لاک ژل کریستالی مناسب برای خاص پسندها

دوره استفاده از لاک های معمولی خیلی وقت است که به پایان رسیده است و بیشتر افراد در تلاش هستند تا با استفاده از روش های نوین کاشت ناخن، دستان زیبایی داشته باشند. این روزها دیگر به دلیل بوی بد لیکویید که در مواد کاشت پودری موجود است، بیشتر افراد در تلاش هستند تا از مواد ژله ای برای کاشت استفاده کنند تا بوی بد پودر به سیستم تنفسی آن ها آسیب نرساند. از طرفی افرادی که ناخن کار هستند ترجیح می دهند این روش را برای کاشت ناخن به مشتریان خود توصیه کنند، چرا که این روش آسیب بسیار کمتری در مقایسه با مواد کاشت پودری می رساند. حال لاک ژل کریستالی یکی از انواع لاک ژل های پرطرفدار در بین افرادی بوده است که می خواهند خاص و بی همتا در مجالس خانوادگی خود حاضر شوند. استفاده از این لاک ژل به دلیل انعکاس زیبایی که ایجاد می کند سبب شده تا طرحی زیبا از دیزاین ناخن شما دیده شود. حال اگر می خواهید با این لاک ژل بیشتر آشنا شوید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما نیز صاحب بهترین و زیباترین دیزاین های ناخن باشید. 

لاک ژل کریستالی مناسب برای خاص پسندها

لاک ژل کریستالی چیست؟

اگر می خواهید بدانید که این لاک ژل چیست بهتر است به اسم آن دقت کنید، این لاک ژل در اصل دارای زمینه اکلیلی بوده که بر روی ناخنی که یکبار توسط لاک ژل معمولی پوشانده شده زده می شود تا برخورد اکلیل های درون این لاک ژل با زمینه، انعکاس زیبایی را ایجاد کند. لاک ژل کریستالی به آیس ژل ناخن نیز معروف است و اگر قصد دارید این لاک را خریداری کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این لاک خاص به دلیل مغناطیسی بودنش نیاز به یک آهنربای مخصوص دارد تا از طریق آن بتوان تمامی اکلیل هایی که درون آن وجود دارد را به سمت مرکز ناخن هدایت کرد. 

آموزش لاک ژل کریستالی

اگر قصد دارید با نحوه استفاده از این لاک بیشتر آشنا شوید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این لاک به دلیل اینکه از خانواده لاک ژل ها است حتما به یک دستگاه یو وی برای خشک شدن نیاز دارد. حال برای اینکه با مراحل استفاده از این مدل لاک بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا بتوانید با استفاده از این مدل لاک، زیبایی و خاص بودن را به ناخن های دستان خود هدیه کنید. 

آموزش لاک ژل کریستالی

مانیکور ناخن اولین گام برای استفاده از لاک  آیس ژل

اگر قصد دارید بر روی ناخن طبیعی خود این لاک را امتحان نمایید، به شما توصیه می کنیم تا در گام اول با استفاده از مانیکور ناخن اقدام به تمیز کردن بستر ناخن خود کنید. برای اینکار توصیه ما این است که از مانیکور خشک یا همان مانیکور روسی استفاده نمایید. همانطور که میدانید مانیکور روسی نیاز به یک سوهان برقی با دور موتور بالا داشته تا بتوانید ساعت ها با آن اعمالی چون سوهان کشی برای ریمو ناخن، ترمیم ناخن و کاشت را انجام دهید. 

اولویت با زدن پرایمر است

برای اینکه بتوانید لاک ژل کریستالی را بزنید، بهتر است در گام اول با استفاده از یک پرایمر ناخن بستر ناخن را برای زدن بیس ژل آماده کنید. در گام بعدی پس از خشک شدن پرایمر نوبت به زدن بیس ژل می رسد که در این مرحله با زدن بیس بر روی ناخن خود می توانید صدف ناخن خود را برای زدن لاک ژل معمولی آماده کنید. چرا که لاک های کریستالی باید بر روی یک پایه رنگی که شما دوست دارید زده شود. از این رو استفاده از آن را جدی بگیرید. 

پس از زدن لاک آهن ربا را در فاصله درستی از ناخن قرار دهید

طریقه زدن لاک ژل کریستالی به این صورت بوده که بسیاری از افراد پس از زدن لاک نمی دانند که چگونه می توانند و از چه فاصله ای بهتر است آهن ربا را بر روی ناخن خود قرار دهند. برای این کار شما می توانید به راحتی آهن ربا را از قسمتی که حالت مغناطیسی ندارد در چهار طرف ناخن خود قرار دهید تا اکلیل های موجود در لاک به سمت مرکز ناخن متراکم شود. حال برای این که شما بهتر متوجه قرار گرفتن مگنت شوید بهتر است این ویدیو آموزشی را ببینید تا بتوانید به راحتی از این لاک استفاده کنید. 

مدل لاک ژل کریستالی 

بسیاری از افراد لاک ژل کریستالی را با لاک ژۀ کهکشانی و چشم گربه ای اشتباه می گیرند. اگر بخواهیم این مدل از آیس ژل ها را به شما معرفی کنیم بهتر است بدانید که این مدل لاک ها دارای بافت اکلیلی بوده که تمام بر روی ناخن شما پخش می شود. ولی لاک کهکشانی و چشم گربه ای به این صورت نبوده و در این مدل لاک ها، اکلیل ها تماما در یک مرکز خاص انباشته می شود تا حالت مرکزیت آن در همه حال حفظ شود. 

لاک ژل آیس چیست؟

لاک ژل آیس در اصل همان لاک ژل کریستالی بوده که بسیاری از افراد آن را به این اسم می شناسند. ولی بهتر است بدانید که مدل های مختلفی از لاک ژل آیس در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را خریداری نمایید. این لاک ژل ها نیز با استفاده از یک مگنت مورد استفاده قرار می گیرد. 

لاک ژل آیس چیست؟

انواع لاک ژل آیس 

همانطور که میدانید بسیاری از افراد این روزها از لاک ژل های آیس برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند. حال در این میان بسیاری از افراد از خدماتی چون ناخن کاشت، لمینت ناخن و یا ژلیش ناخن استفاده کرده اند که برای دیزاین ناخن خود سعی دارند تا از یک لاک زیبا و خاص استفاده نمایند. لاک ژل های آیس یکی دیگر از انواع لاک هایی بوده که این روزها به دلیل تنوع بیشماری که دارد مورد پسند افراد قرار گرفته است. 

  • لاک ژل آیس کریستالی 
  • لاک ژل آیس کهکشانی 
  • لاک ژل آیس چشم گربه ای 
  • لاک ژل لاکچری 
  • لاک ژل کریستالی کهکشانی 

نحوه زدن لاک ژل چشم گربه ای

اگر قصد دارید تا با زدن این نوع لاک آیس ژل آشنا شوید بهتر است بدانید که این نوع لاک شبیه به لاک کریستالی و کهکشانی بوده و فرق لاک ژل کهکشانی با چشم گربه ای، طریقه گرفتن مگنت است. برای این کار بهتر است بدانید که تمامی مراحلی که در بالا برای زدن لاک گفته شد مو به مو باید انجام شود و تنها در مرحله آخر باید شما مگنت یا همان آهن ربا را طوری در دست بگیرید که از سمت بالا و به سمت مرکز ناخن باشد تا حالت چشم گربه ای به خود بگیرد. در این میان برای اینکه لاک ژل شما زیباتر دیده شود، از تاپ شاین استفاده نمایید تا ناخن های شما زیباتر جلوه کند. 

قیمت آیس ژل ناخن

همه ما زمانی که با یک محصول جدید آشنا می شویم در تلاش هستیم تا با قیمت ان نیز آشنا شویم، برای این کار بهتر است بدانید که اگر از مراکزی خرید می کنید که محصولات اصل و اورجینال می فروشند قیمت این آیس ژل ها نسبت به سایر مکان ها کمی گران تر خواهد بود. حال این روزها که بسیاری از افراد به فروش اینترنتی روی آورده اند، شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت های فروش محصول مورد نظر خود را از فروشگاهی که کمی محصول ارزان تر می فروشد، خریداری نمایید. لاک ژل آیس کت در بازار موجود است و شما می توانید این محصول را در رنگ ها و سایز مختلف خریداری نمایید. قیمت لاک ایس چیک گلدن رز در بازار از 20 هزار تومان موجود است و شما می توانید این مدل لاک ها را از سایت های فروش تهیه نمایید. 

لاک ژل 5 بعدی

در واقع لاک زل 5 بعدی همان لاک آیس ژل بوده که این روزها در بین بسیاری از افراد محبوب و پرطرفدار شده است. حال اگر بخواهیم علت نام گذاری 5 بعدی آن را شرح دهیم، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در زمانی که این لاک که عموما بر روی یک بیس تیره زده می شود، پخش می شود شما می توانید حس کنید در یک فضای چند بعدی مانند یک کهکشان خاص افتاده اید و حس افتادن در یک عمق بی لنتها را با تمام وجود احساس کنید. 

لاک ژل 5 بعدی

لاک ژل دیسکو چیست؟

اگر می خواهید با این مدل لاک بیشتر آشنا شوید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در واقع لاک ژل دیسکو همان لاک اکلیلی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها برای زیباتر شدن ناخن های خود از ان استفاده می کنند. این دسته لاک ها برای افرادی مناسب است که نمی خواهند برای استفاده روزانه خود از آن استفاده نمایند. 

رنگ های لاک ژل کهکشانی

اگر می خواهید با رنگ های این مدل لاک ها بیشتر آشنا شوید، بهتر است بدانید که این دسته لاک ها تنها بر روی بیس یک لاک تیره می تواند جلوه خوبی داشته باشد، از این رو از یک بیس روشن برای دیزاین ناخن های خود استفاده نکنید. 

  • لاک ژل کهکشانی قرمز
  • لاک ژل کهکشانی نقره ای 
  • لاک ژل کهکشانی صورتی 
  • لاک ژل کهکشانی مشکی 
  • لاک ژل کهکشانی بنفش 
  • لاک ژل کهکشانی سبز

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لاک ژل های کهکشانی تنها در 4 رنگ اصلی تولید می شود و شما تنها با تغییر دادن رنگ بیس لاک می توانید رنگ های متفاوتی داشته باشید. طرح لاک ژل لاکچری را می توانید با رنگ های مختلف امتحان کرده و از آن ها برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید. 

رنگ های لاک ژل کهکشانی

جمع بندی 

  • لاک ژل آیس توسط مگنت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • لاک ژل آیس بر روی ناخن کاشت و طبیعی مورد استفاده است.
  • لاک ژل کهکشانی، آی کت و کریستالی همگی یک نوع لاک بوده تنها فرق آن در نحوه گرفتن مگنت است. 
  • استفاده از لاک ژل کریستالی سبب می شود تا طراحی ناخن شما چند بعدی به نظر برسد. 

اگر از این محصول تا به امروز استفاده نکرده اید توصیه ما این است که برای طراحی ناخن های مشتریان خود حتما این مدل طراحی را یاد گرفته و از آن برای دیزاین ناخن های مشتریان خود استفاده نمایید. در این میان اگر در خصوص این محصول پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید خوشحال می شویم که ما را در قسمت دیدگاه همراهی کنید. 

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *