مریم دربندی یا لی لی رضایی؟

امروز میخواهیم دو آرایشگر جوان با استعداد دیگر را با یکدیگر مقایسه کنیم و اطلاعاتی درمورد سبک و قیمت و آدرس این سالن ها بدهیم. در این رقابت یک طرف مریم دربندی آرایشگر معروف و بنام قرار گرفته و طرف دیگر این رقابت لی لی رضایی از جوان های با تجربه در این زمینه است. شما با انتخاب میکاپ آرتیست مورد نظر خود می توانید رتبه آن را بالاتر ببرید. و همینطور در انتهای این رقابت نظر کاربران را بخوانید و نظر خود را بنویسید.

بیوگرافی میکاپ آرتیست مریم دربندی:

مریم دربندی

مریم دربندی از میکاپ آرتیست های جوان و پر استعدادی ست که مدیریت سالن مریم دربندی را در دست دارد. مریم دربندی خود را خیلی حرفه ای نمیداند و عشق و پشتکاری که به کارش دارد را دلیل موفقیتش در آرایشگری میداند.

10 روز قبل از مراسم عروس ها میتوانند برای مشاوره ی رایگان از خود مریم دربندی به سالن ایشان رفته. آرایش عروس ها فقط توسط خود خانم دربندی انجام میشود و در روز 3 عروس را بیشتر میکاپ نمیکنند. پس بهتر است که عروس های عزیز از قبل برای تاریخ مراسم خود اقدام به رزرو نوبت کنند.

همچنین در پیک کرونا مریم دربندی برای هر شخصی که از قبل رزرو میکند یک زمان مخصوصی را در نظر میگیرد تا از ازدحام و شلوغی جلوگیری کند.

بیوگرافی میکاپ آرتیست لی لی رضایی:

 

لی لی رضایی از دیگر بانوان موفق و کارافرین در این حوزه هست و خود از گریمور های بسیار حرفه ای ست. بانو رضایی از سال 80 به این رشته علاقه مند شد. اما عشق به هنر از گذشته در ایشان وجود داشته زیرا در گذشته در رشته ی مینیاتوری تحصیل کرده و این ذوق هنری را در میکاپ نیز به کار برده.

همانند بیشتر کار افرین های موفق کار مستقل خود را بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کار آموزی، در سال 87 فضای کوچک 50 متری با تعدادکارمندان اندک شروع کرده است. این سالن کوچک مخصوص میکاپ و شنیون عروس و همچنین خدمات دیگر عروس بوده و کم کم به خدمات خود اضافه کرده است. و بعد از حدودا 8 سال شعبه ی تخصصی تر خود را در شهرک غرب با پرسنل بیشتر تاسیس کرد و کار خود را گسترش داد.

اما در حال حاضر نزدیک به 300 پرسنل دارد. ولی این باعث نشده که حضورخود را کمرنگ کند بلکه همچنان قبل از طلوع خورشید به محل کار رفته و بعد از غرو به منزل میرود و خود را مسئول میداند.

لی لی رضایی و خانواده:

و حامی اصلی فعالیت حرفه ای خود را همسرش میداند. و به گفته ی ایشان همانطور که از اول زندگی با همسرش از صفر شروع کرده در این شغل هم پله پله رشد کرده است . و این بانوی هنرمند علاوه بر مشغله های کاری مادر رادین بشیری هست.

 لی لی رضایی میکاپ

سبک و نمونه کار میکاپ مریم دربندی:

مریم دربندی در شو عروس هایی که برگزار میکند مدل های متفاوتی رو نمایش میدهد. مدل های عربی و مدیوم و لایت از جمله سبک هایی است که مریم دربندی به خوبی اجرا میکند.

و بنا بر سلیقه ی عروس ها و متناسب با فرم چهره ی آنها بهترین میکاپ ها را خلق میکند.

مریم دربندی میکاپمریم دربندی میکاپمیکاپ

سبک و نمونه کار میکاپ لی لی رضایی:

لی لی رضایی نیز از دیگر میکاپ آرتیست هایی ست که میتواند سبک های مختلف را به خوبی انجام دهد. و با پوشاندن نقاط ضعف و برجسته تر کردن نقاط قوت چهره ی عروس خانم ها بهترین تصویر را برای آنها ایجاد کند. همچنین سلیقه ی مراجعه کنندگان در سبک آرایش اولویت دارد. در سبک های غلیظ و لایت توانا هستند.

مدل سالن زیباییمدل سالن زیبایی میکاپ

خدمات سالن مریم دربندی:

میکاپ با متد روز اروپایی در سبک های لایت و کلاسیک و عربی و هندی

خدمات ناخن مانند طراحی و کاشت، ترمیم و ژلیش ناخن، مانیکور ، پدیکور

خدمات زیبایی مو مثل شینیون های روز دنیا، براشینگ بافت مو با تنوع زیاد، کراتینه و اکستنشن مو، رنگ مو با روش های نوین، آمبره، بالیاژ

ماساژ، اسپا، خدمات پاکسازی و فیشیال پوست، طلا درمانی و کربن تراپی

خدمات زیبایی ابرو و صورت: میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، طراحی و قرینه سازی ابرو ، اصلاح فرم ابرو.

خدمات زیبایی مژه : ویتامینه مژه ، اکستنشن مژه

در این سالن برای عروس خانم ها اجاره ی تاج و تور با تنوع بسیار بالا هم امکان پذیر است.

خدمات سالن لی لی رضایی:

وکس و اپیلاسیون، تاتو و اصلاح ابرو

میکاپ و گریم عروس ها در سبک های روز دنیا، و شینیون با تکنیک های نوین

طراحی و کاشت ناخن و لمینیت، ترمیم و ژلیش، مانیکور و پدیکور

اکستنشن مو ، کوپ و اصلاح مو و براشینگ

خدمات فوق تخصصی رنگ و هایلایت، آمبره، بالیاژ

خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و هاشور ابرو

خدمات مژه مثل لیفت و لمینت و اکستنشن

نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)،

خدمات پوستی مانند پاکسازی پوست و فیشیال

احیا و کراتینه ی مو

آموزش تخصصی

سالن زیبایی میکاپ

قیمت سالن مریم دربندی:

میکاپ عروس که توسط خود خانم دربندی انجام میشود، دو پکیج دارد.

پکیج اول شامل: میکاپ، شینیون، فون و شاین بدن .قیمت 7 میلیون تومان است.

پکیج دوم شامل: میکاپ، شینیون، فون و شاین بدن، یک جلسه پاکسازی پوست، تخفیف رنگ و لایت مو، ابرو و شیو. قیمت 9 میلیون تومان است.

قیمت سالن لی لی رضایی:

خدمات پکیج عروس شامل : اصلاح ابرو، شیو صورت، ماسک صورت، طراحی و دیزاین ناخن، میکاپ، شینیون، فون بدن، اپیلاسیون دو ناحیه قیمت این خدمات با میکاپ لی لی رضایی 4 میلیون و 800، و قیمت با میکاپ دیگر پرسنل 2 میلیون و800 .

اینستاگرام مریم دربندی:

سالن مریم دربندی در اینستاگرام چندین پیج مختلف دارد و خود خانم دربندی پیج مخصوص خود را دارد که در آن نمونه کار های خود را به صورت قبل و بعد نمایش میدهد. و در حال حاضر 291 هزار نفر پیج ایشان را دنبال میکنند.

آدرس پیجmaryamdarbandi :@

آدرس و شماره ی سالن مریم دربندی:

آدرس: چهار راه فرمانیه، ساختمان آرتمیس، طبقه 5، واحد 5

شماره تماس: 26254368

اینستاگرام لی لی رضایی:

لی لی رضایی در پیج خود نمونه کار های قبلو بعد را قرار میدهد و همچنین دیگر خدمات سالن زیبایی خود را نیز معرفی میکند. و با 493 هزار فالور در حوزه ی رسانه موفق هست.

آدرس پیج: @lilirezaeemakeup

آدرس و شماره ی سالن لی لی رضایی:

آدرس:‌ سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خ بیستم شرقی ، ساختمان دیبا، طبقه پنجم

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۶۰۶۱۸‌ و ۰۲۱۸۸۵۶۵۰۷۰ و ۰۲۱۸۸۵۶۷۰۵۰ و ۰۲۱۲۲۳۶۰۶۴۸

موبایل: ۰۹۱۲۹۱۵۵۱۲۹

اگر شما عزیزان تجربه ای در سالن این دو هنرمند دارید خوشحال میشیم با ما در میون بذارید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

6 پاسخ به “مریم دربندی یا لی لی رضایی؟”

  1. مهتاب مرجانی گفت:

    من لی لی رو شخصا میشناسم.هم کارش زیباست و هن روح زیبایی داره.

  2. سمیرا گفت:

    من اصلا فکر نمیکردم ارایشگاه لی لی رضایی به این معروفی اصلا حساب و کتاب نداشته باشن
    پول بیعانه ها رو برای کلاس پس نمیدن میزارن توی جیبشون
    واقعا این پول حرامه

  3. فاطمه گفت:

    سلام سرکار خانم لی لی رضایی بهترین میکاپ آرتیستی هستش که من در تهران دیدم خدمات عالی دارند و بنظرم اگ بخوام این دو رو با هم مقایسع کنم لی لی رضایی رو ترجیح میدم

  4. مهشید گفت:

    اصلا مقایسه درستی نیست من هم سالن لی لی رضایی رفتم هم مریم دربندی خدمات سالن مریم دربندی کیفیت عالی و بی نظیری داره برعکس لی لی که اصلا خوب نیست

  5. لیلا گفت:

    سلام. متاسفانه من هم به تصور اینکه خانم رضایی در کارشان بسیار استادانه عمل می کنن اعتماد کردم و رفتم اما شبیه خودم نبودم. من با آرایش معمولی صورتم خیلی خوب میشه با اینکه عروس بودم خیلی صورتم بد شده بود. چشم های من قهوه ای بود که متاسفانه ابروهای منو سیاه کردن.

  6. ناهید رشیدیان گفت:

    سلام
    واقعا به خانم رضایی باید تبریک گفت که دراین سن تونستند یه بیزینس به این بزرگی رو راه اندازی واداره کنن
    من هم با اعتماد به نام ومدیریت ایشون مراجعه کردم
    ولی متاسفانه خدمات ارائه شده درحد یک ارایشگاه معمولی ومتوسط بود که میتونستم شاید بهتر ازاون رو با تعرفه کمتر وصرفا وقت کمتر د نزدیکی منزل دریافت میکردم ومتوجه نشدم که یه ارایشگر حرفه ای یا کار اموز داره کارمنو انجام میده !@
    حتی برای ارایش صورت که خود مدیریت ارایشگاه پیشنهاد داد وقتی مراجعه کننده قبلی رو دیدم که بسیار بسیار مصنوعی وماسکه اریش شده گفتم اگه میخواید منو این شکلی کنید منصرف شدم ولی
    گفتند نه این هنوز تموم نشده !@!ولی متاسفانه بعد از ۵ ساعت اتلاف وقت من مثل یه عروسک بی روح ژاپنی شدم وچون باید به مراسم میرسیدم چاره ای نداشتم
    بهر حال من این نظر رو به احترام م خانم رضایی که برای کسب وکارشون خیلی انرژی میذارن گذاشتم مطمین هستم که پاسخ منو میدن
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *