پارافین برای پارافین تراپی از کجا بخریم؟

بسیاری از خانمها از تیرگی پاها، زانو و آرنج خود ناراضی هستند. داشتن نواحی تیره در بدن به خصوص نواحی که در معرض دید است برای هر خانمی آزار دهنده خواهد بود. در همین راستا بهترین راه برای رهایی از این تیرگی های پوست، کمک گرفتن از پارافین تراپی است. شما می توانید با استفاده از پارافین تراپی پوستی شاداب و روشن داشته باشید. مهم ترین نکته ای که باید در همین ابتدا آن را یادآوری کنیم این است که شما پس از چند دوره استفاده از پارافین تراپی به پوستی که می خواهید، دست پیدا خواهید کرد. برای خرید پارافین مخصوص برای اینکار می توانید از داروخانه ها و فروشگاه هایی که محصولات آرایشی بهداشتی می فروشند، تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که پارافین مورد استفاده برای اینکار یک پارفین مخصوص بوده و به هیچ عنوان نمی توانید از پارافین های معمولی استفاده کنید.

پارافین برای پارافین تراپی از کجا بخریم؟

بهترین مارک پارافین برای پارافین تراپی

شما می توانید برای اینکه یک پارافین تراپی خوب داشته باشید از پارافین های بهداشتی که برای این منظور تولید شده اند استفاده نمایید. این روزها بسیاری از برندها کوشیده اند در کنار ارائه محصولات بهداشتی، پارافین های مورد نیاز برای این تراپی محبوب را هم تولید کنند. از بهترین برندهای این محصول دوست داشتنی می توان به برند زوم آپ اشاره کرد. در این میان برند لفو نیز در تولید پارافین های بهداشتی توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. پارافین های تولید شده توسط این دو برند در طعم و رنگ های مختلفی موجود است، شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از انواع این پارافین ها را برای تراپی های خود انتخاب کنید.

قیمت پارافین بهداشتی در داروخانه

اگر می خواهید این محصول را از داروخانه تهیه کنید باید بدانید که برخی از داروخانه ها این پارافین ها را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. ازاین رو اگر می خواهید این محصول را برای سالن زیبایی خریداری کنید بهتر است که آن را به صورت عمده خریداری کنید. اگر می خواهید برای مصرف خانگی خود این محصول را تهیه کنید بهتر است از داروخانه و به مقدار مورد نیاز خود تهیه کنید. شما می توانید یک پارافین 50 گرمی را به مبلغ 6000 هزار تومان از داروخانه تهیه کنید.

قیمت پارافین بهداشتی در داروخانه

پارافین تراپی در منزل بدون دستگاه

بسیاری از خانم ها این روزها به دلیل بالا رفتن هزینه های آرایشگاه ها ترجیح می دهند که در خانه کارهای مربوط به زیبایی خود را انجام دهند. در این میان پارافین تراپی نیز یکی دیگر از کارهایی بوده که می توان بدون دردسر در خانه انجام داد. شما می توانید برای اینکار دستگاه مخصوص گرم کردن پارافین را خریداری کنید و یا از یک قابلمه برای گرم کردن پارافین استفاده کنید. مهم ترین نکته ای که باید در اینجا به شما بگوییم این است که پارافین مانند آب در 10 به جوش نمی رسد و ظرفیت گرمایی آن بسیار پایین است، پس اگر می خواهید از قابلمه های معمولی برای گرم کردن آن استفاده کنید بهتر است قابلمه را بر روی شعله کوچک بگذارید. پارافین تراپی یکی از روش های درمانی بوده که برای پوست، پا، دست، ناخن و صورت مورد استفاده است. شما برای انجام این تراپی می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

پارافین تراپی در منزل بدون دستگاه

ابتدا پوست خود را پاکسازی کنید

برای شروع کار باید ابتدا صورت، پا، دست و یا ناخن های خود را تمیز کنید. چراکه پاکسازی مقدمه جذب هرگونه تراپی معرفی می شود. از این رو حتما اگر می خواهید صورت خود را تراپی کنید آن را با شوینده صورت مخصوص پوست خود شستشو داده و با یک تونر آن را تمیز کنید.

می توانید از بخار استفاده کنید

برای جذب بهتر هرگونه تراپی بهتر است ابتدا با بخار منافذ پوست را باز کرد. برای اینکار می توانید از بخار آب با دمای متوسط استفاده کنید. استفاده از بخار سبب باز شدن منافذ پوست، جوش های سر سیاه و جوش های چرکی می شود.

ماساژهای قبل از پارافین تراپی فراموش نشود

توصیه شده است که قبل از شروع تراپی از ماساژ برای ایجاد آرامش در محل تراپی استفاده کنید. شما می توانید برای پارافین تراپی صورت ابتدا صورت خود را توسط یک  کرم مرطوب کرده و شروع به ماساژ کنید.ماساژ باید به آرامی انجام شود و از همه مهمتر باید از یک کرم مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.

پارافین را روی محل مورد نظر بکشید

برای اینکار بهتر است ابتدا روی محل مورد نظر را با باندهای استریل بپوشانید تا در صورت بالا بودن درجه حرارت پارافین پوست شما دچار سوختگی نشود. پارافین را گرم کنید و آن را به دنای 50 درجه سانتی گراد برسانید، پس از این کار آن را بر روی پوست خود تست کنید و بعد از آن پارافین را روی محل مورد نظر به وسیله یک قلم بکشید. بهتر است که پارافین به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست شما بماند.

در آخر پوست خود را مرطوب کنید

پس از اینکه پارافین را از روی پوست خود پاک کردید، باید آن را مرطوب کنید. برای اینکار شما می توانید از کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان مخصوص برای پوست خود استفاده نمایید.

حسن ختام

ما در این مقاله در خصوص پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل برای شما توضیحات مفصلی دادیم. حال شما می توانید با در نظر داشتن احتمال هرگونه آسیبی در خانه، اینکار در منزل بدون دستگاه گرم کننده پارافین انجام دهید. به یاد داشته باشید که پارافین را نباید بیشتر از 50 درجه سانتی گراد گرم کنید و قبل از اینکه آن را بر روی محل مورد نظر بکشید باید آن را تست کنید تا پوست شما را نسوزاند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *