[adrotate banner=”7″]
اگر بین خرید فرش از دو فروشگاه مهد فرش و دنیای فرش واقع در شرق تهران شک دارید، این مطلب به شما در انتخابی دقیق تر کمک می کند.
فرش از دیرباز یکی از مهم ترین و کاربردی ترین عناصر خانه های ایرانی بوده است. اغلب مردم در خرید فرش وسواس بسیاری به خرج می دهند و به عوامل مختلفی مانند کیفیت و مرغوبیت، جنس الیاف، طرح و رنگ و همچنین قیمت توجه بسیاری می کنند. این روزها با توجه به شرایط اقتصادی، بسیاری از مردم در زمان خرید فرش به فاکتور قیمت در کنار مرغوبیت بیش از پیش اهمیت می دهند.
بسیاری از برندهای تولید کننده و وارد کنند فرش های دستبافت و فرش های ماشینی نیز با در نظر گرفتن این نیاز سعی کرده اند جایی برای خود در بازار متنوع فرش در ایران دست و پا کنند. در این بین، بسیاری از برندهای فروش فرش سعی کرده اند با حذف واسطه و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان داخلی، مجموعه ای وسیع و متنوع از فرش های ایرانی با طیف گسترده ای از کیفیت، طرح و رنگ و همچنین قیمت به مشتریان ارائه کنند.
هایپرمارکت های تخصصی فرش با تبلیغات وسیع و گسترده، سلیقه مردم در خرید فرش را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار داده اند و دیگر شاید کمتر کسی باشد که برای خرید فرش به مغازه کوچک فرش فروشی نزدیک محل زندگی خود سر بزند. در این مطلب قصد داریم دو فروشنده فرش معتبر که تمرکز عمده فعالیت آن ها خدمت رسانی به ساکنین شرق تهران است را به شما معرفی کنیم.

[irp]

مهد فرش کجاست؟

مهد فرش یکی از فروشندگان قدیمی فرش با بیش از بیست سال سابقه است که از سال 1396 تصمیم گرفت فعالیت خود را به شکلی جدید و با گرد هم آوردن برندهای مختلف فرش ماشینی و دستبافت آغاز کند. این برند معتبر در سه سال گذشته اقدام به تأسیس دو شعبه در شرق تهران کرده است.

شعبه مرکزی مهد فرش با مساحت 8000 متر مربع در سه راه تهرانپارس واقع در برج آناهید قرار دارد. تلفن شعبه مرکزی مهد فرش: +982171333888

این شعبه که در سال 1399 احداث شده است، از نظر دسترسی به نقاط مختلف تهران در موقعیت مناسبی قرار دارد و ساکنین شرق تهران به راحتی می توانند به صورت حضوری به این شعبه سر بزنند.
یکی دیگر از مزایای این شعبه، فضای پارکینگ اختصاصی و همچنین محل بازی برای کودکان است که می تواند تجربه خرید لذت بخش تری در کنار خانواده را برای شما فراهم کند.

شعبه دوم مهد فرش در خیابان فرجام غربی، تقاطع سراج واقع شده است.

این شعبه نسبت به شعبه مرکزی مساحت کمتری دارد و به طبع تنوع کمتری نیز در خود جای داده است. اگر امکان دسترسی حضوری به مهد فرش ندارید جای نگرانی نیست چرا که مهد فرش امکان خرید اینترنتی و تحویل حضوری فرش درب منزل را نیز فراهم کرده است. هر چند که فروشگاه اینترنتی این مجموعه هنوز به طور کامل احداث نشده و در حال حاضر امکان خرید اینترنتی در وبسایت مهد فرش وجود ندارد.

[irp]

کیفیت و تنوع فرش در مهد فرش

مهد فرش در سال های گذشته توانسته است با بسیاری از برندهای فرش ماشینی ایرانی مانند دیبا، پارسیان، قصر ایرانیان، محتشم و نائین همکاری کند. تنوع بالای برندهای تولید کننده فرش ماشینی در مهد فرش امکان خرید انواع فرش های کلاسیک، مدرن و فانتزی را فراهم کرده است. تنوع فرش های ماشینی در مهد فرش بسیار بالاست اما متأسفانه در وب سایت مهد فرش هنوز محصولات فرش ماشینی قرار نگرفته است.

قیمت و شرایط خرید فرش از مهد فرش

مهد فرش نیز سعی کرده است مانند بسیاری دیگر از فروشندگان زنجیره ای فرش گزینه های متنوعی از نظر قیمت و شرایط پرداخت برای مشتریان خود فراهم کند. با این حال، در وبسایت این مجموعه قسمتی برای اطلاع رسانی در خصوص جشنواره ها و شرایط فروش ویژه فرش در نظر گرفته نشده است. امیدواریم قسمت به زودی روی وبسایت این مجموعه قرار گیرد تا افراد مجبور نباشند برای آگاهی از شرایط فروش، جشنواره ها و همچنین قیمت محصولات با مجموعه تماس بگیرند و یا حضوری مراجعه کنند.

سایر خدمات مهد فرش

یکی از مزیت های مهد فرش، ارسال رایگان به سراسر نقاط تهران است. تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان در حین خرید و همچنین پشتیبانی از پس فروش از اصول این مجموعه است. با توجه به این که چند ماهی بیشتر از افتتاح شعبه مرکزی مهد فرش نگذشته است، انتظار می رود این مجموعه با گذشت زمان خدمات بهتری را برای رفاه حال مشتریان ارائه کند.
بررسی کامل دنیای فرش
بررسی دنیای فرش از نظر قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش

دنیای فرش کجاست؟

دنیای فرش نیز یکی از اولین هایپر مارکت های تخصصی فروش فرش در شرق تهران است که فعالیت خود را از مهر 96 آغاز کرده است. آدرس دنیای فرش: جرود، بازار مبل کمرد، روبروی پمپ بنزین واقع شده است که دسترسی و امکان خرید حضوری را برای ساکنین شرق تهران فراهم کرده است. فضای بزرگ، مدرن و دلنشین این مجموعه، و همچنین پارکینگ اختصاصی امکان مراجعه حضوری و گذراندن روزی بدون دغدغه از مزایای خرید فرش از دنیای فرش است. تلفن دنیای فرش: 02175094000

فضای داخلی دنیای فرش

دنیای فرش همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح الی 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است. یکی از نکات جالب در مورد این مجموعه، امکان خرید کالای خواب، موکت و انواع لوازم جانبی مربوطه به صورت اینترنتی است. در نتیجه حتی اگر دسترسی به شرق تهران برای شما مشکل است و یا این که از شهرهای دیگر قصد خرید فرش دارید، می توانید برای خرید انواع فرش سنتی و مدرن دستبافت و ماشینی، انواع تابلو فرش های دستبافت و همچنین انواع کالای خواب شامل تشک، بالش، رو تختی و غیره به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

کیفیت و تنوع فرش در دنیای فرش

دنیای فرش طیف وسیعی از انواع برندهای تولیدی فرش ماشینی و دستبافت را در خود جای داده است. در این بین می توان به نام های آشنایی چون فرش ساوین، مشهد اردهال، پاتریس و قیطران اشاره کرد.  در کنار همه تولید کنندگان فرش، امکان خرید کالای خواب از محصولات معتبری مانند لایکو و همچنین خرید موکت از برند معتبر پالاز موکت نیز در این مجموعه وجود دارد. تنوع و طیف محصولات در فروشگاه اینترنتی دنیای فرش بسیار بالاست و از این نظر می توان دنیای فرش را در بین بهترین هایپرهای تخصصی فروش فرش قرار داد.

قیمت و شرایط خرید فرش از دنیای فرش

دنیای فرش با توجه به تنوع بالای محصولات، طیف وسیعی از قیمت ها برای انواع سلیقه ها و بودجه های مختلف را در خود جای داده است. امکان خرید اقساطی و همچنین تخفیف های متنوع نیز برای کارکنان سازمان های مختلف مانند بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان ایران خودرو در مجموعه دنیای فرش در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، بد نیست در مناسبت های مختلف به صورت حضوری یا مجازی به فروشگاه دنیای فرش سر بزنید تا از جشنواره های مناسبتی متنوع آن ها آگاه شوید.

مزایا و تسهیلات خرید فرش از دنیای فرش

دنیای فرش با طیف وسیعی از محصولات با بازه های قیمتی مختلف قطعاً می تواند گزینه مناسبی برای خرید فرش، موکت و کالای خواب باشد. یکی از مزایای دنیای فرش نسبت به رقبا امکان چت آنلاین با کارشناسان فروش مجرب این مجموعه است. با استفاده از این قابلیت مشتریان می توانند به صورت لحظه ای از قیمت محصولات ارائه شده در این مجموعه مطلع شوند و در مورد شرایط پرداخت، جشنواره ها و همچنین شرایط ارسال اطلاع حاصل کنند.
یکی دیگر از امکانات جذاب این مجموعه، ارسال رایگان محصولات در خرید های بالای پانصد هزار تومان است که خیال شما را از بابت تحویل به موقع، به صرفه و سریع محصول مورد نظرتان راحت می کند. مجموعه دنیای فرش نمرات بالایی در بررسی های آنلاین توسط مشتریان دریافت کرده است که این امر نشان از تعهد و مسئولیت پذیری این هایپر مارکت بزرگ و تخصصی فرش است.

مهد فرش یا دنیای فرش، کدام یک برای خرید فرش گزینه مناسب تری است؟

این روزها با توجه به تنوع بسیار بالای فروشگاه های آنلاین و همچنین هایپرمارکت های تخصصی فرش، انتخاب یک فروشنده معتبر که خدمات مناسبی ارائه می کند کار دشواری است. مهد فرش و دنیای فرش دو فروشگاه تخصصی فرش های ماشینی و دستبافت در شرق تهران هستند که این روزها بخش اعظمی از تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده اند. اگر شما ساکن شرق تهران هستید، دسترسی به هر دو فروشگاه برایتان کار ساده ای خواهد بود.

با این حال فروشگاه مهد فرش با در اختیار داشتن دو شعبه در خیابان فرجام و همچنین چهارراه تهرانپارس دسترسی بهتری برای خرید حضوری نسبت به دنیای فرش در اختیار علاقمندان به فرش های ماشینی و دستبافت ارائه کرده است. از نظر خرید آنلاین اما در حال حاضر دنیای فرش امکانات بهتری ارائه می کند. تنوع وسیع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی، اطلاع رسانی در خصوص جشنواره ها و شرایط فروش ویژه و اقساطی و همچنین امکان ارتباط سریع مجازی با کارشناسان فروش از طریق واتساپ این فروشگاه را به گزینه ای جذاب و عالی برای خرید اینترنتی فرش تبدیل کرده است.

مقایسه تنوع و کیفیت فرش دنیای فرش و مهد فرش

از نظر تنوع و کیفیت محصولات، هر دو فروشگاه به واسطه همکاری با برندهای معتبر و قدیمی تولید فرش ماشینی و دستبافت، حرف هایی برای گفتن دارند. یکی از نکات مهم در انتخاب هایپر های فرش، تحقیق و پرس و جو در خصوص انواع برندهای تحت قرار داد با این فروشگاه ها است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید فرش های نفیس و گران قیمت به صورت حضوری مراجعه کنند تا بتوانند زیبایی و مرغوبیت فرش مورد نظر خود را از نزدیک لمس کنند. برای خرید فرش های ماشینی اما قضیه کمی فرق می کند و بهتر است قبل از خرید حتماً برندهای مختلف تولید کننده فرش ماشینی را بررسی کنید.

عوامل دیگری مانند اندازه اتاق خواب و میزان فضای در دسترس، احتمال کثیف شدن فرش و نیاز به شستشو در انتخاب رنگ فرش، و همچنین بودجه در دسترس در خرید فرش ماشینی اهمیت بسیار بالایی دارند.

جمع بندی نهایی خرید فرش از مهد فرش و دنیای فرش

انتخاب فرش مناسب فاکتورهای بسیار زیادی دارد و سلیقه مشتری حرف اول را می زند. اگر ساکن شرق تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به هر دو هایپرفرش تخصصی دنیای فرش و مهد فرش سری بزنید تا بتوانید با ارزیابی دقیق تری نسبت به خرید فرش مورد نظر خود اقدام کنید.
پیشنهاد ما این است که اگر امکان مراجعه حضوری به سایر هایپرها و فروشگاه های فرش در نقاط مختلف تهران را ندارید، حتماً به مقالات دیگر سایت اول نظر مانند شهر فرش بهتر است یا آقای فرش، سرای ایرانی بهتر است یا سرای ابریشم نیز سری بزنید و از نظرات کاربران در خصوص این برند های فرش فروشی مطلع شوید.

 

گفتگو کنید

19 نظر

  1. امکانات خوبی مهیا شده اما متاسفانه از خریدم راضی نیستم و پاسخگویی پس از فروش بسیار بسیار ضعیف

  2. متاسفانه علی رغم تبلیغات وسیعی که انجام میشه بسیار بد قول هستن و زمان تحویل های اعلامی رو به هیچ عنوان رعایت نمیکنن. زمانیکه تماس هم گرفته میشه پاسخگویی درستی ندارن. واقعا از خریدم پشیمونم و اگر کسی در این خصوص راهنمایی بخواد مطئنا پیشنهاد نمیکنم خرید از مهد فرش رو.

  3. ترو به قرآن ترو به هرکی میپرستید از این دزدها فرش نخرید
    دوست ندارم دومین نفر هم مثه من پیدا بشه

    ۲۰ میلیون فرش گرفتم بعد از ۳ماه دادم بیرون بشورن وقتی شسته شد قالیشویی در حین شستشو زنگ آقا این رنگاش داره میره

    حالا بهشون زنگ میزنم جوابگویی ندارن

    حالا حضوری میرم از خجالتشون در میام

    از اتحادیه هم شروع به شکایت کردم از این دزدها

    کاش قلم پاهام میشکست اینجا نمی‌رفتم چون نزدیک خونمون بود

    قبلن یه فرش ۱میلیونی رو ۱میلیون بار می‌دادیم میشستم آخ نمی‌گفت

    به کجا داریم میریم

  4. سلام دوستان من به همه هایپرهای بزرگ فرش سر زدم ولی خریدمو از مهد فرش انجام دادم از همه لحاظ عالی و با کیفیت و خوش برخورد بر خلاف دوستان که بالا نظر دادن من به همتون پیشنهاد میکنم من ۶ تخته فرش گرفتم که ۲ تاش ایراد داشت و به سرعت با کمال احترام برام تعویض کردن واقعا ممنونم از زحماتشون

  5. برای تبلیغ از کسی استفاده کنید که شعور داشته باشه ..نه آقای نیکبخت واحدی ..با اینکه یه زمان کاپیتان پرسپولیس بوده ولی احترام تماشاگران پرسپولیس رو نمیگیره ..اگه بازارتون خرابه این 90./. همون قضیه س

  6. سلام .من از مهد فرش خرید گردم .بعد از ۲۴ ساعت فرشهام رو مرجوع کردم .بعد از ۱۰ روز پیگیری های مکرر از نمایندگی و شعبه مرکزی بالاخره ۱۱۰۰۰۰۰ تومان از پولم کسر ما بقی واریز کردند.این انصاف هست که برای یک روز فرشها دست من بود این مبلغ زیاد از پولم کم کنند ولی ۱۰ روز پول من تو حسابشون بود و استفاده کردند به روی خودشون هم نیاوردن .من که راضی نیستم و از نظر من حرام هست .به تمام دوستان و آشنایان هم اطلاع میدم که از این مهد فرش خرید نکنند .کلاه برداری و بالا کشیدن پول مردم مصداق بارز عملکرد این مهد فرش هست .

  7. سلام افتضاح ترین فرش و فروشنده ها رادارند کیفیت افتضاح دادم قالیشویی رنگش رفته دو سال گارانتی داره ولی شامل هیچ موردی نمیشه

  8. فرش محتشم ۱۲۰۰شانه خیلی افتضاحه درعرض یکماه مثل لباس داره نخ کش میشه خداازتون نگذره?

  9. دنیای فرش کلاه برداره من ازشون فرش گرفتم الان فرشم همش داره پاره میشه امروز رفتم میگه به ما ربط نداره

  10. من از دنیای فرش خرید کردم فرش دار پوسیده میشه میگن چون کرم خریدید به خاطره به ربط ندارد تورو به قرآن هیچکی ازشون خرید نکنه اینا کلاه بردارن

  11. یکی از بدترین فروشگاهی فرش است فرش تحویل دادن فرش مشکل داشته کسی نیومد ببره خودم بردم اشغال ترین جا برای خرید فرش هر چی فرش بنجل میتونید پیدا کنید دزدن

  12. سلام میخواستم از کیفیت های اشغال مهد فرش بگم و کلاهی که سر من گذاشتند سر دیگر مشتریان نگذارند اول از همه هر لحظه که چشمم به فرش می افتد نفرین و لعنت به آنها می فرستم اشتباه من تحقیق نکردن درمورد این شعبه بود دقیقا قیمت ها دوبرابر ولی کیفیت صفر و بعد از اینکه فرش ها رو‌ باز کردند چند تا ایراد که در ان بود به هر دلیلی با پیچاندن ما من را راضی میکردند که این ها ایراد نیست و با اینکه به ضمانت ۱۰ ساله به ما دادن همش الکی بود تو رو خدا شما گول نخورید بعد که میگویم پس این ضمانت چیه میگن اون فقط شامل شستشوی فرش است که تغییر رنگ نمی دهد و در جواب میگویند منطقی باشید میخواستید در خریدتان دقت کنید چون واقعاً دست ما زیر سنگشان است بخاطر چک‌ هایی که از ما گرفتند

  13. سلام من از مهد فرش خرید کردم و از خریدم راضی نبودم وقتی با انها تماس میگیرم میگویند منطقی صحبت کنید میخواستید قبلا تحقیق کنید الان به ربطی نداره
    و با اینکه به من ضمانت ۱۰ ساله دادند .
    همشون کلاهبردارند چون قیمت فرش ها دوبرابر حساب شده و پر از فرش های بنجول و ایراد دار

  14. من دو تخته فرش از مهد فرش خریدم ،با دوبرابر قیمت خیلی گران فروشند.فقط خدا کنه رنگش نره ،من که پشیمانم

  15. مهد فرش محل امنی برای دزدان و دروغگوها و کلاهبردارها میباشد ،
    وقتی خرید میکنی میگن نهایت ۱۵ روزه تحویل میدیم ۲ماه گذشته هر روز یه حرفی میزنن ،،یعنی فقط دروغ

  16. ۶روزپیش ازمهدفرش فرش بهشتی خریدم انگاربرچسب زدن رو نخ بایکبار جارو زدن همه طرحها کنده شد ونخهاش زده بیرون ورنگ زمینه رنگ داده به حاشیه افتضاح بود هرچی زنگ میزنم کسی پاسخ نمیده به قول دوستان مهددزدی هست اگه زودترکامنتارودیده بودم اصلا پولمودورنمیریختم اطلاع رسانی کنید که بقیه کلاه سرشون نره

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *