موم خشابی یا موم عربی کدامیک برای از بین بردن موهای زائد بدن توصیه می شود؟

از بین بردن موهای زائد یکی از دغدغه های مهم خانم ها در هر زمانی بوده است و بسیاری از آن ها به دنبال راهی کم هزینه، کم درد و آسان برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند. اپیلاسیون، لیزر، تیغ، کرم های موبر و استفاده از دستگاه اپلیدی همگی راه های مرسومی بوده که بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند تا با استفاده از این روش ها موهای زائد خود را از بین ببرند. این روزها در کنار مواردی که ذکر شد، موم هایی وارد بازار شده است که بسیاری از افراد از طریق آنها موهای زائد بدن خود را از بین می برند. موم خشابی و موم عربی این روزها توانسته اند در بین کسانی که خودشان در خانه اپیلاسیون انجام می دهند، بسیار محبوب و مورد استفاده قرار بگیرید. حال سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که کدامیک از این دو محصول می تواند برای از بین بردن موهای زائد بدن بهتر باشد؟ بنابراین بهتر است برای یافتن پاسخ این پرسش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

موم خشابی یا موم عربی کدامیک برای از بین بردن موهای زائد بدن توصیه می شود؟

موم خشابی چیست؟

وکس رول آن یا خشابی در اصل یک خشاب خالی پلاستیکی بوده که توسط موم پر شده و شما میتوانید با حرارت دادن به آن، موم را گرم کرده و از ان استفاده کنید. این نوع خشاب دارای سرپوش پلاستیکی بوده که در همه نقاط آن موم به صورت مساوی بر روی پوست شما متراکم می شود. شاید به این موضوع فکر کنید که پس از گرم شدن موم داخل خشاب شما نتوانید خشاب گرم شده را در دست خود بگیرید، ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که پلاستیک خشاب بسیار مقاوم بوده و در هنگام گرم شدن آسیبی به دست شما وارد نمی کند. بسیاری از خانم ها از موم خشابی برای صورت استفاده می کنند تا بتوانند به راحتی صورت خود را وکس کنند.

چگونه موم خشابی را گرم کنیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چگونه می توانند موم خشابی را گرم کنند؟ برای گرم کردن موم خشابی بهتر است موم را به صورت ایستاده به مدت 30 ثانیه درون ماکروفر و یا به مدت 20 دقیقه در آب بجوشانید. این دو روش به موم داخل خشاب کمک می کند که به صورت روان در بیاید. پس از گرم کردن موم برای اینکه از جاری بودن ان اطمینان حاصل کنید، بهتر است کمی از موم را بر روی پد بمالید و سپس آن را بر روی ناحیه ای که مو دارد که در جهت رویش مو بزنید و سپس با قرار دادن پد بر روی آن پس از چند ثانیه پد را در خلاف جهت رویش مو با سرعت بکشید، این کار سبب می شود تا تمامی موهای زائد بدن شما جدا شود.

موم خشابی جلبک چیست؟

موم خشابی جلبک یکی از مدل های پرطرفدار موم های خشابی بوده که بیشتر افراد برای اثر بخشی بالای آن، سعی می کنند که این مدل را سفارش بدهند. موم خشابی جلبک رنگ سبز تیره ای داشته که پس از گرم شدن آن می توانید به راحتی آن در جهت رویش موهای خود بکشید و سپس توسط یک پد تمیز موهای زائد خود را از سطح پوست خود جدا کنید.

موم خشابی جلبک چیست؟

بهترین مارک موم خشابی

افرادی که به وسیله موم خشابی اپیلاسیون میکنند، تمایل دارند تا با بهترین مارک های این محصول آشنا شوند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این میان این روزها بسیاری از برندهای ایرانی توانسته اند تا محصولات با کیفیتی را تولید کنند تا شما به راحتی اپیلاسیون را در داخل خانه انجام دهید. حال اگر بخواهیم بهترین مارک موم خشابی ایرانی را به شما معرفی کنیم، بهتر است شما را با این محصولات آشنا کنیم.

  • موم خشابی عش
  • موم خشابی مارال
  • موم خشابی هیدرودرم

قیمت موم خشابی

اگر شما هم می خواهید از این نوع موم ها استفاده کنید، بهتر است با قیمت موم خشابی آشنا شوید. بیشترین قیمت موم های خشابی، به موم های تعلق دارد که کیفیت بالایی دارد. از طرفی در میان برخی از محصولات ایرانی، محصولات با کیفیت خارجی نیز وجود دارد که قیمت بالاتری داشته و برخی از افراد این نوع موم خشابی را خریداری می کنند. در این میان قیمت موم خشابی مارال و قیمت موم خشابی عش، بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی بوده است.

موم عربی یا موم آدامسی چیست؟

حتی اگر یکبار هم نام موم عربی را شنیده باشید، برایتان جالب خواهد بود که از آن برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده کنید. موم عربی در اصل به مومی گفته می شود که بدون نیاز به گرم کردن این قابلیت را دارد که موهای زائد بدن شما را از بین ببرد. نام دیگر این محصول موم سرد بوده که این روزها بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از آن استفاده می کنند. طرز استفاده از این محصول بسیار آسان بوده است ولی تبحر و تجربه می تواند سبب شود تا شما به راحتی از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد موم عربی برای ناحیه تناسلی خود استفاده می کنند، چرا که استفاده از ان برای نواحی حساسی چون ناحیه تناسلی بسیار راحت و آسان به شمار می رود.

موم عربی یا موم آدامسی چیست؟

موم عربی زغال اکتیو چیست؟

موم عربی سرد یا همان صمغ عربی می تواند سبب شود تا موهای زائد بدن شما به راحتی از سطح پوست شما با کمترین احساس دردی جدا شود. در این میان موم عربی زغال اکتیو نیز به عنوان یکی از موم های عربی معروف در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به خاصیت لایه برداری، شفاف شدن پوست، کم کردن موهای زائد پس از چند بار استفاده، مناسب برای صورت و بدن، از بین برنده جوش های سر سیاه، بدون نیاز به گرم کردن و مناسب برای خانم ها و آقایان اشاره کرد.

موم عربی رو از کجا تهیه کنیم؟

اگر شما هم میخواهید از موم عربی استفاده کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از افراد این موم عربی را در خانه با استفاده از مواد بی کیفیت می سازند، حال شما برای اینکه یک موم عربی با کیفیت را خریداری کنید بهتر است از مراکزی این محصول را خریداری کنید که از مواد با کیفیت این محصول را می سازند. در این میان شما می توانید از برخی از سایت های معتبر ایرانی این محصول را خریداری کنید.

موم عربی رو از کجا تهیه کنیم؟

موم عربی برای صورت هم استفاده میشود؟

بسیاری از افراد همواره به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد صورت خود هستند، همانطور که می دانید بند انداختن و وکس صورت بسیار درد آور بوده و هر فردی نمی تواند تحمل این را داشته باشد که موهای صورت خود را شیو کند. بنابراین استفاده از صمغ عربی یا همان موم عربی می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی موهای زائد صورت خود را از بین ببرید.

موم عربی بهتره یا موم معمولی؟

یکی از سوالاتی که توسط کاربران بیشتر جستجو می شود این سوال است که کدامیک از موم ها برای از بین بردن موهای زائد بهتر است؟ اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم بهتر است بدانید که موم عربی یک موم سرد بوده و نیازی به گرم کردن ندارد پس این محصول می تواند برای استفاده در خانه مفید باشد. ولی موم های معمولی به دلیل اینکه حتما باید گرم شوند، برای مصرف در خانه مناسب نبوده و از همه مهمتر شما برای استفاده از این نوع موم ها بهتر است به سالن های زیبایی که اپیلاسیون را انجام می دهند بروید. بنابراین اگر قصد دارید که در خانه اینکار را انجام دهید توصیه ما این است که از موم عربی استفاده کنید. موم خشابی و موم عربی هر دو می توانند به از بین بردن موهای زائد بدن شما کمک کنند، بنابراین در هنگام خرید این محصولات به اصل بودن آن ها توجه کنید.

موم عربی بهتره یا موم معمولی؟

تشخیص اصل بودن موم عربی

اگر قصد دارید این محصول را خریداری کنید بهتر است با اصل یا فرع بودن این محصول آشنا شوید، برای اینکه تشخیص دهید این محصول اصل بوده یا فرع بهتر است به این نکات توجه نمایید. در بازار دو نوع موم عربی وجود دارد موم مات و موم شفاف، موم های شفاف نسبت به موم های کدر و مات از قیمت بالاتری برخوردار بوده است. برای اینکه تشخیص دهید که یک موم عربی با کیفیت است یا خیر به این نکات توجه نمایید.

  • داخل موم عربی باید تکه های ریز قهوه ای که همان صمغ عربی است وجود داشته باشد
  • هنگام قرار گرفتن بر روی پوست باید قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد
  • پس از ورز دادن آن با دست خود، موم نباید حالت چسبندگی خود را از دست بدهد
  • تشخیص اصل بودن موم عربی

طرز استفاده از موم عربی سرد برای ناحیه تناسلی

موم عربی که همان موم سرد بوده است برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی پیشنهاد می شود و بسیاری از افراد می توانند به راحتی موهای زائد این ناحیه را از طریق این نوع موم ها از بین ببرند. حال برای اینکه این کار را با این نوع موم ها انجام دهید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این منطقه به دلیل حساس بودن می تواند درد زیادی داشته باشد، بنابراین شما می توانید با استفاده از پماد زایلاپی ناحیه تناسلی خود را قبل از اقدام به موم انداختن بی حس کنید، این پماد می تواند به شما کمک کند تا درد کمتری را حس کنید. قبل از اینکه از موم عربی استفاده کنید بهتر است به مدت چند ساعت در دمای محیط بماند تا قابل استفاده باشد. شما می توانید برای اینکه درد کمتری حس کنید، به سرعت موم را بکشید تا موها جدا شوند، فقط به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدا موم ها را در جهت رویش موهای زائد خود قرار دهید.

قیمت موم عربی عسل

اگر قصد دارید موم عربی خریداری کنید بهتر است بدانید که قیمت این محصول بر اساس میزان و کیفیت ان قیمت گذاری می شود. بنابراین اگر قصد دارید این محصول را خریداری کنید، بهتر است به مقدار آن بسیار توجه داشته باشید. در برخی از فروشگاه ها موم عربی عسل به صورت 500 گرمی به فروش می رسد که قیمت آن بین 50 هزار تومان تا 90 هزار تومان است. قیمت عمده موم عربی در بازار کاملا متفاوت بوده و شما می توانید برای آشنا شدن با قیمت های مناسب به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

فواید و مضرات موم عربی

اگر قصد دارید از موم عربی استفاده کنید بهتر است به این نکته توجه کنید که بسیاری از موادی که ما برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می کنیم ممکن است که فواید و مضرات زیادی داشته باشد. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با فواید و مضرات این نوع موم ها آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

فواید موم آدامسی

موم عربی نیز مانند سایر موم ها فواید بسیاری دارد که ما سعی داریم تا در این بخش شما را با فواید آن آشنا کنیم.

  • موم سرد بوده و احتیاجی به گرم کردن ندارد
  • پد و پارچه در این روش کاربردی ندارد
  • روغن کاری پس از استفاده الزامی نیست
  • شفاف شدن پوست پس از موم انداختن
  • لایه برداری کردن پوست
  • از بین برنده جوش های سرسیاه
  • ریشه های موها را ضعیف می کند
  • موم خشابی و موم عربی موهای زیر پوستی را از بین می برد

مضرات موم آدامسی

موم عربی نیز می تواند عوارضی داشته باشد که بهتر است با آن آشنا شوید. مضرات این محصول به شرح زیر است.

  • وجود نمونه های تقلبی و بی کیفیت در بازار
  • در صورت تجربه نداشتن سخت خواهد بود
  • در دوران بارداری و شیردهی به دلیل ایجاد حساسیت توصیه نمی شود
  • تحریک پذیر شدن برخی از پوست ها
  • موم عربی و موم خشابی در صورت اصل نبودن سبب ایجاد مشکلات پوستی می شود

در پایان

اگر قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از موم خشابی و موم عربی استفاده کنید، بهتر است بدانید که از بین هزاران روش برای از بین بردن موهای زائد بدن شما می توانید به راحتی با صرف اندکی هزینه بدون رفتن به سالن های زیبایی خودتان با کمترین هزینه موهای زائد خود را از بین ببرید. بنابراین یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن شما خصوصا صورت و ناحیه تناسلی استفاده از این دو محصول است، که شما می توانید با امتحان کردن هریک از این موم ها، یکی از ان ها را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنید. حال در این میان شما می توانید در صورت استفاده از موم خشابی و موم عربی تجربیات خود را در اختیار ما بگذارید تا دیگران نیز در خرید این دو محصول با وسواس بیشتری اقدام کنند.

2.2/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *