لیلا ملک یا مینا راد، انتخاب شما کدام است؟

جدیت داشتن در برخی امور زندگی سبب شده تا ما در موارد مهم زندگیمان همیشه به دنبال بهترین ها باشیم. بهترین ها همیشه می توانند زیباترین حس های دنیا را در ما خلق کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا دو میکاپ آرتیست معروف را که از نظر بسیاری از عروس ها بهترین بوده اند را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با بررسی نمونه کارهای لیلا ملک یا مینا راد در پیج اینستاگرام آن ها، متوجه شوید که سلیقه شما به کدامیک از هنر لیلا ملک یا مینا راد نزدیک تر است. اگر بازهم قانع نشده اید و بر روی انتخاب خود حساس هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از بازدیدهای عروس لیلا ملک یا مینا راد استفاده کنید و از نزدیک با کارهای لیلا ملک یا مینا راد آشنا شوید. ما در این مقاله هیچ کس را برتر از دیگری نمی دانیم تنها هدف ما از این مقاله آشنایی بیشتر شما با این دو عزیزان است، و در آخر انتخاب با خود شما است.

لیلا ملک یا مینا راد، انتخاب شما کدام است؟

آشنایی کلی با لیلا ملک

برای همه ما میکاپ شب عروسیمان بهترین آرایشی است که تا آخر عمرمان دریادمان نقش می بندد. انتخاب یک میکاپ آرتیست کاربلد و حرفه ای تا حد زیادی می تواند از استرس ما کم کرده و به ما این اطمینان را  بدهد که همه چیز بسیار عالی پیش می رود. لیلا ملک یکی از آن ها است که به بسیاری از دخترخانم های جوان که به او اعتماد کرده بودند این احساس خوشایند و خاطر جمعی را هدیه داده است. لیلا ملک به عنوان یک میکاپ آرتیست حرفه ای در تهران و دبی مشغول به کار است. شما می توانید اگر در تهران و دبی ساکن هستید، از مهارت لیلا ملک برای میکاپ شب عروسی خود کمک بگیرید. لیلا ملک با درنظر داشتن نیازهای دخترخانم های جوان سعی می کند تا بهترین میکاپ های اروپایی و لایت را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

آشنایی کلی با لیلا ملک

مواد آرایشی لیلا ملک

لیلا ملک با توجه به شرایط فعلی ایران که تهیه محصولات آرایشی خارجی به سختی انجام می پذیرد، سعی دارد تا باخرید محصولات خارجی با کیفیت بهترین آرایش ها را برای شما در مهم ترین شب عروسیتان به ارمغان بیاورد. لیلا ملک بر این باور است که استفاده از محصولات بی کیفیت می تواند پس از مراسم بر روی پوست شما تاثیر بدی بگذارد، بنابراین سعی می کند تا با استفاده از برندهای معتبر یک میکاپ حرفه ای برای شما داشته باشد. یکی از برندهای محبوب او برند دیور بوده که او از روغن مرطوب کننده و اسپری آن در آرایش خود استفاده می کند. او بر این باور است که استفاده از روغن پیش از انجام آرایش می تواند به پوست مخملی عروس کمک کند. پرایمر و کرم پودر دیور نیز از محصولات مورد استفاده او بوده و برای آرایش چشم های عروس ها از ریمل نارس و مک برای این منظور استفاده می کند. کانسیلر نقش حیاتی در پوشاندن تیرگی های چهره شما دارد، از این رو لیلا ملک از برند نارس برای این موضوع استفاده می کند. او همواره بر این باور است که شما می توانید در روز مشاوره محصولات مورد استفاده برای گریم را مشاهده کنید.

مواد آرایشی لیلا ملک

سبک آرایشی لیلا ملک

بهتر است بدانید که لیلا ملک در دانشگاه گریم سینما خوانده که همین موضوع سبب شده تا او بتواند با فراگیری علم گریم به یک امضای مشخص در خصوص آرایش عروس های خود برسد. او در مورد سبک آرایشی خود اینگونه می گوید: سبک آرایشی من نه خیلی لایت بوده و نه خیلی غلیظ و همواره به فکر این هستم که نه قیافه عروس شبیه هرروزش نشود و نه اینکه در شب عروسیش قیافه او خیلی عوض شود. او همچنین اذعان کرد که برای گذاشتن مژه بر روی چشم های عروس هایش جوری اینکار را انجام می دهد که عروس احساس سبکی داشته و اینکه پس از گذشت چند ساعت چشم های او حالت خوابیده و بسته نگیرد. در انتخاب سایه نیز سعی کرده تا از رنگ های هایلایت ومدیوم استفاده کند، چراکه او معتقد است که عروس در شب عروسیش نباید سایه رنگی داشته باشد. لیلا ملک پیش از تاریخ مراسم شما جلسه ای را ترتیب می دهد که در آن جلسه به شما در خصوص نوع میکاپ، نوع شینیون عروس، تور و تاج عروس مشاوره داده خواهد شد. از این رو بهتر است که به تخصص این فرد اعتماد کرده و از مشورت های او در خصوص میکاپ و شینیون استفاده نمایید.

سبک آرایشی لیلا ملک

سبک آرایشی لیلا ملک

آدرس سالن زیبایی لیلا ملک

اگر می خواهید از خدمات عروس لیلا ملک استفاده کنید، بهتر است بدانید که این سالن در محدوده الهیه تهران قرار گرفته است. شما می توانید برای آگاهی از آدرس دقیق این سالن زیبایی اطلاعات خود را برای بازدید عروس از این سالن زییایی به پیج لیلا ملک دایرکت کرده و سپس به این سالن زیبایی مراجعه کنید.

شماره تماس سالن زیبایی لیلا ملک

شما می توانید برای ارتباط با این سالن زیبایی با شماره های 09120187742 و 09128466102 تماس حاصل فرمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید برای گرفتن اطلاعات در خصوص روز و ساعت دقیق بازدید عروس با این سالن زیبایی تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام سالن زیبایی لیلا ملک

اگر مایل هستید که با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست حرفه ای بیشتر آشنا شوید، شما را دعوت می کنیم تا به پیج @leylamalekmakeup  مراجعه نمایید. شما می توانید با مشاهده و دنبال کردن این پیج با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست بیشتر آشنا شده و خود را برای بازدید عروس از این سالن زیبایی آماده نمایید. شما با مراجعه به پیج این میکاپ آرتیست می توانید با تیم قدرتمند شینیون و ناخن در این سالن زیبایی بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای لیلا ملک

اگر به دنبال یک آرایش زیبا در کنار محصولات آرایشی اصل هستید تا بعد از عروسی مشکلی برای پوستتان پیش نیاید، شما می توانید لیلا ملک را به عنوان یک میکاپ آرتیست حرفه ای انتخاب کنید. ما در این قسمت شما عزیزان را با برخی از نمونه کارهای این میکاپ آرتیست حرفه ای بیشتر آشنا می کنیم.

نمونه کارهای لیلا ملک

نمونه کارهای لیلا ملک

نمونه کارهای لیلا ملک

نمونه کارهای لیلا ملک

نمونه کارهای لیلا ملک

آشنایی کلی با مینا راد

داشتن حساسیت برای انتخاب میکاپ آرتیست یک امر کامل طبیعی بوده و بسیاری از دخترخانم پیش از مراسم خود استرس این را دارند که مبادا همه چیز از دسترس آن ها خارج شود. اگر شما هم تا این میزان حساسیت دارید که کدام میکاپ آرتیست مسئولیت آرایش صورت شما را به عهده می گیرد، بهتر است بگوییم که بهتر است این مسئولیت سنگین را بر دوش یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران بگذارید. مینا راد در این 7 سالی که به صورت تخصصی کار میکاپ عروس انجام می دهد، به همه ثابت کرده که می تواند به عنوان بهترین ها شناخته شود. او در صفحه اینستاگرام خود درباره شخصیت و اینکه چگونه به یک میکاپ آرتیست تبدیل شد، اینگونه می گوید. من 34 سال سن دارم و متاهل هستم، پیش از اینکه وارد عرصه میکاپ شوم، به دلیل اینکه در رشته معماری تحصیل کرده بودم در یک دفتر معماری کار می کردم، تا اینکه پس از مدت ها متوجه شدم که علاقه من به کار میکاپ بیشتر از کار معماری است. بنابراین دیپلم آرایشگری را اخذ کردم و در دو دوره تخصصی شرکت کردم سپس برای اینکه مهارت لازم را به صورت عملی کسب کنم به عنوان دستیار مشغول به کار شدم، تا اینکه توانستم کم کم به تعداد عروس های خود اضافه کنم. پس از آن در ولنجک تهران سالن زیبایی هرناز را تاسیس کردم و هم اکنون نزدیک 8 سال است که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهم.

آشنایی کلی با مینا راد

سبک آرایشی مینا راد

مینا راد در صفحه اینستاگرام خود اینگونه سبک آرایشی خود را معرفی می کند. طرفداران سبک آرایشی من می دانند که من به سادگی و حالت طبیعی چهره عروس علاقه دارم. بنابراین همیشه تلاش میکنم تا با اجرای یک میکاپ لایت و اروپایی بر روی چهره عروس هایم زیبایی طبیعی آن ها را دوبرابر کنم. او به هیچ عنوان از آرایش های سنگین استفاده نمی کند و سعی دارد تا با استفاده از محصولات آرایشی اصل به زیبایی و طبیعی بودن چهره عروس های خود کمک کند. برای اثبات این موضوع شما می توانید به پیج این میکاپ آرتیست سر زده و با این ادعا بیشتر روبه رو شوید. در برخی از موارد دیده شده که بسیاری از خانم ها اذعان می کنند که تمامی پست های اینستاگرام مربوط به مدل های عروس بوده و کاملا طبیعی است که چهره یک مدل برای چنیدین برابر کردن جلوه یک میکاپ افراد معمولی را گول بزند. ما برای برطرف کردن این مشکل از شما می خواهیم تا به بازدید عروس این میکاپ آرتیست مراجعه کنید تا با نمونه کارهای آنها به صورت حضوری بیشتر آشنا شوید.

سبک آرایشی مینا راد

سبک آرایشی مینا راد

آدرس سالن زیبایی مینا راد

سالن زیبایی هرناز به مدیریت مینا راد واقع در ولنجک تهران بوده که شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به نشانی ولنجک، برج جم بروید. به یاد داشته باشید که بهتر است شما پیش از اینکه به این سالن زیبایی بروید با رفتن به بازدید عروس این سالن با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست جوان بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس سالن زیبایی مینا راد

شما می توانید برای تماس با این مجموعه با شماره 22183191 تماس حاصل فرمایید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر درخصوص تاریخ و آدرس دقیق این سالن می توانید با این شماره تماس بگیرید.

اینستاگرام مینا راد

اگر مایل هستید تا با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست جوان بیشتر آشنا شوید می توانید به پیج @ makeupbyminaraad مراجعه کنید. بهتر است نمونه کارهای این میکاپ آرتیست را به دقت مورد بررسی قرار دهید و اینکه در کنار آن به میزان قدرتمند بودن تیم مینا راد در لاین شینیون و ناخن پی ببرید.

نمونه کارهای مینا راد

برای آگاهی داشتن از نمونه کارهای این میکاپ آرتیست پیشنهاد ما این است که به بازدید عروس که سالن هرناز هرماه آن را برگزار می کند بروید. شما می توانید در کنار شرکت در این بازدیدها، با مشاهده برخی از نمونه کارهای این میکاپ آرتیست در این بخش با سبک کارهای او بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای مینا راد

نمونه کارهای مینا راد

نمونه کارهای مینا راد

نمونه کارهای مینا راد

نمونه کارهای مینا راد

جمع بندی

شب عروسی هر دختر و پسری فارغ از میزان مبلغی که برای این شب خرج می شود، به عنوان یک شب مهم تلقی می شود. شما می توانید برای اینکه در این شب به خصوص زیبا دیده شوید از میکاپ آرتیست های حرفه ای کمک بگیرید. ما در این مقاله لیلا ملک یا مینا راد را به شما معرفی کردیم تا با آشنا شدن با سبک آرایش آن ها، با توجه به سلیقه خود یکی از بهترین ها را برای مهم ترین شب زندگیتان انتخاب نمایید. تیم اول نظر از تمامی شما که این شب به خصوص را به این عزیز سپرده اید، تقاضا دارد که در خصوص میکاپ و میزان رضایت خود از این دو عزیزان با خوانندگان همیشگی اول نظر صحبت کنید. ما در این مقاله صداقت را برای شما در اولویت قرار دادیم و از شما می خواهیم که شما هم صادقانه خوانندگان اول نظر را راهنمایی کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

7 پاسخ به “لیلا ملک یا مینا راد، انتخاب شما کدام است؟”

  1. الیسا گفت:

    کار خانم لیلا ملک خیلی بهتره

  2. ساناز گفت:

    یه سری به پیج یلدا انصاریان استان فارس شیراز بزنید
    کارشون بی نظیر هست
    سبک آرایش رو ببینید
    عکس قبل و بعد کارهاش رو ببینید
    اینترنت هم سرچ کنید می تونید آدرس پیج روببینید

  3. غزل گفت:

    دوست نداشتم هیچکدام

  4. غزل گفت:

    هیچکدام

  5. ناشناس گفت:

    هیچکدام

  6. ناشناس گفت:

    سبک کارشون خوبه، اروپایی هستش و اینکه من به شخصه همین مدل عروس ها رو دوست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *