لاک ژل گرون باشه بهتره یا ارزون؟

اگر به یک فروشگاه وسایل ناخن بروید، متوجه خواهید شد که به تعداد موهای سر شما برند لاک ژل اعم از لاک ژل گران یا لاک ژل ارزان وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. ولی مهمترین سوالی که می تواند ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند این است که در این آشفته بازار کدامیک از لاک ژۀ ها می تواند برای ما بهتر باشد؟ آیا لاک ژل های گران تر حتما بهتر هستند؟ آیا نمی توان لاک ژل های ارزان تر خرید ولی تعداد بالا؟ تمامی این ها سوالاتی هستند که ذهن تمامی افرادی که به نوعی با کاشت ناخن سروکار دارند را درگیر می کند. ما در این مقاله کنار شما آماده ایم تا به شما بگوییم که ملاک خرید شما با توجه به معیارهای شما تعریف خواهد شد، نه صرفا قیمت یک محصول، پس با ما همراه باشید تا در خصوص این معیارها، آگاهی خود را بالاتر ببرید.

لاک ژل گرون باشه بهتره یا ارزون؟

در هنگام خرید یک لاک ژل به چه نکاتی توجه کنیم؟

بسیاری از ما در هنگام خرید حضوری به دلایلی چون رودروایسی و تبلیغ زیاد فروشنده معیارهای یک لاک ژل خوب و با کیفیت را با هم مقایسه نمی کنیم و سراغ همان محصولی می رویم که فروشنده به ما معرفی می کند. ولی ما در این مقاله آماده ایم تا شما را آگاه تر از دیروز بکنیم تا در هنگام خرید لاک ژۀ به این نکات توجه کنید تا به هیچ عنوان با یک محصول بی کیفیت مواجه نشوید. از ویژگی های مهم یک لاک ژل خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بر روی یک لاک ژل خوب حتما نحوه استفاده از محصول نوشته می شود

به این فکر کنید که شما برای اولین بار می خواهید از این محصول استفاده نمایید و به کسی دسترسی ندارید که از او در خصوص نحوه استفاده ان سوال بپرسید، از این رو یک لاک ژۀ خوب حتما باید نحوه استفاده از آن را به فرد مصرف کننده توضیح دهد.

تاریخ انقضا، کشور سازنده و نحوه نگهداری از محصول ذکر می شود

یک محصول با کیفیت حتما اطلاعاتی از جمله تاریخ انقضا، کشور سازنده و نحوه نگهداری از آن را توضیح می دهد تا مصرف کننده با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

غلظت لاک ژل مهم است

همیشه در هنگام خرید لاک ژل به این نکته توجه داشته باشید که غلظت یک لاک ژل سبب می شود تا زمان کارکردن شما به آن محصول کم یا زیاد شود. از این رو اگر از یک لاک ژل غلیظ برای پوشاندن ناخن های خود استفاده کنید، مطمئن باشید که زمان خشک شدن لاک ژل در دستگاه یووی افزایش خواهد یافت. در مقابل آن اگر از یک لاک ژل رقیق استفاده نمایید، امکان شره کردن لاک ژل زیاد خواهد شد. از این رو در هنگام خرید لاک ژل حتما محصولی را بخرید که استانداردهای لازم در خصوص غلظت را داشته باشد.

لاک ژل ارزان یا لاک ژل گران کدامیک بهتر است؟

قلم لاک ژل باید متراکم باشد

یکی دیگر از قسمت هایی که در خرید لاک ژل باید به آن توجه شود، قلم این محصول بوده که سبب می شود کار شما تمیزتر یا کثیف تر دیده شود. یک قلم خوب نرم، متراکم و مهمتر از همه خوب باز می شود.یک قلم خوب به راحتی باز می شود و از همه مهمتر تمامی سطح ناخن شما را پوشش می دهد.

یک لاک ژل خوب نیاید از خود رد بگذارد

بسیاری از افراد زمانی که از لاک ژل استفاده میکنند، بهتر است به این نکته توجه نمایند که یک لاک ژل خوب به هیچ عنوان از خود رد نمی گذارد و شما می توانید تنها با دوبار استفاده از لاک ژل به راحتی از تمامی پیگمنت و پوشش دهی خوب آن استفاده نمایید.

لاک ژل ارزان یا لاک ژل گران کدامیک بهتر است؟

اگر به دنبال خرید لاک ژل ارزان هستید بهتر است که تمامی ویژگی های ان را در نظر بگیرید. همانطور که  در قسمت بالا گفته شد قیمت یک محصول انقدر نمی تواند بر روی کیفیت ان تاثیر بگذارد. بنابراین حتما به کیفیت ان توجه نمایید. یک لاک ژل خوب علاوه بر کیفیت خوب، دارای قلم مناسب برای پخش شدن روی ناخن است. از طرفی یک لاک ژل خوب به راحتی بر روی ناخن پخش شده و از همه مهمتر از خود ردی نمی گذارد. این روزها به دلیل تعدد محصولات همه ما در هنگام خرید دچار مشکل می شویم. ولی این مسئله مهمی نبوده و می توان به راحتی با افزایش  آگاهی محصول با کیفیت خریداری نمود. شما میتوانید با پرس و جو مردن از بقیه افراد اجناس و محصولات با کیفیت را خریداری نمایید. در ضمن تحت هیچ شرایطی گول صحبت های فروشندگان را در خصوص محصولات نخورید. لاک ژل ارزان یا لاک ژل گران فرقی در کیفیت محصول نمی کند. از این رو با خیالی راحت یکی از بهترین ها را برای خرید انتخاب نمایید.

لاک ژل ارزان یا لاک ژل گران کدامیک بهتر است؟

در آخر

اگر میخواهید یک لاک ژل خوب خریداری کنید بهتر است که در ابتدا با تمام ویژگی های یک لاک ژل خوب آشنا شده و سپس اقدام به خرید آن بکنید. شما می توانید در صورت خرید یک لاک ژل خوب آن را در قسمت دیدگاه به سایر افرادی که قصد دارند این محصول را خریداری کنند، معرفی نمایید. استفاده از یک لاک ژل خوب می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی تعداد مشتریان خود را افزایش داده و همچنین رضایت آنها را افزایش دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *