میکاپ بله برون

اگر این روزها به اینستاگرام سری بزنید قطعا متوجه خواهید شد که بسیاری از دختر خانم های جوان همواره برای مراسمات خاص خود برنامه ریزی دارند تا در این روزهای خاص زیبا و منحصر به فرد دیده شوند. در این میان یکی از مراسمات مهم هر عروس و دامادی مراسم بله برون است. شما پیش از انجام مراسم عقد بله برون را برگزار می کنید. برای این منظور بهتر است اگر می خواهید در این روز عکاسی یا فیلم برداری داشته باشید از یک میکاپ خاص و زیبا برای این مراسم مهم استفاده نمایید. شما می توانید برای این منظور به آرایشگاه بروید و یا اگر خودتان دستی در میکاپ دارید برای این روز به خصوص آرایش کنید. شما می توانید برای این روز خاص از یک میکاپ لایت، میکاپ دخترانه و میکاپ اروپایی کمک بگیرید. ما در این قسمت شما را با برخی از نمونه میکاپ های بله برون آشنا خواهیم کرد.

میکاپ بله برون

میکاپ بله برون

مدل مو برای بله برون دخترانه

بسیاری از دخترخانم هایی که حجاب دارند سعی می کنند تا با استفاده از یک شال حجاب، توربان و یا کلاه حجاب خود را در این روز خاص حفظ کنند. اما اگر حجاب ندارید شما می توانید با استفاده از مدل موهای زیبا و دخترانه یک چهره زیبا و در عین حال دخترانه در این روز داشته باشید. شما می توانید برای این منظور از یک شینیون ساده و مینیمال و یا کرلی مو استفاده کنید. استفاده از شینیون برای شما زمانی توصیه می شود که علاقه ای به موهای باز ندارید. اما اگر طرفدار مدل های باز هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از مدل های صاف، کرلی و شینیون های نیمه باز برای این منظور استفاده نمایید. شما می توانید اگر به اتوی مو و یا بابلیس دسترسی ندارید موهای خود را براشینگ کرده و با استفاده از تل مو به موهای خود زیبایی دخترانه ای بدهید. به یاد داشته باشید که مدل های ساده و دخترانه برای این روز مناسب تر هستند.

مدل مو برای بله برون دخترانه

مدل مو برای بله برون دخترانه

آرایش بله برون اینستاگرام

شما می توانید خودتان به راحتی برای مراسم بله برون خود، بدون نیاز به یک میکاپ آرتیست آرایش بله برون خود را انجام دهید. برای این منظور شما می توانید با تشخیص نوع پوست خود، آبرسان مربوط به پوست خود را خریداری کرده و سپس برای زیرساز میکاپ خود از یک آبرسان مناسب استفاده نمایید. شما می توانید ابتدا کمی آبرسان بر روی پوست خود زده و سپس با استفاده ازپرایمر تمامی منافذ پوست خود را بپوشانید و سپس با استفاده از یک کرم پودر کل سطح پوست خود را بپوشانید. بهتر است برای ماندگاری بیشتر کرم پودر با استفاده از پودر فیکس آن را فیکس کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از کانسیلر و کانتور می تواند به زاویه سازی پوست شما کمک کند. بهتر است با استفاده از این دو محصول نواقص صورت خود را از بین ببرید. شما می توانید با استفاده از پودر فیکس قسمت هایی که کانسیلر زده اید را خشک کنید. برای قسمت هایی که کانتور شده اند بهتر است که از برنزر استفاده کنید. هایلایتر نیز می تواند در براق شدن قسمت هایی چون نوک بینی، گونه ها و بالای لب ها بسیار تاثیر گذار باشد.

آرایش بله برون اینستاگرام

آرایش بله برون اینستاگرام

مدل جلو مو برای بله برون

اگر در این روز حجاب دارید بهتر است از یک توربان و یا شال حجاب برای پوشاندن موهای خود کمک بگیرید. شما می توانید برای قسمت جلوی موی خود در توربان از یک کرلی مو زیبا کمک بگیرید. بافت مو نیز می تواند برای جلوی مو شما بهترین گزینه باشد. برخی دیگر از نوعروس ها که از شال و یا روسری ساده استفاده می کنند می توانند از بافت و یا فر مو برای جلوی موهای خود استفاده کنند. برای یادگیری بیشتر مدل های مو برای مراسمات خاص می توانید به اینستاگرام  و یا پینترست مراجعه کنید. اگر به تل مو علاقه دارید می توانید برای قسمت جلوموهای خود از تل مو استفاده نمایید. استفاده از اکسسوری مو به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید به یک مدل جلوی مو زیبا دست پیدا کنید. شما می توانید از اکسسوری های پارچه ای و مرواریدی برای این منظور استفاده نمایید.

مدل جلو مو برای بله برون

مدل جلو مو برای بله برون

مدل مو باز برای بله برون

موهای باز برای افرادی که موهای آن به رنگ مشکی است در بله برون می تواند یک گزینه خوب باشد. شما می توانید با انجام دادن یک براشینگ ساده با استفاده از یک تل مو و یا نگین مو به راحتی موهای خود را آرایش کنید. استفاده از نگین مو بر روی موهای مشکی می تواند زیبایی خیره کننده ای به موهای شما بدهد. برخی دیگر علاقه به استفاده از تاج ها و یا ریسه ها دارند. برای این منظور شما می توانید با توجه به رنگ لباس های خود ریسه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. استفاده از تل مو مرواریدی یکی دیگر از اکسسوری های زیبا و جذاب بوده که بسیاری از دخترخانم ها استفاده از آن را ترجیح می دهند.

مدل مو باز برای بله برون

مدل مو باز برای بله برون

جمع بندی

میکاپ و مدل مو بله برون بسیار مهم است. اگر حجاب دارید سعی کنید تا با خرید یک شال حجاب یا یک توربان به موهای خود ظاهر خوشایندی بدهید. ولی اگر حجاب ندارید بهتر است برای بله برون خود از مدل موهای باز برای این منظور استفاده نمایید. مدل موی باز و یا کرلی مو می تواند برای مراسم بله برون و جشن عقد مناسب باشد. به یاد داشته باشد که میکاپ بله برون بهتر است که لایت، اروپایی و یا اسموکی باشد. سعی کنید برای این روز غلیظ آرایش نکنید، زیبایی طبیعی چهره شما و داشتن یک آرایش لایت برای این مراسم کافی است.

5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ به “میکاپ بله برون”

  1. سایه گفت:

    بله برون خداااا، چقد دلم عروسی خواست.

  2. ویدا گفت:

    قشنگ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *