هواگرفتگی ناخن کاشت

کاشت ناخن این روزها به یک خدمات ضروری برای هر خانمی تبدیل شده است و بسیاری از خانم ها با انجام دادن کاشت ناخن سعی دارند تا ناخن های زیبا و مرتبی را داشته باشند. حال برخی از افراد برای انجام دادن کاشت ناخن به دچار مشکلاتی می شوند که ما قصد داریم تا در این مقاله شما را نسبت به این مشکلات آگاه سازیم. برای مثال اگر شما کاشت ناخن را برای مدت زمان طولانی انجام دهید امکان اینکه ناخن های شما هوا بگیرد بسیار بالا می رود. از طرفی بسیاری از افراد به دلیل مراجعه به افرادی که مبتدی هستند سبب می شوند تا مشکلات زیادی برای ناخن و پوست آنها به وجود بیاید. حال اگر می خواهید با دلایل هوا گرفتگی ناخن کاشت بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. 

هواگرفتگی ناخن کاشت

هوا گرفتگی ناخن چیست؟

اگر می خواهید با این مشکل که بیشتر در افرادی که ناخن کاشت دارند اتفاق می افتد، بیشتر آشنا شوید بهتر است به این نکات توجه داشته باشید. در اصل هوا گرفتگی ناخن به این معناست که شما کاشت ناخن را انجام داده اید ولی متاسفانه کاشت بر روی ناخن شما استوار نمی ماند و مدام به دلایل مختلف از روی بستر ناخن شما جدا می شود. این موضوع می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما از جمله هوا گرفتن و رویش قارچ را پدید آورد. از این رو بهتر است برای کاشت ناخن، ترمیم ناخن و ریمو ناخن نزد فردی بروید که به کار خود مسلط بوده و تجربه کاری او زیاد باشد. مسئله هوا گرفتگی ناخن بسیار مهم بوده و اگر در زمان ابتدایی درمان نشود، سبب بروز بسیاری از عفونت های ناخن و پوست می شود. 

از کجا بفهمیم ناخن هوا گرفته؟

تشخیص این موضوع بسیار مهم است و عدم تشخیص آن در ساعات ابتدایی سبب می شود تا ناخن های شما دچار مشکلات زیاد و از همه مهمتر عفونت های شدیدی بشود. از این رو برای تشخیص این مشکل در صورتی که لاکی بر روی کاشت شما زده نشده باشد شما می توانید آثاری از لکه های سفید رنگ را مشاهده نمایید، ولی متاسفانه به دلیل وجود لاک های رنگی چشم شما نمی تواند این موضوع را به راحتی ببیند. از این رو ما روش های دیگری را برای تشخیص این مشکل به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی در صورت هوا گرفتگی ناخن خود سریعا نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید. 

یکی از راحت ترین راه ها برای تشخیص این مشکل گیر کردن ناخن های شما به اجسام زبر و موهایتان است که همین موضوع می تواند دلیل خوبی برای هوا گرفتن ناخن های شما باشد. 

از کجا بفهمیم ناخن هوا گرفته؟

عوارض هوا گرفتن ناخن

اگر بخواهیم عوارض هوا گرفتگی ناخن را به طور کامل به شما توضیح دهیم بهتر است این را بدانید که اگر شما نزد یک فرد وارد و با تجربه این کار را انجام ندهید به احتمال بسیار بالا ناخن شما دچار هوا گرفتگی می شود. بنابراین اگر قصد دارید که با علائم هوا گرفتن ناخن بیشتر آشنا شوید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

  • ایجاد قارچ ناخن 
  • ایجاد قارچ پوست 
  • عفونت های مختلف 
  • جدا شدن صفحه ناخن از بستر آن 
  • آسیب به ماتریکس ناخن 
  • نازک شدن ناخن 
  • تغییر رنگ ناخن 

عوارض هوا گرفتن ناخن

درمان هوا گرفتگی ناخن

در صورتی که هوا گرفتگی ناخن شدید شد باید سریعا نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید، چراکه در صورت دیر شدن برای ترمیم ناخن احتمال اینکه ناخن شما آسیب ببیند بسیار بالا است. از این رو بهتر است نزد یک ناخن کار حرفه ای رفته و از او بخواهید تا ناخن شما را ترمیم نماید. استفاده از پرایمر، پد کلینزر و استفاده از دهیدراتورها سبب می شود تا ناخن های شما دچار قارچ نشود. بنابراین در صورت مشاهده این موارد سریعا درمان را انجام دهید. 

ترمیم ناخن هوا گرفته

برای ترمیم این نوع ناخن ها ابتدا باید به وسیله یک سوهان برقی شروع به سوهان کشیدن کرد تا به راحتی موادی که بر روی ناخن وجود دارد از روی لایه اصلی آن برود و از همه مهمتر بتوان به سطح اصلی ناخن رسید و از همه مهمتر با استفاده از ضد قارچ ها حدفاصل که دچار هواگرفتگی شده است را ضد عفونی کرد تا دچار قارچ نشود. سپس اگر مشتری شما باز هم قصد دارد که کاشت ناخن انجام دهد شما می توانید به راحتی با رعایت تمامی اصول کاشت ناخن از تمامی روش های کاشت ناخن از جمله لمینت ناخن، ژلیش ناخن، کاور ناخن، کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با پلی ژل ناخن های زیبایی را برای او خلق کنید. 

فیلم ترمیم ناخن هوا گرفته

برای اینکه با ترمیم این مدل ناخن ها بهتر آشنا شوید بهتر است فیلم ترمیم ناخن هوا گرفته را مشاهده نمایید. 

علت درد ناخن کاشت شده

برخی از افراد پس از اینکه کاشت ناخن را انجام دادند دچار درد ناخن می شوند و همین موضوع سبب می شود تا آن ها از ادامه کاشت ناخن منصرف شوند. ولی بهتر است علت این دردها را بدانید تا با دیدی باز کاشت ناخن را انجام دهید. 

  • کاشت ناخن توسط یک فرد مبتدی انجام شده 
  • نزدن ضد قارچ به ناخن 
  • استفاده از وسایلی که ضد عفونی نشده است
  • عدم شناخت نوع ناخن مشتری 

علت درد ناخن کاشت شده

آموزش هواگیری در کاشت ناخن

بسیاری از افراد در هنگامی که کاشت ناخن را برای مشتریان خود انجام می دهند، تلاش می کنند تا با انجام دادن هواگیری مشکلات مربوط به کاشت ناخن را از بین ببرند. در این میان اگر می خواهید با نحوه هواگیری ناخن بیشتر آشنا شوید بهتر است با ما همراه باشید. 

قد ناخن را کوتاه کنید

شاید یکی از دلایلی که سبب می شود تا ناخن های شما  دچار هواگیری شود، قد بلند آن است. از این رو شما می توانید با استفاده از یک سوهان استوانه ای قد ناخن خود را تا حد امکان کوتاه نمایید تا امکان هوا گرفتگی در زیر ناخن شما کمتر شود. 

نازک کردن مواد به وسیله سوهان برقی

در این مرحله بهتر است با استفاده از یک سوهان برقی سطح روی ناخن را نازک کنید تا مواد به طور کامل از روی ناخن شما جدا شده و از بین برود. برای این کار بهتر است از یک سر سوهان الماسه سرگرد برای نازک کردن روی ناخن کمک بگیرید. 

هوا گرفتگی ناخن به وسیله سر سوهان گرد

برای این کار شما می توانید با استفاده از یک سر سوهان گرد به راحتی تمامی مناطقی از ناخن را که دچار هواگیری شده را از بین ببرید. برای این کار بهتر است که از یک سر سوهان گرد به حالت ضربه ای استفاده نمایید. 

آموزش هواگیری در کاشت ناخن

دلایل هوا گرفتگی ناخن کاشت

متاسفانه دلایل زیادی برای هوا گرفتن ناخن وجود دارد که ما قصد داریم آنها را به صورت خلاصه وار در این قسمت به شما معرفی کنیم. 

  • عدم استفاده از مواد اصل و اورجینال 
  • تمیز نبودن سطح ناخن مشتری 
  • وجود چربی های زیاد بر روی سطح ناخن 
  • عدم استفاده از کلینزر، دهیدراتور و ضد قارچ اسیدی 
  • وجود آسیب های فراوان بر روی ناخن 
  • استفاده زیاد از ناخن مصنوعی 
  • عدم شناخت ساختمان ناخن 
  • ایراد فراوان در مواد گذاری 
  • انجام کار توسط ناخن کار مبتدی 
  • فاسد بودن مواد

علت هوا گرفتن لمینت ناخن نیز مانند سایر روش های کاشت بوده است. برخی از افراد از درمان های خانگی برای از بین بردن این مشکل و جلوگیری از گرفتن قارچ استفاده می کنند که ان استفاده از قطره کلوتریمازول است.

در هوا گرفتگی ناخن چه کسی مقصر است ؟

یکی دیگر از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چه کسی مقصر است؟ اگر می خواهید بدانید که چه کسی مقصر است، بهتر است بدانید که می تواند هم تقصیر ناخن کار باشد و هم تقصیر مشتری، بسیاری از ناخن کارها به دلایلی چون زیرسازی نامناسب، مانیکور نادرست، عدم استفاده از پرایمر، مواد گذاری غلط، سوهان کشی غلط و استفاده از موادی که تاریخ ان گذشته است سبب هوا گرفتن ناخن مشتری می شوند. ولی در برخی از موارد خود مشتریان تقصیر دارند و با عدم رعایت این چند نکته سبب پیدایش این مشکل در ناخن های خود می شوند. تماس بیش از حد دست با آب و عدم استفاده از دستکش، ماندن در استخرهای آب به مدت طولانی، ضربه های ناگهانی به ناخن و برگشتن ناخن می تواند از دلایلی باشد که سبب می شود تا ناخن های شما دچار هوا گرفتگی شود. 

جمع بندی 

  • هوا گرفتن ناخن مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند.
  • عفونت های قارچی می تواند ماحصل هوا گرفتن ناخن کاشت باشد. 
  • ریمو ناخن و ترمیم آن یکی از راه های از بین بردن هوا گرفتن است. 

بسیاری از ما کاشت ناخن را انجام داده ایم و با تمامی عوارض آن آشنا هستیم، اگر شما نیز هواگرفتن ناخن را تجربه کرده اید بهتر است که نظرات خود را در قسمت دیدگاه در اختیار سایت اول نظر بگذارید تا با پاسخ گرفتن از متخصصین ما، مشکلات شما در این خصوص از بین برود.

4.6/5 - (5 امتیاز)

One Reply to “هواگرفتگی ناخن کاشت”

  1. ناشناس گفت:

    سلام .اره من همین چن روزپیش دوتاکاشت انجام دادم ک هواگرفتن.ویکی ازاون کاشت هادلیلش روفهمیدم یکی اینکه من پوستهای اضافه روی سطح ناخن روتمیزنکردم ودوم اینکه موادم روب شکل ادامسی برنداشتم و شل بودو خوب پرس نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *