ناخن های خود انتخاب نموده و ان را بر روی ناخن خود داشته باشید. بسیاری از ما فصل و حتی مناسبتی که در ان قرار داریم را به عنوان موضوع طراحی ناخن های خود انتخاب می کنیم. در این میان طراحی های فصل پاییز عمدتا دارای برگ های پاییزی و رنگ های نارنجی و زرد بوده تا حس فصل پاییز را به شما القا کند. در این میان فصل زمستان نوید دهنده سرما و ریزش برف است بنابراین در طراحی های زمستانه سعی می شود که از المان هایی چون برف و رنگ آبی به همراه نماد کریسمس یا شب یلدا استفاده شود. فصل بهار خود الهام بخش تازگی و طراوت است که برای دیزاین ناخن در این فصل می توان از رنگ های شاد و روشن برای داشتن یک حس تازه و با طراوت استفاده نمود. فصل تابستان یکی از زیباترین فصل ها بوده است که بسیاری از افراد برای دیزاین ناخن های خود در این فصل سعی می کنند از رنگ های شاد و روشن به همراه فرنچ های ناخن بسیار استفاده کنند. این روزها رنگ های پاستیلی به عنوان رنگ های پرطرفدار برای دیزاین ناخن ها در فصل تابستان انتخاب می شود.

طرح های جدید برای طراحی ناخن

طرح های لمینت ناخن

لمینت ناخن یکی از جدیدترین روش ها برای کاور کردن ناخن های دست و پا به شمار می رود. در این میان طراحی های جدیدی برای لمینت ناخن وجود دارد که بسیاری از افراد از آن ها برای زیباتر شدن ناخن های دست خود استفاده می کنند. اگر سری به شبکه های اجتماعی بزنید خواهید دید که برخی از مدل های لمینت ناخن به تازگی در شبکه های اجتماعی پر طرفدار شده است که ما قصد داریم این مدل ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از این مدل ها استفاده کنید.

  • طرح بیبی بومر
  • طرح تنالیته
  • طرح فرنچ
  • طرح ماربل

طرح بیبی بومر

یکی از پرطرفدار ترین مدل ها که این روزها بیشتر به چشم میخورد طرح بیبی بومر است. طرح بیبی بومر با استفاده از سایه هایی که بر روی ناخن های شما ایجاد می کند می تواند سبب زیبایی دستان شما بشود. در اصل طرح بیبی بومر همان روش آمبره است که این روزها بسیاری از نوعروسان برای دیزاین لمینت ناخن های خود از این روش استفاده می کنند.

طرح تنالیته

اگر بخواهیم درباره این طرح صحبت کنیم بهتر است بدانید که تنالیته به میزان روشنی و تیرگی یک رنگ خاص گفته می شود. طرح تنالیته در ناخن به این معنا است که شما می توانید به راحتی از روشن ترین تا تیره ترین تنالیته رنگی را در ناخن خود مشاهده کنید.

طرح فرنچ

اگر از سادگی و یکدستی ناخن های لمینت شده خود خسته شده اید بهتر است از فرنچ ناخن برای زیباتر شدن ناخن های دست خود کمک بگیرید. برای اینکه ناخن های شما فرنچ بشود از یک رنگ صورتی یا نود برای رنگ کل ناخن شما استفاده می کنند سپس برای پوشاندن قسمت بالای ناخن شما از یک رنگ سفید یا رنگ های پاستیلی استفاده می کنند تا ناخن های دست شما فرنچ شوند.

طرح فرنچ

طرح ماربل

یکی از طراحی ناخن پرطرفدار در بین افراد طرح ماربل است. طرح ماربل به دلیل اینکه حالت مرمری دارد می تواند بسیار زیبا باشد. بنابراین برای طراح این لمینت ناخن از رنگ های سفید، مشکی و طوسی برای ایجاد ماربل شدن ناخن استفاده می شود.

لمینت ساده یا طرح های لمینت ناخن کدامیک بهتر است؟

همانطور که میدانید لمینت ناخن در اصل یک کاور بر روی ناخن طبیعی شما است. حال در این میان برخی از افراد از طرح های ساده استفاده می کنند و برخی دیگر لمینت ناخن طرحدار را بر طرح های ساده ان ترجیح می دهند. در این میان بهتر است اگر می خواهید از طراحی های خاص برای لمینت ناخن استفاده نمایید، حتما به این موضوع دقت داشته باشید که آیا شما می خواهید به یک مهمانی خاص بروید یا نه ؟ آیا طرحدار بودن لمینت ناخن شما مهم است یا نه؟ همانطور که میدانید این روزها بسیاری از افراد به دنبال طرح های مینیمال و ساده هستند تا بتوانند ناخن های خود را زیباتر کنند.

لمینت ساده یا طرحدار کدامیک بهتر است؟

جمع بندی

  • لمینت ناخن یکی از روش هایی ساده ای است که بتوانید ناخن های خودرا کاور کنید.
  • لمینت ناخن طرحدار با توجه به سلیقه، مناسبت و فصلی که در آن قرار دارید انتخاب می شود.
  • لمینت ناخن بیبی بومر مناسب نوعروس ها است.
  • لمینت ناخن سبب می شود تا ناخن های شما نشکند.
رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *