ایا موی کراتین شده را میتوان دکلره کرد؟

اگر شما هم اهل کراتین کردن موهای خود باشید این سوال برای شما هم می تواند به عنوان یکی از مهمترین سوالات در این زمینه ذهنتان را به خود مشغول کند. همانطور که می دانید دکلره کردن مو می تواند سبب تضعیف ریشه و ساقه موهای شما بشود، از این رو بسیاری از آرایشگران بر این باورند که به هیچ عنوان پس از کراتینه کردن، موهای خود را دکلره نکنید. اگر قصد دارید به هر دلیلی موهای خود را رنگ کنید توصیه می شود که حتما از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنید. بنابراین همانطور که متوجه شدید موادی که درون پودر دکلره و رنگ موهای معمولی موجود است می تواند به موهای کراتین شده شما آسیب برساند.

ایا موی کراتین شده را میتوان دکلره کرد؟

چند وقت بعد از کراتین میشه دکلره کرد؟

بسیاری از خانم ها به دکلره و رنگ کردن موهای خود عادت دارند و در تلاش هستند تا بعد از کراتین موهای خود، به سرعت موهای خود را دکلره کنند. بهتر است بدانید که پس از کراتین مو شما باید مدت زمانی را صبر کنید تا اگر موهای شما دچار آسیب شده، آسیب به طور کامل ترمیم شده و سپس نسبت به دکلره کردن موهای خود اقدام کنید. با توجه به میزان آسیبی که به موهای شما وارد شده اگر آسیب جزئی باشد شما پس از 15 روز و اگر آسیب وارده زیاد باشد شما می توانید پس از 1 ماه نسبت به دکلره کردن موهای خود اقدام نمایید.

چند روز قبل از کراتین میشه رنگ کرد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن هر خانمی که قصد کراتین مو دارد را درگیر می کند این است که چند روز قبل از کراتین مو می توان موهای خود را رنگ کرد؟ به طور کلی بسیاری از آرایشگران توصیه می کنندکه حتما اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید آن را قبل از کراتین مو انجام دهید. از این رو شما می توانید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی 10 روز قبل از کراتینه کردن، موهای خود را رنگ کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل رشد موهای شما، نیاز به رنگ ریشه برای شما به یک امر واجب تبدیل خواهد شد، بهتر است بدانید که جای نگرانی نداشته و شما می توانید به راحتی با استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک، ریشه موهای خود را رنگ کنید.

مارک رنگ مو برای موهای کراتین شده

همانطور که می دانید شما پس از کراتینه کردن موهای خود اجازه ندارید که از هر رنگ مویی برای رنگ کردن استفاده کنید. ما به شما رنگ های بدون امونیاک را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از مارک هایی چون مارال، دوماسی، گانسا، آنیکا، پرستیژ، لوگانا و ماتریکس جزو برندهایی هستند که رنگ موی بدون آمونیاک تولید می کنند. وجود آمونیاک در رنگ موها سبب شده تا موهای افراد به سمتی خشکی برود و از همه مهمتر ریشه مو نیز تضعیف شود. از طرفی آمونیاک می تواند در رنگ موها بوی بسیار تند و بدی ایجاد کند، از این رو توصیه می شود که در دوران بارداری از این نوع رنگ موها استفاده شود.

مارک رنگ مو برای موهای کراتین شده

بهترین کراتین برای موهای دکلره شده

اگر شما هم موهای خود را دکلره کرده اید و پس از آن دچار خشکی مو شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما موهای خود را کراتین کنید. شما می توانید برای اینکار از یک فرد متخصص در این کار کمک بگیرید. بهترین کراتین های موجود در بازار برای موهای دکلره شده به ترتیب کراتین کادیوو، نانو کراتین ریچی و نانو کراتین هونما تلخ است. شما می توانید با مراجعه به یک متخصص و با استفاده از این محصولاتی که معرفی شد موهای خود را کراتین کنید. در نظر داشته باشید که در هنگام مراجعه به سالن زیبایی حتما از مسئول آن بخواهید که از این مواد استفاده کند، چراکه تنها مارک هایی که برای موهای دکلره شده جواب می دهد این برندها آن هم به صورت اصل است.

بهترین مارک کراتین مو برزیلی

کشور برزیل توانسته در تولید کراتین مو صدرنشین جدول در بین رقبای آمریکایی و آلمانی خود باشد. از این رو اگر شما تمایل دارید که موهای خود را کراتین نمایید می توانید از برندهای برزیلی استفاده کنید. ما در این بخش برندهایی چون گلد لیبل، کراپلکس، ریو، آمازون، گلوبال و کادیو استفاده کنید. در نظر داشته باشید که هریک از این برندها در کنار محاسنی که برای موهای شما دارند، معایبی نیز دارند که شما می توانید پیش از سفارش هریک از این مواد، در خصوص مزایا و معایب آن ها مطالعه کنید.

بهترین کراتین مو آمریکایی

اگر از برندهای آمریکایی برای کراتینه موهای خود استفاده می کنید ما به شما استفاده از این برندها را پیشنهاد می کنیم.

  • کراتین مو GK
  • کراتین مو لانزا
  • کراتین مو هونما

توجه داشته باشید که در هنگام خرید مواد کراتینه از مغازه ها و سایت هایی که مواد اصل را به فروش می رسانند، خرید خود را به اتمام برسانید. چراکه امکان عرضه مواد تقلبی با اسم مواد آمریکایی بسیار بالا است.

بهترین کراتین مو آمریکایی

نتیجه گیری

ما در این مقاله جواب برخی از سوال های شما در خصوص کراتین مو را دادیم. شک نداشته باشید که کراتین مو سبب نرمی و ترمیم موهای آسیب دیده شما خواهد شد. از این رو شما می توانید به جای دکلره کردن موهای خود که رابطه مستقیمی با خشکی و وز شدن موهای شما دارد، موهای خود را کراتینه کنید. بنابراین برای اینکار به یک مرکز مطمئن تحت نظر یک فرد متخصص مراجعه کنید. استفاده از مواد برزیلی و آمریکایی می تواند گزینه های مطمئنی برای اینکار باشند، به شرطی که بتوانید مواد اصل را خریداری کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

3 پاسخ به “ایا موی کراتین شده را میتوان دکلره کرد؟”

  1. کیمیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    ۴ماه پیش موهام روکراتینه کردم
    میتونم الان موهام روآمبره کنم)همراه بادکلره

  2. Mina گفت:

    سلام وقت بخیر من تقریباً یه سه ماهی هست موهام رو کراتین کردم الان میخوان دکلره کنم و رنگ فانتزی مثل آبی یا قرمز بزنم،بهم گفتن که چون موهات رو کراتین کردی دکلره به پایه صفر نمیرسه و رنگ دلخواهت رو بدست نمیاری و وقتی که رنگ فانتزی بره یه رنگی مثل رنگ زرد عقدی برات میمونه،الان من باید چیکار کنم

    • واحد تولید محتوا گفت:

      سلام دوست عزیز توصیه ما در جهت سلامتی موهای شما اینه که بعد کراتین کردن موهاتون، به هیچ وجه سراغ دکلره نرید. ولی باز انتخاب با خودتونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *