چطور یک مانیکور ناخن خوب داشته باشیم؟

بدون شک زیبایی ناخن های دست و پا این روزها بیشتر از گذشته برای خانم ها ارزشمند تر شده است. بنابراین کاملا طبیعی است که یک خانم بیشتر وقت خود را در مراکز ناخن برای کاشت ناخن صرف کند. ولی آیا زیبایی ناخن های دستان شما تنها فقط بخاطر کاشت یا استفاده از لاک ژل خوب است؟ در جواب باید گفت خیر، برای زیبا شدن ناخن های دستان شما مراحل مختلفی به صورت سلسله وار انجام شده تا ماحصل آن همانی شود که شما می خواهید. اگر بخواهیم با صراحت بگوییم که کدام مرحله بیشترین نقش را در زیبایی ناخن های شما دارد، بدون شک مانیکور ناخن با اختلاف از بقیه بالاتر خواهد بود. مانیکور ناخن شاید یک مرحله ابتدایی در روند کاشت ناخن باشد ولی بدون شک مهمترین آن به شمار می رود. بنابراین ما قصد داریم تا تمامی فوت و فن های کوزه گری را در این خصوص به شما آموزش بدهیم تا بتوانید بهترین زیر ساز را برای کاشت ناخن های خود داشته باشید.

چطور یک مانیکور ناخن خوب داشته باشیم؟

مانیکور ناخن طبیعی با درست ترین روش

بسیاری از خانم ها بنابر دلایلی علاقه ای به کاشت ناخن ندارند ولی تمایل دارند که ناخن های آن ها همیشه زیبا و مرتب نمایان شود. بنابراین توصیه ما به این افراد استفاده از مانیکور ناخن بوده تا بتوانند از زیبایی ناخن های خود لذت ببرند. مانیکور ناخن طبیعی با درست ترین روش فوت و فن هایی دارد که شاید بسیاری از ما آنها را نمی دانیم. ما در این بخش سعی داریم تا با تحلیل و بررسی کار برخی از ناخن کارهای بنام در ایران و خارج از کشور روش درست مانیکور ناخن خوب را به شما آموزش بدهیم.

روش اول مانیکور ناخن طبیعی

بهتر است قبل از انجام مانیکور فرم دهی ناخن را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از یک عقب زن به راحتی پوست های اطراف ناخن را از صدف ناخن جدا کرده و سپس پوست های اضافه را به عقب هدایت کنید. پس از اینکار با استفاده از سر سوهان اشکی با نوار آبی سعی کنید بستر ناخن را از هرگونه پوست جدا کنید. توجه داشته باشید که در اینجا حتما دو طرف ناخن را با یک دور موتور سوهان کشی نکنید. عوض کردن دور موتور و جهت سر سوهان می تواند به جدا شدن پوست های اضافی کمک کند. سپس با استفاده از کوتیکول ریمور به راحتی پوست های اضافی را نرم کرده و سپس آنها را به وسیله یک نیپر تیز قیچی کنید.

روش دوم مانیکور ناخن خوب

برخی از ناخن کارها از این روش برای مانیکور ناخن خوب استفاده می کنند. ابتدا فرم دهی ناخن را انجام داده و سپس سطح ناخن را به وسیله یک بافر یا سوهان خراش دهید. با استفاده از یک سر سوهان اشکی با نوار آبی پوست های اضافی را جدا کرده و سپس کوتیکول ریمور را به ناخن بزنید و سپس با استفاده از عقب زن پوست های اضافی را به عقب زده و با استفاده از یک قیچی تمامی پوست های اضافی را قیچی کنید.توجه کنید که تغییر دادن جهت سر سوهان و دور موتور آن بسیار مهم بوده است.

روش دوم مانیکور ناخن طبیعی

روش سوم مانیکور ناخن خوب

پس از فرم دهی ناخن بهتر است که از کوتیکول ریمور استفاده کنید تا تمامی پوست های اضافی ناخن نرم شود تا بتوانید با استفاده از عقب زن آن ها را عقب زده و زیر ناخن را خالی کنید و در نهایت می توانید با استفاده از نیپر و یا قیچی روسی تمامی پوست های اضافی را برش دهید. اگر قصد دارید که در خانه اینکار را انجام دهید روش سوم می تواند برای شما مناسب تر از هر روشی باشد. بنابراین سعی کنید تا مراحل زیرسازی را به درستی یاد بگیرید تا ناخن طبیعی شما دچار مشکلاتی چون قارچ و عفونت نشود. 

مانیکور ناخن کوتاه

این روزها بسیاری از افراد بنا به دلایل کاری نمی توانند از ناخن های بلند نگهداری کنند از این رو تصمیم میگیرند تا ناخن های کوتاه و ناخن های مربعی را انتخاب کنند. از این رو استقبال از ناخن های کوتاه این روزها خیلی بیشتر شده است. شما برای مانیکور کردن ناخن های کوتاه تنها کاری که نیاز است انجام دهید فرم دهی و سوهان کشی اصولی است. چرا که به دلیل کوتاه بودن ناخن ممکن است که در هنگام سوهان کشی انگشت خود را زخم کنید از این رو بهتر است با دقت بیشتر این کار را انجام دهید. از طرفی مانیکور کردن ناخن های کوتاه کاملا مشابه ناخن های معمولی و بلند بوده و باید از وسایلی همچون نیپر، عقب زن، بافر، سوهان دستی، سوهان برقی و کوتیکول ریمور ها استفاده نمایید. اگر قصد داشته باشید که مانیکور ناخن در آرایشگاه را انتخاب نمایید می توانید انتظار یک کار حرفه ای را داشته باشید ولی اگر می خواهید خودتان در خانه اینکار را انجام دهید بهتر است که نحوه کار با برخی از وسایل را آموخته باشید.

مانیکور ناخن کوتاه

در آخر

مانیکور ناخن خوب در صورتی که درست انجام شود می تواند بر روی جلوه ناخن به خصوص کاشت تاثیر زیادی بگذارد. استفاده از ابزارهای مختلف در کنار سوهان برقی می تواند به داشتن یک زیر ساز خوب کمک کند. بنابراین سعی کنید این کار را تحت نظر افراد متخصص انجام داده و زیبایی ناخن های خود را چندین برابر کنید. در این بین نقش کوتیکول ریمور را نباید فراموش کرد و بهتر است خاطرنشان کنیم که این محلول می تواند تا حد زیادی بر روی نرم شدن پوست اطراف ناخن تاثیر گذاشته و صد البته به تمیز درآمدن مانیکور کمک کند.

رتبه این صفحه

One Reply to “چطور یک مانیکور ناخن خوب داشته باشیم؟”

  1. تینا گفت:

    واقعا اموزشتتوندفوق العادست فقط یه مقدار زمانش کمه و اگر پودر گذاری رو مبحسشو چندین بار تکرار کنید ممنون من مواد گذاشتنم مشکل دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *