لاک ژل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها دیگر کمتر کسی است که از لاک های معمولی برای دیزاین و طراحی ناخن خود استفاده کند، بسیاری از افراد به خصوص آن دسته از افرادی که ظاهر ناخن هایشان برایشان اهمیت دارد سعی دارند تا با استفاده از ناخن کاشت ظاهری خوب را به ناخن های دست و پای خود ببخشند. در این میان به عنوان یک لاکی که شما بر روی کاشت ناخن و یا حتی بر روی ناخن طبیعی خود می زنید، بسیاری از افراد به سراغ لاک ژل می روند. چراکه لاک ژل ها نسبت به لاک معمولی مزایای فراوانی داشته و شما می توانید به راحتی از این لاک ها به مدت یک ماه بدون هیچ دغدغه ای استفاده نمایید. حال سوالی که در این میان مطرح است این است که یک لاک ژل خوب چه ویژگی هایی داشته و چگونه می توان یک لاک ژل با کیفیت را شناسایی و خریداری کرد، برای یافتن پاسخ این پرسش بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های یک لاک ژل خوب آشنا کنیم. 

لاک ژل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی لاک ژل خوب 

همه ما زمانی که می خواهیم یک محصول را خریداری کنیم مدام به این فکر می کنیم که یک محصول قیمت مناسب با بالاترین کیفیت را خریداری کنیم. حال فرقی نمی کند که شما چه چیزی را می خواهید بخرید، شما می توانید به راحتی با دانستن برخی از ویژگی های لاک ژل خوب به راحتی باکیفیت ترین محصول را خریداری نمایید. 

شکل ظاهری لاک ژل بسیار مهم است

توجه به شکل ظاهری و بسته بندی لاک ژل بسیار مهم بوده است، چرا که شما می توانید از این طریق به کیفیت محصولی که می خواهید از آن استفاده نمایید پی ببرید. برای این کار بهتر است بدانید که اکثر لاک ژل هایی که در بازار وجود دارد به رنگ های سفید و مشکی بوده است ولی متاسفانه این روزها به دلیل تولید بیش از اندازه لاک ژل ها نمی توان محصول با کیفیت را تشخیص داد. از این رو بسته بندی های سفید و مشکی را جدی گرفته و از این به بعد آن ها را بخرید. 

رنگ لاک ژل را تشخیص بدهیم

تشخیص دادن رنگ لاک ژل بسیار مهم بوده است و همانطور که می دانید شما نمی توانید این لاک ها را مانند لاک های معمولی تست کنید، از این رو اگ می خواهید بدانید که این لاک ژل چه رنگی بر روی ناخن شما دارد بهتر است از لاک ژل هایی که محفظه ی شیشه ای یا پلاستیکی دارند و رنگ مورد نظر درون آن ها ریخته شده است استفاده نمایید. 

رنگ لاک ژل را تشخیص بدهیم

غلظت لاک ژل بسیار مهم است

غلظت لاک ژلی که استفاده می کنید بسیار مهم بوده و شما می توانید از لاک ژل هایی استفاده کنید که غلظت مناسبی دارد. یک لاک ژل خوب نه رقیق بوده و نه خیلی غلیظ که برای خشک کردن آن مجبور شویم چند بار از دستگاه یو وی استفاده کنیم.

قلم لاک ژل بسیار مهم است

قلم لاک ژل یکی از مهمترین قسمت یک لاک ژل بوده که پوشش دهی آن سبب می شود تا شما از یک لاک ژل کمتر استفاده کنید. 

برای تشخیص لاک ژل خوب بهتر است به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی هر آنچه که از یک لاک می خواهید را به دست بیاورید. در هنگام خرید لاک ژل، لاک ژل سفید را فراموش نکنید. لاک ژل سفید صدفی برای کاشت ناخن عروس توصیه می شود.

لاک ژل خوبه؟

اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لاک های معمولی تنها سه روز بر روی ناخن شما دوام دارند آن هم با رعایت این شرایط که هر کاری که خواستید انجام دهید حتما از دستکش استفاده نمایید. ولی یک لاک ژل می تواند تا یکماه بر روی ناخن شما بماند و شما نیازی به تمدید آن ندارید. پس لاک ژل خوبه در صورتی که شما دستگاه یو وی داشته باشید و به مانیکور روسی تسلط داشته باشید. لاک ژل کهکشانی و لاک ژل کریستالی یکی دیگر از لاک ژل هایی بوده که این روزها بسیاری از افراد آن ها را خریداری می کنند.

لاک ژل خوبه؟

لاک ژل کرونا خوبه؟

این لاک ژل دارای 150 طیف رنگی بوده که در زیر دستگاه یو وی خشک می شود و از همه مهمتر شما برای اینکه بتوانید از این لاک ژل استفاده نمایید نیاز به بیس ژل دارید تا بتوانید به راحتی از لاک ژل کرونا استفاده نمایید. خرید لاک ژل ارزان به این صورت بوده که شما می توانید این برند را برای خرید انتخاب نمایید.

لاک ژل یونیکورن خوبه؟

از ویژگی های مهم این نوع لاک ژل می توان به حجم 10 میلی لیتری ان اشاره کرد و از طرفی شما می توانید 135 طیف رنگی را از این لاک ژل بگیرید. شما می توانید به راحتی با استفاده از این لاک ژل ناخن های کاشت و ناخن های طبیعی را دیزاین کنید. 

لاک ژل مارک خوب 

بسیاری از افراد از مارک های مختلف استفاده می کنند و برخی از مارک ها کیفیت خوبی داشته و برخی دیگر کیفیت خوبی ندارد ولی بهتر است در هنگام خرید لاک ژل به تمامی نکاتی که در بالا آن ها را به شما توضیح دادیم توجه نمایید ، تا بتوانید از یک لاک ژل خوب و  با کیفیت استفاده نمایید. بهترین مارک لاک ژل متعلق به لاک ژل هایی است که کیفیت بالایی دارند. لاک ژل لاکچری ،لاک ژل سیمون، لاک ژل اوتی و لاک ژل هیت جزو لاک هایی بوده که مارک خوبی دارند.

لاک ژل مارک خوب 

قیمت لاک ژل

شما می توانید یک لاک ژل را از قیمت 20 هزار تومان خریداری کنید تا 200 هزار تومان ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که همه لاک های ارزان قیمت و گران لزوما کیفیت بالایی ندارند و شما نباید از یک برندی که تا به حال از ان استفاده نکرده اید به طور مثال 40 عدد لاک بخرید. بنابراین توصیه ما این است که از هر برندی که می خواهید بخرید 5 عدد لاک بخرید و آنها را امتحان کنید، اگر کیفیت آنها خوب بود، می توانید به راحتی از آن ها خریداری نمایید. قیمت لاک ژل مارک ژلیش این برند دارای لاک های با کیفیتی بوده که قیمت نسبتا بالایی دارد. لاک ژل کاسه ای یکی دیگر از انواع لاک ژل ها بوده که شما می توانید آنها را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی لاک ژل می توانید از سایت های معتبر لاک ژل مورد نظر خود را خریداری نمایید. لاک ژل سولین دارای قیمت مناسبی بوده و شما این لاک 10 میلی لیتر را به قیمت 45 هزار تومان می توانید خریداری نمایید. قیمت لاک ژل کرونا بسیار مناسب بوده و شما می توانید آن را خریداری کنید. برای یافتن قیمت لاک ژل pns بهتر است به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

لاک ژل در بارداری 

اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از هر نوع ماده شیمیایی می تواند در دوره بارداری برای مادر و جنین خطرناک باشد، از این رو بهتر است که اگر می خواهید از لاک ژل استفاده کنید آن را به 3 ماهه دوم بارداری خود اختصاص دهید.

لاک ژل در بارداری خوبه؟

لاک ژل بدون دستگاه

اگر به فروشگاهی رفتید و لاک ژلی به شما فروختند که نیاز به دستگاه نبود، بدانید که شما گول خورده اید. چرا که لاک ژل ها بر پایه ژل بوده و به هیچ عنوان بدون دستگاه یو وی خشک نمی شود. 

قیمت لاک ژل ربیت

اگر می خواهید این برند را خریداری نمایید، بهتر است بدانید که لاک ژل های ربیت کیفیت بالایی داشته و شما میتوانید به راحتی ان را خریداری نمایید. قیمت این محصول کمی بالا بوده و در حدود 110 هزار تومان است. 

قیمت لاک ژل ربیت

نوچی لاک ژل

برای از بین بردن نوچی لاک ژل بهتر است حتما از تاپ کت یا تاپ شاین استفاده شود تا در هنگام کار کردن مشکلی برای فرد به وجود نیاید. 

در آخر

شما می توانید با استفاده از یک لاک ژل خوب ناخن های دست و پای خود را به راحتی دیزاین نمایید. از این رو بهتر است که با شناسایی مارک های خوب لاک ژل بهترین نوع ان را خریداری و استفاده نمایید. حال اگر در خصوص لاک ژل نظری دارید می توانید در قسمت نظرات، ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید. 

4.7/5 - (4 امتیاز)

One Reply to “لاک ژل خوب چه ویژگی هایی دارد؟”

  1. بهاره گفت:

    سلام، لاکژلهای برند آنالیز رو دارم استفاده میکنم ، و کیفیت و بسته بندی خیلی خوبی داره، استاندارد 9free رو شیشه خورده که برای سلامتی ضرر نداره و برای مادران باردار هم بی خطره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *